quote:Op zondag 25 mei 2008 19:53 schreef Mainport het volgende:
Ik vind de CGI overal een meerwaarde hebben, behalve dan bij die suffe knaagdieren aan het begin.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
quote:Op zondag 25 mei 2008 23:37 schreef Lambiekje het volgende:
[..]En dat is te danken aan de CGI of de scene zelf?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Helemaal mee eens, echt een ondergewaardeerde film, weinig van mijn maten kunnen begrijpen waarom ik deze film zo geweldig vind. Echt een machtige film.quote:Op maandag 26 mei 2008 10:20 schreef Atreidez het volgende:
The Fountain
Wat een prachtige film! De beelden, de muziek, de prestaties, alles straalt zoveel uit.. De scenes die in elkaar overlopen tussen realiteit, fantasie, geschiedenis en dromen sluiten mooi op elkaar aan en je krijgt het idee meegezogen te worden in de emoties. Aan de andere kant is de film wel ingewikkeld en kost het flink wat energie om alles goed te volgen en tot je door te laten dringen. Er zullen genoeg mensen zijn die de pracht van een werk zoals dit niet kunnen waarderen. Aan de andere kant, ik kan niet wachten om m nog eens te bekijken.. Aronofsky
[ afbeelding ]
beidequote:Op maandag 26 mei 2008 03:13 schreef Seborik het volgende:
[..]
En dat is te danken aan de CGI of de scene zelf?
Leuke filmquote:Op maandag 26 mei 2008 23:45 schreef Lambiekje het volgende:
[ afbeelding ]
Wedding Daze (2006)
cijfer 7 / imdb 6
Tautou is gewoon geen erg sterke actrice. Soms worden haar mogelijkheden optimaal benut door iemand als Jeunet, maar in vrijwel alle andere films valt ze gewoon tegen.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 10:37 schreef Hulkio het volgende:
..., echter is Tautou niet echt geloofwaardig in de rol die ze neer moet zetten. 7.0
quote:Op zondag 25 mei 2008 16:18 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Hij draait momenteel in menig bioscoop.
quote:Op zondag 25 mei 2008 16:23 schreef JelleS het volgende:
De Gouden Beer is wel iets meer dan een 'eervolle vermelding'...
Heb de rapidshare links meteen gevondenquote:Op woensdag 28 mei 2008 23:33 schreef Lambiekje het volgende:
Three o'Clock High (1987)
Eindelijk gevonden in de groepen
Een normale student heeft een bad day. Alles gaat mis. Lekke autoband. Laat voor school. Bijna verkeersongeluk in mams auto. Maar het begint pas echt mis te lopen als hij de newguy aanraakt waar de wildste verhalen de ronde doen.
Een gevecht 3 uur sharp op het schoolplein. Gaande weg de dag wordt hij zenuwachtiger en begint rare dingen te doen terwijl hij normaal de braafste jongetje van de klas is.
Kwart-over-drie achter het schoolplein die uitdrukking kennen we hier toch ook. Aardig uitgewerkt concept.
cijfer 7.5 / imdb 6.8
vannacht nog !?:)quote:Op woensdag 28 mei 2008 23:41 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Heb de rapidshare links meteen gevonden![]()
Ga vanavond ook even kijken.
Ik moet me schamen, maar ik heb een paar keer moeten lachen in die film. Als z'n zoontje in elkaar getrimd wordt...quote:Op donderdag 29 mei 2008 12:10 schreef Gorro het volgende:
Meet the Spartans (Jason Friedberg & Aaron Seltzer, 2008)
Het team achter Date Movie en Epic Movie heeft nog niets bijgeleerd. Niet verrassend natuurlijk, maar toch ook knap. Ze worden ook niet echt gestimuleerd om betere films te maken, want op onbegrijpelijke wijze is ook dit weer een redelijk succes bij de bioscopen. De meeste grappen zijn niet leuk, maar daar bovenop gaan ze ook veel te lang door. Bijvoorbeeld het mensen in de put trappen of de dansscenes. En ondanks dat, duurt film ook nog maar net 70 minuten qua pure speeltijd. Een aanfluiting. ½
Ik heb ook wel eens moeten (glim)lachen om de eerste paar minuten en het belachelijke dansje van de Spartans, maar zodra het 'gevecht' begint, wordt het zo dramatisch slecht, dat het pure verspilling van bandbreedte is om er überhaupt iets over te posten op het forum.quote:Op donderdag 29 mei 2008 14:57 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ik moet me schamen, maar ik heb een paar keer moeten lachen in die film. Als z'n zoontje in elkaar getrimd wordt...In tegenstelling tot Semi-Pro, was deze film een puntje beter...
Maar dan nog echt heel slecht, er wordt idd teveel doorgeborduurd op dezelfde grappen, waardoor het leuke er op een gegeven moment wel van af is. Scary Movie was gewoon beter...
quote:Op donderdag 29 mei 2008 19:12 schreef Falco het volgende:
Lat sau san taam (Hard-Boiled)
De voorloper van Infernal Affairs, maar dan lekker luchtig met knetterende actie.
Ach ik bedoel het wat ongelukkig, maar wat gelijkenissen vielen me op: Hong Kong en corrupte shit in het lokale politie-apparaat aldaar. Het is Infernal Affairs, maar dan andersquote:Op donderdag 29 mei 2008 23:23 schreef JelleS het volgende:
[..]
![]()
Dat is hetzelfde als zeggen dat King Kong de voorloper is van Planet of the Apes...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |