abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 12 mei 2008 @ 11:38:45 #81
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_58623879
quote:
Op maandag 12 mei 2008 11:35 schreef Wiehoe het volgende:
Mist de mac niet een delete knop?
Nee.
  maandag 12 mei 2008 @ 12:04:54 #82
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_58624269
quote:
Op maandag 12 mei 2008 11:35 schreef Wiehoe het volgende:
Mist de mac niet een delete knop?
Haha, bij een mac kreeg je niet eens een rechter muisknop!!!
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_58624325
quote:
Op maandag 12 mei 2008 09:56 schreef LOCALMOTION het volgende:
Vogeltjesdans--mag ik ook even opscheppen. Ik ben niet rijk,maar werk wel met een Apple MacBook Duo Core 2.1GHZ 1GB memories 120GB harddrive. Via vriendinnetje new gekocht voor $670 incl.belasting etc. No brag just facts.. Apple hoeft helemaal niet duur te zijn,zolang je maar goede collegas en vrienden
hebt. Vriendinnetje werkt voor Apple-thats all.
en hoeveel inch?

Hangt ook af van de verdere specs. Grafische kaart zal wel onboard wezen.
Dat scheelt echt een hoop in centen.
Stuur maar de complete specs van die macbook zodat we eens goed kunnen vergelijken
[quote][img=12,12]http://i.fokzine.net/templates/new/i/p/1.gif[/img] Op dinsdag 2 juni 2009 02:28 schreef 8D het volgende:
Netzoals die mensen die nog aan het posten zijn rond deze tijd op Fok! Kansloos gewoon :') !
[/quote]
  maandag 12 mei 2008 @ 12:11:33 #84
128033 eer-ik
Koning. Ja, nog steeds.
pi_58624382
quote:
Op maandag 12 mei 2008 12:04 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Ja, want die had je bij de eerste pc wel
Signature.
  maandag 12 mei 2008 @ 12:11:48 #85
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_58624388
quote:
Op maandag 12 mei 2008 12:04 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Omdat je die ook niet nodig hebt. 't is alleen makkelijker. Enneh: als je toch per se een rechtsklik wilt doen met de eenknopsmuis op de mac, druk je de ctrl toets erbij in.

Hier zoemt een imac, en een mabook, zonder een centje pijn. Mijn PC staat momenteel weer eens met een chkdsk de harde schijven te verkrachten.
How can I make this topic about me?
pi_58624405
quote:
Op zondag 11 mei 2008 20:43 schreef Kankerkachelsverkopert het volgende:

[..]

Een Apple koop je ook niet om de prijs maar om je voorliefde voor Apple.

Je houd van Apple of je houd er niet van, kansloze kudt discussie..
wat een achterlijke reden
pi_58624557
quote:
Op maandag 12 mei 2008 09:56 schreef LOCALMOTION het volgende:
Vogeltjesdans--mag ik ook even opscheppen. Ik ben niet rijk,maar werk wel met een Apple MacBook Duo Core 2.1GHZ 1GB memories 120GB harddrive. Via vriendinnetje new gekocht voor $670 incl.belasting etc. No brag just facts.. Apple hoeft helemaal niet duur te zijn,zolang je maar goede collegas en vrienden
hebt. Vriendinnetje werkt voor Apple-thats all.
Dat is natuurlijk geen argument, als je vriendin bij HP had gewerkt had je ook wel een laptop voor bodemprijzen kunnen krijgen.
pi_58625419
tvp
  maandag 12 mei 2008 @ 14:02:11 #89
204963 Kankerkachelsverkopert
2 halen, 3 betalen!
pi_58626250
quote:
Op maandag 12 mei 2008 12:12 schreef jimjim1983 het volgende:

[..]

wat een achterlijke reden
Je begrijpt het niet omdat je te pauper bent om mac te kopen, wallaa ik sweer je als ik jou een dagje voor je mac zet ben je ook verliefd.
pi_58626892
Als ik een Macbook Pro zou kunnen halen voor die bodemprijs had ik em ook wel gekocht. Puur om de specs en de prijs. Meeste bang-for-buck dus, wat in de winkels niet zo is.

En sowieso een laptop kopen voor 300 euro meer alleen voor de voorliefde vind ik maar een kutreden eerlijk gezegd.

Terwijl jij 2 macbook pro's haalt, heb ik intussentijd 3x de laptop met dezelfde specs (mijn laptop dus).

Je moet je ook indenken wat de hardware kost. Als je er achter komt dat 200Mhz extra voor een T serie processor van Intel al ruim 100-200 euro extra kost, kom je veel lager uit in de prijs. En kom je op mijn snelheid uit, maar heeft ie alsnog slechtere specs. En kom ik beter uit met de prijs.
[quote][img=12,12]http://i.fokzine.net/templates/new/i/p/1.gif[/img] Op dinsdag 2 juni 2009 02:28 schreef 8D het volgende:
Netzoals die mensen die nog aan het posten zijn rond deze tijd op Fok! Kansloos gewoon :') !
[/quote]
  maandag 12 mei 2008 @ 14:58:20 #91
128033 eer-ik
Koning. Ja, nog steeds.
pi_58627196
quote:
Op maandag 12 mei 2008 14:38 schreef Sjibble het volgende:
Als ik een Macbook Pro zou kunnen halen voor die bodemprijs had ik em ook wel gekocht. Puur om de specs en de prijs. Meeste bang-for-buck dus, wat in de winkels niet zo is.

En sowieso een laptop kopen voor 300 euro meer alleen voor de voorliefde vind ik maar een kutreden eerlijk gezegd.

Terwijl jij 2 macbook pro's haalt, heb ik intussentijd 3x de laptop met dezelfde specs (mijn laptop dus).

Je moet je ook indenken wat de hardware kost. Als je er achter komt dat 200Mhz extra voor een T serie processor van Intel al ruim 100-200 euro extra kost, kom je veel lager uit in de prijs. En kom je op mijn snelheid uit, maar heeft ie alsnog slechtere specs. En kom ik beter uit met de prijs.
300 euro meer is het niet alleen denk ik.
Ikzelf heb een mac omdat er OSX opstaat en ik dat niet draaiend kon krijgen op een PC
IK vind het gewoon veel prettiger werken dan Windows en dat is mij wel wat meer geld waard.
Signature.
pi_58627230
Heb zelf een iMac en een gewone laptop met windows vista, vind ze allebei wel fijn werken alleen OS X toch net iets meer. En hij was niet veel duurder als een pc + toetsenbord + muis + scherm etc. En ik doe er toch niet veel games mee dus dit was een prima keus
pi_58627357
Apple fanboys vind ik net zo irritant als Apple bashboys.

Beide systemen zijn een stuk gereedschap, ikzelf heb graag een iMac staan omdat de machine op de leeftafel staat en dan heb ik geen zin in nóg in ding erbij. Met de iMac ben ik in 1 keer klaar.

Heb ik geen gezeik van virussen, lekker makkelijk. De reden waarom ik er geen last van heb, weet ik heel goed, maar punt blijft dat ik er geen last van heb en dus ook niets preventief hoef te beschermen... inderdaad ja... lekker makkelijk.

En ik heb nu een uptime van een maand (of meer?) bij zeer intensief gebruik. Is me met een Win niet vaak gelukt.

Daar en tegen zijn van die gare kleine programmaatjes vaak niet voor een mac verkrijgbaar. En sommige multimedia websites doen het niet op een mac. En gamen doe je ook beter op een windows bak geloof ik (ik game niet)

En nu genoeg tijd aan dit geneuzel besteed, ik ga lekker naar buiten
pi_58628047
ik heb nu echt een beeld voor me van iemand die altijd een beetje is gepest door zogenaamde "mooiboys" omdat hij een beetje "vreemd" was met zijn lompe creative mp3-speler terwijl iedereen een ipod heeft. dit heeft hem geestelijk een beetje gekrenkt en daarom geeft hij nu af op apple gebruikers, hij moet zijn frustraties immers érgens kwijt. omdat hij niet wou zijn als de andere normale mensen heeft hij een doel voor zichzelf gesteld, namelijk het creëren van een eigen identiteit zodat hij in ieder geval niet lijkt op al die andere mensen die zo vervelend waren. dit soort mensen zijn altijd heel erg "anti", altijd tegen iets zijn dat populair is in de hoop om "uniek" te zijn.

dit alles komt natuurlijk voort uit een gebrek aan zelfvertrouwen. kijk, dit soort apple windows discussies zijn meestal gewoon erg grappig omdat het de stupiditeit van veel mensen laat zien. maar er zijn dus mensen die zich daadwerkelijk wat aantrekken van die discussies, en omdat ze geen real life vrienden hebben kroppen ze het op waarna op een gegeven moment alle frustraties uiteindelijk losbarsten in een KLB topic. hun tere zieltje is dan zo gekrenkt dat ze wanhopig bevestiging zoeken bij andere internetters.

het interessante bij dit soort mensen is dat hun psyche zo opgefokt is dat het zichzelf probeert op te hemelen, om zo te compenseren voor het verzwakte zelfbeeld. aanwijzingen hiervoor zijn zelfcomplimenteuze opmerkingen, vaak opmerkingen dat andere mensen zoveel dommer zijn en de persoon zelf wél met zijn hersens denkt. het heeft natuurlijk totaal geen nut om zulke opmerkingen te maken aangezien andere mensen er zich niks van aantrekken en het een beetje zielig overkomt. maar voor het subject is het een poging zichzelf meer zelfvertrouwen aan te praten.

met dit soort dingen is het natuurlijk altijd een beetje natte-vingerwerk maar vaak zijn er veel dingen die wijzen op een dergelijke persoonlijkheid. een mooi stereotyp woord hiervoor is natuurlijk "nerd"; iemand die meer leeft in een virtuele dan in de echte werkelijkheid en daardoor een sociale achterstand heeft. waarschijnlijk heeft zo iemand ook heel veel posts op een internetforum aangezien hij daar de grootste tijd van de dag doorbrengt.

het subject lijdt vaak ook aan tunnelvisie; zodra hij een mening heeft gevormd is hij daarvan overtuigt en zoekt hij in alles argumenten om de mening te ondersteunen. helaas zijn deze argumenten vaak gebakken lucht en hebben de argumenten een (negatief) persoonlijk tintje (aanvallen op de man ipv inhoud). alsof het subject zich in de discussie persoonlijk voelt aangevallen. dit komt echter alleen voor in online discussies aangezien het subject zich veilig anoniem waant achter zijn computer en de virtuele werkelijkheid als vertrouwd ervaart. als het subject in real life een discussie voert (als dat ooit al gebeurt) zal de tegenstander niet onder de indruk zijn van het onzekere mannetje en het subject al gauw afhaken (op welke manier dan ook), om vervolgens het verlies te compenseren door op internet een nieuw topic te openen.

de confrontatie van het subject met een dergelijke analyse is ook altijd erg interessant; het zal bij het subject natuurlijk een gevoel van herkenning bij teweeg brengen, waarna er een angstig gevoel over het subject zal komen omdat het voelt alsof er door zijn anonimiteit is doorgeprikt en hij weer met zijn zwakke ego wordt geconfronteerd. maar het wordt nog erger omdat de nerd in zijn natuurlijke habitat is aangevallen, namelijk het internet, zijn laatste "veilige" omgeving. waarschijnlijk gebeurt nu één van twee dingen; in alle wanhopigheid zijn veilige omgeving terug te winnen haalt het subject alles uit de kast om zijn mannetje op internet te staan. natuurlijk houdt hij hiermee niet alleen de andere internetters, maar ook zichzelf voor de gek. maar wat natuurlijk voor de hand ligt is dat het subject (wederom) bang is voor confrontatie en ontwijkend gedrag zal vertonen.
pi_58628476
ik heb een mekboek en een aaipot
pi_58628480
zeer zuvriede heur, is dope shit
  maandag 12 mei 2008 @ 16:27:55 #97
204963 Kankerkachelsverkopert
2 halen, 3 betalen!
pi_58628496
quote:
Op maandag 12 mei 2008 15:56 schreef dottinator het volgende:
ik heb nu echt een beeld voor me van iemand die altijd een beetje is gepest door zogenaamde "mooiboys" omdat hij een beetje "vreemd" was met zijn lompe creative mp3-speler terwijl iedereen een ipod heeft. dit heeft hem geestelijk een beetje gekrenkt en daarom geeft hij nu af op apple gebruikers, hij moet zijn frustraties immers érgens kwijt. omdat hij niet wou zijn als de andere normale mensen heeft hij een doel voor zichzelf gesteld, namelijk het creëren van een eigen identiteit zodat hij in ieder geval niet lijkt op al die andere mensen die zo vervelend waren. dit soort mensen zijn altijd heel erg "anti", altijd tegen iets zijn dat populair is in de hoop om "uniek" te zijn.

blablalabllalalalalblalalae
Ik ben te lui om verder te lezen maar +1
pi_58630414
quote:
Op maandag 12 mei 2008 14:02 schreef Kankerkachelsverkopert het volgende:

[..]

Je begrijpt het niet omdat je te pauper bent om mac te kopen, wallaa ik sweer je als ik jou een dagje voor je mac zet ben je ook verliefd.
En jij bent te pauper om een PC te kopen. Zo, daar heb je niet van terug hé?
pi_58630606
Ik ben een apple fanboy en ik zit nu @ windows. Wat is je punt?
  maandag 12 mei 2008 @ 18:50:38 #100
207395 Fritztiaan
Da Fritzinator BITCH !
pi_58630610
quote:

[..]

Verliefdheid gaat over in liefde. HET moment waarop je de mac de deur wijst en een Windows machine in huis haalt.

Nu serieus:

Ik heb zelf ook redelijk wat uitgeprobeert (Linux, OSX, Windows)

In principe is Linux eigenlijk de beste van de 3. Het is lastig daar OSX in de kern ook een unix variant is, maar ik voel me met Linux wat vrijer. Het modulaire idee van Unix bevalt mij wel. Zeer goed aan te passen naar eigen wens, goedkoop, alleen geen support.

Voor de hobbyist die lekker wat aan wilt klooien en dingen wilt uitzoeken (PC is niet essentieel voor deze gebruiker) dan ga je voor een Unixvariant, danwel OSX (als je wat meer centen hebt)

Ben je echter een gebruiker, die gebonden is aan bepaalde programma's, of gebruik je specifieke hardware, is compatibiliteit een sleutelwoord, dan ga je voor Windows.

Signed,

MCSA/MCSE gecertificeerde netwerkbeheerder (Ik gebruik dus windows)

[ Bericht 40% gewijzigd door Fritztiaan op 12-05-2008 18:55:39 ]
Yo, Yo, Luister dan, Luister dan, hier is Fritz, de man die alles kan,
Aan kunstjes geen gebrek, ik sla iedereen op ze bek, je moet niet sollen met mij,
want voor je het weet, lig je op een boerderij rij rij, BITCH
Peace out homies
pi_58630772
quote:
Op zondag 11 mei 2008 15:08 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Veel MacBook Pro's worden gebruikt door artiesten. Het is best handig om in het donker gewoon je toetsenbord te kunnen vinden, zonder dat je daarvoor een lamp aan moet doen (wat storend kan zijn voor de artiest zelf etc). Het is gewoon best logisch en je kan het uit zetten als je het niet wilt.
Eens, ook al kan je zoiets ook oplossen met een USB lampje of gewoon een MacBook kopen, mijn scherm geeft genoeg licht om mijn toetsen te kunnen zien.

Wat ik vooral relaxed vind aan een MacBook op het gebied van audio is dat alles veel makkelijker werkt. Windows loopt altijd te ouwehoeren met drivers, vooral externe geluidskaarten werken niet helemaal lekker. Bij m'n MacBook hoef ik hem alleen maar in te pluggen en niet eens drivers te installeren. Verder is Midi soms echt een hel op een Windows bak, terwijl je op een Mac maar twee klikken hoeft te doen om het werkend te krijgen en je kan zelfs via je Wi-fi midi syncen.
  maandag 12 mei 2008 @ 23:47:00 #102
28553 jimjim1983
Villalobos
pi_58636256
quote:

[..]

ik heb een macbook pro
pi_58636366
quote:
Op zondag 11 mei 2008 20:43 schreef Kankerkachelsverkopert het volgende:

[..]

Een Apple koop je ook niet om de prijs maar om je voorliefde voor Apple.

Je houd van Apple of je houd er niet van, kansloze kudt discussie..
blinde fanboys dus.
Dit, is, mijn, staat van bewustzijn
  dinsdag 13 mei 2008 @ 00:03:02 #105
242 Pinball
Electric Monk
pi_58636507
quote:
Op zondag 11 mei 2008 12:56 schreef Sjibble het volgende:
Niemand wilt een OS op zn computer die de meeste programma's niet ondersteund.
En niemand wilt een mening horen van een kneus die geen Nederlands schrijfd.

Taalarme VMBO' ers met een mening.
quote:
Ik ken OSX niet nee, en nooit achter gezeten.
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
pi_58636688
Die fanboys komen toch niet verder dan hun iPod en iPhone.
ROBODEMONS..................|:(
  dinsdag 13 mei 2008 @ 08:57:09 #107
110767 LOCALMOTION
Eho'OnipoKaua*
pi_58639082
Sjibble--- compleet specs voor je --- Ik doe niet moeilijk hoor,zolang Mac makkelijker is en goedkoper voor mij- is er nooit een slecht woord uit mijn mond.
Kontiki---zeker weten-go with the flow. Nooit moeilijk doen,waarom moet ik Billie rijker maken met zijn pc.
Ik gebruik de system--men zegt altijd vrienden hebben is mooi, maar probeer ze maar vriend te houden..

Intel Core 2 Duo Processor
The system is powered by an Intel Core 2 Duo 2.1GHz GHz processor powered by a 800MHz front side bus. The Core 2 Duo features two processors on a single chip, which increases system efficiency and reduces power consumption compared to two-chip dual processor systems.
• 13" Glossy LCD Display
The 13.3" Glossy LCD display delivers crisp, clear graphics. It is large enough to allow you to work efficiently while still keeping the laptop small enough to be easily portable. The display features a glossy finish, which delivers deeper color saturation and brighter images compared to comparable displays. The widescreen format gives you more viewing area than a standard aspect ratio display.
• Front Row
Apple's Front Row software turns your MacBook Pro into a sleekly designed media player. Working in conjunction with an Apple remote control, you can easily watch DVD movies and music videos, browse your iPhoto library and play music through iTunes. Integrating your entertainment center and computer is ideal for users with limited space such as a dorm room or apartment, or for those who simply want to get more out of their computer than word processing and web browsing.
• iSight Camera
The built-in iSight camera allows you to participate in video conferencing using the included iChat AV software or easily setup a web cam. The camera is integrated in the computer's design, taking the ugly "bubble camera" style that is often associated with web cams out of the picture.
• MagSafe Power Connector
The MacBook features the innovative MagSafe Power Connector. The adapter secures to the computer via a magnetic connection. If you trip over your power cord, you no longer have to worry about dragging your laptop off a desk or table - the cord will simply disconnect and no damage will be done.
• Mac OS X Leopard
The computer is pre-loaded with Mac OS 10.5. Mac OS X Leopard v10.5 gives you everything you need to live in the digital age. The entire system and its applications are designed to work well with each other and suit your individual computing style.
• Intel GMA X3100 Graphics
The MacBook features integrated Intel GMA X3100 graphics, which can utilize up to 144MB MB of the computer's main memory. This allows you to effectively and crisply work with dual displays when you're using your notebook at home or work, which increases productivity in many applications.
• CD-RW/DVD-ROM Combo Drive
The Combo Drive allows you to burn CDs quickly, making it easy to transport and archive data from your computer. The drive also plays DVDs, turning your laptop into a portable movie theater.
• FireWire and USB 2.0 Interfaces
The laptop delivers FireWire-400 and USB 2.0 connections, allowing you to connect a multitude of devices to your computer.
• Lightweight
The 13" MacBook weighs only 5 pounds, making it easy to take it with you wherever you go.
• Magnetic Latch Mechanism
The MacBook features a unique magnetic latch mechanism that keeps your laptop closed without the need for a physical latch. This eliminates any chance of the latch jamming, breaking or snagging when opening and closing your MacBook.
• Rosetta Technology
The changeover to Intel-powered Macintosh computers is made seamless with OS X Leopard's built-in Rosetta technology. You can open applications written for older PowerPC Macintosh computers without any special steps -- just click and run.
• Optional Protection
Apple provides 90 days of free phone support and a one-year limited warranty. You may choose to add an AppleCare Protection Plan to this package, which will extend your coverage for three full years, giving you peace of mind and ensuring that your system will run optimally for its effective life cycle.

Performance
Processor 2.1GHz Intel Core 2 Duo Processor
Cache L2: 3MB shared
System Bus 800MHz
Memory Slots: 2 SO-DIMM
Type: PC2-5300 667MHz DDR2 RAM
Installed: 1GB (2x512MB) SO-DIMM
Capacity: 4GB main memory
Configuration: 1GB, 2GB, or 4GB total memory
Display Type: Glossy Active matrix TFT-LCD
Size: 13.3"
Native Resolution: 1280 x 800
Supported Resolutions: 1280 x 800, 1152 x 720, 1024 x 768, 1024 x 640, 800 x 600, 800 x 500, 720 x 480 and 640 x 480 at 16:10 aspect ratio; 1024 x 768, 800 x 600 and 640 x 480 pixels at 4:3 aspect ratio; 720 x 480 at 3:2 aspect ratio
External Resolutions: Up to 1920 x 1200
Graphics Display Card Interface: Integrated
Installed: Intel GMA X3100 Graphics Processor with 144MB DDR2 SDRAM Shared with Main Memory
Internal Resolutions: up to 1280 x 800
External Resolutions: Up to 1920 x 1200
Dual Display: Yes
Video Mirroring: Yes
Storage and Expansion
Hard Drive Bays: 1
Installed: 120GB 5400rpm Serial ATA/100 hard drive
Type: Serial ATA
Optical Drive CD-RW/DVD-ROM Combo Drive
Reads DVD: 8x CD: 24x
Writes CD-R: 24x CD-RW: 16x
PCMCIA Expansion None
Input/Output Connectors
Ports 1x 6-Pin FireWire-400
2x USB 2.0
Display Output 1x Mini-DVI
VGA, DVI, S-Video and Composite video via optional adapters
Audio 2x Integrated Stereo Speakers
1x Integrated Microphone
1x Combo Analog Headphone/Optical Digital Audio Out
1x Combo Analog Line-In/Optical Digital Audio In
Video 1x DV Input/Output via FireWire-400
WebCam 1x Integrated iSight Camera
Flash Media Slot None
Communications
Wired Network: 10/100/1000Mbps Gigabit Ethernet (RJ-45)
Modem: None
Wireless Wi-Fi: 802.11n Airport Extreme
Bluetooth: Bluetooth 2.0+EDR
General
Operating System Mac OS X v10.5 Leopard
Security Kensington Cable Lock Slot
Internet Access None
Keyboard Built-in full-size keyboard with 78 (U.S.) or 79 (ISO) keys, including 12 function keys, 4 arrow keys (inverted "T" arrangement) and embedded numeric keypad
Pointing Device Solid-state scrolling trackpad for precise cursor control; supports two-finger scrolling, tap, double-tap and drag capabilities
Battery 55-watt-hour lithium-polymer battery (with integrated charge indicator LEDs) providing up to 6 hours of battery life
Power Requirements Meets ENERGY STAR requirements
AC: 100-240VAC, 50-60Hz
Consumption: 60W

Dimensions (WxHxD) 12.78 x 1.08 x 8.92" (32.5 x 2.75 x 22.7cm)
Weight 5 lb (2.3kg)
" Aia i AINA ka 'ano'i - na pua keu a ke ALOHA... A he ipo 'oe na'u i Aloha - ka'ano'i a ku'u pu'uwai
There at the ISLAND is my LOVE where the girls are too much when it comes to loving..
You're the Sweetheart I LOVE, the desire of my hear
  dinsdag 13 mei 2008 @ 17:03:57 #108
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_58647607
quote:
Op maandag 12 mei 2008 12:11 schreef gebrokenglas het volgende:

[..]

Omdat je die ook niet nodig hebt. 't is alleen makkelijker. Enneh: als je toch per se een rechtsklik wilt doen met de eenknopsmuis op de mac, druk je de ctrl toets erbij in.
Goh! Dat wist ik niet

quote:
Hier zoemt een imac, en een mabook, zonder een centje pijn. Mijn PC staat momenteel weer eens met een chkdsk de harde schijven te verkrachten.
Dus een mac heeft een bestandsysteem dat nooit fragmenteert of errors oplevert? Ik laat sinds windows 2000 ook amper defragmenteren of scandisken, en als ik dat al moet doen dan heb ik zelf wat stoms gedaan.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
  dinsdag 13 mei 2008 @ 17:08:59 #109
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_58647688
quote:
Op maandag 12 mei 2008 18:50 schreef Fritztiaan het volgende:
Signed,

MCSA/MCSE gecertificeerde netwerkbeheerder (Ik gebruik dus windows)
Waarom heb jij geen CCNA? Als netwerkbeheerder
  dinsdag 13 mei 2008 @ 18:21:27 #110
207395 Fritztiaan
Da Fritzinator BITCH !
pi_58649293
CCNA staat ook op mijn lijstje om dat ooit nog eens te doen. Vooralsnog niet noodzakelijk gelukkig. Met mijn MCSA en MSCA ben ik toch vrij goed vertegenwoordigd, en van Cisco apparatuur weet ik gelukkig wel iets af.
Yo, Yo, Luister dan, Luister dan, hier is Fritz, de man die alles kan,
Aan kunstjes geen gebrek, ik sla iedereen op ze bek, je moet niet sollen met mij,
want voor je het weet, lig je op een boerderij rij rij, BITCH
Peace out homies
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 13 mei 2008 @ 18:31:54 #111
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_58650284
Van die apple fanboy's laat ik echt mijn plas lopen.. Echt zonder schaamte schijt ik mijn broek vol..
Op zondag 13 januari 2008 23:38 schreef remlof het volgende:
Je blijft me verbazen deepart, wat slik je in godsnaam?
Op maandag 27 december 2010 00:52[/url] schreef remlof het volgende:
Diepzinnige deepart.
pi_58669312
quote:
Op maandag 12 mei 2008 15:56 schreef dottinator het volgende:

dit alles komt natuurlijk voort uit een gebrek aan zelfvertrouwen. kijk, dit soort apple windows discussies zijn meestal gewoon erg grappig omdat het de stupiditeit van veel mensen laat zien. maar er zijn dus mensen die zich daadwerkelijk wat aantrekken van die discussies, en omdat ze geen real life vrienden hebben kroppen ze het op waarna op een gegeven moment alle frustraties uiteindelijk losbarsten in een KLB topic. hun tere zieltje is dan zo gekrenkt dat ze wanhopig bevestiging zoeken bij andere internetters.

het interessante bij dit soort mensen is dat hun psyche zo opgefokt is dat het zichzelf probeert op te hemelen, om zo te compenseren voor het verzwakte zelfbeeld. aanwijzingen hiervoor zijn zelfcomplimenteuze opmerkingen, vaak opmerkingen dat andere mensen zoveel dommer zijn en de persoon zelf wél met zijn hersens denkt. het heeft natuurlijk totaal geen nut om zulke opmerkingen te maken aangezien andere mensen er zich niks van aantrekken en het een beetje zielig overkomt. maar voor het subject is het een poging zichzelf meer zelfvertrouwen aan te praten.

met dit soort dingen is het natuurlijk altijd een beetje natte-vingerwerk maar vaak zijn er veel dingen die wijzen op een dergelijke persoonlijkheid. een mooi stereotyp woord hiervoor is natuurlijk "nerd"; iemand die meer leeft in een virtuele dan in de echte werkelijkheid en daardoor een sociale achterstand heeft. waarschijnlijk heeft zo iemand ook heel veel posts op een internetforum aangezien hij daar de grootste tijd van de dag doorbrengt.

het subject lijdt vaak ook aan tunnelvisie; zodra hij een mening heeft gevormd is hij daarvan overtuigt en zoekt hij in alles argumenten om de mening te ondersteunen. helaas zijn deze argumenten vaak gebakken lucht en hebben de argumenten een (negatief) persoonlijk tintje (aanvallen op de man ipv inhoud). alsof het subject zich in de discussie persoonlijk voelt aangevallen. dit komt echter alleen voor in online discussies aangezien het subject zich veilig anoniem waant achter zijn computer en de virtuele werkelijkheid als vertrouwd ervaart. als het subject in real life een discussie voert (als dat ooit al gebeurt) zal de tegenstander niet onder de indruk zijn van het onzekere mannetje en het subject al gauw afhaken (op welke manier dan ook), om vervolgens het verlies te compenseren door op internet een nieuw topic te openen.

de confrontatie van het subject met een dergelijke analyse is ook altijd erg interessant; het zal bij het subject natuurlijk een gevoel van herkenning bij teweeg brengen, waarna er een angstig gevoel over het subject zal komen omdat het voelt alsof er door zijn anonimiteit is doorgeprikt en hij weer met zijn zwakke ego wordt geconfronteerd. maar het wordt nog erger omdat de nerd in zijn natuurlijke habitat is aangevallen, namelijk het internet, zijn laatste "veilige" omgeving. waarschijnlijk gebeurt nu één van twee dingen; in alle wanhopigheid zijn veilige omgeving terug te winnen haalt het subject alles uit de kast om zijn mannetje op internet te staan. natuurlijk houdt hij hiermee niet alleen de andere internetters, maar ook zichzelf voor de gek. maar wat natuurlijk voor de hand ligt is dat het subject (wederom) bang is voor confrontatie en ontwijkend gedrag zal vertonen.
Joh, werk jij bij Animal Planet?

In jouw geval had ik 2 keuzes. En in beide keuzes kan jij een negatief oordeel over me geven. Zoals neerhalen, belachelijk maken en ga zo maar door.

Dus ipv niet te reageren besloot ik wel te reageren.
Nu ga ik me flink voor schut zetten, want ik ga mezelf verdedigen .

Je bent kansloos. Dit kan je in elk computertopic plaatsen .
Schrijfwijze is om te kotsen

Gaan we weer OT
[/quote]
  woensdag 14 mei 2008 @ 18:40:30 #114
204675 Sampsoem
'Da's Pas Fijn..
pi_58669344
http://store.apple.com/us

Ligt het nou aan mij of gaat er iets niet goed?
''Eyes closed
And All of the rest will flow''
pi_58669375
quote:
Op dinsdag 13 mei 2008 17:03 schreef vogeltjesdans het volgende:
Dus een mac heeft een bestandsysteem dat nooit fragmenteert of errors oplevert? Ik laat sinds windows 2000 ook amper defragmenteren of scandisken, en als ik dat al moet doen dan heb ik zelf wat stoms gedaan.
Dat dus.
In OSX valt er niks stoms te doen. Een normale apple gebruiker heeft meer dan genoeg aan een User account, die zo gelimiteerd is als een vastgebonden hond, in een dubbele kooi en een muilkorf in een eindeloos veld.
[/quote]
pi_58669679
quote:
Op woensdag 14 mei 2008 18:38 schreef Sjibble het volgende:

[..]

Joh, werk jij bij Animal Planet?

In jouw geval had ik 2 keuzes. En in beide keuzes kan jij een negatief oordeel over me geven. Zoals neerhalen, belachelijk maken en ga zo maar door.

Dus ipv niet te reageren besloot ik wel te reageren.
Nu ga ik me flink voor schut zetten, want ik ga mezelf verdedigen .

Je bent kansloos. Dit kan je in elk computertopic plaatsen .
Schrijfwijze is om te kotsen

Gaan we weer OT
ehm, wie zegt dat ik het over jou had. of voel je je soms aangesproken?
  woensdag 14 mei 2008 @ 18:56:02 #117
204675 Sampsoem
'Da's Pas Fijn..
pi_58669681
quote:
Op woensdag 14 mei 2008 18:42 schreef Sjibble het volgende:

[..]

Dat dus.
In OSX valt er niks stoms te doen. Een normale apple gebruiker heeft meer dan genoeg aan een User account, die zo gelimiteerd is als een vastgebonden hond, in een dubbele kooi en een muilkorf in een eindeloos veld.
*Edit*
''Eyes closed
And All of the rest will flow''
pi_58669741
quote:
Op woensdag 14 mei 2008 18:42 schreef Sjibble het volgende:

[..]

Dat dus.
Wat voor stoms zou jij in OSX dan willen doen?
pi_58669789
Je hebt wel erg veel problemen met je windows systeem _!

USB werkt niet meer.
DivX en WMP geven video's negatief weer.

"Er is een fout opgetreden in.."

Zo vaak windows herinstalleren dat je de serial uit je kop kent
Iets afzeiken wat je zelf nog nooit gebruikt hebt, en wat wel goed werkt.
pi_58669861
quote:
Op woensdag 14 mei 2008 19:00 schreef blablaviagra het volgende:
Je hebt wel erg veel problemen met je windows systeem _!

USB werkt niet meer.
DivX en WMP geven video's negatief weer.

"Er is een fout opgetreden in.."

Zo vaak windows herinstalleren dat je de serial uit je kop kent
Iets afzeiken wat je zelf nog nooit gebruikt hebt, en wat wel goed werkt.
Ik kon inderdaad mijn XP-serial uit mijn hoofd. Ik kan me niet eens herinneren of ik voor OSX een serial heb ingevoerd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')