Leuke filmquote:Op maandag 26 mei 2008 23:45 schreef Lambiekje het volgende:
[ afbeelding ]
Wedding Daze (2006)
cijfer 7 / imdb 6
Tautou is gewoon geen erg sterke actrice. Soms worden haar mogelijkheden optimaal benut door iemand als Jeunet, maar in vrijwel alle andere films valt ze gewoon tegen.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 10:37 schreef Hulkio het volgende:
..., echter is Tautou niet echt geloofwaardig in de rol die ze neer moet zetten. 7.0
quote:Op zondag 25 mei 2008 16:18 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Hij draait momenteel in menig bioscoop.
quote:Op zondag 25 mei 2008 16:23 schreef JelleS het volgende:
De Gouden Beer is wel iets meer dan een 'eervolle vermelding'...
Heb de rapidshare links meteen gevondenquote:Op woensdag 28 mei 2008 23:33 schreef Lambiekje het volgende:
Three o'Clock High (1987)
Eindelijk gevonden in de groepen
Een normale student heeft een bad day. Alles gaat mis. Lekke autoband. Laat voor school. Bijna verkeersongeluk in mams auto. Maar het begint pas echt mis te lopen als hij de newguy aanraakt waar de wildste verhalen de ronde doen.
Een gevecht 3 uur sharp op het schoolplein. Gaande weg de dag wordt hij zenuwachtiger en begint rare dingen te doen terwijl hij normaal de braafste jongetje van de klas is.
Kwart-over-drie achter het schoolplein die uitdrukking kennen we hier toch ook. Aardig uitgewerkt concept.
cijfer 7.5 / imdb 6.8
vannacht nog !?:)quote:Op woensdag 28 mei 2008 23:41 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Heb de rapidshare links meteen gevonden![]()
Ga vanavond ook even kijken.
Ik moet me schamen, maar ik heb een paar keer moeten lachen in die film. Als z'n zoontje in elkaar getrimd wordt...quote:Op donderdag 29 mei 2008 12:10 schreef Gorro het volgende:
Meet the Spartans (Jason Friedberg & Aaron Seltzer, 2008)
Het team achter Date Movie en Epic Movie heeft nog niets bijgeleerd. Niet verrassend natuurlijk, maar toch ook knap. Ze worden ook niet echt gestimuleerd om betere films te maken, want op onbegrijpelijke wijze is ook dit weer een redelijk succes bij de bioscopen. De meeste grappen zijn niet leuk, maar daar bovenop gaan ze ook veel te lang door. Bijvoorbeeld het mensen in de put trappen of de dansscenes. En ondanks dat, duurt film ook nog maar net 70 minuten qua pure speeltijd. Een aanfluiting. ½
Ik heb ook wel eens moeten (glim)lachen om de eerste paar minuten en het belachelijke dansje van de Spartans, maar zodra het 'gevecht' begint, wordt het zo dramatisch slecht, dat het pure verspilling van bandbreedte is om er überhaupt iets over te posten op het forum.quote:Op donderdag 29 mei 2008 14:57 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ik moet me schamen, maar ik heb een paar keer moeten lachen in die film. Als z'n zoontje in elkaar getrimd wordt...In tegenstelling tot Semi-Pro, was deze film een puntje beter...
Maar dan nog echt heel slecht, er wordt idd teveel doorgeborduurd op dezelfde grappen, waardoor het leuke er op een gegeven moment wel van af is. Scary Movie was gewoon beter...
quote:Op donderdag 29 mei 2008 19:12 schreef Falco het volgende:
Lat sau san taam (Hard-Boiled)
De voorloper van Infernal Affairs, maar dan lekker luchtig met knetterende actie.
Ach ik bedoel het wat ongelukkig, maar wat gelijkenissen vielen me op: Hong Kong en corrupte shit in het lokale politie-apparaat aldaar. Het is Infernal Affairs, maar dan andersquote:Op donderdag 29 mei 2008 23:23 schreef JelleS het volgende:
[..]
![]()
Dat is hetzelfde als zeggen dat King Kong de voorloper is van Planet of the Apes...
En dit vraagt iemand die sinds maart 2007 10.000 posts op Fok heeft gemaakt ?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 12:16 schreef Edwinuss het volgende:
Mag ik vragen waar iedereen zoveel tijd vandaan haalt om zoveel films te kijken ? Want daar verbaas ik me echt over. Misschien is t jullie werk ofzo
Is dat echt een film, een documentaire of een mockumentary?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 16:10 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
En dit vraagt iemand die sinds maart 2007 10.000 posts op Fok heeft gemaakt ?
Ik heb afgelopen weekend voor de 2e keer Finishing the Game gezien, vond 'm beter dan de eerste keer dat ik 'm zag, bijna in elke scene zit wel een vorm van hilariteit.
[ afbeelding ]
''You offended me, you offended my family''![]()
Echt een aanrader voor liefhebbers van absurde comedy !
Een mockumentary.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 16:17 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Is dat echt een film, een documentaire of een mockumentary?
Het klinkt leuk. Gaat op mijn to-see lijst.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 16:21 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Een mockumentary.
Last dat ze ‘m in 18 dagen hebben gefilmd, met amper tot geen budget.
En toch (naar mijn mening) 1 van de beste comedies van 2007.
Maar. M'n moeke was op tijd thuis. Dus zijn we met z'n tweeen gegaan. Ik vond het nog steeds de beste film sinds Werckmeister Harmoniak, en m'n moeder vond 'm ook erg goed. Het ging over THERE WILL BE BLOOD.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 12:15 schreef RuneRose het volgende:
Hoe kut is dit. Ik me helemaal voorbereiden. Chipknip opladen om naar Vlissingen te gaan. Met dit zweetweer 10 minuten lopen naar de bushalte. Rijden er geen bussen.
cloverfield beste film van het jaarquote:Op dinsdag 3 juni 2008 18:43 schreef Falco het volgende:
Het mag idd benadrukt worden. There Will Be Blood is goedNa Cloverfield de beste film van dit jaar.
eensquote:Op woensdag 4 juni 2008 18:12 schreef HostiMeister het volgende:
The Onion Movie
[ afbeelding ]
Een soort van sketch comedy achtige satire op het euhm... americaanse leven denk ik. Zoals het onion news op het internet, satire en humor maar dan als film. Ik ben normaal helemaal voor absurde flauwe comedies maar deze ging te ver. Mijn idee is dat als het nou leuke sketches waren die niet zo ongelooflijk flauw waren dan had ik er vast van kunnen genieten. Er zaten grappige stukjes in, zoals een Steven Seagal die zichzelf voor de verandering wat minder serieus neemt en het hele tieneridool stukje was ook wel grappig. Verder heb ik geen idee waarom in godsnaam deze film een 7.1 heeft op imdb.
Imdb: 7.1
Mijn Cijfer: 4
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |