volgens mij een device om het rookmonster tegen te kunnen gaanquote:Op donderdag 15 mei 2008 08:13 schreef Nuna het volgende:
Ik vraag me eigenlijk ook af wat dat apparaatje om Keamy's arm nu was.
Dat lijkt me niet, volgens mij is dat een 'trigger' voor een explosief, ze gingen immers het eiland 'torchen'.quote:Op donderdag 15 mei 2008 09:08 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
volgens mij een device om het rookmonster tegen te kunnen gaan
Hmm, interessant. Je ziet ook het Dharma massagraf linksboven. Alleen gek dat Patchy zwart gekleurd is?quote:Op donderdag 15 mei 2008 12:17 schreef G-Mart het volgende:
On a sidenote:
[ afbeelding ]
Rechtsbovenin, zijn dat Danielle en Patchy?
Volgens mij gaat het er om dat wit en zwart gebruikt worden als tegenpolen, wat een relatief veelgebruikt theme is binnenin Lost. En Danielle is goed, dus wit, en Patchy is slecht, dus zwart. Just a thought.quote:Op donderdag 15 mei 2008 13:48 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Hmm, interessant. Je ziet ook het Dharma massagraf linksboven. Alleen gek dat Patchy zwart gekleurd is?
Goed punt ja! Had ik moeten wetenquote:Op donderdag 15 mei 2008 14:25 schreef G-Mart het volgende:
[..]
Volgens mij gaat het er om dat wit en zwart gebruikt worden als tegenpolen, wat een relatief veelgebruikt theme is binnenin Lost. En Danielle is goed, dus wit, en Patchy is slecht, dus zwart. Just a thought.
Ik zie ook huisjes her en der, dat is waarschijnlijk het kamp van the Others. Het water en de vissen zijn er misschien om een scheidingslijn met het andere kleine eiland aan te duiden?
Die "rus" met z'n ooglapje.quote:
De kapitein van het schip was toch een good guy? Hij hielp Sayid notabene aan een boot.quote:Op donderdag 15 mei 2008 15:31 schreef gebruikersnaam het volgende:
Het zou ook zomaar kunnen dat dat ding om zijn arm door de kapitein gebruikt gebruikt wordt om een bom te aktiveren op het schip in geval van nood tijdens zijn afwezigheid.
daar bedoelen ze hem mee. (was geloof ik zijn originele naam in het script)quote:
Laatste twee komen zelfs nóg een week later heb ik begrepen.quote:Op donderdag 15 mei 2008 18:11 schreef Mirel het volgende:
Ehm, hou er rekening mee dat de 'finale' verdeeld is over 3 eps. 1tje morgen, de laatste 2 samen volgende week.
Ja oké. Maar dan nog.. het begin van de finale is morgen danquote:Op donderdag 15 mei 2008 18:11 schreef Mirel het volgende:
Ehm, hou er rekening mee dat de 'finale' verdeeld is over 3 eps. 1tje morgen, de laatste 2 samen volgende week.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gilmore Girls, Greys Anatomy, Charmed, One Tree Hill, The OC, Dawsons Creek, Veronica Mars, Buffy The Vampire Slayer, Brothers & Sisters, Lost, House , Heroes, Medium , Friends, Desperate Housewives, 24 , Simpsons,Southpark, AllyMcBeal
quote:Op donderdag 15 mei 2008 19:00 schreef Wiiperdiipii het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 15 mei 2008 18:55 schreef DJKoster het volgende:
Hmm.. wat zou de cliffhanger van dit seizoen zijn?
Ik speculeer:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en de cliffhanger van vannacht is...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nog een Spoilertje in de aflevering van vannacht leertSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Trouwens nog leuke feitjes over de ijsberen gelezen op Lostpedia. Dingen die ik nog niet wist.Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
post ze anders in een spoiler voor de mede fokkerquote:Op donderdag 15 mei 2008 23:54 schreef SEMTEX het volgende:
Trouwens nog leuke feitjes over de ijsberen gelezen op Lostpedia. Dingen die ik nog niet wist.
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same![]()
Wow de aflevering van vannacht, was echt goed gewoon.
En dat is nogal wat c4 op die bootkan niet wachten op de laatste 2 afleveringen.
![]()
Net in de trein nog even kunnen kijken. Geweldige episode. Volgens mij gaat er nog flink wat gebeuren in de omgeving van The Orchid voordat Jack, Kate, Hurley en Sayid met Lapidus terug naar de freighter vliegen.
Ben wel benieuwd wat er met de freighter - en de overige Losties aan boord - gebeurd nadat de Oceanic Six met hun bootje het schip evacueren. Waarschijnlijk crashen Desmond, Jin en Micheal weer terug op het eiland ofzo?![]()
Gave aflevering! Het wordt écht spannend nu, duidelijk dat er naar een paar enorme climaxes cq cliffhangers gewerkt wordt.![]()
Inderdaad, ik hoop niet dat ze allemaal dood gaan. En Claire mag ook nog niet dood.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 09:37 schreef Ascaroth het volgende:
Net in de trein nog even kunnen kijken. Geweldige episode. Volgens mij gaat er nog flink wat gebeuren in de omgeving van The Orchid voordat Jack, Kate, Hurley en Sayid met Lapidus terug naar de freighter vliegen.
Ben wel benieuwd wat er met de freighter - en de overige Losties aan boord - gebeurd nadat de Oceanic Six met hun bootje het schip evacueren. Waarschijnlijk crashen Desmond, Jin en Micheal weer terug op het eiland ofzo?![]()
![]()
Wow.. fantastische aflevering weer![]()
Die C4![]()
Damn.. gewoon té veel vetsNu helaas even 2 weken wachten. Maar dan hebben we 1,5 uur Lost voor de boeg
![]()
Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.![]()
Geweldige aflevering weer. Het einde van elk lost season is altijd geweldig. De voorbereiding altijd minderPremier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]![]()
Leuke bijdrage..quote:Op vrijdag 16 mei 2008 11:23 schreef Mirel het volgende:
saaie ep
Seriously.. denk je nou echt dat ze in deze episode teveel actie willen doen? Dan moet je toch echt wachten tot de finale. Mja sommige mensen vinden alles saai hé![]()
![]()
Dat muziekje op t eind
En hoe Ben knock out gingEn die C4, kolere. En en en en raar dat ie t niet raar vindt dat Ben zich ineens overgeeft
I'm super sonic man
Do you wanna buy a rocket![]()
Ik was eerst teleurgesteld.. The Orchid een eenvoudige kas met planten? Maar gelukkig is er een geheime lift![]()
![]()
Ook vet hoe hij de lui in The Temple signaleerde die vervolgens met hun eigen leger op pad gaan. Die spiegel zag er trouwens wel vreemd uit. Leek een of andere markering te bevatten aan de voor en achterkant alsof hij ergens voor iets anders bedoeld is.Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.![]()
Welke zijn we nu trouwens? Ik heb net 11 zitten kijken.[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]![]()
We zitten nu bij episode 12, die aflevering dat Sawyer dood gaat.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 12:42 schreef Dark_Angelus het volgende:
Welke zijn we nu trouwens? Ik heb net 11 zitten kijken.
![]()
Oh, dat is gemeen om te vertellen.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 12:45 schreef Ascaroth het volgende:
[..]
We zitten nu bij episode 12, die aflevering dat Sawyer dood gaat.I'm super sonic man
Do you wanna buy a rocket![]()
Reuze.quote:[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]![]()
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 12:45 schreef Ascaroth het volgende:
[..]
We zitten nu bij episode 12, die aflevering dat Sawyer dood gaat.![]()
Mario Strikers Charged FC: 017280 389805
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |