abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 12 mei 2008 @ 09:56:39 #76
110767 LOCALMOTION
Eho'OnipoKaua*
pi_58622466
Vogeltjesdans--mag ik ook even opscheppen. Ik ben niet rijk,maar werk wel met een Apple MacBook Duo Core 2.1GHZ 1GB memories 120GB harddrive. Via vriendinnetje new gekocht voor $670 incl.belasting etc. No brag just facts.. Apple hoeft helemaal niet duur te zijn,zolang je maar goede collegas en vrienden
hebt. Vriendinnetje werkt voor Apple-thats all.
" Aia i AINA ka 'ano'i - na pua keu a ke ALOHA... A he ipo 'oe na'u i Aloha - ka'ano'i a ku'u pu'uwai
There at the ISLAND is my LOVE where the girls are too much when it comes to loving..
You're the Sweetheart I LOVE, the desire of my hear
pi_58622469
quote:
Op maandag 12 mei 2008 09:56 schreef LOCALMOTION het volgende:
Vogeltjesdans--mag ik ook even opscheppen. Ik ben niet rijk,maar werk wel met een Apple MacBook Duo Core 2.1GHZ 1GB memories 120GB harddrive. Via vriendinnetje new gekocht voor $670 incl.belasting etc. No brag just facts.. Apple hoeft helemaal niet duur te zijn,zolang je maar goede collegas en vrienden
Dat zijn nog eens leuke prijsjes
  maandag 12 mei 2008 @ 10:08:43 #78
110767 LOCALMOTION
Eho'OnipoKaua*
pi_58622570
Een beetje geluk mag er ook zijn -vind je het niet Tonks.. Type error-slip of the finger- was geen vriendinnetje maar een collega van mijn vrouw--hahahahaha
" Aia i AINA ka 'ano'i - na pua keu a ke ALOHA... A he ipo 'oe na'u i Aloha - ka'ano'i a ku'u pu'uwai
There at the ISLAND is my LOVE where the girls are too much when it comes to loving..
You're the Sweetheart I LOVE, the desire of my hear
  maandag 12 mei 2008 @ 10:35:13 #79
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_58622886
quote:
Dat vind ik erg lollig voor je, maar je snapt ook wel dat dat geen doorsnee prijzen zijn. De mijne was dat daarentegen wel.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_58623817
Mist de mac niet een delete knop?
  maandag 12 mei 2008 @ 11:38:45 #81
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_58623879
quote:
Op maandag 12 mei 2008 11:35 schreef Wiehoe het volgende:
Nee.
  maandag 12 mei 2008 @ 12:04:54 #82
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_58624269
quote:
Op maandag 12 mei 2008 11:35 schreef Wiehoe het volgende:
Haha, bij een mac kreeg je niet eens een rechter muisknop!!!
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_58624325
quote:
en hoeveel inch?

Hangt ook af van de verdere specs. Grafische kaart zal wel onboard wezen.
Dat scheelt echt een hoop in centen.
Stuur maar de complete specs van die macbook zodat we eens goed kunnen vergelijken
[quote][img=12,12]http://i.fokzine.net/templates/new/i/p/1.gif[/img] Op dinsdag 2 juni 2009 02:28 schreef 8D het volgende:
Netzoals die mensen die nog aan het posten zijn rond deze tijd op Fok! Kansloos gewoon :') !
[/quote]
  maandag 12 mei 2008 @ 12:11:33 #84
128033 eer-ik
Koning. Ja, nog steeds.
pi_58624382
quote:
Op maandag 12 mei 2008 12:04 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Ja, want die had je bij de eerste pc wel
Signature.
  maandag 12 mei 2008 @ 12:11:48 #85
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_58624388
quote:
Op maandag 12 mei 2008 12:04 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Omdat je die ook niet nodig hebt. 't is alleen makkelijker. Enneh: als je toch per se een rechtsklik wilt doen met de eenknopsmuis op de mac, druk je de ctrl toets erbij in.

Hier zoemt een imac, en een mabook, zonder een centje pijn. Mijn PC staat momenteel weer eens met een chkdsk de harde schijven te verkrachten.
How can I make this topic about me?
pi_58624405
quote:
Op zondag 11 mei 2008 20:43 schreef Kankerkachelsverkopert het volgende:

[..]

Een Apple koop je ook niet om de prijs maar om je voorliefde voor Apple.

Je houd van Apple of je houd er niet van, kansloze kudt discussie..
wat een achterlijke reden
pi_58624557
quote:
Dat is natuurlijk geen argument, als je vriendin bij HP had gewerkt had je ook wel een laptop voor bodemprijzen kunnen krijgen.
pi_58625419
tvp
  maandag 12 mei 2008 @ 14:02:11 #89
204963 Kankerkachelsverkopert
2 halen, 3 betalen!
pi_58626250
quote:
Op maandag 12 mei 2008 12:12 schreef jimjim1983 het volgende:

[..]

wat een achterlijke reden
Je begrijpt het niet omdat je te pauper bent om mac te kopen, wallaa ik sweer je als ik jou een dagje voor je mac zet ben je ook verliefd.
pi_58626892
Als ik een Macbook Pro zou kunnen halen voor die bodemprijs had ik em ook wel gekocht. Puur om de specs en de prijs. Meeste bang-for-buck dus, wat in de winkels niet zo is.

En sowieso een laptop kopen voor 300 euro meer alleen voor de voorliefde vind ik maar een kutreden eerlijk gezegd.

Terwijl jij 2 macbook pro's haalt, heb ik intussentijd 3x de laptop met dezelfde specs (mijn laptop dus).

Je moet je ook indenken wat de hardware kost. Als je er achter komt dat 200Mhz extra voor een T serie processor van Intel al ruim 100-200 euro extra kost, kom je veel lager uit in de prijs. En kom je op mijn snelheid uit, maar heeft ie alsnog slechtere specs. En kom ik beter uit met de prijs.
[quote][img=12,12]http://i.fokzine.net/templates/new/i/p/1.gif[/img] Op dinsdag 2 juni 2009 02:28 schreef 8D het volgende:
Netzoals die mensen die nog aan het posten zijn rond deze tijd op Fok! Kansloos gewoon :') !
[/quote]
  maandag 12 mei 2008 @ 14:58:20 #91
128033 eer-ik
Koning. Ja, nog steeds.
pi_58627196
quote:
Op maandag 12 mei 2008 14:38 schreef Sjibble het volgende:
Als ik een Macbook Pro zou kunnen halen voor die bodemprijs had ik em ook wel gekocht. Puur om de specs en de prijs. Meeste bang-for-buck dus, wat in de winkels niet zo is.

En sowieso een laptop kopen voor 300 euro meer alleen voor de voorliefde vind ik maar een kutreden eerlijk gezegd.

Terwijl jij 2 macbook pro's haalt, heb ik intussentijd 3x de laptop met dezelfde specs (mijn laptop dus).

Je moet je ook indenken wat de hardware kost. Als je er achter komt dat 200Mhz extra voor een T serie processor van Intel al ruim 100-200 euro extra kost, kom je veel lager uit in de prijs. En kom je op mijn snelheid uit, maar heeft ie alsnog slechtere specs. En kom ik beter uit met de prijs.
300 euro meer is het niet alleen denk ik.
Ikzelf heb een mac omdat er OSX opstaat en ik dat niet draaiend kon krijgen op een PC
IK vind het gewoon veel prettiger werken dan Windows en dat is mij wel wat meer geld waard.
Signature.
pi_58627230
Heb zelf een iMac en een gewone laptop met windows vista, vind ze allebei wel fijn werken alleen OS X toch net iets meer. En hij was niet veel duurder als een pc + toetsenbord + muis + scherm etc. En ik doe er toch niet veel games mee dus dit was een prima keus
pi_58627357
Apple fanboys vind ik net zo irritant als Apple bashboys.

Beide systemen zijn een stuk gereedschap, ikzelf heb graag een iMac staan omdat de machine op de leeftafel staat en dan heb ik geen zin in nóg in ding erbij. Met de iMac ben ik in 1 keer klaar.

Heb ik geen gezeik van virussen, lekker makkelijk. De reden waarom ik er geen last van heb, weet ik heel goed, maar punt blijft dat ik er geen last van heb en dus ook niets preventief hoef te beschermen... inderdaad ja... lekker makkelijk.

En ik heb nu een uptime van een maand (of meer?) bij zeer intensief gebruik. Is me met een Win niet vaak gelukt.

Daar en tegen zijn van die gare kleine programmaatjes vaak niet voor een mac verkrijgbaar. En sommige multimedia websites doen het niet op een mac. En gamen doe je ook beter op een windows bak geloof ik (ik game niet)

En nu genoeg tijd aan dit geneuzel besteed, ik ga lekker naar buiten
pi_58628047
ik heb nu echt een beeld voor me van iemand die altijd een beetje is gepest door zogenaamde "mooiboys" omdat hij een beetje "vreemd" was met zijn lompe creative mp3-speler terwijl iedereen een ipod heeft. dit heeft hem geestelijk een beetje gekrenkt en daarom geeft hij nu af op apple gebruikers, hij moet zijn frustraties immers érgens kwijt. omdat hij niet wou zijn als de andere normale mensen heeft hij een doel voor zichzelf gesteld, namelijk het creëren van een eigen identiteit zodat hij in ieder geval niet lijkt op al die andere mensen die zo vervelend waren. dit soort mensen zijn altijd heel erg "anti", altijd tegen iets zijn dat populair is in de hoop om "uniek" te zijn.

dit alles komt natuurlijk voort uit een gebrek aan zelfvertrouwen. kijk, dit soort apple windows discussies zijn meestal gewoon erg grappig omdat het de stupiditeit van veel mensen laat zien. maar er zijn dus mensen die zich daadwerkelijk wat aantrekken van die discussies, en omdat ze geen real life vrienden hebben kroppen ze het op waarna op een gegeven moment alle frustraties uiteindelijk losbarsten in een KLB topic. hun tere zieltje is dan zo gekrenkt dat ze wanhopig bevestiging zoeken bij andere internetters.

het interessante bij dit soort mensen is dat hun psyche zo opgefokt is dat het zichzelf probeert op te hemelen, om zo te compenseren voor het verzwakte zelfbeeld. aanwijzingen hiervoor zijn zelfcomplimenteuze opmerkingen, vaak opmerkingen dat andere mensen zoveel dommer zijn en de persoon zelf wél met zijn hersens denkt. het heeft natuurlijk totaal geen nut om zulke opmerkingen te maken aangezien andere mensen er zich niks van aantrekken en het een beetje zielig overkomt. maar voor het subject is het een poging zichzelf meer zelfvertrouwen aan te praten.

met dit soort dingen is het natuurlijk altijd een beetje natte-vingerwerk maar vaak zijn er veel dingen die wijzen op een dergelijke persoonlijkheid. een mooi stereotyp woord hiervoor is natuurlijk "nerd"; iemand die meer leeft in een virtuele dan in de echte werkelijkheid en daardoor een sociale achterstand heeft. waarschijnlijk heeft zo iemand ook heel veel posts op een internetforum aangezien hij daar de grootste tijd van de dag doorbrengt.

het subject lijdt vaak ook aan tunnelvisie; zodra hij een mening heeft gevormd is hij daarvan overtuigt en zoekt hij in alles argumenten om de mening te ondersteunen. helaas zijn deze argumenten vaak gebakken lucht en hebben de argumenten een (negatief) persoonlijk tintje (aanvallen op de man ipv inhoud). alsof het subject zich in de discussie persoonlijk voelt aangevallen. dit komt echter alleen voor in online discussies aangezien het subject zich veilig anoniem waant achter zijn computer en de virtuele werkelijkheid als vertrouwd ervaart. als het subject in real life een discussie voert (als dat ooit al gebeurt) zal de tegenstander niet onder de indruk zijn van het onzekere mannetje en het subject al gauw afhaken (op welke manier dan ook), om vervolgens het verlies te compenseren door op internet een nieuw topic te openen.

de confrontatie van het subject met een dergelijke analyse is ook altijd erg interessant; het zal bij het subject natuurlijk een gevoel van herkenning bij teweeg brengen, waarna er een angstig gevoel over het subject zal komen omdat het voelt alsof er door zijn anonimiteit is doorgeprikt en hij weer met zijn zwakke ego wordt geconfronteerd. maar het wordt nog erger omdat de nerd in zijn natuurlijke habitat is aangevallen, namelijk het internet, zijn laatste "veilige" omgeving. waarschijnlijk gebeurt nu één van twee dingen; in alle wanhopigheid zijn veilige omgeving terug te winnen haalt het subject alles uit de kast om zijn mannetje op internet te staan. natuurlijk houdt hij hiermee niet alleen de andere internetters, maar ook zichzelf voor de gek. maar wat natuurlijk voor de hand ligt is dat het subject (wederom) bang is voor confrontatie en ontwijkend gedrag zal vertonen.
pi_58628476
ik heb een mekboek en een aaipot
pi_58628480
zeer zuvriede heur, is dope shit
  maandag 12 mei 2008 @ 16:27:55 #97
204963 Kankerkachelsverkopert
2 halen, 3 betalen!
pi_58628496
quote:
Op maandag 12 mei 2008 15:56 schreef dottinator het volgende:
ik heb nu echt een beeld voor me van iemand die altijd een beetje is gepest door zogenaamde "mooiboys" omdat hij een beetje "vreemd" was met zijn lompe creative mp3-speler terwijl iedereen een ipod heeft. dit heeft hem geestelijk een beetje gekrenkt en daarom geeft hij nu af op apple gebruikers, hij moet zijn frustraties immers érgens kwijt. omdat hij niet wou zijn als de andere normale mensen heeft hij een doel voor zichzelf gesteld, namelijk het creëren van een eigen identiteit zodat hij in ieder geval niet lijkt op al die andere mensen die zo vervelend waren. dit soort mensen zijn altijd heel erg "anti", altijd tegen iets zijn dat populair is in de hoop om "uniek" te zijn.

blablalabllalalalalblalalae
Ik ben te lui om verder te lezen maar +1
pi_58630414
quote:
Op maandag 12 mei 2008 14:02 schreef Kankerkachelsverkopert het volgende:

[..]

Je begrijpt het niet omdat je te pauper bent om mac te kopen, wallaa ik sweer je als ik jou een dagje voor je mac zet ben je ook verliefd.
En jij bent te pauper om een PC te kopen. Zo, daar heb je niet van terug hé?
pi_58630606
Ik ben een apple fanboy en ik zit nu @ windows. Wat is je punt?
  maandag 12 mei 2008 @ 18:50:38 #100
207395 Fritztiaan
Da Fritzinator BITCH !
pi_58630610
quote:
Op maandag 12 mei 2008 14:02 schreef Kankerkachelsverkopert het volgende:

[..]

Verliefdheid gaat over in liefde. HET moment waarop je de mac de deur wijst en een Windows machine in huis haalt.

Nu serieus:

Ik heb zelf ook redelijk wat uitgeprobeert (Linux, OSX, Windows)

In principe is Linux eigenlijk de beste van de 3. Het is lastig daar OSX in de kern ook een unix variant is, maar ik voel me met Linux wat vrijer. Het modulaire idee van Unix bevalt mij wel. Zeer goed aan te passen naar eigen wens, goedkoop, alleen geen support.

Voor de hobbyist die lekker wat aan wilt klooien en dingen wilt uitzoeken (PC is niet essentieel voor deze gebruiker) dan ga je voor een Unixvariant, danwel OSX (als je wat meer centen hebt)

Ben je echter een gebruiker, die gebonden is aan bepaalde programma's, of gebruik je specifieke hardware, is compatibiliteit een sleutelwoord, dan ga je voor Windows.

Signed,

MCSA/MCSE gecertificeerde netwerkbeheerder (Ik gebruik dus windows)

[ Bericht 40% gewijzigd door Fritztiaan op 12-05-2008 18:55:39 ]
Yo, Yo, Luister dan, Luister dan, hier is Fritz, de man die alles kan,
Aan kunstjes geen gebrek, ik sla iedereen op ze bek, je moet niet sollen met mij,
want voor je het weet, lig je op een boerderij rij rij, BITCH
Peace out homies
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')