abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58435284
Hey

Op mijn computer doet de USB het niet meer. Geen 1tje
Volgens apparaatbeheer werkt deze correct. Toch doet ie het echt niet.
Fresh install is geen optie. Hoe krijg ik em nu werkend?

Mn vorig topic was niet eens geplaatst. Samenvatting dus

Er zit een HUBje op, deze werkte, maar plots niet meer...
[quote][img=12,12]http://i.fokzine.net/templates/new/i/p/1.gif[/img] Op dinsdag 2 juni 2009 02:28 schreef 8D het volgende:
Netzoals die mensen die nog aan het posten zijn rond deze tijd op Fok! Kansloos gewoon :') !
[/quote]
  vrijdag 2 mei 2008 @ 13:52:51 #2
206640 Beelzebufo
All my vices are devices!
pi_58435342
In device manager alle USB devices weggooien, daarna apparaatdetectie doen.

Als het ooit gewerkt heeft dan zou dat je moeten helpen.
Een Rijnlandse morgen (ca. 8516 vierkante meter) is onderverdeeld in 6 hont, een hont in 100 vierkante roeden, en een roede in 144 vierkante voet.
  vrijdag 2 mei 2008 @ 13:54:58 #3
152953 Sanderrrr
De r bleef hangen
pi_58435376
Anders even op virus/spyware scannen?
pi_58436158
tvp
"I'm the master of low expectations." George W. Bush, aboard Air Force One, June 4, 2003
pi_58436330
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 13:52 schreef Beelzebufo het volgende:
In device manager alle USB devices weggooien, daarna apparaatdetectie doen.

Als het ooit gewerkt heeft dan zou dat je moeten helpen.
alhoewel je dan nog de kans loopt dat als je drivers beschadigd zijn hij deze weer opnieuw (dus met je beschadiging) weer installeert. Je kunt ze ook gewoon allemaal weggooien, cd er opnieuw inproppen en driversr vanaf de cd pikken
pi_58444699
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 14:52 schreef kroegtijger het volgende:

[..]

alhoewel je dan nog de kans loopt dat als je drivers beschadigd zijn hij deze weer opnieuw (dus met je beschadiging) weer installeert. Je kunt ze ook gewoon allemaal weggooien, cd er opnieuw inproppen en driversr vanaf de cd pikken
die horen het al zonder drives te doen.

BIOS enzo... Basic Input Output System lijkt me
[quote][img=12,12]http://i.fokzine.net/templates/new/i/p/1.gif[/img] Op dinsdag 2 juni 2009 02:28 schreef 8D het volgende:
Netzoals die mensen die nog aan het posten zijn rond deze tijd op Fok! Kansloos gewoon :') !
[/quote]
pi_58445105
ik had hetzelfde probleem, moederbord was defect, opgestuurd en winkel bevestigde het probleem, nieuwe gekregen. opgelost.
pi_58447675
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 22:22 schreef Sjibble het volgende:

[..]

die horen het al zonder drives te doen.

BIOS enzo... Basic Input Output System lijkt me
In principe wel ja, maar windows knutseld er ook nog een stukje bij geloof ik; dat kan soms zorgen dat 't juist niet werkt
pi_58447815
jip testen via de bios door via een usb toetsenbord te gaan gebruiken.
Wel even met een gewonen toetsenbord usb toetsenbord functie aanzetten (staat meestal uit)

Heb je een muis met ledje via usb die hoort gelijk te branden tijdens het aanzetten van de pc.
Als dat niet het geval is kan het zijn dat de usb kapot zijn (stroom toevoer van usb).
Vaak willen de usb hubjes nog wel eens kortsluiting veroorzaken waardoor de boel door brand.
Zeker usb power hubjes (hubje met losse voeding)
pi_58448199
Als je output van je voeding te laag wordt (die zakt in de loop de tijd) dan worden je usb-poorten vanzelf uitgezet. Standaard setting is namelijk dat usb uitgezet mag worden als energiebesparing, als het systeem die spanning elders nodig heeft. Check je settings van de usb maar eens.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')