Dat gaat Jaap goed van pas komen, áls hij Brian wegstuurt. Gisteren heeft hij ook lang gesproken met Brian en Amanda over hoe agressief en onredelijk Huub wel niet is geweest in al die tijd, wat de nodige flashback televisie zal opleveren wat weer tot gevolg heeft dat de tv kijker never nooit op Huub zullen stemmen.quote:Op zondag 11 mei 2008 19:07 schreef Smash-it het volgende:
H: Ik wil wel dat jij of ik wint..
Haha, J zegt ook: bedankt voor de bedreigingen..
H: haha, alstu.
Je meent het, wat een verrassing.quote:
quote:Op zondag 11 mei 2008 19:10 schreef JEEtjuuh het volgende:
is amanda wanhopig een moeder aan het zoeken om te bellen
Biatchquote:Op zondag 11 mei 2008 19:10 schreef JEEtjuuh het volgende:
is amanda wanhopig een moeder aan het zoeken om te bellen
Zeurlène nam ook al niet op....I wonder why.quote:
Blijf het toch sneu vinden. Immers,'Niemand laat zijn eigen kind alleen!!'quote:Op zondag 11 mei 2008 19:11 schreef Dementor het volgende:
Dit doet me goed
Dellie krijgt niemand te pakken.
IK!!!!!quote:Op zondag 11 mei 2008 19:15 schreef JEEtjuuh het volgende:
wie wil een foontje voor amanda aanemen en 5.00 min even moedertje spelen?
ikke niet in elk geval iemand anderssss
* noekje steekt vinger op!quote:Op zondag 11 mei 2008 19:15 schreef JEEtjuuh het volgende:
Over HOE DAN gesproken, ik hoop dat Ricardo snel weer terug is. Ik vind het wel gezellig met die gast, altijd babbels, béétje stoken en heerlijk domme gsprekken met Amandaquote:Op zondag 11 mei 2008 18:42 schreef beequeen het volgende:
[..]
Goh, da's nieuw en vervolgens stopt hij ze weer in zijn achterzak. Maar ach, Amanda vertelde na de vorige PoPo dat ze er nog 800 heeft. HOE DAN?????
quote:Op zondag 11 mei 2008 19:15 schreef JEEtjuuh het volgende:
@Yvonne wilde haar ooit adopteren. Gelukkig is ze verstandig geworden.quote:Op zondag 11 mei 2008 19:15 schreef JEEtjuuh het volgende:
Wát een takkewijf. Als presentator van de liveshow kan je toch niet dit soort uitspraken doen?? Laat Beau het maar presenteren. 1000 keer leuker!quote:Op zondag 11 mei 2008 19:18 schreef MargrietV het volgende:
http://www.telegraaf.nl/p(...)ti-Huub__.html?p=1,1
joepiequote:Op zondag 11 mei 2008 19:14 schreef Peter6000 het volgende:
Jammer dat dat gitaarliedje van Brian (nog) nergens te koop is, of te downloaden.
Klinkt gewoon okay, dit.
En nu zelfs saampjes met Aman.![]()
Nou, idd!! Dat moet Jaap te horen krijgen, haha! (2 dagen vindt ik trouwens nog best ruim ingeschat van je)quote:Op zondag 11 mei 2008 19:19 schreef tipsch het volgende:
Jeetje, ik bedenk me net dat als Brian eruit wordt getieft, Amanda bijna zeker 2 dagen erna uit zichzelf zal opstappen. Die trekt dat nooooooit, 2 dagen zonder haar vent.Heeft Jaap daar al aan gedacht!?
net zo leeg komt zij op mij over als die slabek, niks te melden alleen kont en tieten ennuh..nee ik ben niet jaloers (op die maasland en dellie dan en jah geef mij die grootmuil beau maar)quote:Op zondag 11 mei 2008 19:20 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Wát een takkewijf. Als presentator van de liveshow kan je toch niet dit soort uitspraken doen?? Laat Beau het maar presenteren. 1000 keer leuker!
Toen had ik nog medelijden met 'rquote:Op zondag 11 mei 2008 19:19 schreef beequeen het volgende:
[..]
@Yvonne wilde haar ooit adopteren. Gelukkig is ze verstandig geworden.
Precies en die koppen als Brian moet vertrekken zal ook priceless zijn.quote:Op zondag 11 mei 2008 19:19 schreef tipsch het volgende:
Jeetje, ik bedenk me net dat als Brian eruit wordt getieft, Amanda bijna zeker 2 dagen erna uit zichzelf zal opstappen. Die trekt dat nooooooit, 2 dagen zonder haar vent.Heeft Jaap daar al aan gedacht!?
Zó simpel is het.quote:Op zondag 11 mei 2008 19:21 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Nou, idd!! Dat moet Jaap te horen krijgen, haha! (2 dagen vindt ik trouwens nog best ruim ingeschat van je)
Ach, wat is de Telegaaf toch snel met het negatieve nieuws over Huub, binnen het uur zelfs.quote:Op zondag 11 mei 2008 19:18 schreef MargrietV het volgende:
http://www.telegraaf.nl/p(...)ti-Huub__.html?p=1,1
ze kan al geen dag zonder sex ( haar eigen woorden)quote:Op zondag 11 mei 2008 19:23 schreef akveor het volgende:
[..]
Precies en die koppen als Brian moet vertrekken zal ook priceless zijn.
Gelukkig heeft ze Wicardo.
Het is dus echt een win-win voor Japio als hij B er uit stemtquote:Op zondag 11 mei 2008 19:24 schreef ericahysterica het volgende:
ze kan al geen dag zonder sex ( haar eigen woorden)
precies ze heeft altijd geroepen als brajen eruit moet / gaat ze gelijk mee gaat zonder dr 24 uur aan te vragen en nee daar heeft niemand aan gedachtquote:Op zondag 11 mei 2008 19:19 schreef tipsch het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |