Kan hier niks mee winnen.quote:Op maandag 12 mei 2008 14:53 schreef RayMania het volgende:
Niet met al je kloons stemmen hè, M0NTANA.
Ach daar was dndiek toch niet voor genomineerd.quote:Op maandag 12 mei 2008 23:28 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Daar gaat je kans op 'netste poster'.
quote:Op maandag 12 mei 2008 23:28 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Daar gaat je kans op 'netste poster'.
Hij zou je sieren Bos.quote:Op maandag 12 mei 2008 23:34 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ach daar was dndiek toch niet voor genomineerd.
Gaat tussen, Vaduz, methodmich en ondergetekende.
Stem niet op mezelf, maar zou het bij de DB-award haast doen.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 10:12 schreef pfaf het volgende:
Stem verstuurd. De Dennis Bergkampaward was wel lastig hoor.
Idem. Zoveel interessante users lopen hier niet rond. Ik ben de enige die al bijna 5 jaar lang spitsvondig, educatief, grappig en onderbouwend discussieert.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 10:17 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Stem niet op mezelf, maar zou het bij de DB-award haast doen.
*proest*quote:Op dinsdag 13 mei 2008 10:22 schreef pfaf het volgende:
[..]
Idem. Zoveel interessante users lopen hier niet rond. Ik ben de enige die al bijna 5 jaar lang spitsvondig, educatief, grappig en onderbouwend discussieert.
De eerste 24 awards heb ik wel ingevuld, maar de Dennis Bergkamp-award is lastig. En ik weiger om op bepaalde users te stemmenquote:Op dinsdag 13 mei 2008 10:22 schreef pfaf het volgende:
[..]
Idem. Zoveel interessante users lopen hier niet rond. Ik ben de enige die al bijna 5 jaar lang spitsvondig, educatief, grappig en onderbouwend discussieert.
Dan maken we voor jou "de beste nieuwkomer die er al was award!"quote:Op dinsdag 13 mei 2008 16:53 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Ik had mogen nomineren, en ben ook nog eens zelf genomineerd
En dat als nieuwkomer, terwijl ik er vorig jaar ook al was met de awards
En gefeliciteerd vast Blawh
Daarom had ik jou ook niet genomineerd...quote:Op dinsdag 13 mei 2008 16:53 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Ik had mogen nomineren, en ben ook nog eens zelf genomineerd
En dat als nieuwkomer, terwijl ik er vorig jaar ook al was met de awards
En gefeliciteerd vast Blawh
Als het voor 19.00 uur was dan vallen ze morgen wel bij WeebI op de mat denk ik!quote:Op dinsdag 13 mei 2008 19:01 schreef Blawh het volgende:
Ik heb mijn keuzes vanmiddag gepost als het goed is.
Ik zit al met smart te wachten bij de bus.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 19:15 schreef sjimz het volgende:
[..]
Als het voor 19.00 uur was dan vallen ze morgen wel bij WeebI op de mat denk ik!
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 21:20 schreef vitessezuid113 het volgende:
tot waarneer hebben we de tijd om te stemmen ?
quote:Tot zondag 25 mei 14.00 uur kan er gestemd worden.
Ach, het is toch wel leuk om een keer genomineerd te zijnquote:Op dinsdag 13 mei 2008 18:34 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Daarom had ik jou ook niet genomineerd...
Precies dan krijg je zat mensen die lui zijn en gewoon een gekopieerde versie inleveren. Gebeurt ook regelmatig in het Favoriete Ajacied topic.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 23:37 schreef TerroRobbie het volgende:
Openbaar stemmen beinvloed het stemgedrag wel.
Dan zou je meer vrije awards moeten invoeren (qua keuze), echter krijg je dan weer veel mensen die namen noemen op basis van postgeschiedenis ipv heden, dus dat is ook niet alles.quote:Op maandag 12 mei 2008 00:57 schreef RayMania het volgende:
Nogmaals; het ligt meer aan de keuze van de awards waardoor een groot deel van de users geen eens in aanmerking kan komen voor een award
Zou het wel een mooie troost voor pfaf vinden.quote:Op donderdag 15 mei 2008 21:37 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Dan zou je meer vrije awards moeten invoeren (qua keuze), echter krijg je dan weer veel mensen die namen noemen op basis van postgeschiedenis ipv heden, dus dat is ook niet alles.
Maar ik ben het wel met je eens. Ik stem nooit op mezelf, maar die Lippi award past inmiddels amper meer op de schoorsteenmantel hier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |