quote:Op zondag 11 mei 2008 18:20 schreef Dementor het volgende:
Dat is toch fucking niet normaal die kerel eet elke dag spareribs en straks nog het eten dat besteld is.
quote:Op zondag 11 mei 2008 18:21 schreef Dementor het volgende:
Brian loopt ook rond zonder shirt.
Jaap is zo nep met zijn toneelstukjes.quote:Op zondag 11 mei 2008 18:26 schreef Smash-it het volgende:
Brief brandt en is foetsie
J: Ben ik blij om, is de brief van Cora's moeder en is niet gecontroleerd. Bedankt redactie!! Ik ben echt blij, blij, blij. Ik ga winnen met deze informatie.
Hahaha zijn meer Huubfans dan Jaapfans Bla Bla Blaquote:Op zondag 11 mei 2008 18:27 schreef LekkerSimpel het volgende:
Bij alive en coocking nu over de Gouden kooi.
Brigitte Maasland is anti-Huub hahahaha
Wat een mooie vrouw is het ook.
Bel d'r, kun je die gaan stalken.quote:Op zondag 11 mei 2008 18:27 schreef LekkerSimpel het volgende:
En ze wil dat Amanda wint... ze vindt het zo'n lieve en leuke meid.quote:Op zondag 11 mei 2008 18:27 schreef LekkerSimpel het volgende:
Script script script.Net als met die stemmingen,moesten ze ze het ook zo spannend maken.Claire gaat er gewoon uit.quote:Op zondag 11 mei 2008 18:29 schreef Peter6000 het volgende:
Huub wil weer gaan proberen Jaap te overhalen Brian eruit te stemmen.
Nee, Huub zit te praten op stream 3 en 4.quote:Op zondag 11 mei 2008 18:31 schreef JEEtjuuh het volgende:
is die rat met zijn wormvormigaanhangsel al opgerot?
Ik ben opeens Bridget Maasland fan af, geen idee waaromquote:Op zondag 11 mei 2008 18:30 schreef Kinga het volgende:
[..]
En ze wil dat Amanda wint... ze vindt het zo'n lieve en leuke meid.
Maasland...is dat niet een soort kaas?quote:Op zondag 11 mei 2008 18:32 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Ik ben opeens Bridget Maasland fan af, geen idee waarom
doet hij niets is het niet goed, gaat hij aktief met het spel bezig is het ook niet dus.quote:Op zondag 11 mei 2008 18:29 schreef Peter6000 het volgende:
Huub wil weer gaan proberen Jaap te overhalen Brian eruit te stemmen.
ik heb die brigit maasland altijd een pokkeheks gevonden ook zo arrogant als de pestquote:Op zondag 11 mei 2008 18:30 schreef Kinga het volgende:
[..]
Dat is Maaslander en ik ben een grote kaasliefhebber! (woon in Alkmaar maar das een toevalstreffer zeg maar)quote:
Zwangerschapsdementie?quote:Op zondag 11 mei 2008 18:30 schreef Kinga het volgende:
[..]
huub is geen rat voor Huub heb ik respect en voor brajen niet.quote:Op zondag 11 mei 2008 18:32 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Nee, Huub zit te praten op stream 3 en 4.
quote:Op zondag 11 mei 2008 18:35 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
ik heb die brigit maasland altijd een pokkeheks gevonden ook zo arrogant als de pest
Punten liggen al klaar op het tafeltje hoor.quote:Op zondag 11 mei 2008 18:38 schreef Kaat38 het volgende:
ziet ik weer Brainles naast de telefoon hangen, mag hij weereens bellen voor 0 cp puntjes?
zeker slijmt huub maar het is normaal bij die 2 , als ik naar brajen en die del kijk is het slijmen gwoonweg om te kotsen want beide hebben een bloedhekel aan jaapquote:Op zondag 11 mei 2008 18:36 schreef Peter6000 het volgende:
Huub slijmt bij Jaap, het zegt "Ik denk dat ik bij jou licht favoriet ben", terwijl hij eerder duidelijk heeft gemaakt dat hij weet dat hij van Jaap wint tijdens een sms-finale.
Ow...volgens mij gunnen ze Jaap het meer dan Huub en Claire.quote:Op zondag 11 mei 2008 18:39 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
zeker slijmt huub maar het is normaal bij die 2 , als ik naar brajen en die del kijk is het slijmen gwoonweg om te kotsen want beide hebben een bloedhekel aan jaap
quote:Op zondag 11 mei 2008 18:36 schreef Peter6000 het volgende:
Huub slijmt bij Jaap, het zegt "Ik denk dat ik bij jou licht favoriet ben", terwijl hij eerder duidelijk heeft gemaakt dat hij weet dat hij van Jaap wint tijdens een sms-finale.
quote:Op zondag 11 mei 2008 18:39 schreef T-lex het volgende:
[..]
Punten liggen al klaar op het tafeltje hoor.
Tja, het is etenstijdquote:Op zondag 11 mei 2008 18:41 schreef beequeen het volgende:
Brian en Amanda gaan bellen naar....Coño Bo Mama en Mamanda? Amanda naar de buren.
Wil mummy dearest weer niet aan de telefoon komen?
En voor hetzelfde gooid hij ze zo weer in zijn broekzak, hahaha, zo kunnen we wel even doorgaan he.quote:Op zondag 11 mei 2008 18:39 schreef T-lex het volgende:
[..]
Goh, da's nieuw en vervolgens stopt hij ze weer in zijn achterzak. Maar ach, Amanda vertelde na de vorige PoPo dat ze er nog 800 heeft. HOE DAN?????quote:Op zondag 11 mei 2008 18:39 schreef T-lex het volgende:
[..]
tuurlijkquote:Op zondag 11 mei 2008 18:40 schreef T-lex het volgende:
[..]
Ow...volgens mij gunnen ze Jaap het meer dan Huub en Claire.
Check mijn post Uitkoopregeling op 15 meiquote:Op zondag 11 mei 2008 18:41 schreef mazaru het volgende:
Jaap wringt zich in alle bochten, maar hij heeft geen schijn van kans om te gaan winnen.
Tenzij hij kans ziet om iedereen behalve Claire er uit te werken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |