Neuh, hier ook niet, maar wel een camping vol met mensenquote:Op zondag 11 mei 2008 22:35 schreef KaheemSaid het volgende:
Wat dat aangaat kan men beter bij mij thuis komen, bij ons ligt de grens vrij veel hoger dan gemiddeld! Niemand maakt zich er snel druk om, wat er bij ons in huis gebeurd.
Sommige wel, anders moest ik niet werkenquote:Op zondag 11 mei 2008 22:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Weet iemand of er morgen nog winkels open zijn?
Sommige wel sommige niet, nu er nog achter komen welke welquote:Op zondag 11 mei 2008 22:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Weet iemand of er morgen nog winkels open zijn?
Woonboulevard...quote:Op zondag 11 mei 2008 22:38 schreef Yesse het volgende:
[..]
Sommige wel sommige niet, nu er nog achter komen welke wel
Jij woont nog bij je ouders, ik woon met twee vrienden, ik denk dat dit best wel een groot verschil is qua hoeveel er kan. Onafhankelijk van die camping met mensen.quote:Op zondag 11 mei 2008 22:37 schreef Piles het volgende:
[..]
Neuh, hier ook niet, maar wel een camping vol met mensen
Volgens mij bijna geenquote:Op zondag 11 mei 2008 22:38 schreef Yesse het volgende:
[..]
Bij ons open van 8:00 tot 22:00quote:Op zondag 11 mei 2008 22:39 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Woonboulevard...
Ieder geval de AH bij ons is gesloten
Je maandelijkse dingetjequote:Op zondag 11 mei 2008 22:40 schreef Yesse het volgende:I need a man who can keep me satisfieeeeeeeeeeeed
*gaat los op Grease(een van mn maandelijkse uitspattingen)
Moet je weer naar de AH ToGo!quote:Op zondag 11 mei 2008 22:39 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Woonboulevard...
Ieder geval de AH bij ons is gesloten
Ja, daar zit denk ik een aardig verschil inquote:Op zondag 11 mei 2008 22:39 schreef KaheemSaid het volgende:
Jij woont nog bij je ouders, ik woon met twee vrienden, ik denk dat dit best wel een groot verschil is qua hoeveel er kan. Onafhankelijk van die camping met mensen.
quote:Op zondag 11 mei 2008 22:37 schreef Piles het volgende:
Is het trouwens te vroeg om te gaan plannen voor de meet?
(Nee, heb niks te doen)
Anders ga ik wel ff cruisen met mijn autootjequote:Op zondag 11 mei 2008 22:38 schreef Yesse het volgende:
[..]
Nee hoor, heb voldoende in huisquote:
Ik denk het ook wel, of je moet niet echt moeilijke ouders hebben!quote:Op zondag 11 mei 2008 22:41 schreef Piles het volgende:
[..]
Ja, daar zit denk ik een aardig verschil in
Kom jij me dan redden?quote:Op zondag 11 mei 2008 22:52 schreef Yesse het volgende:
[..]
Als je hem echt crashed dan komt de pliesie je oppakken
Veel plezierquote:
Nu nog, gaat niet lang duren voor ik ga slapen. Morgen werken enzoquote:Op zondag 11 mei 2008 22:56 schreef KaheemSaid het volgende:
Ga wat leuks doen dan Piles!
quote:Op zondag 11 mei 2008 22:57 schreef Houniet het volgende:
[KSC #820] Hete koffie op je schoot in turbulentie![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zou wel moeten lukken tochquote:Op zondag 11 mei 2008 22:59 schreef Piles het volgende:
Uit verveling maar een opzetje voor de meet gemaakt
Is iedereen het er over eens dat de meet op zaterdag moet zijn?
Datums die dan overblijven (later is geen optie lijkt me?):
21 juni
28 juni
5 juli
12 juli
Locaties:
- Utrecht
- Strand (ergens)
- Groningen (iedereen tevreden houden)
Iemand nog ideeën?
Ik ben voor elke datum en voor utrecht of het strandquote:Op zondag 11 mei 2008 22:59 schreef Piles het volgende:
Uit verveling maar een opzetje voor de meet gemaakt
Is iedereen het er over eens dat de meet op zaterdag moet zijn?
Datums die dan overblijven (later is geen optie lijkt me?):
21 juni
28 juni
5 juli
12 juli
Locaties:
- Utrecht
- Strand (ergens)
- Groningen (iedereen tevreden houden)
Iemand nog ideeën?
Dan is het weer de vraag.. welk strand?quote:Op zondag 11 mei 2008 23:01 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik ben voor elke datum en voor utrecht of het strand![]()
En ik ben vanavond idee-loos
Ik ben natuurlijk voor het Zeeuwsequote:Op zondag 11 mei 2008 23:05 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Dan is het weer de vraag.. welk strand?
quote:Op zondag 11 mei 2008 23:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Dan moet de meet op het strand kan Kuno al zeilend komen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |