Yup en da's hier: Rising Flow Radio - bellen over DGKquote:Op zondag 11 mei 2008 20:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Eric kennelijk aan de lijn om vragen te beantwoorden.
We kunnen toch gewoon in het openstaande verder gaan?
Hij doelde op Claire die lafbek. Hij weet gewoon niet wat hij van haar moet verwachten...moooooi.quote:Op zondag 11 mei 2008 20:21 schreef Marieke_B het volgende:
Jaap vond het een goed gesprek (dat was het ook)
B: 'je had je hoed ook niet op'.
J: 'dat klopt, ik moet meer mainstream worden...ik heb nog een week'.
MainstreamJaap![]()
Die koffer met geld kan zijn om Huub erin te houden. Huub krijgt vrijwel zeker woensdag de minste punten en moet weg. Maar dan komt die koffer met 50.000 ..als iemand dat geld aan neemt moet hij/zij weg en kan Huub blijven..dat willen Jaap, Amanda en Brian niet maar Claire wel..die vertrekt met 50.000 en Huub wint..quote:Op zondag 11 mei 2008 20:00 schreef akveor het volgende:
[..]
Zou me niets verbazen dat Amanda gedumpt wordt door die rat. Hij heeft veel te veel voordeel als ie haar wegstemt.
Bridget beloofde ook een verrassing. Zou me niets verbazen wanneer dat een koffertje wordt met een oprot premie als blijkt dat Brian moet vertrekken Amanda zal deze dan misschien wel nemen. Daardoor kan Brian blijven met alle voordeel. Stemmen van Amanda fans, TV en VV mee, 50.000 euro...langstzittende wannabeee en nu dus ook een prominente (De presentatrice van de halve en hele finale notabene) die zich fel uitspreekt tegen Huub.
Jaap en Huub hebben uitgesproken Brian de minste punten te willen geven gevolgd door Amanda. Brian kan zijn ass dus redden door Amanda de minste punten te geven met alle voordeel die ik eerder noemde als ie er achter komt dat dit een plan van H en J is.
En waar is Brian tijdens dit gesprek? Je zou toch verwachten dat hij ook wel iets te zeggen heeft.quote:Op zondag 11 mei 2008 20:26 schreef Smash-it het volgende:
J vertelt over H, dat als hij er uit gaat, hij op alle fora ervoor gaat zorgen dat J niet wint. J is daar boos om.
J en A hebben veel gemeen, vindt Jaap.
A gaat ook Huub bashen. Zij denkt dat H liever dood gaat dan Nowlife op B laten stemmen.
Tis gesprek tussen J&A. Alleen.quote:Op zondag 11 mei 2008 20:29 schreef beequeen het volgende:
En waar is Brian tijdens dit gesprek? Je zou toch verwachten dat hij ook wel iets te zeggen heeft.
Ik vind haar erg zwak. "inene, nu de finale bekend is, is Brian zo gestegen". Vind het nogal dommig.quote:Op zondag 11 mei 2008 20:26 schreef Marrije het volgende:
Amanda maakt een goed punt.
Genoeg signalen waarom het verstandig van Brian zou zijn A weg te sturen. Als hij de minste punten krijgt zou ie haar voor kunnen zijn door Amanda de minste punten te geven. Dan is Brian de underdog met alle mogelijke voordelen.quote:Op zondag 11 mei 2008 20:28 schreef JEEtjuuh het volgende:
amanda promoot alleen maar brajen en vergeet haarzelf helemaal dus daar klopt iets niet , mischie heeft brajen wel iets beloofd
Ja hij stemt Brian weg.quote:Op zondag 11 mei 2008 20:29 schreef beequeen het volgende:
[..]
En waar is Brian tijdens dit gesprek? Je zou toch verwachten dat hij ook wel iets te zeggen heeft.
Voor mij is het duidelijk.
quote:
Laat ik nou precies het omgekeerde denken.quote:Op zondag 11 mei 2008 20:30 schreef akveor het volgende:
Genoeg signalen waarom het verstandig van Brian zou zijn A weg te sturen. Als hij de minste punten krijgt zou ie haar voor kunnen zijn door Amanda de minste punten te geven. Dan is Brian de underdog met alle mogelijke voordelen.
hoezo waar haal je dat vandaan dan?? ik hoor hem andere dingen zeggen nu.quote:
Jaap wilde met Amanda pratenquote:Op zondag 11 mei 2008 20:29 schreef beequeen het volgende:
[..]
Voor mij is het duidelijk.
Maar dan nog gunt Amanda het Brian en zal ze er alles aan doen dat hij wint (zei ze gisteren of eergisteren).quote:Op zondag 11 mei 2008 20:00 schreef akveor het volgende:
[..]
Zou me niets verbazen dat Amanda gedumpt wordt door die rat. Hij heeft veel te veel voordeel als ie haar wegstemt.
-knip-
Ach, anders zou die wel balen van de fans van die rat.quote:Op zondag 11 mei 2008 20:42 schreef ericahysterica het volgende:
jaap baalt van de hardcorefans van Huub
jaap moet gewoon opzouten die engerdquote:Op zondag 11 mei 2008 20:43 schreef BarryK het volgende:
Huub heeft altijd als enige normale gesprekken met mensen van buiten de kooi.
Ik begrijp wel wat mensen boven me bedoelen met dat Jaap Brian eruit gaat stemmen, het lijkt er wel op of hij gewoon meelult, info krijgt.. en er vooral erg moe van wordt om te blijven zitten.
Gisteren liep Jaap ook iedere keer na lang met B&A gesproken te hebben weg naar Huub en begon dan te lachen.
Jaap moet gewoon even worden gewezen op die 50k van Brian.
En dat A maybe wel een 'Nadiaatje' doet door B te volgen..quote:Op zondag 11 mei 2008 20:43 schreef BarryK het volgende:
Jaap moet gewoon even worden gewezen op die 50k van Brian.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |