Hij is iig een fanatiek Parma fan.quote:Op donderdag 15 mei 2008 22:40 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Zou het wel een mooie troost voor pfaf vinden.
Je had weer met een andere naam moeten posten. Vorig jaar nomineerde ik -Wolf- voor de Boulahrouz-awardquote:
Nu je het zegt.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 21:07 schreef RayMania het volgende:
[..]
Hey! Trouwens, die Boulahrouz-award slaat nu nergens meer op.
Beetje vreemd inderdaad gezien je Heerenveen fetish.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 22:16 schreef SCH het volgende:
Voor de Pele-award genomineerd? Daar begrijp ik oprecht weinig van. Kan iemand dat uitleggen?
Nou niet alleen Heerenveen hoor, ik post in behoorlijk wat VBL-topics, is verreweg het grootste ding in mijn MYAT.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 22:21 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Beetje vreemd inderdaad gezien je Heerenveen fetish.
Maar wees gerust, ik heb je er niet voor genomineerd, SCHat.
Neh, linkse rakkers doen niet aan vooroordelen, dat weet je toch.quote:
Ik keek er ook van op.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 22:16 schreef SCH het volgende:
Voor de Pele-award genomineerd? Daar begrijp ik oprecht weinig van. Kan iemand dat uitleggen?
Jij bent ook weer voor de gebruikelijke Gekke Henkie -awards genomineerd.quote:
U bekent SCHuld?quote:Op zaterdag 17 mei 2008 16:01 schreef RayMania het volgende:
Wat ga je doen met mensen die je genomineerd hebben voor de Pelé-award?
Hoiquote:Op vrijdag 16 mei 2008 22:16 schreef SCH het volgende:
Nee, ik was het niet.quote:
Het is iets. Had wel iets meer verwachtquote:Op zaterdag 17 mei 2008 14:27 schreef SCH het volgende:
[..]
Jij bent ook weer voor de gebruikelijke Gekke Henkie -awards genomineerd.
Welke had je dan verwacht?quote:Op zaterdag 17 mei 2008 17:31 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het is iets. Had wel iets meer verwacht
Grootste Feijenoord suporterquote:
Van Basten leest hier vast mee. Dacht: "Hé die Bouhalrouz is er ook nog. Laat ik hem eens oproepen."quote:Op vrijdag 16 mei 2008 21:07 schreef RayMania het volgende:
Hey! Trouwens, die Boulahrouz-award slaat nu nergens meer op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |