Als dat zo zou zijn dan hadden ze toch echt meer op locatie moeten filmen. Wat IMO echt wel mogelijk zou zijn. In sommige scenes hebben ze onnodig veel gebruikt gemaakt van CGI, waar dat in The Last Crusade niet het geval was. Als ze geen stijlbreuk wilden krijgen dan hadden ze het hetzelfde moeten doen als in TLCquote:Op vrijdag 23 mei 2008 08:48 schreef RuneRose het volgende:
[..]
Het lijkt mij dat die dingen er 'te nep' uit zien om op die manier een niet al te grote stijlbreuk met de vorige delen te krijgen. De film moest er uit zien alsof hij een paar jaar na Last Crusade geschoten was.
Ik vond het zogezegd overmatige gebruik van CGI niet echt storend. Misschien dat dat ook komt, doordat er vooral veel aan te merken is op het absurde thema dat in deze film de rode draad vormt. En dat daar in mijn geval vooral de irritatie/teleurstelling uit voort komt.quote:Op zondag 25 mei 2008 13:47 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Als dat zo zou zijn dan hadden ze toch echt meer op locatie moeten filmen. Wat IMO echt wel mogelijk zou zijn. In sommige scenes hebben ze onnodig veel gebruikt gemaakt van CGI, waar dat in The Last Crusade niet het geval was. Als ze geen stijlbreuk wilden krijgen dan hadden ze het hetzelfde moeten doen als in TLC
Hij draait momenteel in menig bioscoop.quote:Op zondag 25 mei 2008 16:14 schreef qwerty_x het volgende:
[ afbeelding ]
Tropa de Elite
2008
Eervolle vermelding op het Filmfestival Berlijn 2008
De filmhit van het jaar in Brazilië
Ik weet niet of deze film in NL verkrijgbaar is, maar het is bijzonder de moeite waard
Ik heb ook niets tegen overmatig gebruik van CGI, maar dan moet het wel goed gedaan worden. En niet zoals hier dat het zo overduidelijk is dat het irritant wordt.quote:Op zondag 25 mei 2008 16:00 schreef Morrigun99 het volgende:
[..]
Ik vond het zogezegd overmatige gebruik van CGI niet echt storend. Misschien dat dat ook komt, doordat er vooral veel aan te merken is op het absurde thema dat in deze film de rode draad vormt. En dat daar in mijn geval vooral de irritatie/teleurstelling uit voort komt.
quote:Op zondag 25 mei 2008 19:53 schreef Mainport het volgende:
Ik vind de CGI overal een meerwaarde hebben, behalve dan bij die suffe knaagdieren aan het begin.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
quote:Op zondag 25 mei 2008 23:37 schreef Lambiekje het volgende:
[..]En dat is te danken aan de CGI of de scene zelf?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Helemaal mee eens, echt een ondergewaardeerde film, weinig van mijn maten kunnen begrijpen waarom ik deze film zo geweldig vind. Echt een machtige film.quote:Op maandag 26 mei 2008 10:20 schreef Atreidez het volgende:
The Fountain
Wat een prachtige film! De beelden, de muziek, de prestaties, alles straalt zoveel uit.. De scenes die in elkaar overlopen tussen realiteit, fantasie, geschiedenis en dromen sluiten mooi op elkaar aan en je krijgt het idee meegezogen te worden in de emoties. Aan de andere kant is de film wel ingewikkeld en kost het flink wat energie om alles goed te volgen en tot je door te laten dringen. Er zullen genoeg mensen zijn die de pracht van een werk zoals dit niet kunnen waarderen. Aan de andere kant, ik kan niet wachten om m nog eens te bekijken.. Aronofsky
[ afbeelding ]
beidequote:Op maandag 26 mei 2008 03:13 schreef Seborik het volgende:
[..]
En dat is te danken aan de CGI of de scene zelf?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |