En dit vraagt iemand die sinds maart 2007 10.000 posts op Fok heeft gemaakt ?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 12:16 schreef Edwinuss het volgende:
Mag ik vragen waar iedereen zoveel tijd vandaan haalt om zoveel films te kijken ? Want daar verbaas ik me echt over. Misschien is t jullie werk ofzo
Is dat echt een film, een documentaire of een mockumentary?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 16:10 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
En dit vraagt iemand die sinds maart 2007 10.000 posts op Fok heeft gemaakt ?
Ik heb afgelopen weekend voor de 2e keer Finishing the Game gezien, vond 'm beter dan de eerste keer dat ik 'm zag, bijna in elke scene zit wel een vorm van hilariteit.
[ afbeelding ]
''You offended me, you offended my family''![]()
Echt een aanrader voor liefhebbers van absurde comedy !
Een mockumentary.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 16:17 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Is dat echt een film, een documentaire of een mockumentary?
Het klinkt leuk. Gaat op mijn to-see lijst.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 16:21 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Een mockumentary.
Last dat ze ‘m in 18 dagen hebben gefilmd, met amper tot geen budget.
En toch (naar mijn mening) 1 van de beste comedies van 2007.
Maar. M'n moeke was op tijd thuis. Dus zijn we met z'n tweeen gegaan. Ik vond het nog steeds de beste film sinds Werckmeister Harmoniak, en m'n moeder vond 'm ook erg goed. Het ging over THERE WILL BE BLOOD.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 12:15 schreef RuneRose het volgende:
Hoe kut is dit. Ik me helemaal voorbereiden. Chipknip opladen om naar Vlissingen te gaan. Met dit zweetweer 10 minuten lopen naar de bushalte. Rijden er geen bussen.
cloverfield beste film van het jaarquote:Op dinsdag 3 juni 2008 18:43 schreef Falco het volgende:
Het mag idd benadrukt worden. There Will Be Blood is goedNa Cloverfield de beste film van dit jaar.
eensquote:Op woensdag 4 juni 2008 18:12 schreef HostiMeister het volgende:
The Onion Movie
[ afbeelding ]
Een soort van sketch comedy achtige satire op het euhm... americaanse leven denk ik. Zoals het onion news op het internet, satire en humor maar dan als film. Ik ben normaal helemaal voor absurde flauwe comedies maar deze ging te ver. Mijn idee is dat als het nou leuke sketches waren die niet zo ongelooflijk flauw waren dan had ik er vast van kunnen genieten. Er zaten grappige stukjes in, zoals een Steven Seagal die zichzelf voor de verandering wat minder serieus neemt en het hele tieneridool stukje was ook wel grappig. Verder heb ik geen idee waarom in godsnaam deze film een 7.1 heeft op imdb.
Imdb: 7.1
Mijn Cijfer: 4
Waarom? Ik denk juist dat hij voor Le Procès geknipt was. Beetje sullig, zelf zelfs een beetje bureaucratisch en nergens echt bij machte ook maar iets voor elkaar te krijgen, ondanks zijn tamelijk zelfverzekerde houding.quote:Op woensdag 4 juni 2008 23:44 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik vond Perkins echt erg slecht in Le Procès, sowieso een erg matig acteur.
Gewoon... houterig, monotoon alles afdreunen, je ziet hem acteren, alles wat een acteerprestatie slecht maakt.quote:Op woensdag 4 juni 2008 23:46 schreef Doff het volgende:
Waarom? Ik denk juist dat hij voor Le Procès geknipt was. Beetje sullig, zelf zelfs een beetje bureaucratisch en nergens echt bij machte ook maar iets voor elkaar te krijgen, ondanks zijn tamelijk zelfverzekerde houding.
Nu ben ik geen taalpurist, maar deze typo bracht toch een glimlach op mijn gezicht.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |