how? Tell me how!quote:
Hebben het altijd al gedaanquote:
Of dat je gewoon het perfecte antwoord wil gevenquote:Op zondag 11 mei 2008 20:33 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Ik ga dat gewoon opvatten alsof je bedoelt dat ik tof ben
Ik wil ook wel gewoon zeggen dat je tof bent hoor.quote:Op zondag 11 mei 2008 20:33 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Ik ga dat gewoon opvatten alsof je bedoelt dat ik tof ben
You just did, in my opinionquote:Op zondag 11 mei 2008 20:41 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik wil ook wel gewoon zeggen dat je tof bent hoor.
Johquote:Op zondag 11 mei 2008 20:43 schreef Yesse het volgende:
Hmm het is echt super lekker eigenlijk, voor de maand mei
we breken record na record. Die records stellen ook niets meer voorquote:
True, ze zoeken gewoon recordsquote:Op zondag 11 mei 2008 20:45 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
we breken record na record. Die records stellen ook niets meer voor
Doe zoals ik. Vat alles op als compliment.quote:
Hihi neehoor, vond het ook lief dat jullie naar me gingen zwaaien terwijl ik er echt niet wasquote:Op zondag 11 mei 2008 20:47 schreef Piles het volgende:
[..]
Beetje last van je korte termijngeheugen, ik zal nog eens een compliment maken
Wanneer was datquote:Op zondag 11 mei 2008 20:49 schreef Yesse het volgende:
[..]
Hihi neehoor, vond het ook lief dat jullie naar me gingen zwaaien terwijl ik er echt niet was![]()
Ah eindelijk een hopeloze actie waar ik niet bij betrokken wasquote:Op zondag 11 mei 2008 20:51 schreef Piles het volgende:
[..]
Vanmiddag
En ik heb ook nog een lief gedicht voor Yesse gemaakt
Je verbetert ook alquote:Op zondag 11 mei 2008 20:52 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Ah eindelijk een hopeloze actie waar ik niet bij betrokken was
Was niet hopeloosquote:Op zondag 11 mei 2008 20:52 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Ah eindelijk een hopeloze actie waar ik niet bij betrokken was
Whatever you say, darlingquote:
Why is thatquote:
Niet te vaak doen he, dan worden ze arrogant.quote:Op zondag 11 mei 2008 20:47 schreef Piles het volgende:
[..]
Beetje last van je korte termijngeheugen, ik zal nog eens een compliment maken
Nee, na 30 naamtopics hebben mijn complimentjes nog veel effectquote:Op zondag 11 mei 2008 21:00 schreef Houniet het volgende:
Niet te vaak doen he, dan worden ze arrogant.
Een positievequote:
Ja! Het zijn de kleine dingen in het leven die het 'm doenquote:Op zondag 11 mei 2008 21:00 schreef Piles het volgende:
[..]
Nee, na 30 naamtopics hebben mijn complimentjes nog veel effect
quote:Op zondag 11 mei 2008 21:03 schreef Yesse het volgende:
Ja! Het zijn de kleine dingen in het leven die het 'm doen![]()
quote:En ik ben niet arrogant
quote:Op zondag 11 mei 2008 21:00 schreef Houniet het volgende:
Niet te vaak doen he, dan worden ze arrogant.
Yesse en 2 stalkers, dan gaat het hardquote:Op zondag 11 mei 2008 21:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Jullie gaan wel in een mordend tempo
quote:
Hmm lastig. Ik heb liever geel ofzo dan. Terwijl iedereen oranje neemt...quote:Op zondag 11 mei 2008 21:06 schreef Houniet het volgende:
Ohnee he!
Vraag hier een oranje kleurtje aan!
Dat is kut op FOK!.quote:Op zondag 11 mei 2008 21:07 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Hmm lastig. Ik heb liever geel ofzo dan. Terwijl iedereen oranje neemt...
Tuurlijk nietquote:
Krijgen we dat weerquote:Op zondag 11 mei 2008 21:06 schreef Houniet het volgende:
Ohnee he!
Vraag hier een oranje kleurtje aan!
Nee man , vanavond de huldiging van '88quote:Op zondag 11 mei 2008 21:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik wacht nog ff totdt het EK echt gaat beginnen
Jaa maar oranje hoort bij mij. Ik ben vrolijk enzoquote:Op zondag 11 mei 2008 21:18 schreef Piles het volgende:
[..]
O ja, ik val niet op uiterlijk. Ik vind je nog steeds lief hoor
Ja maar toen was ik 1,5 dus kon ik niet kijken enzo..quote:Op zondag 11 mei 2008 21:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Die was 20 jaar geleden toch al?
Komende zomer worden we het gewoon livequote:Op zondag 11 mei 2008 21:23 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ja maar toen was ik 1,5 dus kon ik niet kijken enzo..En nu kijken ze terug naar toen
Ik hoop het, lijkt me wel een keer leuk om mee te makenquote:Op zondag 11 mei 2008 21:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Komende zomer worden we het gewoon live
Dat welquote:Op zondag 11 mei 2008 21:29 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik hoop het, lijkt me wel een keer leuk om mee te maken
Ik ga er eigenlijk niet van uit dat we het worden, maar we blijven hopen, ieder toernooi opnieuwquote:Op zondag 11 mei 2008 21:29 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik hoop het, lijkt me wel een keer leuk om mee te maken
Tv kijken maar, en niet te laat naar bedquote:Op zondag 11 mei 2008 21:36 schreef Houniet het volgende:
Wat gaan we eens doen vanavond?
ik vrees dat ik een biertje ga drinken in 5 minuten...quote:Op zondag 11 mei 2008 21:36 schreef Houniet het volgende:
Wat gaan we eens doen vanavond?
Wanneer is die meet dan?quote:Op zondag 11 mei 2008 21:33 schreef Piles het volgende:
Moeten we nog rekening houden met de meet-datum?
quote:Op zondag 11 mei 2008 21:43 schreef Houniet het volgende:
WAT IK WIL NIET ORANJE ZIJN!
Na 14 juni iig, waarschijnlijk op zaterdagquote:
Weet ik niet manquote:
Mwah, bruin danquote:
Als het voor 13 juli is, want de zaterdag daarop ga ik op vakantie.quote:Op zondag 11 mei 2008 21:45 schreef Piles het volgende:
[..]
![]()
[..]
Na 14 juni iig, waarschijnlijk op zaterdag
Locatie: Utrecht? (al vind ik een strandmeet ook wel een goed idee)
* noteertquote:Op zondag 11 mei 2008 21:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Als het voor 13 juli is, want de zaterdag daarop ga ik op vakantie.
Turkije heeft zich toch niet geplaatst?quote:Op zondag 11 mei 2008 21:51 schreef G.Fawkes het volgende:
En ik heb een loyaliteitsprobleem. Ben ik voor Turkije of Nederland...
Met Van Basten aan het stuur bij Nederland neig ik naar Turkije
En een strandmeet hier vind ik ook wel een goed idee, met dit mooie weerquote:
Maar we zitten met Groningers en Friezenquote:Op zondag 11 mei 2008 21:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En een strandmeet hier vind ik ook wel een goed idee, met dit mooie weer
http://www.ek.nl/groepaquote:Op zondag 11 mei 2008 21:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Turkije heeft zich toch niet geplaatst?
te veel afleidingquote:Op zondag 11 mei 2008 21:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En een strandmeet hier vind ik ook wel een goed idee, met dit mooie weer
maar genoeg vrouwen voor "Dean zoekt vrouw"quote:
Strandtent danquote:Op zondag 11 mei 2008 21:54 schreef KaheemSaid het volgende:
Kaheem is niet zo van het strand, al dat klote zand!
En de rest van het rijtjequote:Op zondag 11 mei 2008 21:55 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
maar genoeg vrouwen voor "Dean zoekt vrouw"
Daar zit wat in. Lastigquote:Op zondag 11 mei 2008 21:55 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
maar genoeg vrouwen voor "Dean zoekt vrouw"
het programma moet toch een naam hebben hequote:Op zondag 11 mei 2008 21:56 schreef Piles het volgende:
[..]
Strandtent dan
[..]
En de rest van het rijtje
oh ja, mijn fout. Ik had niet goed gekeken.quote:
Ken gebeurenquote:Op zondag 11 mei 2008 21:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
oh ja, mijn fout. Ik had niet goed gekeken.
Nederland is nog zo klein, maar de afstand hier is wel groter dan in Australiëquote:
ja, zeg he, ik had de meet ook wel kunnen hebben hoor, jullie hadden best hier allemaal langs mogen komen..!quote:Op zondag 11 mei 2008 21:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nederland is nog zo klein, maar de afstand hier is wel groter dan in Australiëqua reistijd enzo.
ik zoek gewoon een meisje op, denk dat de meisjes in deze SC al bezet zijn of het te druk hebben met andere jongens...!quote:Op zondag 11 mei 2008 22:02 schreef KaheemSaid het volgende:
Zolang er maar een leuk meisje is, die me een logeerplaatsje aanbiedt, dan maakt reizen me niet zoveel uit!
quote:
Ik twijfel nog of jullie je kunnen gedragen, anders heb ik hier nog wel ruimte voor wat tentjesquote:Op zondag 11 mei 2008 22:02 schreef KaheemSaid het volgende:
Zolang er maar een leuk meisje is, die me een logeerplaatsje aanbiedt, dan maakt reizen me niet zoveel uit!
Lotgenootquote:Op zondag 11 mei 2008 22:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik heb mijn meisje al gevonden, maar heb haar nog niet aan durven spreken![]()
dat zeg ik! ik ga wel op zoek naar een meisjequote:Op zondag 11 mei 2008 22:06 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik twijfel nog of jullie je kunnen gedragen, anders heb ik hier nog wel ruimte voor wat tentjes
Moet ik nog wel ff mn ouders overtuigen
geen idee. Het blijft voorlopig alleen nog bij hoi enzo. Ze werkt in een sigaretten-enzo winkel en daar geven we altijd de post af, omdat daar ook zo'n TNT punt zit.quote:Op zondag 11 mei 2008 22:06 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik twijfel nog of jullie je kunnen gedragen, anders heb ik hier nog wel ruimte voor wat tentjes
Moet ik nog wel ff mn ouders overtuigen
[..]
Lotgenoot
Is ze al bezet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |