Jaap zal alleen kans maken (zich herstellen) als hij Brian laat eruit werkt. Dan is het aan de meerderheid tv kijkers wie de grootste gunfactor krijgt. Jaap blijft heel bang voor Amanda.quote:Op zondag 11 mei 2008 18:41 schreef mazaru het volgende:
Jaap wringt zich in alle bochten, maar hij heeft geen schijn van kans om te gaan winnen.
Tenzij hij kans ziet om iedereen behalve Claire er uit te werken.
Huub en Jaap zijn er beide bang voor dat de gunfactor die Brian bij het tv kijkend publiek heeft, naar Amanda zal gaan wanneer Brian eruit is gewerkt. Ze hopen beide dat Amanda Brian zal verraden, wat natuurlijk een lelijk plaatje op zal leveren.quote:Op zondag 11 mei 2008 18:46 schreef T-lex het volgende:
Huub spreekt zichzelf steeds tegen. Eerst zeggen dat Brian stemmers niet al te veel over zullen stappen naar Amanda. En daarna zeggen dat door overstappende stemmers ze wel moeten zorgen dat Amanda niet te veel punten krijgt in de halve finale.
Ach je moet wat als je eigen moeder niet aan de telefoon wil komen.quote:Op zondag 11 mei 2008 18:49 schreef Kinga het volgende:
Amanda noemt haar mama netty
'Ja... nou jaa... toen ben ik maar niet gegaan... jaaaa.... kan ik niet vertellen... maar het was niet zo leuk...'quote:Op zondag 11 mei 2008 18:49 schreef Kinga het volgende:
Wat lult die Netty voor stront zeg..
Ach, zo heeft ze TOCH NOG een Moedertquote:Op zondag 11 mei 2008 18:49 schreef Kinga het volgende:
Amanda noemt haar mama netty
Netty is stront. Ze vragen om een CC, we zijn er nog niet vanaf.quote:
En brian gaat iets regelen voor zijn moeder, zodat ze zich ook kan ontspannenquote:Op zondag 11 mei 2008 18:54 schreef Disana het volgende:
Je vraagt je toch echt af waarop ze hopen dat ze er een tweede telefoontje aan besteden. Ik denk dat ze hopen dat Netty informatie geeft.
Oh, staat het nou eindelijk vast? Brian zegt dat Kenneth morgen 2 uur komt.
Ach ja, die moeder heeft het ook zóó moeilijk he... tenminste, als je het gezucht en gesteun moet geloven.quote:Op zondag 11 mei 2008 18:57 schreef agter het volgende:
[..]
En brian gaat iets regelen voor zijn moeder, zodat ze zich ook kan ontspannen
Ik vind Netty altijd 'bijna-terminaal' klinkenquote:Op zondag 11 mei 2008 18:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Ach ja, die moeder heeft het ook zóó moeilijk he... tenminste, als je het gezucht en gesteun moet geloven.
ja idd en ze zegt ook dat eht allemaal vreselijk buiten is niet leuk.quote:Op zondag 11 mei 2008 18:57 schreef beequeen het volgende:
Netty: Ik zou naar Bloemendaal gaan vandaag maar dat ging niet door, allemaal niet zo leuk
Ik krijg toch het idee dat Brian en Coño Bo Mamma niet zo heel populair zijn. Goh....
wel nee joh die heeft een dildo op dr stream stoel geplaatstquote:Op zondag 11 mei 2008 18:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Ach ja, die moeder heeft het ook zóó moeilijk he... tenminste, als je het gezucht en gesteun moet geloven.
Ja, elke zin begint hoog en eindigt laag, alsof ze zo haar laatste adem uit zou kunnen blazen.quote:Op zondag 11 mei 2008 18:59 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ik vind Netty altijd 'bijna-terminaal' klinken
Glijstem he.quote:Op zondag 11 mei 2008 19:02 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, elke zin begint hoog en eindigt laag, alsof ze zo haar laatste adem uit zou kunnen blazen.
Hoe kun je nu niet houden van deze schat? Lelijk hoor, wat je zegt.quote:Op zondag 11 mei 2008 18:59 schreef PeterNB het volgende:
Ik vind Netty altijd 'bijna-terminaal' klinken
Dus dat.quote:Op zondag 11 mei 2008 19:02 schreef Disana het volgende:
Ja, elke zin begint hoog en eindigt laag, alsof ze zo haar laatste adem uit zou kunnen blazen.
De eerste wel, tweede weet ik nietquote:Op zondag 11 mei 2008 19:05 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dus dat.
Hebben Brian en Amanda al gedokt voot de telefoontjes? Ik heb het niet gezien.
Ik liep weg van mijn systeem, dus ik heb ook niets gezien.quote:Op zondag 11 mei 2008 19:05 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dus dat.
Hebben Brian en Amanda al gedokt voot de telefoontjes? Ik heb het niet gezien.
Je hebt gelijk. Ook Netty is een moeder die van d'r kind houdt..................quote:Op zondag 11 mei 2008 19:03 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hoe kun je nu niet houden van deze schat? Lelijk hoor, wat je zegt.![]()
[ afbeelding ]
hele slimme zet van huubquote:Op zondag 11 mei 2008 19:05 schreef Smash-it het volgende:
J: Gaan jouw smsjes naar Claire?
H: Weet niet, als jij me naait, wil ik dat Brian wint!!
H herhaalt het nog een keer voor alle streamers, haha.. Als Huub dus eruit gaat, niet smsen voor Jaap (als je dus Huub fan bent).
Wat is daar mooi aan dan?quote:Op zondag 11 mei 2008 19:06 schreef akveor het volgende:
Mooi Huub spreekt uit naar Jaap dat wanneer Jaap hem eruit werkt dat hij dan zal oproepen dat Brian moet winnen. Vreemd dat ie niet Cliare zegt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |