Ik ga wel mee, indien niet te drukquote:Op zondag 11 mei 2008 18:30 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ga een keer mee met deze enge venten neem je vriend mee
.
WAT, meesleuren die vriend van jequote:Op zondag 11 mei 2008 18:32 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik ga wel mee, indien niet te druk....Maar ik denk niet dat me vriend mee wil naar het strand...
Tevens fipo! Sorry Cross![]()
Het stond haar wel goedquote:Op zondag 11 mei 2008 18:30 schreef Californium het volgende:
[..]
die roze bikini is dan net ietsjes minder![]()
roze
jah baasquote:
Ah daar is onze strandtijgerquote:Op zondag 11 mei 2008 18:35 schreef HostiMeister het volgende:
Strand? Waar? Toscane?
Zwartquote:Op zondag 11 mei 2008 18:37 schreef Houniet het volgende:
[..]
Het stond haar wel goed!
Alleen ik zie liever een witte![]()
!
Zwart is ook sexy, alleen als ze mooi bruin is staat wit beter.quote:
Ik denk dat zwart ook mooi staat bij mooi bruin huidje en bij d'r zwarte haarquote:Op zondag 11 mei 2008 18:39 schreef Houniet het volgende:
[..]
Zwart is ook sexy, alleen als ze mooi bruin is staat wit beter.
vind ik dan he
Woahquote:Op zondag 11 mei 2008 18:42 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik denk dat zwart ook mooi staat bij mooi bruin huidje en bij d'r zwarte haar
waarquote:
Komt uit me speakerquote:
Huppel of je in het bos bentquote:
Mijn buurmeisje heeft een konijntjequote:
quote:
quote:Op zondag 11 mei 2008 18:59 schreef HostiMeister het volgende:
hier is battle of the hollywood hotties op, da's pas tv.![]()
e! tv
Zekerquote:
quote:Op zondag 11 mei 2008 19:07 schreef Houniet het volgende:
Kan nergens mijn Justin Timberlake cd vinden.
Daar kan ik alleen naar luisteren... wanneer ik een paar biertjes op heb.quote:
Heb die niet op me laptop staanquote:
quote:Stage SC #423 Lekker in het zonnetje
Bekijk topic
Totaal aantal posts: 301
Geopend door: Piles
Geopend op: 11-05-2008 14:51
Gesloten op: 11-05-2008 18:30
Post-snelheid: 1.37 post per minuut
Wie postten er in dit topic:
Californium (108 posts, 35.9%)
Doe je goedquote:
Nerd.quote:
Als ie weer bij Evers langskomt, heeft hij wel altijd vrolijke liedjesquote:Op zondag 11 mei 2008 19:10 schreef Houniet het volgende:
[..]
Heb die niet op me laptop staan. Alleen op de PC, alleen die ga ik niet naar beneden slepen
.
@ Pieter, hij heeft leuke nummers hoor, maar lang niet allemaal.
quote:Spam-records
135 posts - Kuno_van_Dijk - Stage SC # 239 met zn tween gaan we door tot het eind!
134 posts - Teardrop-nl - Stage SC # 239 met zn tween gaan we door tot het eind!
120 posts - Kuno_van_Dijk - Stage SC # 237 Inspiratie nodig voor mijn stageverslag!
111 posts - Zosk - Stage SC #25 Het gaat nog niet snel genoeg!
111 posts - Kuno_van_Dijk - Stage SC # 230 Titelloos topic
Nog 4? voor wat? Het meeste aantal posts in één topicquote:
quote:Op zondag 11 mei 2008 19:15 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Nog 4? voor wat? Het meeste aantal posts in één topic
quote:Spam-records
135 posts - Kuno_van_Dijk - Stage SC # 239 met zn tween gaan we door tot het eind!
134 posts - Teardrop-nl - Stage SC # 239 met zn tween gaan we door tot het eind!
120 posts - Kuno_van_Dijk - Stage SC # 237 Inspiratie nodig voor mijn stageverslag!
111 posts - Zosk - Stage SC #25 Het gaat nog niet snel genoeg!
111 posts - Kuno_van_Dijk - Stage SC # 230 Titelloos topic
Succes Nerd.quote:Op zondag 11 mei 2008 19:15 schreef Californium het volgende:
ik ga even een half uurtje skaten![]()
iig nog beetje beweging vandaag![]()
ben morgen denk ik wel weer terug
Mwha mijn haar wordt steeds blonder door dit weer. Roze is gewoon sexyquote:
Blond is leukquote:Op zondag 11 mei 2008 19:43 schreef Houniet het volgende:
[..]
Mwha mijn haar wordt steeds blonder door dit weer. Roze is gewoon sexy.
Het strandquote:Op zondag 11 mei 2008 19:47 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ha, zo nog even bier in mijn tas en dan ga ik richting strand. Genieten van het laatste beetje zon van vandaag.
Eerst wel nog even een stukje Death from above 1979 luisteren, toffe band, jammer dat ze gestopt zijn. En inderdaad Houniet, vrouwen met zwart haar.
Ga met mij mee dan, op 1 voorwaarde.quote:Op zondag 11 mei 2008 19:49 schreef Yesse het volgende:
[..]
Het strandhmm daar zou ik nu ook wel willen zijn...
Met jou kan ik praten. En ook met eer-ikquote:Op zondag 11 mei 2008 19:47 schreef Angel_of_Dth het volgende:
En inderdaad Houniet, vrouwen met zwart haar.
quote:Op zondag 11 mei 2008 19:50 schreef Piles het volgende:
Was ik weer
Gaat het nu over haarkleur? Blond
Scheelt weer concurentiequote:Op zondag 11 mei 2008 19:52 schreef Houniet het volgende:
[..]
Met jou kan ik praten. En ook met eer-ik.
Dies hipquote:Op zondag 11 mei 2008 19:55 schreef Piles het volgende:
[..]
Scheelt weer concurentie
En Yesse, ik heb een gedichtje voor je![]()
http://piles.nl/hosting/media/romantisch_gedicht.mp3
Als je me zo nu en dan insmeert, anders verbrand ik.quote:
Maar ik moet ook ingesmeerd worden want ik verbrand ook snel. En nu is de zon toch al bijna wegquote:Op zondag 11 mei 2008 19:58 schreef Houniet het volgende:
[..]
Als je me zo nu en dan insmeert, anders verbrand ik.
Heeeeuuuujquote:Op zondag 11 mei 2008 20:07 schreef Bravebart het volgende:
Whoihoi.
Leef je nog?quote:
Voor wat hoort watquote:Op zondag 11 mei 2008 19:59 schreef Yesse het volgende:
[..]
Maar ik moet ook ingesmeerd worden want ik verbrand ook snel. En nu is de zon toch al bijna weg
Met die L'Oréal zooiquote:Op zondag 11 mei 2008 19:59 schreef Yesse het volgende:
[..]
Maar ik moet ook ingesmeerd worden want ik verbrand ook snel. En nu is de zon toch al bijna weg
Jo.quote:Op zondag 11 mei 2008 20:07 schreef Bravebart het volgende:
Whoihoi.
Je moet ook niet zitten peuteren.quote:
Haha, is naschok van verkoudheid. Heb ik best vaakquote:Op zondag 11 mei 2008 20:02 schreef Piles het volgende:
[..]
Nou Hou, weet je gelijk wat voor reactie je oproept
Wat een romanticus ben je ookquote:Op zondag 11 mei 2008 20:10 schreef Houniet het volgende:
Je moet ook niet zitten peuteren.
Hoi houquote:
Moest even met zaddoekjes in de weer enzoquote:
Ik noem alles zooiquote:
Dat noemen ze humor ofzoquote:
quote:
Ik heb hier shit van vaseline, erg goedquote:
Ik leen altijd van andere mensenquote:Op zondag 11 mei 2008 20:14 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik heb hier shit van vaseline, erg goed.
Ik heb alles zelfquote:
Zie PIquote:
Handig, zo'n filterquote:Op zondag 11 mei 2008 20:11 schreef Yesse het volgende:
Is geen zooi, *foute opmerking weg*
*foute opmerking weg*quote:
quote:
Is echt goed dat spul.quote:
quote:
Danku vriendelijk waarde mod.quote:
Jeweetquote:
Don't care rlly. Ik val meer op image en flair dan op kleur ogen of kleur haar...quote:
Oeh gevaarlijkquote:Op zondag 11 mei 2008 20:29 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Don't care rlly. Ik val meer op image en flair dan op kleur ogen of kleur haar...
Waarom is dat gevaarlijkquote:
Gewoon, hoe je dat zegt. Leipe shit.quote:
Fok iconsquote:Op zondag 11 mei 2008 20:29 schreef G.Fawkes het volgende:
hey bart, kun je fok! icons gebruiken met adium?
emoticons zegmaarquote:
Ik ga dat gewoon opvatten alsof je bedoelt dat ik tof benquote:
Doen het hier gewoonquote:
how? Tell me how!quote:
Hebben het altijd al gedaanquote:
Of dat je gewoon het perfecte antwoord wil gevenquote:Op zondag 11 mei 2008 20:33 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Ik ga dat gewoon opvatten alsof je bedoelt dat ik tof ben
Ik wil ook wel gewoon zeggen dat je tof bent hoor.quote:Op zondag 11 mei 2008 20:33 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Ik ga dat gewoon opvatten alsof je bedoelt dat ik tof ben
You just did, in my opinionquote:Op zondag 11 mei 2008 20:41 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik wil ook wel gewoon zeggen dat je tof bent hoor.
Johquote:Op zondag 11 mei 2008 20:43 schreef Yesse het volgende:
Hmm het is echt super lekker eigenlijk, voor de maand mei
we breken record na record. Die records stellen ook niets meer voorquote:
True, ze zoeken gewoon recordsquote:Op zondag 11 mei 2008 20:45 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
we breken record na record. Die records stellen ook niets meer voor
Doe zoals ik. Vat alles op als compliment.quote:
Hihi neehoor, vond het ook lief dat jullie naar me gingen zwaaien terwijl ik er echt niet wasquote:Op zondag 11 mei 2008 20:47 schreef Piles het volgende:
[..]
Beetje last van je korte termijngeheugen, ik zal nog eens een compliment maken
Wanneer was datquote:Op zondag 11 mei 2008 20:49 schreef Yesse het volgende:
[..]
Hihi neehoor, vond het ook lief dat jullie naar me gingen zwaaien terwijl ik er echt niet was![]()
Ah eindelijk een hopeloze actie waar ik niet bij betrokken wasquote:Op zondag 11 mei 2008 20:51 schreef Piles het volgende:
[..]
Vanmiddag
En ik heb ook nog een lief gedicht voor Yesse gemaakt
Je verbetert ook alquote:Op zondag 11 mei 2008 20:52 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Ah eindelijk een hopeloze actie waar ik niet bij betrokken was
Was niet hopeloosquote:Op zondag 11 mei 2008 20:52 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Ah eindelijk een hopeloze actie waar ik niet bij betrokken was
Whatever you say, darlingquote:
Why is thatquote:
Niet te vaak doen he, dan worden ze arrogant.quote:Op zondag 11 mei 2008 20:47 schreef Piles het volgende:
[..]
Beetje last van je korte termijngeheugen, ik zal nog eens een compliment maken
Nee, na 30 naamtopics hebben mijn complimentjes nog veel effectquote:Op zondag 11 mei 2008 21:00 schreef Houniet het volgende:
Niet te vaak doen he, dan worden ze arrogant.
Een positievequote:
Ja! Het zijn de kleine dingen in het leven die het 'm doenquote:Op zondag 11 mei 2008 21:00 schreef Piles het volgende:
[..]
Nee, na 30 naamtopics hebben mijn complimentjes nog veel effect
quote:Op zondag 11 mei 2008 21:03 schreef Yesse het volgende:
Ja! Het zijn de kleine dingen in het leven die het 'm doen![]()
quote:En ik ben niet arrogant
quote:Op zondag 11 mei 2008 21:00 schreef Houniet het volgende:
Niet te vaak doen he, dan worden ze arrogant.
Yesse en 2 stalkers, dan gaat het hardquote:Op zondag 11 mei 2008 21:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Jullie gaan wel in een mordend tempo
quote:
Hmm lastig. Ik heb liever geel ofzo dan. Terwijl iedereen oranje neemt...quote:Op zondag 11 mei 2008 21:06 schreef Houniet het volgende:
Ohnee he!
Vraag hier een oranje kleurtje aan!
Dat is kut op FOK!.quote:Op zondag 11 mei 2008 21:07 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Hmm lastig. Ik heb liever geel ofzo dan. Terwijl iedereen oranje neemt...
Tuurlijk nietquote:
Krijgen we dat weerquote:Op zondag 11 mei 2008 21:06 schreef Houniet het volgende:
Ohnee he!
Vraag hier een oranje kleurtje aan!
Nee man , vanavond de huldiging van '88quote:Op zondag 11 mei 2008 21:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik wacht nog ff totdt het EK echt gaat beginnen
Jaa maar oranje hoort bij mij. Ik ben vrolijk enzoquote:Op zondag 11 mei 2008 21:18 schreef Piles het volgende:
[..]
O ja, ik val niet op uiterlijk. Ik vind je nog steeds lief hoor
Ja maar toen was ik 1,5 dus kon ik niet kijken enzo..quote:Op zondag 11 mei 2008 21:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Die was 20 jaar geleden toch al?
Komende zomer worden we het gewoon livequote:Op zondag 11 mei 2008 21:23 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ja maar toen was ik 1,5 dus kon ik niet kijken enzo..En nu kijken ze terug naar toen
Ik hoop het, lijkt me wel een keer leuk om mee te makenquote:Op zondag 11 mei 2008 21:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Komende zomer worden we het gewoon live
Dat welquote:Op zondag 11 mei 2008 21:29 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik hoop het, lijkt me wel een keer leuk om mee te maken
Ik ga er eigenlijk niet van uit dat we het worden, maar we blijven hopen, ieder toernooi opnieuwquote:Op zondag 11 mei 2008 21:29 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik hoop het, lijkt me wel een keer leuk om mee te maken
Tv kijken maar, en niet te laat naar bedquote:Op zondag 11 mei 2008 21:36 schreef Houniet het volgende:
Wat gaan we eens doen vanavond?
ik vrees dat ik een biertje ga drinken in 5 minuten...quote:Op zondag 11 mei 2008 21:36 schreef Houniet het volgende:
Wat gaan we eens doen vanavond?
Wanneer is die meet dan?quote:Op zondag 11 mei 2008 21:33 schreef Piles het volgende:
Moeten we nog rekening houden met de meet-datum?
quote:Op zondag 11 mei 2008 21:43 schreef Houniet het volgende:
WAT IK WIL NIET ORANJE ZIJN!
Na 14 juni iig, waarschijnlijk op zaterdagquote:
Weet ik niet manquote:
Mwah, bruin danquote:
Als het voor 13 juli is, want de zaterdag daarop ga ik op vakantie.quote:Op zondag 11 mei 2008 21:45 schreef Piles het volgende:
[..]
![]()
[..]
Na 14 juni iig, waarschijnlijk op zaterdag
Locatie: Utrecht? (al vind ik een strandmeet ook wel een goed idee)
* noteertquote:Op zondag 11 mei 2008 21:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Als het voor 13 juli is, want de zaterdag daarop ga ik op vakantie.
Turkije heeft zich toch niet geplaatst?quote:Op zondag 11 mei 2008 21:51 schreef G.Fawkes het volgende:
En ik heb een loyaliteitsprobleem. Ben ik voor Turkije of Nederland...
Met Van Basten aan het stuur bij Nederland neig ik naar Turkije
En een strandmeet hier vind ik ook wel een goed idee, met dit mooie weerquote:
Maar we zitten met Groningers en Friezenquote:Op zondag 11 mei 2008 21:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En een strandmeet hier vind ik ook wel een goed idee, met dit mooie weer
http://www.ek.nl/groepaquote:Op zondag 11 mei 2008 21:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Turkije heeft zich toch niet geplaatst?
te veel afleidingquote:Op zondag 11 mei 2008 21:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En een strandmeet hier vind ik ook wel een goed idee, met dit mooie weer
maar genoeg vrouwen voor "Dean zoekt vrouw"quote:
Strandtent danquote:Op zondag 11 mei 2008 21:54 schreef KaheemSaid het volgende:
Kaheem is niet zo van het strand, al dat klote zand!
En de rest van het rijtjequote:Op zondag 11 mei 2008 21:55 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
maar genoeg vrouwen voor "Dean zoekt vrouw"
Daar zit wat in. Lastigquote:Op zondag 11 mei 2008 21:55 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
maar genoeg vrouwen voor "Dean zoekt vrouw"
het programma moet toch een naam hebben hequote:Op zondag 11 mei 2008 21:56 schreef Piles het volgende:
[..]
Strandtent dan
[..]
En de rest van het rijtje
oh ja, mijn fout. Ik had niet goed gekeken.quote:
Ken gebeurenquote:Op zondag 11 mei 2008 21:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
oh ja, mijn fout. Ik had niet goed gekeken.
Nederland is nog zo klein, maar de afstand hier is wel groter dan in Australiëquote:
ja, zeg he, ik had de meet ook wel kunnen hebben hoor, jullie hadden best hier allemaal langs mogen komen..!quote:Op zondag 11 mei 2008 21:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nederland is nog zo klein, maar de afstand hier is wel groter dan in Australiëqua reistijd enzo.
ik zoek gewoon een meisje op, denk dat de meisjes in deze SC al bezet zijn of het te druk hebben met andere jongens...!quote:Op zondag 11 mei 2008 22:02 schreef KaheemSaid het volgende:
Zolang er maar een leuk meisje is, die me een logeerplaatsje aanbiedt, dan maakt reizen me niet zoveel uit!
quote:
Ik twijfel nog of jullie je kunnen gedragen, anders heb ik hier nog wel ruimte voor wat tentjesquote:Op zondag 11 mei 2008 22:02 schreef KaheemSaid het volgende:
Zolang er maar een leuk meisje is, die me een logeerplaatsje aanbiedt, dan maakt reizen me niet zoveel uit!
Lotgenootquote:Op zondag 11 mei 2008 22:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik heb mijn meisje al gevonden, maar heb haar nog niet aan durven spreken![]()
dat zeg ik! ik ga wel op zoek naar een meisjequote:Op zondag 11 mei 2008 22:06 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik twijfel nog of jullie je kunnen gedragen, anders heb ik hier nog wel ruimte voor wat tentjes
Moet ik nog wel ff mn ouders overtuigen
geen idee. Het blijft voorlopig alleen nog bij hoi enzo. Ze werkt in een sigaretten-enzo winkel en daar geven we altijd de post af, omdat daar ook zo'n TNT punt zit.quote:Op zondag 11 mei 2008 22:06 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik twijfel nog of jullie je kunnen gedragen, anders heb ik hier nog wel ruimte voor wat tentjes
Moet ik nog wel ff mn ouders overtuigen
[..]
Lotgenoot
Is ze al bezet?
Vraag hier een oranje kleurtje aan!quote:Op zondag 11 mei 2008 22:08 schreef PieterBas het volgende:
Hoe komen Yesse en Kuno aan een oranje naam
omdat wij koel zijn!quote:Op zondag 11 mei 2008 22:08 schreef PieterBas het volgende:
Hoe komen Yesse en Kuno aan een oranje naam
had je even geen internet dan?quote:
Inderdaad, zo'n afgelebberde boterham is ook niet alles!quote:Op zondag 11 mei 2008 22:03 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ik zoek gewoon een meisje op, denk dat de meisjes in deze SC al bezet zijn of het te druk hebben met andere jongens...!
Hahaquote:Op zondag 11 mei 2008 22:11 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Inderdaad, zo'n afgelebberde boterham is ook niet alles!
quote:Op zondag 11 mei 2008 22:11 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Inderdaad, zo'n afgelebberde boterham is ook niet alles!
uit een onverwachte hoekquote:
Ik weet niet hoe gezellig de groep is, maar als het gezellig is zal ik me niet kunnen gedragen (na richtlijnen van de meeste wat oudere mensen).quote:Op zondag 11 mei 2008 22:06 schreef Piles het volgende:
[..]
De advertenties op Google Ads wordt steeds vreemderquote:Op zondag 11 mei 2008 22:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ads van Google:
- Vrijgezelle meiden?
- Ook last van grijs haar? => grijs haarlast
Vrouw Oekrainequote:Op zondag 11 mei 2008 22:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ads van Google:
- Vrijgezelle meiden?
- Ook last van grijs haar? => grijs haarlast
whehehehquote:Op zondag 11 mei 2008 22:14 schreef Yesse het volgende:
[..]
NeeEn toen merkte ik pas hoe verslaafd ik ben
Ja, niks mis met gezelligheid, maar er is een grens tussen gezellig en overlast. En die grens zal hier wat lager liggen dan gemiddeldquote:Op zondag 11 mei 2008 22:13 schreef KaheemSaid het volgende:
Ik weet niet hoe gezellig de groep is, maar als het gezellig is zal ik me niet kunnen gedragen (na richtlijnen van de meeste wat oudere mensen).
Misschien niet tijd voor de AI?quote:Op zondag 11 mei 2008 22:14 schreef Yesse het volgende:
[..]
NeeEn toen merkte ik pas hoe verslaafd ik ben
Ja misschien was het vooral omdat ik in 4 gesprekken bezig was toen uit het niets mn internet het niet meer deedquote:Op zondag 11 mei 2008 22:15 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
whehehehach je kan best een paar week zonder, in berlijn leefde ik ook een paar week zonder, en in utrecht heb ik een heel jaar zonder internet op mn kamer gedaan
De videotheekquote:Op zondag 11 mei 2008 22:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
een heel jaar zonder internet?Hoe kom ik dan aan mijn pr0n?
![]()
gewoon, laptop mee naar uni daar downloaden thuis kijkenquote:Op zondag 11 mei 2008 22:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
![]()
Ik had al moeite met 2 weken...quote:Op zondag 11 mei 2008 22:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
![]()
Hahaha, ik kwam vroeger gewoon vaak in videotheken en dan stond dat altijd op de bovenste plankquote:
uhm.. je weet dat de copyright wetgeving in Zweden een stuk strenger is dan als in Nederlandquote:Op zondag 11 mei 2008 22:19 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
gewoon, laptop mee naar uni daar downloaden thuis kijken![]()
videotheek, bestaat dat nog?quote:Op zondag 11 mei 2008 22:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Bovenste plank alleen? Er staat toch minstens een wand vol?Nee ik ga nooit naar de videotheek, ik heb namelijk internet.
wij wonen hier met 60 studenten in 1 gebouw en gebruiken allemaal hetzelfde IP adres, ik denk dat er per dag een stuk of 4-5 films gedownload worden en nog wel wat series...quote:Op zondag 11 mei 2008 22:20 schreef PieterBas het volgende:
[..]
uhm.. je weet dat de copyright wetgeving in Zweden een stuk strenger is dan als in Nederland
Ik was toen een jaar of 12 en toen stonden die video's over de hele winkel op de bovenste plank... Hoewel de rij daaronder ook al grotendeels bezet wasquote:Op zondag 11 mei 2008 22:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Bovenste plank alleen? Er staat toch minstens een wand vol?Nee ik ga nooit naar de videotheek, ik heb namelijk internet.
Zo inderdaad.quote:Op zondag 11 mei 2008 22:21 schreef Yesse het volgende:
De tijd gaat eigenlijk veel en veel te snel soms
en onder die plank stonden de kinderfilmsquote:Op zondag 11 mei 2008 22:22 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik was toen een jaar of 12 en toen stonden die video's over de hele winkel op de bovenste plank... Hoewel de rij daaronder ook al grotendeels bezet was
De dag is bijna weer voorbij iddquote:Op zondag 11 mei 2008 22:21 schreef Yesse het volgende:
De tijd gaat eigenlijk veel en veel te snel soms
Ze verkopen nu volgens mij ook ijs en verhuren spelletjes en nog meer "extra-activiteiten"quote:
Klopt (serieus)quote:Op zondag 11 mei 2008 22:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
en onder die plank stonden de kinderfilms
Daarom woon ik ook in de stadquote:Op zondag 11 mei 2008 22:23 schreef PieterBas het volgende:
Probleem is als je in een klein dorp woont en je opeens met backdoor sluts 9 gaat huren, weet iedereen het straks in het dorp
mensen die south park volgen, zal deze titel wel bekend in de horen klinken
Ja, want mijn moeder mag van de postcodeloterij.. een halve liter ben en jerry's halen.. bij de videotheek..quote:Op zondag 11 mei 2008 22:23 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ze verkopen nu volgens mij ook ijs en verhuren spelletjes en nog meer "extra-activiteiten"
quote:
Vroeger kon je nog gewoon je tv aanzettenquote:Op zondag 11 mei 2008 22:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Daarom woon ik ook in de stadEn dan moet je gewoon naar een grote stad gaan voor je pr0n of gewoon i-net
Precies, maar wat een videotheek met ijs te maken heeft snap ik niet zo...quote:Op zondag 11 mei 2008 22:24 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ja, want mijn moeder mag van de postcodeloterij.. een halve liter ben en jerry's halen.. bij de videotheek..
Daarom ging het nog wel eens fout.. bij de videotheek bij ons in het dorp.. (officieel woon ik in een stad.. maar dat even terzijde)quote:
quote:Op zondag 11 mei 2008 22:28 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Daarom ging het nog wel eens fout.. bij de videotheek bij ons in het dorp.. (officieel woon ik in een stad.. maar dat even terzijde)
Ooit eens de best of bugs bunny gehuurd... maar per ongeluk... kwam er iets met playboy bunnies te voorschijn. Ik was toen een jaar of 8 - 9.
Maar als je belt krijg je een vatsig lelijke vrouw aan de telefoon en niet dat 'mooie' meisje op tvquote:Op zondag 11 mei 2008 22:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Gisteren zat ik nog ff een serie te kijken en tijdens de reclame zap ik dan altijd ff een eind weg en dan kwam ik ook allemaal van die bel-nu reclames tegen
die vrouwen die op tv kwamen, vond ik niet echt mooi, dus ik kwam niet echt in de verleiding om te bellen.quote:Op zondag 11 mei 2008 22:30 schreef Yesse het volgende:
[..]
Maar als je belt krijg je een vatsig lelijke vrouw aan de telefoon en niet dat 'mooie' meisje op tv
je mag blij zijn, dat het uberhaupt een vrouw is.quote:Op zondag 11 mei 2008 22:30 schreef Yesse het volgende:
[..]
Maar als je belt krijg je een vatsig lelijke vrouw aan de telefoon en niet dat 'mooie' meisje op tv
Ook datquote:Op zondag 11 mei 2008 22:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
die vrouwen die op tv kwamen, vond ik niet echt mooi, dus ik kwam niet echt in de verleiding om te bellen.
Wat dat aangaat kan men beter bij mij thuis komen, bij ons ligt de grens vrij veel hoger dan gemiddeld! Niemand maakt zich er snel druk om, wat er bij ons in huis gebeurd.quote:Op zondag 11 mei 2008 22:15 schreef Piles het volgende:
[..]
Ja, niks mis met gezelligheid, maar er is een grens tussen gezellig en overlast. En die grens zal hier wat lager liggen dan gemiddeld
Neuh, hier ook niet, maar wel een camping vol met mensenquote:Op zondag 11 mei 2008 22:35 schreef KaheemSaid het volgende:
Wat dat aangaat kan men beter bij mij thuis komen, bij ons ligt de grens vrij veel hoger dan gemiddeld! Niemand maakt zich er snel druk om, wat er bij ons in huis gebeurd.
Sommige wel, anders moest ik niet werkenquote:Op zondag 11 mei 2008 22:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Weet iemand of er morgen nog winkels open zijn?
Sommige wel sommige niet, nu er nog achter komen welke welquote:Op zondag 11 mei 2008 22:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Weet iemand of er morgen nog winkels open zijn?
Woonboulevard...quote:Op zondag 11 mei 2008 22:38 schreef Yesse het volgende:
[..]
Sommige wel sommige niet, nu er nog achter komen welke wel
Jij woont nog bij je ouders, ik woon met twee vrienden, ik denk dat dit best wel een groot verschil is qua hoeveel er kan. Onafhankelijk van die camping met mensen.quote:Op zondag 11 mei 2008 22:37 schreef Piles het volgende:
[..]
Neuh, hier ook niet, maar wel een camping vol met mensen
Volgens mij bijna geenquote:Op zondag 11 mei 2008 22:38 schreef Yesse het volgende:
[..]
Bij ons open van 8:00 tot 22:00quote:Op zondag 11 mei 2008 22:39 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Woonboulevard...
Ieder geval de AH bij ons is gesloten
Je maandelijkse dingetjequote:Op zondag 11 mei 2008 22:40 schreef Yesse het volgende:I need a man who can keep me satisfieeeeeeeeeeeed
*gaat los op Grease(een van mn maandelijkse uitspattingen)
Moet je weer naar de AH ToGo!quote:Op zondag 11 mei 2008 22:39 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Woonboulevard...
Ieder geval de AH bij ons is gesloten
Ja, daar zit denk ik een aardig verschil inquote:Op zondag 11 mei 2008 22:39 schreef KaheemSaid het volgende:
Jij woont nog bij je ouders, ik woon met twee vrienden, ik denk dat dit best wel een groot verschil is qua hoeveel er kan. Onafhankelijk van die camping met mensen.
quote:Op zondag 11 mei 2008 22:37 schreef Piles het volgende:
Is het trouwens te vroeg om te gaan plannen voor de meet?
(Nee, heb niks te doen)
Anders ga ik wel ff cruisen met mijn autootjequote:Op zondag 11 mei 2008 22:38 schreef Yesse het volgende:
[..]
Nee hoor, heb voldoende in huisquote:
Ik denk het ook wel, of je moet niet echt moeilijke ouders hebben!quote:Op zondag 11 mei 2008 22:41 schreef Piles het volgende:
[..]
Ja, daar zit denk ik een aardig verschil in
Kom jij me dan redden?quote:Op zondag 11 mei 2008 22:52 schreef Yesse het volgende:
[..]
Als je hem echt crashed dan komt de pliesie je oppakken
Veel plezierquote:
Nu nog, gaat niet lang duren voor ik ga slapen. Morgen werken enzoquote:Op zondag 11 mei 2008 22:56 schreef KaheemSaid het volgende:
Ga wat leuks doen dan Piles!
quote:Op zondag 11 mei 2008 22:57 schreef Houniet het volgende:
[KSC #820] Hete koffie op je schoot in turbulentie![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zou wel moeten lukken tochquote:Op zondag 11 mei 2008 22:59 schreef Piles het volgende:
Uit verveling maar een opzetje voor de meet gemaakt
Is iedereen het er over eens dat de meet op zaterdag moet zijn?
Datums die dan overblijven (later is geen optie lijkt me?):
21 juni
28 juni
5 juli
12 juli
Locaties:
- Utrecht
- Strand (ergens)
- Groningen (iedereen tevreden houden)
Iemand nog ideeën?
Ik ben voor elke datum en voor utrecht of het strandquote:Op zondag 11 mei 2008 22:59 schreef Piles het volgende:
Uit verveling maar een opzetje voor de meet gemaakt
Is iedereen het er over eens dat de meet op zaterdag moet zijn?
Datums die dan overblijven (later is geen optie lijkt me?):
21 juni
28 juni
5 juli
12 juli
Locaties:
- Utrecht
- Strand (ergens)
- Groningen (iedereen tevreden houden)
Iemand nog ideeën?
Dan is het weer de vraag.. welk strand?quote:Op zondag 11 mei 2008 23:01 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik ben voor elke datum en voor utrecht of het strand![]()
En ik ben vanavond idee-loos
Ik ben natuurlijk voor het Zeeuwsequote:Op zondag 11 mei 2008 23:05 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Dan is het weer de vraag.. welk strand?
quote:Op zondag 11 mei 2008 23:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Dan moet de meet op het strand kan Kuno al zeilend komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |