Of dat je gewoon het perfecte antwoord wil gevenquote:Op zondag 11 mei 2008 20:33 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Ik ga dat gewoon opvatten alsof je bedoelt dat ik tof ben
Ik wil ook wel gewoon zeggen dat je tof bent hoor.quote:Op zondag 11 mei 2008 20:33 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Ik ga dat gewoon opvatten alsof je bedoelt dat ik tof ben
You just did, in my opinionquote:Op zondag 11 mei 2008 20:41 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik wil ook wel gewoon zeggen dat je tof bent hoor.
Johquote:Op zondag 11 mei 2008 20:43 schreef Yesse het volgende:
Hmm het is echt super lekker eigenlijk, voor de maand mei
we breken record na record. Die records stellen ook niets meer voorquote:
True, ze zoeken gewoon recordsquote:Op zondag 11 mei 2008 20:45 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
we breken record na record. Die records stellen ook niets meer voor
Doe zoals ik. Vat alles op als compliment.quote:
Hihi neehoor, vond het ook lief dat jullie naar me gingen zwaaien terwijl ik er echt niet wasquote:Op zondag 11 mei 2008 20:47 schreef Piles het volgende:
[..]
Beetje last van je korte termijngeheugen, ik zal nog eens een compliment maken
Wanneer was datquote:Op zondag 11 mei 2008 20:49 schreef Yesse het volgende:
[..]
Hihi neehoor, vond het ook lief dat jullie naar me gingen zwaaien terwijl ik er echt niet was![]()
Ah eindelijk een hopeloze actie waar ik niet bij betrokken wasquote:Op zondag 11 mei 2008 20:51 schreef Piles het volgende:
[..]
Vanmiddag
En ik heb ook nog een lief gedicht voor Yesse gemaakt
Je verbetert ook alquote:Op zondag 11 mei 2008 20:52 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Ah eindelijk een hopeloze actie waar ik niet bij betrokken was
Was niet hopeloosquote:Op zondag 11 mei 2008 20:52 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Ah eindelijk een hopeloze actie waar ik niet bij betrokken was
Whatever you say, darlingquote:
Why is thatquote:
Niet te vaak doen he, dan worden ze arrogant.quote:Op zondag 11 mei 2008 20:47 schreef Piles het volgende:
[..]
Beetje last van je korte termijngeheugen, ik zal nog eens een compliment maken
Nee, na 30 naamtopics hebben mijn complimentjes nog veel effectquote:Op zondag 11 mei 2008 21:00 schreef Houniet het volgende:
Niet te vaak doen he, dan worden ze arrogant.
Een positievequote:
Ja! Het zijn de kleine dingen in het leven die het 'm doenquote:Op zondag 11 mei 2008 21:00 schreef Piles het volgende:
[..]
Nee, na 30 naamtopics hebben mijn complimentjes nog veel effect
quote:Op zondag 11 mei 2008 21:03 schreef Yesse het volgende:
Ja! Het zijn de kleine dingen in het leven die het 'm doen![]()
quote:En ik ben niet arrogant
quote:Op zondag 11 mei 2008 21:00 schreef Houniet het volgende:
Niet te vaak doen he, dan worden ze arrogant.
Yesse en 2 stalkers, dan gaat het hardquote:Op zondag 11 mei 2008 21:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Jullie gaan wel in een mordend tempo
quote:
Hmm lastig. Ik heb liever geel ofzo dan. Terwijl iedereen oranje neemt...quote:Op zondag 11 mei 2008 21:06 schreef Houniet het volgende:
Ohnee he!
Vraag hier een oranje kleurtje aan!
Dat is kut op FOK!.quote:Op zondag 11 mei 2008 21:07 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Hmm lastig. Ik heb liever geel ofzo dan. Terwijl iedereen oranje neemt...
Tuurlijk nietquote:
Krijgen we dat weerquote:Op zondag 11 mei 2008 21:06 schreef Houniet het volgende:
Ohnee he!
Vraag hier een oranje kleurtje aan!
Nee man , vanavond de huldiging van '88quote:Op zondag 11 mei 2008 21:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik wacht nog ff totdt het EK echt gaat beginnen
Jaa maar oranje hoort bij mij. Ik ben vrolijk enzoquote:Op zondag 11 mei 2008 21:18 schreef Piles het volgende:
[..]
O ja, ik val niet op uiterlijk. Ik vind je nog steeds lief hoor
Ja maar toen was ik 1,5 dus kon ik niet kijken enzo..quote:Op zondag 11 mei 2008 21:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Die was 20 jaar geleden toch al?
Komende zomer worden we het gewoon livequote:Op zondag 11 mei 2008 21:23 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ja maar toen was ik 1,5 dus kon ik niet kijken enzo..En nu kijken ze terug naar toen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |