quote:
Op zondag 11 mei 2008 19:47 schreef Disana het volgende:Brian is nerveus en heeft spanning in zijn buik. Dan pakt hij zijn gitaar om het een plek te geven. Huub begrijpt precies wat hij bedoelt, die loopt 's nachts door het huis te spoken.
Zou me niets verbazen dat Amanda gedumpt wordt door die rat. Hij heeft veel te veel voordeel als ie haar wegstemt.
Bridget beloofde ook een verrassing. Zou me niets verbazen wanneer dat een koffertje wordt met een oprot premie als blijkt dat Brian moet vertrekken Amanda zal deze dan misschien wel nemen. Daardoor kan Brian blijven met alle voordeel. Stemmen van Amanda fans, TV en VV mee, 50.000 euro...langstzittende wannabeee en nu dus ook een prominente (De presentatrice van de halve en hele finale notabene) die zich fel uitspreekt tegen Huub.
Jaap en Huub hebben uitgesproken Brian de minste punten te willen geven gevolgd door Amanda. Brian kan zijn ass dus redden door Amanda de minste punten te geven met alle voordeel die ik eerder noemde als ie er achter komt dat dit een plan van H en J is.