die vrouwen die op tv kwamen, vond ik niet echt mooi, dus ik kwam niet echt in de verleiding om te bellen.quote:Op zondag 11 mei 2008 22:30 schreef Yesse het volgende:
[..]
Maar als je belt krijg je een vatsig lelijke vrouw aan de telefoon en niet dat 'mooie' meisje op tv
je mag blij zijn, dat het uberhaupt een vrouw is.quote:Op zondag 11 mei 2008 22:30 schreef Yesse het volgende:
[..]
Maar als je belt krijg je een vatsig lelijke vrouw aan de telefoon en niet dat 'mooie' meisje op tv
Ook datquote:Op zondag 11 mei 2008 22:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
die vrouwen die op tv kwamen, vond ik niet echt mooi, dus ik kwam niet echt in de verleiding om te bellen.
Wat dat aangaat kan men beter bij mij thuis komen, bij ons ligt de grens vrij veel hoger dan gemiddeld! Niemand maakt zich er snel druk om, wat er bij ons in huis gebeurd.quote:Op zondag 11 mei 2008 22:15 schreef Piles het volgende:
[..]
Ja, niks mis met gezelligheid, maar er is een grens tussen gezellig en overlast. En die grens zal hier wat lager liggen dan gemiddeld
Neuh, hier ook niet, maar wel een camping vol met mensenquote:Op zondag 11 mei 2008 22:35 schreef KaheemSaid het volgende:
Wat dat aangaat kan men beter bij mij thuis komen, bij ons ligt de grens vrij veel hoger dan gemiddeld! Niemand maakt zich er snel druk om, wat er bij ons in huis gebeurd.
Sommige wel, anders moest ik niet werkenquote:Op zondag 11 mei 2008 22:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Weet iemand of er morgen nog winkels open zijn?
Sommige wel sommige niet, nu er nog achter komen welke welquote:Op zondag 11 mei 2008 22:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Weet iemand of er morgen nog winkels open zijn?
Woonboulevard...quote:Op zondag 11 mei 2008 22:38 schreef Yesse het volgende:
[..]
Sommige wel sommige niet, nu er nog achter komen welke wel
Jij woont nog bij je ouders, ik woon met twee vrienden, ik denk dat dit best wel een groot verschil is qua hoeveel er kan. Onafhankelijk van die camping met mensen.quote:Op zondag 11 mei 2008 22:37 schreef Piles het volgende:
[..]
Neuh, hier ook niet, maar wel een camping vol met mensen
Volgens mij bijna geenquote:Op zondag 11 mei 2008 22:38 schreef Yesse het volgende:
[..]
Bij ons open van 8:00 tot 22:00quote:Op zondag 11 mei 2008 22:39 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Woonboulevard...
Ieder geval de AH bij ons is gesloten
Je maandelijkse dingetjequote:Op zondag 11 mei 2008 22:40 schreef Yesse het volgende:I need a man who can keep me satisfieeeeeeeeeeeed
*gaat los op Grease(een van mn maandelijkse uitspattingen)
Moet je weer naar de AH ToGo!quote:Op zondag 11 mei 2008 22:39 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Woonboulevard...
Ieder geval de AH bij ons is gesloten
Ja, daar zit denk ik een aardig verschil inquote:Op zondag 11 mei 2008 22:39 schreef KaheemSaid het volgende:
Jij woont nog bij je ouders, ik woon met twee vrienden, ik denk dat dit best wel een groot verschil is qua hoeveel er kan. Onafhankelijk van die camping met mensen.
quote:Op zondag 11 mei 2008 22:37 schreef Piles het volgende:
Is het trouwens te vroeg om te gaan plannen voor de meet?
(Nee, heb niks te doen)
Anders ga ik wel ff cruisen met mijn autootjequote:Op zondag 11 mei 2008 22:38 schreef Yesse het volgende:
[..]
Nee hoor, heb voldoende in huisquote:
Ik denk het ook wel, of je moet niet echt moeilijke ouders hebben!quote:Op zondag 11 mei 2008 22:41 schreef Piles het volgende:
[..]
Ja, daar zit denk ik een aardig verschil in
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |