Jij mag zo vaak mijn spelling verbeteren als je zelf wilt.quote:Op maandag 12 mei 2008 01:55 schreef TerroRobbie het volgende:
concurrentie.
Of mag dat in dit topic ook niet meer?
Vindt.quote:Op maandag 12 mei 2008 01:55 schreef TerroRobbie het volgende:
concurrentie.
Of mag dat in dit topic ook niet meer?
Ik kom al 37 jaar (bijna) elke wedstrijd naar De Vliert (en vroeger ook vaak uitwedstrijden) en dat is niet eens een nominatie waard hier op FOK!???quote:Op zondag 11 mei 2008 20:50 schreef WeebI het volgende:
6 Jan Joost van Gangelen-award
Voor de grootste fan van een Nederlandse eerste divisieclub.
- DRD
- Dutchgooner
- TerroRobbie
Je had wel meer nominaties mogen krijgenquote:Op maandag 12 mei 2008 02:13 schreef fanneke het volgende:
[..]
Ik kom al 37 jaar (bijna) elke wedstrijd naar De Vliert (en vroeger ook vaak uitwedstrijden) en dat is niet eens een nominatie waard hier op FOK!???
Ik voel me gekwetst.![]()
Ik heb je genomineerd hoor, dat je het even weet.quote:Op maandag 12 mei 2008 02:13 schreef fanneke het volgende:
[..]
Ik kom al 37 jaar (bijna) elke wedstrijd naar De Vliert (en vroeger ook vaak uitwedstrijden) en dat is niet eens een nominatie waard hier op FOK!???
Ik voel me gekwetst.![]()
Kom ik hier blijkbaar nog te vaakquote:Op zondag 11 mei 2008 20:50 schreef WeebI het volgende:
11 Khalid Boulahrouz-award
Voor de user die er vroeger vaak was, maar helemaal uit beeld is verdwenen.
- Dylan_Dog
- Erwtensoep
- Twi
Owja, die kerel die elke week in het stadion zitquote:Op maandag 12 mei 2008 11:36 schreef vitessezuid113 het volgende:
dit jaar geen nominatie voor de Best of the rest-award , mijn plaats is ingenomen door Venom ook een goede clubfan![]()
![]()
Ook maar even stemmen dan
Hij heeft hier wel een verteld dat ie dat vanwege zijn gezondheid niet kan dus dan volgt venom het via Planet voetbal ook een goed alternatief als je niet naar het stadion kan.quote:Op maandag 12 mei 2008 11:41 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Owja, die kerel die elke week in het stadion zit.
Enige Award waar ik voor in aanmerking kom is die KB Award, dus dat zal ' m dan wel zijnquote:Op maandag 12 mei 2008 11:31 schreef TerroRobbie het volgende:
Ik had Doc ook nog ergens volgens mij.
Oke, goede 'grap' dan weerquote:Op maandag 12 mei 2008 12:09 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Hij heeft hier wel een verteld dat ie dat vanwege zijn gezondheid niet kan dus dan volgt venom het via Planet voetbal ook een goed alternatief als je niet naar het stadion kan.
Alles bij elkaar 31 precies nog maar het zal mij allemaal aan mijn reet roestenquote:Op maandag 12 mei 2008 00:05 schreef TerroRobbie het volgende:
DG is dit seizoen misschien 3 wedstrijden geweest, belachelijk dat hij genomineerd is inderdaad
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |