Ow, daar zitten plaatjes tussen.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 13:16 schreef TerroRobbie het volgende:
Plaatje tussen van Gangelen en Feyenoord levert bij mij een kruisje op.
Waarom? Als het nog heel goed leesbaar is, blijft het nog steeds te lezen als de letters iets kleiner worden.quote:
Je hebt toch niet alles getypt hè?quote:
jawel?quote:
Er staat dat je het goed kan lezen DUS moet het kleiner.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 13:21 schreef WeebI het volgende:
[..]
Waarom? Als het nog heel goed leesbaar is, blijft het nog steeds te lezen als de letters iets kleiner worden.
Hier doet alles het.quote:
Volgens mij kun je gewoon die lijst naar Excel kopiëren en een formule doen dat je alleen de tekst krijgt (dus de usernames). Die zet je achter elkaar en klaarquote:
Lijkt me sterk aangezien er niet eens een bestand 5.png in die map (http://www.raymania.nl/Awards/ ) staat...quote:Op dinsdag 20 mei 2008 13:46 schreef RayMania het volgende:
Hier doet alles het.
Oh, #5 heb ik nog niet gemaakt herinner ik me nu. Wacht op wie wint, dan gebruik ik dat clublogoquote:Op dinsdag 20 mei 2008 13:50 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Lijkt me sterk aangezien er niet eens een bestand 5.png in die map (http://www.raymania.nl/Awards/ ) staat...
Natuurlijk.quote:
verdommequote:De inbox "de.kromme" is niet beschikbaar
De inbox "dr.daggla" is niet beschikbaar
De inbox "eduard37" is niet beschikbaar
De inbox "heero87" is niet beschikbaar
De inbox "solstice" is niet beschikbaar
De inbox "targaflorio" is niet beschikbaar
De inbox "kriegel" is niet beschikbaar
De inbox "kleinzusje" is niet beschikbaar
De inbox "isiolo" is niet beschikbaar
De inbox "blueangel_" is niet beschikbaar
De inbox "knnth" is niet beschikbaar
De inbox "djstoffel" is niet beschikbaar
De inbox "grunner" is niet beschikbaar
De inbox "saviola" is niet beschikbaar
De inbox "planethugo" is niet beschikbaar
De inbox "enchanter" is niet beschikbaar
Heb net m'n PM verstuurdquote:
Dat weet ik, maar als dat PM systeem aangeeft welke inboxen niet beschikbaar zijn maakt hij van die namen automatische kleine letters.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 14:53 schreef BliksemSchigt het volgende:
Sommige zijn met hoofdletters en kleine letters, Weebl.
Dan demareert het voorste gedeelte uit het peloton met als gevolg dat er een verrassende winnaar uit de bus rolt.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 15:14 schreef RayMania het volgende:
Kleine letters maakt niet uit.
Misschien heb je teveel namen, wat gebeurt er als je het in etappes stuurt?
Kan het zijn dat deze users gewoon hun Inbox uit hebben geschakeld? (en dus geen PM kunnen ontvangen?)quote:Op dinsdag 20 mei 2008 14:59 schreef WeebI het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar als dat PM systeem aangeeft welke inboxen niet beschikbaar zijn maakt hij van die namen automatische kleine letters.
Zelfs als ik die namen verwijder krijg ik die ID 5 error bij het verzenden. Hoe moet ik nu weten wat dat is
Ook nik gehad , maar ik zal er meteen ff naar kijken , en dan hoef je er geen meer te sturen want dan ontvang je postquote:Op dinsdag 20 mei 2008 13:28 schreef WeebI het volgende:
Heb PMs de deur uit gedaan naar de top 200 VBL-posters in 2008.
edit: hoop ik
[ afbeelding ]
Dat publiceert WeebI als de uitkomst van de awards ook bekend is.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 20:12 schreef rubbereend het volgende:
is het ook ergens terug te lezen wat de jury gestemd heeft om tot deze nominaties te komen?
Dat was dan ook niet zo moeilijk.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 22:48 schreef Beschouw het volgende:
Eens. Veel mooier dan die van de vorige keer.
quote:Op dinsdag 20 mei 2008 13:51 schreef RayMania het volgende:
[..]
Oh, #5 heb ik nog niet gemaakt herinner ik me nu. Wacht op wie wint, dan gebruik ik dat clublogo.
ik zou het ook wel willen wetenquote:Op dinsdag 20 mei 2008 20:15 schreef rubbereend het volgende:
vorig jaar moest het allemaal nog meteenonder druk van de nieuwsgierige users
nou, nee hoor.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 20:15 schreef rubbereend het volgende:
vorig jaar moest het allemaal nog meteenonder druk van de nieuwsgierige users
Je mag inderdaad op jezelf stemmen.quote:Op woensdag 21 mei 2008 12:54 schreef Breach het volgende:
Wat mij trouwens niet duidelijk wordt uit de OP.. Kun je als genomineerde ook op jezelf stemmen? Dus zou Jorienvdherik bijvoorbeeld zichzelf kunnen selecteren voor de Aad de Mos Award ofzo?
Ik heb nu 13 verschillende namen, met in totaal 33 stemmen.quote:Op woensdag 21 mei 2008 12:58 schreef BliksemSchigt het volgende:
Hoe loopt het bij #25, Weebl? Veel verschillende namen?
Dat zou wel sneu zijn.quote:
Yeahinho heeft daar nog een leuke anekdote overquote:Op woensdag 21 mei 2008 15:33 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Dat zou wel sneu zijn.
Zal ik em nog een keer vertellen voor de newbies?quote:Op woensdag 21 mei 2008 15:35 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Yeahinho heeft daar nog een leuke anekdote over
Nou kom maar op danquote:Op woensdag 21 mei 2008 19:19 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Zal ik em nog een keer vertellen voor de newbies?
Toe danquote:Op woensdag 21 mei 2008 19:19 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Zal ik em nog een keer vertellen voor de newbies?
Die mag je houwe.quote:Op woensdag 21 mei 2008 21:16 schreef Dr.Daggla het volgende:
Jammer dat ik na 3 jaar op rij niet mn Rahim award kan verdedigen.
Belachelijk.
Heb je onder een steen gezeten?quote:Op woensdag 21 mei 2008 21:27 schreef Dr.Daggla het volgende:
Geen Van Bommel award meer?.
Hmm, waarom zijn die allemaal weg?.
Dan was de oude mooier Ray:quote:Op woensdag 21 mei 2008 14:30 schreef RayMania het volgende:
Alles af.
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Voor de winnaar van de Best of the Rest-award;
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
En die andere had wel op zichzelf gestemd?quote:Op donderdag 22 mei 2008 15:03 schreef Yeahinho het volgende:
Nou, hier de anekdote dan maar...
Een jaar of 3 geleden was ik genomineerd voor de Deco-award. Sportief als ik ben, stemde ik netjes op een van mijn concurrenten (Dylan Dog, dacht ik). Maar uiteindelijk bleek ik dus op 1 stem te verliezen. De uitslag was 30-31 o.i.d., in het voordeel van DD dus. Had ik iets minder sociaal gedaan en gewoon op mezelf gestemd, dan had ík dus met 31-30 gewonnen.....
De moraal van dit verhaal is dus: stem gewoon op jezelf, voorkomt een hoop ergernis.
quote:Op donderdag 22 mei 2008 15:03 schreef Yeahinho het volgende:
Nou, hier de anekdote dan maar...
Een jaar of 3 geleden was ik genomineerd voor de Deco-award. Sportief als ik ben, stemde ik netjes op een van mijn concurrenten (Dylan Dog, dacht ik). Maar uiteindelijk bleek ik dus op 1 stem te verliezen. De uitslag was 30-31 o.i.d., in het voordeel van DD dus. Had ik iets minder sociaal gedaan en gewoon op mezelf gestemd, dan had ík dus met 31-30 gewonnen.....
De moraal van dit verhaal is dus: stem gewoon op jezelf, voorkomt een hoop ergernis.
Wie zal die ene dan zijn?quote:Op donderdag 22 mei 2008 15:40 schreef WeebI het volgende:
Ik doe wat de meesten doen: niet stemmen op de award waar je voor genomineerd bent. Voor zover ik me kan herinneren is er één geweest die op zichzelf heeft gestemd. En anderen stemmen op hun concurrent, zeer sportief natuurlijk.
Ik weet hetquote:
Ben ook benieuwd.quote:
Was jij het?quote:
quote:
quote:Op donderdag 22 mei 2008 15:43 schreef RayMania het volgende:
Zelfde als WeebI, ik heb de Deco-award opengelaten.
Ja, deze keer wel ja.......quote:
quote:Op donderdag 22 mei 2008 15:52 schreef Blawh het volgende:
[..]
Als jij het mag weten, waarom wij hier allemaal dan niet?
Valsspelert!quote:Op donderdag 22 mei 2008 15:56 schreef BliksemSchigt het volgende:
MM had hem al twee keer gewonnen, Blawh wint #15 dus dan blijft BS over he.
Tegenwoordig speel je een bal toch ook niet meer buiten bij een blessuregeval!!!!!
Toch heb ik niet op mezelf gestemdquote:Op donderdag 22 mei 2008 16:00 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ach ja, ik zal de irc logs voor me houden.
Dat is niet ontopicquote:Hoe staat het met mijn bier trouwens?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |