quote:Op zondag 11 mei 2008 18:20 schreef Dementor het volgende:
Dat is toch fucking niet normaal die kerel eet elke dag spareribs en straks nog het eten dat besteld is.
quote:Op zondag 11 mei 2008 18:21 schreef Dementor het volgende:
Brian loopt ook rond zonder shirt.
Jaap is zo nep met zijn toneelstukjes.quote:Op zondag 11 mei 2008 18:26 schreef Smash-it het volgende:
Brief brandt en is foetsie
J: Ben ik blij om, is de brief van Cora's moeder en is niet gecontroleerd. Bedankt redactie!! Ik ben echt blij, blij, blij. Ik ga winnen met deze informatie.
Hahaha zijn meer Huubfans dan Jaapfans Bla Bla Blaquote:Op zondag 11 mei 2008 18:27 schreef LekkerSimpel het volgende:
Bij alive en coocking nu over de Gouden kooi.
Brigitte Maasland is anti-Huub hahahaha
Wat een mooie vrouw is het ook.
Bel d'r, kun je die gaan stalken.quote:Op zondag 11 mei 2008 18:27 schreef LekkerSimpel het volgende:
En ze wil dat Amanda wint... ze vindt het zo'n lieve en leuke meid.quote:Op zondag 11 mei 2008 18:27 schreef LekkerSimpel het volgende:
Script script script.Net als met die stemmingen,moesten ze ze het ook zo spannend maken.Claire gaat er gewoon uit.quote:Op zondag 11 mei 2008 18:29 schreef Peter6000 het volgende:
Huub wil weer gaan proberen Jaap te overhalen Brian eruit te stemmen.
Nee, Huub zit te praten op stream 3 en 4.quote:Op zondag 11 mei 2008 18:31 schreef JEEtjuuh het volgende:
is die rat met zijn wormvormigaanhangsel al opgerot?
Ik ben opeens Bridget Maasland fan af, geen idee waaromquote:Op zondag 11 mei 2008 18:30 schreef Kinga het volgende:
[..]
En ze wil dat Amanda wint... ze vindt het zo'n lieve en leuke meid.
Maasland...is dat niet een soort kaas?quote:Op zondag 11 mei 2008 18:32 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Ik ben opeens Bridget Maasland fan af, geen idee waarom
doet hij niets is het niet goed, gaat hij aktief met het spel bezig is het ook niet dus.quote:Op zondag 11 mei 2008 18:29 schreef Peter6000 het volgende:
Huub wil weer gaan proberen Jaap te overhalen Brian eruit te stemmen.
ik heb die brigit maasland altijd een pokkeheks gevonden ook zo arrogant als de pestquote:Op zondag 11 mei 2008 18:30 schreef Kinga het volgende:
[..]
Dat is Maaslander en ik ben een grote kaasliefhebber! (woon in Alkmaar maar das een toevalstreffer zeg maar)quote:
Zwangerschapsdementie?quote:Op zondag 11 mei 2008 18:30 schreef Kinga het volgende:
[..]
huub is geen rat voor Huub heb ik respect en voor brajen niet.quote:Op zondag 11 mei 2008 18:32 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Nee, Huub zit te praten op stream 3 en 4.
quote:Op zondag 11 mei 2008 18:35 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
ik heb die brigit maasland altijd een pokkeheks gevonden ook zo arrogant als de pest
Punten liggen al klaar op het tafeltje hoor.quote:Op zondag 11 mei 2008 18:38 schreef Kaat38 het volgende:
ziet ik weer Brainles naast de telefoon hangen, mag hij weereens bellen voor 0 cp puntjes?
zeker slijmt huub maar het is normaal bij die 2 , als ik naar brajen en die del kijk is het slijmen gwoonweg om te kotsen want beide hebben een bloedhekel aan jaapquote:Op zondag 11 mei 2008 18:36 schreef Peter6000 het volgende:
Huub slijmt bij Jaap, het zegt "Ik denk dat ik bij jou licht favoriet ben", terwijl hij eerder duidelijk heeft gemaakt dat hij weet dat hij van Jaap wint tijdens een sms-finale.
Ow...volgens mij gunnen ze Jaap het meer dan Huub en Claire.quote:Op zondag 11 mei 2008 18:39 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
zeker slijmt huub maar het is normaal bij die 2 , als ik naar brajen en die del kijk is het slijmen gwoonweg om te kotsen want beide hebben een bloedhekel aan jaap
quote:Op zondag 11 mei 2008 18:36 schreef Peter6000 het volgende:
Huub slijmt bij Jaap, het zegt "Ik denk dat ik bij jou licht favoriet ben", terwijl hij eerder duidelijk heeft gemaakt dat hij weet dat hij van Jaap wint tijdens een sms-finale.
quote:Op zondag 11 mei 2008 18:39 schreef T-lex het volgende:
[..]
Punten liggen al klaar op het tafeltje hoor.
Tja, het is etenstijdquote:Op zondag 11 mei 2008 18:41 schreef beequeen het volgende:
Brian en Amanda gaan bellen naar....Coño Bo Mama en Mamanda? Amanda naar de buren.
Wil mummy dearest weer niet aan de telefoon komen?
En voor hetzelfde gooid hij ze zo weer in zijn broekzak, hahaha, zo kunnen we wel even doorgaan he.quote:Op zondag 11 mei 2008 18:39 schreef T-lex het volgende:
[..]
Goh, da's nieuw en vervolgens stopt hij ze weer in zijn achterzak. Maar ach, Amanda vertelde na de vorige PoPo dat ze er nog 800 heeft. HOE DAN?????quote:Op zondag 11 mei 2008 18:39 schreef T-lex het volgende:
[..]
tuurlijkquote:Op zondag 11 mei 2008 18:40 schreef T-lex het volgende:
[..]
Ow...volgens mij gunnen ze Jaap het meer dan Huub en Claire.
Check mijn post Uitkoopregeling op 15 meiquote:Op zondag 11 mei 2008 18:41 schreef mazaru het volgende:
Jaap wringt zich in alle bochten, maar hij heeft geen schijn van kans om te gaan winnen.
Tenzij hij kans ziet om iedereen behalve Claire er uit te werken.
Jaap zal alleen kans maken (zich herstellen) als hij Brian laat eruit werkt. Dan is het aan de meerderheid tv kijkers wie de grootste gunfactor krijgt. Jaap blijft heel bang voor Amanda.quote:Op zondag 11 mei 2008 18:41 schreef mazaru het volgende:
Jaap wringt zich in alle bochten, maar hij heeft geen schijn van kans om te gaan winnen.
Tenzij hij kans ziet om iedereen behalve Claire er uit te werken.
Huub en Jaap zijn er beide bang voor dat de gunfactor die Brian bij het tv kijkend publiek heeft, naar Amanda zal gaan wanneer Brian eruit is gewerkt. Ze hopen beide dat Amanda Brian zal verraden, wat natuurlijk een lelijk plaatje op zal leveren.quote:Op zondag 11 mei 2008 18:46 schreef T-lex het volgende:
Huub spreekt zichzelf steeds tegen. Eerst zeggen dat Brian stemmers niet al te veel over zullen stappen naar Amanda. En daarna zeggen dat door overstappende stemmers ze wel moeten zorgen dat Amanda niet te veel punten krijgt in de halve finale.
Ach je moet wat als je eigen moeder niet aan de telefoon wil komen.quote:Op zondag 11 mei 2008 18:49 schreef Kinga het volgende:
Amanda noemt haar mama netty
'Ja... nou jaa... toen ben ik maar niet gegaan... jaaaa.... kan ik niet vertellen... maar het was niet zo leuk...'quote:Op zondag 11 mei 2008 18:49 schreef Kinga het volgende:
Wat lult die Netty voor stront zeg..
Ach, zo heeft ze TOCH NOG een Moedertquote:Op zondag 11 mei 2008 18:49 schreef Kinga het volgende:
Amanda noemt haar mama netty
Netty is stront. Ze vragen om een CC, we zijn er nog niet vanaf.quote:
En brian gaat iets regelen voor zijn moeder, zodat ze zich ook kan ontspannenquote:Op zondag 11 mei 2008 18:54 schreef Disana het volgende:
Je vraagt je toch echt af waarop ze hopen dat ze er een tweede telefoontje aan besteden. Ik denk dat ze hopen dat Netty informatie geeft.
Oh, staat het nou eindelijk vast? Brian zegt dat Kenneth morgen 2 uur komt.
Ach ja, die moeder heeft het ook zóó moeilijk he... tenminste, als je het gezucht en gesteun moet geloven.quote:Op zondag 11 mei 2008 18:57 schreef agter het volgende:
[..]
En brian gaat iets regelen voor zijn moeder, zodat ze zich ook kan ontspannen
Ik vind Netty altijd 'bijna-terminaal' klinkenquote:Op zondag 11 mei 2008 18:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Ach ja, die moeder heeft het ook zóó moeilijk he... tenminste, als je het gezucht en gesteun moet geloven.
ja idd en ze zegt ook dat eht allemaal vreselijk buiten is niet leuk.quote:Op zondag 11 mei 2008 18:57 schreef beequeen het volgende:
Netty: Ik zou naar Bloemendaal gaan vandaag maar dat ging niet door, allemaal niet zo leuk
Ik krijg toch het idee dat Brian en Coño Bo Mamma niet zo heel populair zijn. Goh....
wel nee joh die heeft een dildo op dr stream stoel geplaatstquote:Op zondag 11 mei 2008 18:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Ach ja, die moeder heeft het ook zóó moeilijk he... tenminste, als je het gezucht en gesteun moet geloven.
Ja, elke zin begint hoog en eindigt laag, alsof ze zo haar laatste adem uit zou kunnen blazen.quote:Op zondag 11 mei 2008 18:59 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ik vind Netty altijd 'bijna-terminaal' klinken
Glijstem he.quote:Op zondag 11 mei 2008 19:02 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, elke zin begint hoog en eindigt laag, alsof ze zo haar laatste adem uit zou kunnen blazen.
Hoe kun je nu niet houden van deze schat? Lelijk hoor, wat je zegt.quote:Op zondag 11 mei 2008 18:59 schreef PeterNB het volgende:
Ik vind Netty altijd 'bijna-terminaal' klinken
Dus dat.quote:Op zondag 11 mei 2008 19:02 schreef Disana het volgende:
Ja, elke zin begint hoog en eindigt laag, alsof ze zo haar laatste adem uit zou kunnen blazen.
De eerste wel, tweede weet ik nietquote:Op zondag 11 mei 2008 19:05 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dus dat.
Hebben Brian en Amanda al gedokt voot de telefoontjes? Ik heb het niet gezien.
Ik liep weg van mijn systeem, dus ik heb ook niets gezien.quote:Op zondag 11 mei 2008 19:05 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dus dat.
Hebben Brian en Amanda al gedokt voot de telefoontjes? Ik heb het niet gezien.
Je hebt gelijk. Ook Netty is een moeder die van d'r kind houdt..................quote:Op zondag 11 mei 2008 19:03 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hoe kun je nu niet houden van deze schat? Lelijk hoor, wat je zegt.![]()
[ afbeelding ]
hele slimme zet van huubquote:Op zondag 11 mei 2008 19:05 schreef Smash-it het volgende:
J: Gaan jouw smsjes naar Claire?
H: Weet niet, als jij me naait, wil ik dat Brian wint!!
H herhaalt het nog een keer voor alle streamers, haha.. Als Huub dus eruit gaat, niet smsen voor Jaap (als je dus Huub fan bent).
Wat is daar mooi aan dan?quote:Op zondag 11 mei 2008 19:06 schreef akveor het volgende:
Mooi Huub spreekt uit naar Jaap dat wanneer Jaap hem eruit werkt dat hij dan zal oproepen dat Brian moet winnen. Vreemd dat ie niet Cliare zegt.
Dat gaat Jaap goed van pas komen, áls hij Brian wegstuurt. Gisteren heeft hij ook lang gesproken met Brian en Amanda over hoe agressief en onredelijk Huub wel niet is geweest in al die tijd, wat de nodige flashback televisie zal opleveren wat weer tot gevolg heeft dat de tv kijker never nooit op Huub zullen stemmen.quote:Op zondag 11 mei 2008 19:07 schreef Smash-it het volgende:
H: Ik wil wel dat jij of ik wint..
Haha, J zegt ook: bedankt voor de bedreigingen..
H: haha, alstu.
Je meent het, wat een verrassing.quote:
quote:Op zondag 11 mei 2008 19:10 schreef JEEtjuuh het volgende:
is amanda wanhopig een moeder aan het zoeken om te bellen
Biatchquote:Op zondag 11 mei 2008 19:10 schreef JEEtjuuh het volgende:
is amanda wanhopig een moeder aan het zoeken om te bellen
Zeurlène nam ook al niet op....I wonder why.quote:
Blijf het toch sneu vinden. Immers,'Niemand laat zijn eigen kind alleen!!'quote:Op zondag 11 mei 2008 19:11 schreef Dementor het volgende:
Dit doet me goed
Dellie krijgt niemand te pakken.
IK!!!!!quote:Op zondag 11 mei 2008 19:15 schreef JEEtjuuh het volgende:
wie wil een foontje voor amanda aanemen en 5.00 min even moedertje spelen?
ikke niet in elk geval iemand anderssss
* noekje steekt vinger op!quote:Op zondag 11 mei 2008 19:15 schreef JEEtjuuh het volgende:
Over HOE DAN gesproken, ik hoop dat Ricardo snel weer terug is. Ik vind het wel gezellig met die gast, altijd babbels, béétje stoken en heerlijk domme gsprekken met Amandaquote:Op zondag 11 mei 2008 18:42 schreef beequeen het volgende:
[..]
Goh, da's nieuw en vervolgens stopt hij ze weer in zijn achterzak. Maar ach, Amanda vertelde na de vorige PoPo dat ze er nog 800 heeft. HOE DAN?????
quote:Op zondag 11 mei 2008 19:15 schreef JEEtjuuh het volgende:
@Yvonne wilde haar ooit adopteren. Gelukkig is ze verstandig geworden.quote:Op zondag 11 mei 2008 19:15 schreef JEEtjuuh het volgende:
Wát een takkewijf. Als presentator van de liveshow kan je toch niet dit soort uitspraken doen?? Laat Beau het maar presenteren. 1000 keer leuker!quote:Op zondag 11 mei 2008 19:18 schreef MargrietV het volgende:
http://www.telegraaf.nl/p(...)ti-Huub__.html?p=1,1
joepiequote:Op zondag 11 mei 2008 19:14 schreef Peter6000 het volgende:
Jammer dat dat gitaarliedje van Brian (nog) nergens te koop is, of te downloaden.
Klinkt gewoon okay, dit.
En nu zelfs saampjes met Aman.![]()
Nou, idd!! Dat moet Jaap te horen krijgen, haha! (2 dagen vindt ik trouwens nog best ruim ingeschat van je)quote:Op zondag 11 mei 2008 19:19 schreef tipsch het volgende:
Jeetje, ik bedenk me net dat als Brian eruit wordt getieft, Amanda bijna zeker 2 dagen erna uit zichzelf zal opstappen. Die trekt dat nooooooit, 2 dagen zonder haar vent.Heeft Jaap daar al aan gedacht!?
net zo leeg komt zij op mij over als die slabek, niks te melden alleen kont en tieten ennuh..nee ik ben niet jaloers (op die maasland en dellie dan en jah geef mij die grootmuil beau maar)quote:Op zondag 11 mei 2008 19:20 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Wát een takkewijf. Als presentator van de liveshow kan je toch niet dit soort uitspraken doen?? Laat Beau het maar presenteren. 1000 keer leuker!
Toen had ik nog medelijden met 'rquote:Op zondag 11 mei 2008 19:19 schreef beequeen het volgende:
[..]
@Yvonne wilde haar ooit adopteren. Gelukkig is ze verstandig geworden.
Precies en die koppen als Brian moet vertrekken zal ook priceless zijn.quote:Op zondag 11 mei 2008 19:19 schreef tipsch het volgende:
Jeetje, ik bedenk me net dat als Brian eruit wordt getieft, Amanda bijna zeker 2 dagen erna uit zichzelf zal opstappen. Die trekt dat nooooooit, 2 dagen zonder haar vent.Heeft Jaap daar al aan gedacht!?
Zó simpel is het.quote:Op zondag 11 mei 2008 19:21 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Nou, idd!! Dat moet Jaap te horen krijgen, haha! (2 dagen vindt ik trouwens nog best ruim ingeschat van je)
Ach, wat is de Telegaaf toch snel met het negatieve nieuws over Huub, binnen het uur zelfs.quote:Op zondag 11 mei 2008 19:18 schreef MargrietV het volgende:
http://www.telegraaf.nl/p(...)ti-Huub__.html?p=1,1
ze kan al geen dag zonder sex ( haar eigen woorden)quote:Op zondag 11 mei 2008 19:23 schreef akveor het volgende:
[..]
Precies en die koppen als Brian moet vertrekken zal ook priceless zijn.
Gelukkig heeft ze Wicardo.
Het is dus echt een win-win voor Japio als hij B er uit stemtquote:Op zondag 11 mei 2008 19:24 schreef ericahysterica het volgende:
ze kan al geen dag zonder sex ( haar eigen woorden)
precies ze heeft altijd geroepen als brajen eruit moet / gaat ze gelijk mee gaat zonder dr 24 uur aan te vragen en nee daar heeft niemand aan gedachtquote:Op zondag 11 mei 2008 19:19 schreef tipsch het volgende:
We worden gewoon weer belazerd en draait het er op uit dat Claire moet gaan.quote:Op zondag 11 mei 2008 19:30 schreef blomst het volgende:
dIT LEES IK OP NOWLIVE:
Bij Live & Cooking zit Bridget Maasland die net e.e.a. vertelt over de halve en hele finale.... De halve finale zal worden beslecht door de punten die ze elkaar geven PLUS een verrassing die RTL nog in petto heeft.....
zou de verassing zijn dat oud miljonairs ook mogen stemmen?
Puhleaseeee, geen pisnicht meer. Maar het zal wel net zo gaan als het vragen om pooohooost.quote:Op zondag 11 mei 2008 19:29 schreef Smash-it het volgende:
A: Hoe laat komt Ricardo?
C: Bel je hem toch
A: Hmm..
Ze durft niet meer te bellen, haha..
let op een koffer met geld die of brajen of amanda neemt en dan wint de overgebleven van die 2 het spel hebben ze dubbele winst.quote:Op zondag 11 mei 2008 19:30 schreef blomst het volgende:
dIT LEES IK OP NOWLIVE:
Bij Live & Cooking zit Bridget Maasland die net e.e.a. vertelt over de halve en hele finale.... De halve finale zal worden beslecht door de punten die ze elkaar geven PLUS een verrassing die RTL nog in petto heeft.....
zou de verassing zijn dat oud miljonairs ook mogen stemmen?
Je bedoelt.....ze moeten wel. B en A zijn niet voor niets zolang achter geweest. De boel kalmeren was nodig voor B en A, H en C zijn maar een kwartiertje achter geweest.quote:Op zondag 11 mei 2008 19:32 schreef Smash-it het volgende:
Best gemoedelijk sfeertje zo.. Met zn 4-en. Ze kunnen het wel..
Ja hoe anders.quote:Op zondag 11 mei 2008 19:37 schreef beequeen het volgende:
Brian: Het kan zomaar je laatste dag hier zijn.
Verkapte bedreiging?
Huub vertelt over Enschede, de rest haakt af en toe op in. Hij heeft het gewoon van dichtbij meegemaakt. Niks geen monoloog.quote:Op zondag 11 mei 2008 19:39 schreef Peter6000 het volgende:
Daar komt Jaap, hopelijk ontstaat er dan een gesprek ipv een monoloog van Huub.
Wat lijkt het gezellig. Jammer dat Jaap er weer doorheen komt kreunen en steunen.quote:Op zondag 11 mei 2008 19:39 schreef Peter6000 het volgende:
Mijn scrollwieltje maakt weer overuren.quote:Op zondag 11 mei 2008 19:41 schreef tipsch het volgende:
Wat lijkt het gezellig. Jammer dat Jaap er weer doorheen komt kreunen en steunen.
Wie weet, hij wil dr zometeen nog even spreken. . .quote:Op zondag 11 mei 2008 19:19 schreef tipsch het volgende:
wat vervelend he dat Huub ademhaalt, maar trek het je niet teveel aan.quote:Op zondag 11 mei 2008 19:39 schreef Peter6000 het volgende:
Er hangt wel een gezellige sfeer momenteel, alleen Huub is erg veel aan het woord.quote:Op zondag 11 mei 2008 19:41 schreef tipsch het volgende:
[..]
Wat lijkt het gezellig. Jammer dat Jaap er weer doorheen komt kreunen en steunen.
[fantaseermodus]quote:Op zondag 11 mei 2008 19:42 schreef Peter6000 het volgende:
Jaap vraagt Amanda om straks nog ff in de chill te praten.
Amanda vindt het goed.
Amanda en Claire doen lekker mee. Brian probeert nu te hard waarschijnlijk (er komt niets uit, hoeft ook niet hoor). DIe is over 30 minuten uitgeput en para.quote:
Maar het is toch jammer dat Huub daar dan niet weer op inhaakt, hij draait gewoon zijn verhaal af en inderdaad, geeft een ander nog net de ruimte om af en toe in te haken.quote:Op zondag 11 mei 2008 19:41 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Huub vertelt over Enschede, de rest haakt af en toe op in. Hij heeft het gewoon van dichtbij meegemaakt. Niks geen monoloog.
Hij doet niet anders dan zichzelf tegenspreken. Bijna dagelijks kun je hem er op betrappen, al meer dan een jaar lang.....quote:Op zondag 11 mei 2008 18:46 schreef T-lex het volgende:
Huub spreekt zichzelf steeds tegen. Eerst zeggen dat Brian stemmers niet al te veel over zullen stappen naar Amanda. En daarna zeggen dat door overstappende stemmers ze wel moeten zorgen dat Amanda niet te veel punten krijgt in de halve finale.
Die gaan samenwerken Peet, heel verstandig van die twee en o zo dom dat Claire zich niet bij hen aansluit....Maar Claire schaakt liever op het bord dan om de pegelsquote:Op zondag 11 mei 2008 19:42 schreef Peter6000 het volgende:
Jaap vraagt Amanda om straks nog ff in de chill te praten.
Amanda vindt het goed.
edit: of voor de film ipv in de chill.
Hoe dan ook, ze gaan nog ff praten.
Er hang nu een gezellige sfeer. Huub heeft dat mooi ingezet. Jammer dat die autist Jaap er altijd nog even doorheen moet boeren.quote:Op zondag 11 mei 2008 19:43 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Er hangt wel een gezellige sfeer momenteel, alleen Huub is erg veel aan het woord.
Vind je het gek na het groepgesprek na de 6-2 situatie? Dat gesprek raakte kant nog wal, remember?quote:Op zondag 11 mei 2008 19:50 schreef Marieke_B het volgende:
Huub heeft niks met Anita. Hij zegt dat hij liever met het hokje praat als er iets is.
tenzij het 23 uur is, dan belt ie zijn vaderquote:Op zondag 11 mei 2008 19:52 schreef Dementor het volgende:
Het eerste wat Jaap doet als hij uit de kooi moet is naar de bakker voor mergpijpjes.
ja, dat vergeet ik nooit..quote:Op zondag 11 mei 2008 19:53 schreef beequeen het volgende:
[..]
Vind je het gek na het groepgesprek na de 6-2 situatie. Dat gesprek raakte kant nog wal, remember?
ging dat niet over de passieve agressie van lieke die er aldus de oorzaak van was dat zij en huub tegen de grond werden gewerkt en gemolesteerd?quote:Op zondag 11 mei 2008 19:53 schreef beequeen het volgende:
[..]
Vind je het gek na het groepgesprek na de 6-2 situatie? Dat gesprek raakte kant nog wal, remember?
Die draai werd er aan gegeven ja.quote:Op zondag 11 mei 2008 19:57 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
ging dat niet over de passieve agressie van lieke die er aldus de oorzaak van was dat zij en huub tegen de grond werden gewerkt en gemolesteerd?
Zou me niets verbazen dat Amanda gedumpt wordt door die rat. Hij heeft veel te veel voordeel als ie haar wegstemt.quote:Op zondag 11 mei 2008 19:47 schreef Disana het volgende:
Brian is nerveus en heeft spanning in zijn buik. Dan pakt hij zijn gitaar om het een plek te geven. Huub begrijpt precies wat hij bedoelt, die loopt 's nachts door het huis te spoken.
Ja, ze slaagt er weer in een gezellig samenzijn te verstieren en tot een eng venijnig niveau te brengen. Autist Jaap was de katalysator.quote:Op zondag 11 mei 2008 20:01 schreef Peter6000 het volgende:
Amanda is het meest gegroeid (geestelijk) in DGK.
Wat is dit voor losse flodder?quote:Op zondag 11 mei 2008 20:01 schreef Peter6000 het volgende:
quote:Op zondag 11 mei 2008 20:03 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ja, ze slaagt er weer in een gezellig samenzijn te verstieren en tot een eng venijnig niveau te brengen. Autist Jaap was de katalysator.
ja reuze vind ik ook. Het is echt een compleet mens geworden.quote:Op zondag 11 mei 2008 20:01 schreef Peter6000 het volgende:
Dwaze uitspraak, dellie heeft nog nooit op eigen benen gestaan.quote:Op zondag 11 mei 2008 20:05 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ze is gewoon een ijzersterke meid, een echte overlever.
Nah, ze heeft het te makkelijk gehad Ze is is teveel beschermd.quote:Op zondag 11 mei 2008 20:05 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ze is gewoon een ijzersterke meid, een echte overlever.
Op een andere manier beschermd dan een Claire bij wijze van.... of heb je het over binnen dgk?quote:Op zondag 11 mei 2008 20:07 schreef schatje het volgende:
[..]
Nah, ze heeft het te makkelijk gehad Ze is is teveel beschermd.
Denk dat Huubfans sowieso niet op Jaap stemmen dan, die heeft hem teveel geflikt. Brian natuurlijk al helemaal niet. Denk echt dat al die stemmen dan naar Claire gaan.quote:Op zondag 11 mei 2008 20:09 schreef schatje het volgende:
Das wel een goeie van Huub, dreigen als hij eruit is om met fora het e.e.a. op poten te zetten om Jaap een hak te zetten.
Yep, ze kunnen naar hartenlust knippen en plakken voor de reguliere.quote:Op zondag 11 mei 2008 20:06 schreef Disana het volgende:
De focus komt weer helemaal op 'slechte' Huub te liggen. Brian stelt iedereen een vraag, Huub geeft eerlijk antwoord, en meteen gaat het weer helemaal over Huub bij Amanda en Brian.
Binnen de DGK. Hoevaak hebben Jaap en Huub wel niet gezegd dat ze niet los mochten gaan op Amanda omdat ze dan helemaal doordraait?quote:Op zondag 11 mei 2008 20:09 schreef Kinga het volgende:
[..]
Op een andere manier beschermd dan een Claire bij wijze van.... of heb je het over binnen dgk?
Daar ben ik helemaal voor.quote:Op zondag 11 mei 2008 20:11 schreef Kinga het volgende:
[..]
Denk dat Huubfans sowieso niet op Jaap stemmen dan, die heeft hem teveel geflikt. Brian natuurlijk al helemaal niet. Denk echt dat al die stemmen dan naar Claire gaan.
Eric kennelijk aan de lijn om vragen te beantwoorden.quote:Op zondag 11 mei 2008 20:09 schreef akveor het volgende:
Nowlive Radio is er weer.
http://windowsmedia.x-hosted.nl/rfrmobile?MSWMExt=.asf
http://88.198.48.180:80/rfrmobile?MSWMExt=.asf
Eventueel met rechts klikken,
Bestand opslaan, een locatie kiezen
en daarna openen met Windows Mediaplayer.
Is er al en topic?![]()
Ja, alleen de volgens jou zo gegroeide Amanda dreigde even roet in het eten te gooien door overdreven venijnig te worden en d'r slabek toch maar weer open te trekken. Sympathieke vent, die Jaap.quote:Op zondag 11 mei 2008 20:10 schreef Peter6000 het volgende:
Gezellig, ze gaan kort na DGK bbq-en.![]()
Wat een gezamenlijkheid ineens.
Dieene leest vast mee. Ben alleen bang dat we hem nooit meer terugzien. ( In dat hok dan hè?)quote:Op zondag 11 mei 2008 20:13 schreef JEEtjuuh het volgende:
nou durft brajen wel he over bart zo praten als hij er neit bij is de lafbek
Kun je ook even het volle linkje posten, zodat we uit de verschillenden streamsoorten kunnen kiezen? Dank, ta.quote:Op zondag 11 mei 2008 20:09 schreef akveor het volgende:
Nowlive Radio is er weer.
http://windowsmedia.x-hosted.nl/rfrmobile?MSWMExt=.asf
http://88.198.48.180:80/rfrmobile?MSWMExt=.asf
Eventueel met rechts klikken,
Bestand opslaan, een locatie kiezen
en daarna openen met Windows Mediaplayer.
Is er al en topic?![]()
http://www.risingflowradio.nl/index.phpquote:Op zondag 11 mei 2008 20:16 schreef tipsch het volgende:
[..]
Kun je ook even het volle linkje posten, zodat we uit de verschillenden streamsoorten kunnen kiezen? Dank, ta.![]()
bnee denk ik ook niet nu brajen zich zo uitspreekt over bartquote:Op zondag 11 mei 2008 20:15 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dieene leest vast mee. Ben alleen bang dat we hem nooit meer terugzien. ( In dat hok dan hè?)![]()
taquote:Op zondag 11 mei 2008 20:17 schreef Disana het volgende:
[..]
http://www.risingflowradio.nl/index.php
Zie rechtsboven: klik op WebPlay.
Yup en da's hier: Rising Flow Radio - bellen over DGKquote:Op zondag 11 mei 2008 20:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Eric kennelijk aan de lijn om vragen te beantwoorden.
We kunnen toch gewoon in het openstaande verder gaan?
Hij doelde op Claire die lafbek. Hij weet gewoon niet wat hij van haar moet verwachten...moooooi.quote:Op zondag 11 mei 2008 20:21 schreef Marieke_B het volgende:
Jaap vond het een goed gesprek (dat was het ook)
B: 'je had je hoed ook niet op'.
J: 'dat klopt, ik moet meer mainstream worden...ik heb nog een week'.
MainstreamJaap![]()
Die koffer met geld kan zijn om Huub erin te houden. Huub krijgt vrijwel zeker woensdag de minste punten en moet weg. Maar dan komt die koffer met 50.000 ..als iemand dat geld aan neemt moet hij/zij weg en kan Huub blijven..dat willen Jaap, Amanda en Brian niet maar Claire wel..die vertrekt met 50.000 en Huub wint..quote:Op zondag 11 mei 2008 20:00 schreef akveor het volgende:
[..]
Zou me niets verbazen dat Amanda gedumpt wordt door die rat. Hij heeft veel te veel voordeel als ie haar wegstemt.
Bridget beloofde ook een verrassing. Zou me niets verbazen wanneer dat een koffertje wordt met een oprot premie als blijkt dat Brian moet vertrekken Amanda zal deze dan misschien wel nemen. Daardoor kan Brian blijven met alle voordeel. Stemmen van Amanda fans, TV en VV mee, 50.000 euro...langstzittende wannabeee en nu dus ook een prominente (De presentatrice van de halve en hele finale notabene) die zich fel uitspreekt tegen Huub.
Jaap en Huub hebben uitgesproken Brian de minste punten te willen geven gevolgd door Amanda. Brian kan zijn ass dus redden door Amanda de minste punten te geven met alle voordeel die ik eerder noemde als ie er achter komt dat dit een plan van H en J is.
En waar is Brian tijdens dit gesprek? Je zou toch verwachten dat hij ook wel iets te zeggen heeft.quote:Op zondag 11 mei 2008 20:26 schreef Smash-it het volgende:
J vertelt over H, dat als hij er uit gaat, hij op alle fora ervoor gaat zorgen dat J niet wint. J is daar boos om.
J en A hebben veel gemeen, vindt Jaap.
A gaat ook Huub bashen. Zij denkt dat H liever dood gaat dan Nowlife op B laten stemmen.
Tis gesprek tussen J&A. Alleen.quote:Op zondag 11 mei 2008 20:29 schreef beequeen het volgende:
En waar is Brian tijdens dit gesprek? Je zou toch verwachten dat hij ook wel iets te zeggen heeft.
Ik vind haar erg zwak. "inene, nu de finale bekend is, is Brian zo gestegen". Vind het nogal dommig.quote:Op zondag 11 mei 2008 20:26 schreef Marrije het volgende:
Amanda maakt een goed punt.
Genoeg signalen waarom het verstandig van Brian zou zijn A weg te sturen. Als hij de minste punten krijgt zou ie haar voor kunnen zijn door Amanda de minste punten te geven. Dan is Brian de underdog met alle mogelijke voordelen.quote:Op zondag 11 mei 2008 20:28 schreef JEEtjuuh het volgende:
amanda promoot alleen maar brajen en vergeet haarzelf helemaal dus daar klopt iets niet , mischie heeft brajen wel iets beloofd
Ja hij stemt Brian weg.quote:Op zondag 11 mei 2008 20:29 schreef beequeen het volgende:
[..]
En waar is Brian tijdens dit gesprek? Je zou toch verwachten dat hij ook wel iets te zeggen heeft.
Voor mij is het duidelijk.
quote:
Laat ik nou precies het omgekeerde denken.quote:Op zondag 11 mei 2008 20:30 schreef akveor het volgende:
Genoeg signalen waarom het verstandig van Brian zou zijn A weg te sturen. Als hij de minste punten krijgt zou ie haar voor kunnen zijn door Amanda de minste punten te geven. Dan is Brian de underdog met alle mogelijke voordelen.
hoezo waar haal je dat vandaan dan?? ik hoor hem andere dingen zeggen nu.quote:
Jaap wilde met Amanda pratenquote:Op zondag 11 mei 2008 20:29 schreef beequeen het volgende:
[..]
Voor mij is het duidelijk.
Maar dan nog gunt Amanda het Brian en zal ze er alles aan doen dat hij wint (zei ze gisteren of eergisteren).quote:Op zondag 11 mei 2008 20:00 schreef akveor het volgende:
[..]
Zou me niets verbazen dat Amanda gedumpt wordt door die rat. Hij heeft veel te veel voordeel als ie haar wegstemt.
-knip-
Ach, anders zou die wel balen van de fans van die rat.quote:Op zondag 11 mei 2008 20:42 schreef ericahysterica het volgende:
jaap baalt van de hardcorefans van Huub
jaap moet gewoon opzouten die engerdquote:Op zondag 11 mei 2008 20:43 schreef BarryK het volgende:
Huub heeft altijd als enige normale gesprekken met mensen van buiten de kooi.
Ik begrijp wel wat mensen boven me bedoelen met dat Jaap Brian eruit gaat stemmen, het lijkt er wel op of hij gewoon meelult, info krijgt.. en er vooral erg moe van wordt om te blijven zitten.
Gisteren liep Jaap ook iedere keer na lang met B&A gesproken te hebben weg naar Huub en begon dan te lachen.
Jaap moet gewoon even worden gewezen op die 50k van Brian.
En dat A maybe wel een 'Nadiaatje' doet door B te volgen..quote:Op zondag 11 mei 2008 20:43 schreef BarryK het volgende:
Jaap moet gewoon even worden gewezen op die 50k van Brian.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |