Ik heb je genomineerdquote:Op zondag 11 mei 2008 20:54 schreef MarkNMGN het volgende:
Hé, een nominatie.
Jorientje gaat er iig een stuk of 3 in de wacht slepen.
Ik zit er bij sommige met mijn eigen nominaties ook ver van afquote:Op zondag 11 mei 2008 21:03 schreef -Vaduz- het volgende:
Een leuke lijst wel, soms wat te standaard en op het verleden berustend. Ik had wat leuke nieuwelingen erbij die ik helaas niet terugzie. (ik bedoel meer, had liever wat nieuwe namen in de picture gezien)
Na de uitslag worden alle nominaties bekend gemaakt. Niet met de namen van de nomineerders erbij overigens, maar net als vorig jaar.quote:Op zondag 11 mei 2008 21:09 schreef RayMania het volgende:
Worden de lijsten van de nomineerders nog bekend gemaakt? Of moeten we die zelf posten als we dat willen?
hij heeft niet een nominatie ontvangen, dus ook van jou nietquote:Op zondag 11 mei 2008 21:28 schreef RayMania het volgende:
Ik mis golfer trouwens bij de Pelé-award?
Sssst.quote:Op zondag 11 mei 2008 21:30 schreef WeebI het volgende:
[..]
hij heeft niet een nominatie ontvangen, dus ook van jou niet
Van mij wel.quote:Op zondag 11 mei 2008 21:30 schreef WeebI het volgende:
hij heeft niet een nominatie ontvangen, dus ook van jou niet
Zullen we samen op de brommer?quote:Op zondag 11 mei 2008 22:35 schreef sjimz het volgende:
Straks even stemmen.
Ben zelf ook gewoon genomineerdal weet ik niet of dat positief is
Eensch. DG genomineerd voor de JJ van Gangelen-award, terwijl ie (wegens omstandigheden, ik weet het) heel veel wedstrijden van FC heeft moeten laten schieten... Kan i.m.o. niet. En het is helemaal niet zo dat ik die nominatie wil hebben, al ben ik natuurlijk wel kei-jaloersquote:Op zondag 11 mei 2008 21:03 schreef -Vaduz- het volgende:
Een leuke lijst wel, soms wat te standaard en op het verleden berustend. Ik had wat leuke nieuwelingen erbij die ik helaas niet terugzie. (ik bedoel meer, had liever wat nieuwe namen in de picture gezien)
Voor welke awards moet Vaduz dan genomineerd worden? Er zijn vijf negatieve awards, een groot deel is topic gerelateerd (Engels, Spaans, etc.), er zijn een aantal club gerelateerde awards (Ajax, PSV, eerste divisie, etc.). Hij is niet nieuw, is niet lang afwezig, is niet iemand die er vroeger niet was en nu wel.quote:Op maandag 12 mei 2008 00:01 schreef Yeahinho het volgende:
Waarom sta jij eigenlijk maar voor 1 award genomineerd Vaduz?
Finale WK-2006, Nederland-Braziliëquote:Op maandag 12 mei 2008 00:40 schreef TerroRobbie het volgende:
Wat is er trouwens humoristisch aan Tong en EnGCatjuh? Dat ze nog nooit meer dan 1 regel per bericht hebben gepost?
wie vond jij dan zo grappig?quote:Op maandag 12 mei 2008 00:40 schreef TerroRobbie het volgende:
Wat is er trouwens humoristisch aan Tong en EnGCatjuh? Dat ze nog nooit meer dan 1 regel per bericht hebben gepost?
Daarvoor had ik niemand, rol niet dagelijks van mijn stoel van het lachen. Er zijn wel verschillende users die leuk uit de hoek kunnen komen, maar kon er zo snel niet eentje aanwijzen van nou die is altijd lachen. Sowieso vind ik het maar een beetje vreemde award omdat ik grootste clown meer een negatieve lading vind hebben terwijl meest humoristische juist een positieve eigenschap is.quote:Op maandag 12 mei 2008 00:42 schreef toma het volgende:
wie vond jij dan zo grappig?
Je noemde mij niet!quote:Op maandag 12 mei 2008 00:40 schreef TerroRobbie het volgende:
Eens, laat Sjimz de award maar winnen.quote:Op maandag 12 mei 2008 00:40 schreef TerroRobbie het volgende:
Liev van je, maar ik kom al een tijdje niet meer in Hools en post alleen nog maar als ik iets over voetbal te melden heb in VBL.quote:Op maandag 12 mei 2008 00:50 schreef TerroRobbie het volgende:
Ik had je nog als Peleetje hoor Golfer
Is ook mijn keuzequote:
Voor welke award zou je dan in aanmerking kunnen komen? Niet negatief bedoeld hoor, maar ik zou er geen één weten waar ik jou voor zou kunnen nomineren. Zelfde geldt beetje voor Doc, al had ik hem op de vierde plek voor de Gary Lineker-award. Net erbuiten gevallen dus.quote:Op maandag 12 mei 2008 00:49 schreef golfer het volgende:
Ik ben toch mooi na 5 jaar VBL helemaal uit beeld verdwenen.![]()
Doc ook al nergens meer een nominatie.
Die post over je informanten bij Ajax had me inderdaad bijna overtuigd voor de Aad de Mos award.quote:Op maandag 12 mei 2008 00:53 schreef golfer het volgende:
[..]
Liev van je, maar ik kom al een tijdje niet meer in Hools en post alleen nog maar als ik iets over voetbal te melden heb in VBL.
Je loopt een beetje erg achter.
Misschien voor volgend seizoen de Steef-award!quote:Op maandag 12 mei 2008 01:00 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Die post over je informanten bij Ajax had me inderdaad bijna overtuigd voor de Aad de Mos award.
Een van de geweldige posts uit het oeuvre van Jaszak, kwaliteitsuser!quote:Op zondag 11 mei 2008 00:26 schreef Jasza het volgende:
Braafheid ging 4x heel simpel liggen, triest, er lagen geen bananen op het veld hoor, bij die penalty heb ik zowat een tafel doormidden getrapt in het cafe
Nou en?quote:Op maandag 12 mei 2008 01:00 schreef RayMania het volgende:
Dat is achteraf praat en je had het al eerder kunnen aangeven.
Het was lastig nomineren omdat je door het Ajax topic door de bagger de kwaliteitspost niet meer zietquote:Op maandag 12 mei 2008 01:05 schreef TerroRobbie het volgende:
Op basis waarvan is Jasza nou weer genomineerdDie gast heeft nog nooit 1 fatsoenlijke post in VBL gezet. En er zijn zoveel grotere Ajax-fans als bijv. Silenus.
[..]
Een van de geweldige posts uit het oeuvre van Jaszak, kwaliteitsuser!
Nou, eerst geef je wel aan wat weg kan of een andere naam kan hebben in het bespreektopic, maar over de landentopics zeg je niks. Nu is er een definitieve lijst en heb je commentaar op datgene wat je eerder zelf eigenlijk prima vond, anders had je wel commentaar gegevenquote:
Je hebt je kans voorbij laten gaan. Je moet nu niet gaan zeiken.quote:
Gelukkig gaat dat vanaf heden veranderen!quote:Op maandag 12 mei 2008 01:06 schreef sjimz het volgende:
Het was lastig nomineren omdat je door het Ajax topic door de bagger de kwaliteitspost niet meer ziet
Die topics volg ik eigenlijk amper. Pas tijdens het nomineren en het bekend worden van de andere nominaties viel het mij pas op dat het weer heel veel identieke waren en er uberhaupt maar heel weinig mensen die ervoor in aanmerking komen. Dit geldt trouwens ook voor de vrijdagavond award.quote:Op maandag 12 mei 2008 01:09 schreef RayMania het volgende:
Nou, eerst geef je wel aan wat weg kan of een andere naam kan hebben in het bespreektopic, maar over de landentopics zeg je niks. Nu is er een definitieve lijst en heb je commentaar op datgene wat je eerder zelf eigenlijk prima vond, anders had je wel commentaar gegeven.
Het zou handig zijn als jij dan daar ook inhoudelijk gaat postenquote:Op maandag 12 mei 2008 01:12 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Gelukkig gaat dat vanaf heden veranderen!
Zegt de man die 0 keer genomineerd is en enkele edities geleden bijna moest huilen omdat hij voor de Pele award genomineerd wasquote:Op maandag 12 mei 2008 01:20 schreef golfer het volgende:
Geef nou maar gewoon toe dat je er de pest in hebt voor maar 1 award genomineerd te zijn.
Maar dat is dus niet. De genomineerden (en winnaars) zijn al jarenlang nagenoeg hetzelfde. En wat waren voor jou de redenen dan omquote:Op maandag 12 mei 2008 01:18 schreef RayMania het volgende:
Dat is geen reden om die awards niet te kiezen, je weet na één jaar niet wat voor nieuws er mogelijk gaat komen. Er hebben een stuk of 12 mensen genomineerd, dan zouden opzich zelfs users met maar 2-3 stemmen al door kunnen gaan naar dit topic, als er veel verschillende users worden genomineerd.
wel weg te doen?quote:Dione de Graaf-award (voor de beste vrouwelijke user)
24 Geert den Ouden-award (voor de grootste wannabe-mod)
25 Wesley Sneijder-award (voor de user die het snelst op zijn teentjes is getrapt)
Vrouwelijke user slaat nergens op, elke poster is gewoon gelijk. Plus er zijn niet zoveel postende vrouwen, buiten HOOLS. Wordt dus een one-woman-show. Wannabe-mod vind ik persoonlijk geen award waard. Die Sneijder-award zou opzich nog wel kunnen in een andere vorm, maar je moet ook niet teveel awards nemen.quote:Op maandag 12 mei 2008 01:26 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Maar dat is dus niet. De genomineerden (en winnaars) zijn al jarenlang nagenoeg hetzelfde. En wat waren voor jou de redenen dan om
[..]
wel weg te doen?
Het gaat er niet om of het terecht is of niet. Maar dat die awards gewoon saai aan het worden zijn omdat het steeds hetzelfde is. Het voegt nog weinig toe. Ik zou het niet zo spannend vinden als ik dit jaar weer de eerste divisie award zou winnen. Iemand anders mag wel een keertje? Maarja als er weinig andere zijn of die worden om de een of andere reden niet gekozen kun je je afvragen of je zo'n award nog wel moet doen.quote:Op maandag 12 mei 2008 01:33 schreef RayMania het volgende:
De genomineerden (en winnaars) zijn dan misschien wel bij sommige awards hetzelfde, dat betekent niet dat het niet terecht is. DIGGER post bijvoorbeeld nog steeds heel erg actief in het Serie-A topic, net zoals daarvoor en daarvoor. Als iemand eruit springt, waarom dan niet nomineren? Om een frisse wind te laten waaien?
Vergelijkingen met Federer, Sportman van de Wereld en prestaties zijn natuurlijk wat overdreven het gaat natuurlijk maar om een uitverkiezinkje op een internetforum.quote:Als Roger Federer drie keer tot Sportman van de Wereld wordt verkozen, moet hij dan de vierde keer niet gekozen worden, omdat hij al zovaak gewonnen heeft? Als zijn prestaties exact of bijna hetzelfde zijn is het gewoon gerechtvaardigd.
Of het saai wordt is een mening, iemand anders denkt er weer anders over.quote:Op maandag 12 mei 2008 01:44 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Het gaat er niet om of het terecht is of niet. Maar dat die awards gewoon saai aan het worden zijn omdat het steeds hetzelfde is. Het voegt nog weinig toe. Ik zou het niet zo spannend vinden als ik dit jaar weer de eerste divisie award zou winnen. Iemand anders mag wel een keertje? Maarja als er weinig andere zijn of die worden om de een of andere reden niet gekozen kun je je afvragen of je zo'n award nog wel moet doen.
Ah, ik wist dat je dit ging zeggen. Je snapt niet dat ik een punt wil maken over nominaties over meerdere jaren en of dat wel of niet terecht is?quote:Vergelijkingen met Federer, Sportman van de Wereld en prestaties zijn natuurlijk wat overdreven het gaat natuurlijk maar om een uitverkiezinkje op een internetforum.
Nu moet je niet ineens denigrerend gaan doen over awards als ik voor 2 awards ben genomineerd.quote:Op maandag 12 mei 2008 01:44 schreef TerroRobbie het volgende:
Vergelijkingen met Federer, Sportman van de Wereld en prestaties zijn natuurlijk wat overdreven het gaat natuurlijk maar om een uitverkiezinkje op een internetforum.
Die ene win je toch niet, losertquote:Op maandag 12 mei 2008 01:50 schreef toma het volgende:
[..]
Nu moet je niet ineens denigrerend gaan doen over awards als ik voor 2 awards ben genomineerd.
En dat geldt niet voorquote:Op maandag 12 mei 2008 01:47 schreef RayMania het volgende:
Of het saai wordt is een mening, iemand anders denkt er weer anders over.
?quote:Wannabe-mod vind ik persoonlijk geen award waard.
quote:
Jij mag zo vaak mijn spelling verbeteren als je zelf wilt.quote:Op maandag 12 mei 2008 01:55 schreef TerroRobbie het volgende:
concurrentie.
Of mag dat in dit topic ook niet meer?
Vindt.quote:Op maandag 12 mei 2008 01:55 schreef TerroRobbie het volgende:
concurrentie.
Of mag dat in dit topic ook niet meer?
Ik kom al 37 jaar (bijna) elke wedstrijd naar De Vliert (en vroeger ook vaak uitwedstrijden) en dat is niet eens een nominatie waard hier op FOK!???quote:Op zondag 11 mei 2008 20:50 schreef WeebI het volgende:
6 Jan Joost van Gangelen-award
Voor de grootste fan van een Nederlandse eerste divisieclub.
- DRD
- Dutchgooner
- TerroRobbie
Je had wel meer nominaties mogen krijgenquote:Op maandag 12 mei 2008 02:13 schreef fanneke het volgende:
[..]
Ik kom al 37 jaar (bijna) elke wedstrijd naar De Vliert (en vroeger ook vaak uitwedstrijden) en dat is niet eens een nominatie waard hier op FOK!???
Ik voel me gekwetst.![]()
Ik heb je genomineerd hoor, dat je het even weet.quote:Op maandag 12 mei 2008 02:13 schreef fanneke het volgende:
[..]
Ik kom al 37 jaar (bijna) elke wedstrijd naar De Vliert (en vroeger ook vaak uitwedstrijden) en dat is niet eens een nominatie waard hier op FOK!???
Ik voel me gekwetst.![]()
Kom ik hier blijkbaar nog te vaakquote:Op zondag 11 mei 2008 20:50 schreef WeebI het volgende:
11 Khalid Boulahrouz-award
Voor de user die er vroeger vaak was, maar helemaal uit beeld is verdwenen.
- Dylan_Dog
- Erwtensoep
- Twi
Owja, die kerel die elke week in het stadion zitquote:Op maandag 12 mei 2008 11:36 schreef vitessezuid113 het volgende:
dit jaar geen nominatie voor de Best of the rest-award , mijn plaats is ingenomen door Venom ook een goede clubfan![]()
![]()
Ook maar even stemmen dan
Hij heeft hier wel een verteld dat ie dat vanwege zijn gezondheid niet kan dus dan volgt venom het via Planet voetbal ook een goed alternatief als je niet naar het stadion kan.quote:Op maandag 12 mei 2008 11:41 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Owja, die kerel die elke week in het stadion zit.
Enige Award waar ik voor in aanmerking kom is die KB Award, dus dat zal ' m dan wel zijnquote:Op maandag 12 mei 2008 11:31 schreef TerroRobbie het volgende:
Ik had Doc ook nog ergens volgens mij.
Oke, goede 'grap' dan weerquote:Op maandag 12 mei 2008 12:09 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Hij heeft hier wel een verteld dat ie dat vanwege zijn gezondheid niet kan dus dan volgt venom het via Planet voetbal ook een goed alternatief als je niet naar het stadion kan.
Alles bij elkaar 31 precies nog maar het zal mij allemaal aan mijn reet roestenquote:Op maandag 12 mei 2008 00:05 schreef TerroRobbie het volgende:
DG is dit seizoen misschien 3 wedstrijden geweest, belachelijk dat hij genomineerd is inderdaad
Kan hier niks mee winnen.quote:Op maandag 12 mei 2008 14:53 schreef RayMania het volgende:
Niet met al je kloons stemmen hè, M0NTANA.
Ach daar was dndiek toch niet voor genomineerd.quote:Op maandag 12 mei 2008 23:28 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Daar gaat je kans op 'netste poster'.
quote:Op maandag 12 mei 2008 23:28 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Daar gaat je kans op 'netste poster'.
Hij zou je sieren Bos.quote:Op maandag 12 mei 2008 23:34 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ach daar was dndiek toch niet voor genomineerd.
Gaat tussen, Vaduz, methodmich en ondergetekende.
Stem niet op mezelf, maar zou het bij de DB-award haast doen.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 10:12 schreef pfaf het volgende:
Stem verstuurd. De Dennis Bergkampaward was wel lastig hoor.
Idem. Zoveel interessante users lopen hier niet rond. Ik ben de enige die al bijna 5 jaar lang spitsvondig, educatief, grappig en onderbouwend discussieert.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 10:17 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Stem niet op mezelf, maar zou het bij de DB-award haast doen.
*proest*quote:Op dinsdag 13 mei 2008 10:22 schreef pfaf het volgende:
[..]
Idem. Zoveel interessante users lopen hier niet rond. Ik ben de enige die al bijna 5 jaar lang spitsvondig, educatief, grappig en onderbouwend discussieert.
De eerste 24 awards heb ik wel ingevuld, maar de Dennis Bergkamp-award is lastig. En ik weiger om op bepaalde users te stemmenquote:Op dinsdag 13 mei 2008 10:22 schreef pfaf het volgende:
[..]
Idem. Zoveel interessante users lopen hier niet rond. Ik ben de enige die al bijna 5 jaar lang spitsvondig, educatief, grappig en onderbouwend discussieert.
Dan maken we voor jou "de beste nieuwkomer die er al was award!"quote:Op dinsdag 13 mei 2008 16:53 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Ik had mogen nomineren, en ben ook nog eens zelf genomineerd
En dat als nieuwkomer, terwijl ik er vorig jaar ook al was met de awards
En gefeliciteerd vast Blawh
Daarom had ik jou ook niet genomineerd...quote:Op dinsdag 13 mei 2008 16:53 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Ik had mogen nomineren, en ben ook nog eens zelf genomineerd
En dat als nieuwkomer, terwijl ik er vorig jaar ook al was met de awards
En gefeliciteerd vast Blawh
Als het voor 19.00 uur was dan vallen ze morgen wel bij WeebI op de mat denk ik!quote:Op dinsdag 13 mei 2008 19:01 schreef Blawh het volgende:
Ik heb mijn keuzes vanmiddag gepost als het goed is.
Ik zit al met smart te wachten bij de bus.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 19:15 schreef sjimz het volgende:
[..]
Als het voor 19.00 uur was dan vallen ze morgen wel bij WeebI op de mat denk ik!
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 21:20 schreef vitessezuid113 het volgende:
tot waarneer hebben we de tijd om te stemmen ?
quote:Tot zondag 25 mei 14.00 uur kan er gestemd worden.
Ach, het is toch wel leuk om een keer genomineerd te zijnquote:Op dinsdag 13 mei 2008 18:34 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Daarom had ik jou ook niet genomineerd...
Precies dan krijg je zat mensen die lui zijn en gewoon een gekopieerde versie inleveren. Gebeurt ook regelmatig in het Favoriete Ajacied topic.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 23:37 schreef TerroRobbie het volgende:
Openbaar stemmen beinvloed het stemgedrag wel.
Dan zou je meer vrije awards moeten invoeren (qua keuze), echter krijg je dan weer veel mensen die namen noemen op basis van postgeschiedenis ipv heden, dus dat is ook niet alles.quote:Op maandag 12 mei 2008 00:57 schreef RayMania het volgende:
Nogmaals; het ligt meer aan de keuze van de awards waardoor een groot deel van de users geen eens in aanmerking kan komen voor een award
Zou het wel een mooie troost voor pfaf vinden.quote:Op donderdag 15 mei 2008 21:37 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Dan zou je meer vrije awards moeten invoeren (qua keuze), echter krijg je dan weer veel mensen die namen noemen op basis van postgeschiedenis ipv heden, dus dat is ook niet alles.
Maar ik ben het wel met je eens. Ik stem nooit op mezelf, maar die Lippi award past inmiddels amper meer op de schoorsteenmantel hier.
Hij is iig een fanatiek Parma fan.quote:Op donderdag 15 mei 2008 22:40 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Zou het wel een mooie troost voor pfaf vinden.
Je had weer met een andere naam moeten posten. Vorig jaar nomineerde ik -Wolf- voor de Boulahrouz-awardquote:
Nu je het zegt.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 21:07 schreef RayMania het volgende:
[..]
Hey! Trouwens, die Boulahrouz-award slaat nu nergens meer op.
Beetje vreemd inderdaad gezien je Heerenveen fetish.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 22:16 schreef SCH het volgende:
Voor de Pele-award genomineerd? Daar begrijp ik oprecht weinig van. Kan iemand dat uitleggen?
Nou niet alleen Heerenveen hoor, ik post in behoorlijk wat VBL-topics, is verreweg het grootste ding in mijn MYAT.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 22:21 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Beetje vreemd inderdaad gezien je Heerenveen fetish.
Maar wees gerust, ik heb je er niet voor genomineerd, SCHat.
Neh, linkse rakkers doen niet aan vooroordelen, dat weet je toch.quote:
Ik keek er ook van op.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 22:16 schreef SCH het volgende:
Voor de Pele-award genomineerd? Daar begrijp ik oprecht weinig van. Kan iemand dat uitleggen?
Jij bent ook weer voor de gebruikelijke Gekke Henkie -awards genomineerd.quote:
U bekent SCHuld?quote:Op zaterdag 17 mei 2008 16:01 schreef RayMania het volgende:
Wat ga je doen met mensen die je genomineerd hebben voor de Pelé-award?
Hoiquote:Op vrijdag 16 mei 2008 22:16 schreef SCH het volgende:
Nee, ik was het niet.quote:
Het is iets. Had wel iets meer verwachtquote:Op zaterdag 17 mei 2008 14:27 schreef SCH het volgende:
[..]
Jij bent ook weer voor de gebruikelijke Gekke Henkie -awards genomineerd.
Welke had je dan verwacht?quote:Op zaterdag 17 mei 2008 17:31 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het is iets. Had wel iets meer verwacht
Grootste Feijenoord suporterquote:
Van Basten leest hier vast mee. Dacht: "Hé die Bouhalrouz is er ook nog. Laat ik hem eens oproepen."quote:Op vrijdag 16 mei 2008 21:07 schreef RayMania het volgende:
Hey! Trouwens, die Boulahrouz-award slaat nu nergens meer op.
Ik vond het ook weer zo suf om pascalheister, bluezz en appelsap te noemen, want die posten echt alleen maar in Hools. Dus heb ik het eens over een andere boeg gegooid.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 20:03 schreef SCH het volgende:
[..]
Ach, jij bent toch voor de netste user of zoiets. Dat heft elkaar dan wel weer op
Zeg je nog wel sorryquote:Op zaterdag 17 mei 2008 20:11 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ik vond het ook weer zo suf om pascalheister, bluezz en appelsap te noemen, want die posten echt alleen maar in Hools. Dus heb ik het eens over een andere boeg gegooid.
Misschien een idee om een PM te sturen naar de users in de lijst van de VBL-stats (minus degene die al gestemd hebben)?quote:Op maandag 19 mei 2008 12:20 schreef WeebI het volgende:
kick
wel lekker blijven stemmen he. het is wat dood in mn inbox
gaat zeker gebeurenquote:Op maandag 19 mei 2008 16:51 schreef RayMania het volgende:
[..]
Misschien een idee om een PM te sturen naar de users in de lijst van de VBL-stats (minus degene die al gestemd hebben)?
Het is voor Rood-Wit gezongen. niet Rood en Witquote:Op dinsdag 20 mei 2008 12:41 schreef RayMania het volgende:
Is dit iets? Het is vrij lastig om tekst leesbaar te houden en ook nog een plaatje als achtergrond te hebben.
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Vreemde conclusiequote:Op dinsdag 20 mei 2008 13:02 schreef WeebI het volgende:
Ik vind het nog heel goed leesbaar, dus misschien dat de letters nog iets kleiner kunnen?
Ow, daar zitten plaatjes tussen.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 13:16 schreef TerroRobbie het volgende:
Plaatje tussen van Gangelen en Feyenoord levert bij mij een kruisje op.
Waarom? Als het nog heel goed leesbaar is, blijft het nog steeds te lezen als de letters iets kleiner worden.quote:
Je hebt toch niet alles getypt hè?quote:
jawel?quote:
Er staat dat je het goed kan lezen DUS moet het kleiner.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 13:21 schreef WeebI het volgende:
[..]
Waarom? Als het nog heel goed leesbaar is, blijft het nog steeds te lezen als de letters iets kleiner worden.
Hier doet alles het.quote:
Volgens mij kun je gewoon die lijst naar Excel kopiëren en een formule doen dat je alleen de tekst krijgt (dus de usernames). Die zet je achter elkaar en klaarquote:
Lijkt me sterk aangezien er niet eens een bestand 5.png in die map (http://www.raymania.nl/Awards/ ) staat...quote:Op dinsdag 20 mei 2008 13:46 schreef RayMania het volgende:
Hier doet alles het.
Oh, #5 heb ik nog niet gemaakt herinner ik me nu. Wacht op wie wint, dan gebruik ik dat clublogoquote:Op dinsdag 20 mei 2008 13:50 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Lijkt me sterk aangezien er niet eens een bestand 5.png in die map (http://www.raymania.nl/Awards/ ) staat...
Natuurlijk.quote:
verdommequote:De inbox "de.kromme" is niet beschikbaar
De inbox "dr.daggla" is niet beschikbaar
De inbox "eduard37" is niet beschikbaar
De inbox "heero87" is niet beschikbaar
De inbox "solstice" is niet beschikbaar
De inbox "targaflorio" is niet beschikbaar
De inbox "kriegel" is niet beschikbaar
De inbox "kleinzusje" is niet beschikbaar
De inbox "isiolo" is niet beschikbaar
De inbox "blueangel_" is niet beschikbaar
De inbox "knnth" is niet beschikbaar
De inbox "djstoffel" is niet beschikbaar
De inbox "grunner" is niet beschikbaar
De inbox "saviola" is niet beschikbaar
De inbox "planethugo" is niet beschikbaar
De inbox "enchanter" is niet beschikbaar
Heb net m'n PM verstuurdquote:
Dat weet ik, maar als dat PM systeem aangeeft welke inboxen niet beschikbaar zijn maakt hij van die namen automatische kleine letters.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 14:53 schreef BliksemSchigt het volgende:
Sommige zijn met hoofdletters en kleine letters, Weebl.
Dan demareert het voorste gedeelte uit het peloton met als gevolg dat er een verrassende winnaar uit de bus rolt.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 15:14 schreef RayMania het volgende:
Kleine letters maakt niet uit.
Misschien heb je teveel namen, wat gebeurt er als je het in etappes stuurt?
Kan het zijn dat deze users gewoon hun Inbox uit hebben geschakeld? (en dus geen PM kunnen ontvangen?)quote:Op dinsdag 20 mei 2008 14:59 schreef WeebI het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar als dat PM systeem aangeeft welke inboxen niet beschikbaar zijn maakt hij van die namen automatische kleine letters.
Zelfs als ik die namen verwijder krijg ik die ID 5 error bij het verzenden. Hoe moet ik nu weten wat dat is
Ook nik gehad , maar ik zal er meteen ff naar kijken , en dan hoef je er geen meer te sturen want dan ontvang je postquote:Op dinsdag 20 mei 2008 13:28 schreef WeebI het volgende:
Heb PMs de deur uit gedaan naar de top 200 VBL-posters in 2008.
edit: hoop ik
[ afbeelding ]
Dat publiceert WeebI als de uitkomst van de awards ook bekend is.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 20:12 schreef rubbereend het volgende:
is het ook ergens terug te lezen wat de jury gestemd heeft om tot deze nominaties te komen?
Dat was dan ook niet zo moeilijk.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 22:48 schreef Beschouw het volgende:
Eens. Veel mooier dan die van de vorige keer.
quote:Op dinsdag 20 mei 2008 13:51 schreef RayMania het volgende:
[..]
Oh, #5 heb ik nog niet gemaakt herinner ik me nu. Wacht op wie wint, dan gebruik ik dat clublogo.
ik zou het ook wel willen wetenquote:Op dinsdag 20 mei 2008 20:15 schreef rubbereend het volgende:
vorig jaar moest het allemaal nog meteenonder druk van de nieuwsgierige users
nou, nee hoor.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 20:15 schreef rubbereend het volgende:
vorig jaar moest het allemaal nog meteenonder druk van de nieuwsgierige users
Je mag inderdaad op jezelf stemmen.quote:Op woensdag 21 mei 2008 12:54 schreef Breach het volgende:
Wat mij trouwens niet duidelijk wordt uit de OP.. Kun je als genomineerde ook op jezelf stemmen? Dus zou Jorienvdherik bijvoorbeeld zichzelf kunnen selecteren voor de Aad de Mos Award ofzo?
Ik heb nu 13 verschillende namen, met in totaal 33 stemmen.quote:Op woensdag 21 mei 2008 12:58 schreef BliksemSchigt het volgende:
Hoe loopt het bij #25, Weebl? Veel verschillende namen?
Dat zou wel sneu zijn.quote:
Yeahinho heeft daar nog een leuke anekdote overquote:Op woensdag 21 mei 2008 15:33 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Dat zou wel sneu zijn.
Zal ik em nog een keer vertellen voor de newbies?quote:Op woensdag 21 mei 2008 15:35 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Yeahinho heeft daar nog een leuke anekdote over
Nou kom maar op danquote:Op woensdag 21 mei 2008 19:19 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Zal ik em nog een keer vertellen voor de newbies?
Toe danquote:Op woensdag 21 mei 2008 19:19 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Zal ik em nog een keer vertellen voor de newbies?
Die mag je houwe.quote:Op woensdag 21 mei 2008 21:16 schreef Dr.Daggla het volgende:
Jammer dat ik na 3 jaar op rij niet mn Rahim award kan verdedigen.
Belachelijk.
Heb je onder een steen gezeten?quote:Op woensdag 21 mei 2008 21:27 schreef Dr.Daggla het volgende:
Geen Van Bommel award meer?.
Hmm, waarom zijn die allemaal weg?.
Dan was de oude mooier Ray:quote:Op woensdag 21 mei 2008 14:30 schreef RayMania het volgende:
Alles af.
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Voor de winnaar van de Best of the Rest-award;
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
En die andere had wel op zichzelf gestemd?quote:Op donderdag 22 mei 2008 15:03 schreef Yeahinho het volgende:
Nou, hier de anekdote dan maar...
Een jaar of 3 geleden was ik genomineerd voor de Deco-award. Sportief als ik ben, stemde ik netjes op een van mijn concurrenten (Dylan Dog, dacht ik). Maar uiteindelijk bleek ik dus op 1 stem te verliezen. De uitslag was 30-31 o.i.d., in het voordeel van DD dus. Had ik iets minder sociaal gedaan en gewoon op mezelf gestemd, dan had ík dus met 31-30 gewonnen.....
De moraal van dit verhaal is dus: stem gewoon op jezelf, voorkomt een hoop ergernis.
quote:Op donderdag 22 mei 2008 15:03 schreef Yeahinho het volgende:
Nou, hier de anekdote dan maar...
Een jaar of 3 geleden was ik genomineerd voor de Deco-award. Sportief als ik ben, stemde ik netjes op een van mijn concurrenten (Dylan Dog, dacht ik). Maar uiteindelijk bleek ik dus op 1 stem te verliezen. De uitslag was 30-31 o.i.d., in het voordeel van DD dus. Had ik iets minder sociaal gedaan en gewoon op mezelf gestemd, dan had ík dus met 31-30 gewonnen.....
De moraal van dit verhaal is dus: stem gewoon op jezelf, voorkomt een hoop ergernis.
Wie zal die ene dan zijn?quote:Op donderdag 22 mei 2008 15:40 schreef WeebI het volgende:
Ik doe wat de meesten doen: niet stemmen op de award waar je voor genomineerd bent. Voor zover ik me kan herinneren is er één geweest die op zichzelf heeft gestemd. En anderen stemmen op hun concurrent, zeer sportief natuurlijk.
Ik weet hetquote:
Ben ook benieuwd.quote:
Was jij het?quote:
quote:
quote:Op donderdag 22 mei 2008 15:43 schreef RayMania het volgende:
Zelfde als WeebI, ik heb de Deco-award opengelaten.
Ja, deze keer wel ja.......quote:
quote:Op donderdag 22 mei 2008 15:52 schreef Blawh het volgende:
[..]
Als jij het mag weten, waarom wij hier allemaal dan niet?
Valsspelert!quote:Op donderdag 22 mei 2008 15:56 schreef BliksemSchigt het volgende:
MM had hem al twee keer gewonnen, Blawh wint #15 dus dan blijft BS over he.
Tegenwoordig speel je een bal toch ook niet meer buiten bij een blessuregeval!!!!!
Toch heb ik niet op mezelf gestemdquote:Op donderdag 22 mei 2008 16:00 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ach ja, ik zal de irc logs voor me houden.
Dat is niet ontopicquote:Hoe staat het met mijn bier trouwens?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |