post ze anders in een spoiler voor de mede fokkerquote:Op donderdag 15 mei 2008 23:54 schreef SEMTEX het volgende:
Trouwens nog leuke feitjes over de ijsberen gelezen op Lostpedia. Dingen die ik nog niet wist.
Inderdaad, ik hoop niet dat ze allemaal dood gaan. En Claire mag ook nog niet dood.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 09:37 schreef Ascaroth het volgende:
Net in de trein nog even kunnen kijken. Geweldige episode. Volgens mij gaat er nog flink wat gebeuren in de omgeving van The Orchid voordat Jack, Kate, Hurley en Sayid met Lapidus terug naar de freighter vliegen.
Ben wel benieuwd wat er met de freighter - en de overige Losties aan boord - gebeurd nadat de Oceanic Six met hun bootje het schip evacueren. Waarschijnlijk crashen Desmond, Jin en Micheal weer terug op het eiland ofzo?
Leuke bijdrage..quote:Op vrijdag 16 mei 2008 11:23 schreef Mirel het volgende:
saaie ep
We zitten nu bij episode 12, die aflevering dat Sawyer dood gaat.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 12:42 schreef Dark_Angelus het volgende:
Welke zijn we nu trouwens? Ik heb net 11 zitten kijken.
Oh, dat is gemeen om te vertellen.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 12:45 schreef Ascaroth het volgende:
[..]
We zitten nu bij episode 12, die aflevering dat Sawyer dood gaat.
Reuze.quote:
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 12:45 schreef Ascaroth het volgende:
[..]
We zitten nu bij episode 12, die aflevering dat Sawyer dood gaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |