En die andere had wel op zichzelf gestemd?quote:Op donderdag 22 mei 2008 15:03 schreef Yeahinho het volgende:
Nou, hier de anekdote dan maar...
Een jaar of 3 geleden was ik genomineerd voor de Deco-award. Sportief als ik ben, stemde ik netjes op een van mijn concurrenten (Dylan Dog, dacht ik). Maar uiteindelijk bleek ik dus op 1 stem te verliezen. De uitslag was 30-31 o.i.d., in het voordeel van DD dus. Had ik iets minder sociaal gedaan en gewoon op mezelf gestemd, dan had ík dus met 31-30 gewonnen.....
De moraal van dit verhaal is dus: stem gewoon op jezelf, voorkomt een hoop ergernis.
quote:Op donderdag 22 mei 2008 15:03 schreef Yeahinho het volgende:
Nou, hier de anekdote dan maar...
Een jaar of 3 geleden was ik genomineerd voor de Deco-award. Sportief als ik ben, stemde ik netjes op een van mijn concurrenten (Dylan Dog, dacht ik). Maar uiteindelijk bleek ik dus op 1 stem te verliezen. De uitslag was 30-31 o.i.d., in het voordeel van DD dus. Had ik iets minder sociaal gedaan en gewoon op mezelf gestemd, dan had ík dus met 31-30 gewonnen.....
De moraal van dit verhaal is dus: stem gewoon op jezelf, voorkomt een hoop ergernis.
Wie zal die ene dan zijn?quote:Op donderdag 22 mei 2008 15:40 schreef WeebI het volgende:
Ik doe wat de meesten doen: niet stemmen op de award waar je voor genomineerd bent. Voor zover ik me kan herinneren is er één geweest die op zichzelf heeft gestemd. En anderen stemmen op hun concurrent, zeer sportief natuurlijk.
Ik weet hetquote:
Ben ook benieuwd.quote:
Was jij het?quote:
quote:
quote:Op donderdag 22 mei 2008 15:43 schreef RayMania het volgende:
Zelfde als WeebI, ik heb de Deco-award opengelaten.
Ja, deze keer wel ja.......quote:
quote:Op donderdag 22 mei 2008 15:52 schreef Blawh het volgende:
[..]
Als jij het mag weten, waarom wij hier allemaal dan niet?
Valsspelert!quote:Op donderdag 22 mei 2008 15:56 schreef BliksemSchigt het volgende:
MM had hem al twee keer gewonnen, Blawh wint #15 dus dan blijft BS over he.
Tegenwoordig speel je een bal toch ook niet meer buiten bij een blessuregeval!!!!!
Toch heb ik niet op mezelf gestemdquote:Op donderdag 22 mei 2008 16:00 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ach ja, ik zal de irc logs voor me houden.
Dat is niet ontopicquote:Hoe staat het met mijn bier trouwens?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |