Dat zijn nog eens leuke prijsjesquote:Op maandag 12 mei 2008 09:56 schreef LOCALMOTION het volgende:
Vogeltjesdans--mag ik ook even opscheppen. Ik ben niet rijk,maar werk wel met een Apple MacBook Duo Core 2.1GHZ 1GB memories 120GB harddrive. Via vriendinnetje new gekocht voor $670 incl.belasting etc. No brag just facts.. Apple hoeft helemaal niet duur te zijn,zolang je maar goede collegas en vrienden
hebt. Vriendinnetje werkt voor Apple-thats all.![]()
Dat vind ik erg lollig voor je, maar je snapt ook wel dat dat geen doorsnee prijzen zijn. De mijne was dat daarentegen wel.quote:Op maandag 12 mei 2008 09:56 schreef LOCALMOTION het volgende:
Vogeltjesdans--mag ik ook even opscheppen. Ik ben niet rijk,maar werk wel met een Apple MacBook Duo Core 2.1GHZ 1GB memories 120GB harddrive. Via vriendinnetje new gekocht voor $670 incl.belasting etc. No brag just facts.. Apple hoeft helemaal niet duur te zijn,zolang je maar goede collegas en vrienden
Haha, bij een mac kreeg je niet eens een rechter muisknop!!!quote:
en hoeveel inch?quote:Op maandag 12 mei 2008 09:56 schreef LOCALMOTION het volgende:
Ja, want die had je bij de eerste pc welquote:Op maandag 12 mei 2008 12:04 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Haha, bij een mac kreeg je niet eens een rechter muisknop!!!
Omdat je die ook niet nodig hebt. 't is alleen makkelijker. Enneh: als je toch per se een rechtsklik wilt doen met de eenknopsmuis op de mac, druk je de ctrl toets erbij in.quote:Op maandag 12 mei 2008 12:04 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Haha, bij een mac kreeg je niet eens een rechter muisknop!!!
quote:Op zondag 11 mei 2008 20:43 schreef Kankerkachelsverkopert het volgende:
[..]
Een Apple koop je ook niet om de prijs maar om je voorliefde voor Apple.
Je houd van Apple of je houd er niet van, kansloze kudt discussie..
Dat is natuurlijk geen argument, als je vriendin bij HP had gewerkt had je ook wel een laptop voor bodemprijzen kunnen krijgen.quote:Op maandag 12 mei 2008 09:56 schreef LOCALMOTION het volgende:
Je begrijpt het niet omdat je te pauper bent om mac te kopen, wallaa ik sweer je als ik jou een dagje voor je mac zet ben je ook verliefd.quote:
300 euro meer is het niet alleen denk ik.quote:Op maandag 12 mei 2008 14:38 schreef Sjibble het volgende:
Als ik een Macbook Pro zou kunnen halen voor die bodemprijs had ik em ook wel gekocht. Puur om de specs en de prijs. Meeste bang-for-buck dus, wat in de winkels niet zo is.
En sowieso een laptop kopen voor 300 euro meer alleen voor de voorliefde vind ik maar een kutreden eerlijk gezegd.
Terwijl jij 2 macbook pro's haalt, heb ik intussentijd 3x de laptop met dezelfde specs (mijn laptop dus).
Je moet je ook indenken wat de hardware kost. Als je er achter komt dat 200Mhz extra voor een T serie processor van Intel al ruim 100-200 euro extra kost, kom je veel lager uit in de prijs. En kom je op mijn snelheid uit, maar heeft ie alsnog slechtere specs. En kom ik beter uit met de prijs.
Ik ben te lui om verder te lezen maar +1quote:Op maandag 12 mei 2008 15:56 schreef dottinator het volgende:
ik heb nu echt een beeld voor me van iemand die altijd een beetje is gepest door zogenaamde "mooiboys" omdat hij een beetje "vreemd" was met zijn lompe creative mp3-speler terwijl iedereen een ipod heeft. dit heeft hem geestelijk een beetje gekrenkt en daarom geeft hij nu af op apple gebruikers, hij moet zijn frustraties immers érgens kwijt. omdat hij niet wou zijn als de andere normale mensen heeft hij een doel voor zichzelf gesteld, namelijk het creëren van een eigen identiteit zodat hij in ieder geval niet lijkt op al die andere mensen die zo vervelend waren. dit soort mensen zijn altijd heel erg "anti", altijd tegen iets zijn dat populair is in de hoop om "uniek" te zijn.
blablalabllalalalalblalalae
En jij bent te pauper om een PC te kopen. Zo, daar heb je niet van terug hé?quote:Op maandag 12 mei 2008 14:02 schreef Kankerkachelsverkopert het volgende:
[..]
Je begrijpt het niet omdat je te pauper bent om mac te kopen, wallaa ik sweer je als ik jou een dagje voor je mac zet ben je ook verliefd.
Verliefdheid gaat over in liefde. HET moment waarop je de mac de deur wijst en een Windows machine in huis haalt.quote:Op maandag 12 mei 2008 14:02 schreef Kankerkachelsverkopert het volgende:
[..]
Je begrijpt het niet omdat je te pauper bent om mac te kopen, wallaa ik sweer je als ik jou een dagje voor je mac zet ben je ook verliefd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |