abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 11 mei 2008 @ 18:41:22 #1
130755 Kinga
versier hier
pi_58613216
Bridget Maasland meldde net op Life & Cooking dat ze nog iets leuks achter de hand hebben voor 15 mei. Nou wat zou dat toch kunnen zijn? Uitkoopbedragje.

Thoughts?

Ik denk dat het dan tussen Claire en Jaap zal gaan. Als Jaap echt zo intelligent is als ie claimt, gaat ie niet door naar de finale. Hij wint het toch niet. Amanda zou ook nog een optie kunnen zijn....
  † In Memoriam † zondag 11 mei 2008 @ 18:50:50 #2
128220 Peter6000
pi_58613324
Gisteren had Akveor het ook al over die mogelijkheid en ik zie er wel logica in.
Een uitkoopbedrag(je) waardoor zowel Huub als Brian in de sms-finale komen.

Ik hoop dat Jaap zich laat uitkopen, omdat ik hem wel een leuk bedragje gun.

Maar ik verwacht dat Claire meteen toehapt, en met een minder groot bedrag dan Jaap genoegen neemt.
  Moderator zondag 11 mei 2008 @ 19:14:04 #3
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_58613636
Het is voor de programmaleiding een mooie manier om Huub met zijn SMS-potentieel in de finale te krijgen, zonder dat men daar Jaap een "bindend stemadvies" voor moet geven.

Want Huub kan er op deze manier uitgestemd worden. Vervolgens komt het aanbod om in zijn plaats DGK te verlaten in ruil voor een leuke som geld. En dat is voor iedereen behalve Brian interessant
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  maandag 12 mei 2008 @ 14:51:30 #4
188345 Py
op zich
pi_58627074
quote:
Op zondag 11 mei 2008 18:50 schreef Peter6000 het volgende:
Gisteren had Akveor het ook al over die mogelijkheid en ik zie er wel logica in.
Een uitkoopbedrag(je) waardoor zowel Huub als Brian in de sms-finale komen.

Ik hoop dat Jaap zich laat uitkopen, omdat ik hem wel een leuk bedragje gun.

Maar ik verwacht dat Claire meteen toehapt, en met een minder groot bedrag dan Jaap genoegen neemt.
Ja idd. Ik heb namelijk het idee dat dit spelelement zuiver gespeeld gaat worden. Dus dat de bewoners vrij zijn in hun keuze. Er is namelijk ook een notaris betrokken bij het verdelen van de punten. Dus dat de febo op deze manier een escape heeft gecreëerd om iemand waarvan veel sms-inkomsten te verwachten zijn (Huub en Brian), te kunnen inruilen voor iemand die zijn eigen kansen laag inschat, vind ik een logische gedachte.
Als Huub of Brian de minste punten krijgt dan wordt er een aanlokkelijk bedrag op tafel gelegd en mag iemand de keuze maken om met dat bedrag te vertrekken in de plaats van Huub/Brian.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')