Is dat ook echt wit?quote:Op vrijdag 9 mei 2008 10:41 schreef Pheno het volgende:
Thee
Ik ga eens aan de witte thee. En daarna douchen.
En bananenthee is lichtgeel.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 10:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
Groene thee heeft ook een vleugje groen, dus het zou kunnen.
Tefa'squote:
Die chick komt straks. Zo aan het begin van de middag om pakjes te brengen en rond 4 uur om pakjes te halen. Die heb ik vandaag niet, maar ze mag wel terugkomen.quote:
quote:Op vrijdag 9 mei 2008 11:01 schreef eer-ik het volgende:
[..]
wtf zijn dat nou weer.
Ik heb gewoon teenslipperts van panama jack
Ik heb witte teenslippers besteldquote:
Zo zijn mensen ook veelal teleurgesteld als ik vrij neemquote:Op vrijdag 9 mei 2008 11:01 schreef OA het volgende:
[..]
Die chick komt straks. Zo aan het begin van de middag om pakjes te brengen en rond 4 uur om pakjes te halen. Die heb ik vandaag niet, maar ze mag wel terugkomen.![]()
Zal je net zien dat ze vrij is en dat er weer een smerig dik wijf komt ofzo...
Ah, niet mijn type footwear.quote:
Ik heb ook wel aardig wat slippers.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 11:05 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik heb witte teenslippers besteld. En een strak wit shirt en een space zonnebril
.
Bij jou ook al?quote:Op vrijdag 9 mei 2008 11:05 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Zo zijn mensen ook veelal teleurgesteld als ik vrij neem
Helemaal wit is not donequote:Op vrijdag 9 mei 2008 11:06 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik heb ook wel aardig wat slippers.
Als ik wil kan ik helemaal in het wit ook, maar dat vind ik vaak wat overdone.
Gast ik heb geen bergen hier.quote:
Niet zoveel last van hierquote:
Idd, prachtzomer gaat dit wordenquote:Op vrijdag 9 mei 2008 11:09 schreef Houniet het volgende:
[..]
Helemaal wit is not done.
Maar dit wordt wel een mooie zomer met goede feesten!
Lekker weer erbij en mooie vrouwen, koud biertje en een lekker zomerbriesje. Party's here we come!!!!!
Bingo.quote:
Ik in Nederland ook niet, maar als ik naar mijn thuisland ga welquote:
Wat heb je daar nu aan? Regel een date met haar, in je bed. Lijkt me nuttiger dan een ui.quote:
Waar woon je nog meer dan?quote:Op vrijdag 9 mei 2008 11:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik in Nederland ook niet, maar als ik naar mijn thuisland ga wel
En om nu met een zooi slippers te gaan zeulen...
Zal ik maar niets zeggen over jouw UI danquote:Op vrijdag 9 mei 2008 11:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wat heb je daar nu aan? Regel een date met haar, in je bed. Lijkt me nuttiger dan een ui.
Moet je wel helemaal naar het zuiden voor echt hoge bergen.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 11:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik in Nederland ook niet, maar als ik naar mijn thuisland ga wel
En om nu met een zooi slippers te gaan zeulen...
Ik heb pinguins in huis andersquote:Op vrijdag 9 mei 2008 11:17 schreef Houniet het volgende:
Zal ik maar niets zeggen over jouw UI dan.
Dat heuveltje in limburg tel ik niet mee neequote:Op vrijdag 9 mei 2008 11:19 schreef OA het volgende:
[..]
Moet je wel helemaal naar het zuiden voor echt hoge bergen.
We hebben hier ook 0 bergenquote:Op vrijdag 9 mei 2008 11:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat heuveltje in limburg tel ik niet mee nee
Ohja dat is wel heel belangrijk.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 11:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb pinguins in huis andersDat kan ik van jouw UI niet zeggen
Hoe dat?quote:
Koffiequote:Op vrijdag 9 mei 200810:48 schreef OA het volgende:
Koffie! [afbeelding]
Thee is ook goed, maar nu nog niet [afbeelding] .
Oh de zogenaamde Spookrekeningquote:Op vrijdag 9 mei 2008 11:41 schreef JortK het volgende:
[..]
Kankerpaupers sturen me een aanmaning terwijl ik niet eens meer bij hen een abonnement heb
Nu even niet, koffie breekt zoveel vocht af, helemaal met dit weerquote:
ohja, dat doen ze graag.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 11:41 schreef JortK het volgende:
[..]
Kankerpaupers sturen me een aanmaning terwijl ik niet eens meer bij hen een abonnement heb
ik drink ook bar weinig koffie met dit weer.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 11:44 schreef Houniet het volgende:
[..]
Nu even niet, koffie breekt zoveel vocht af, helemaal met dit weer.
Desperado'squote:Op vrijdag 9 mei 2008 11:48 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ik drink ook bar weinig koffie met dit weer.
Vanavond wel weer mojito's en Desperado's op het terras
Dat valt reuze mee. Er wordt wel vocht afgebroken, maar niet meer dan dat je opneemt.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 11:44 schreef Houniet het volgende:
[..]
Nu even niet, koffie breekt zoveel vocht af, helemaal met dit weer.
Mak an kerel.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 11:47 schreef JortK het volgende:
Als ik alsnog moet betalen gooi ik alle kankerramen eruit, ze zitten toch in Den Haag
dan doe ik nog even met je mee.,quote:Op vrijdag 9 mei 2008 11:47 schreef JortK het volgende:
Als ik alsnog moet betalen gooi ik alle kankerramen eruit, ze zitten toch in Den Haag
quote:Op vrijdag 9 mei 2008 11:49 schreef OA het volgende:
[..]
Dat valt reuze mee. Er wordt wel vocht afgebroken, maar niet meer dan dat je opneemt.
Aah daar is zequote:
Dat zou een betere verklaring zijn...quote:Op vrijdag 9 mei 2008 11:56 schreef BrandX het volgende:
auto-update
De garageman is dus doodleuk op vakantie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jammer he? Ik was laatst richting Emmen, dan is het echt alleen maar weilandquote:
Je avatar in huis hebben wel. Dus doe je bestquote:
tja. Je doet er niets aan hèquote:Op vrijdag 9 mei 2008 12:00 schreef OA het volgende:
[..]
Dat zou een betere verklaring zijn...![]()
Ik vind het van geen stijl getuigen...
Nee ik ben gewoon blij dat je er bentquote:
Hier opzich ook wel hoor, behalve dat ik hier temet op de heuvelrug zit, maar dat stelt ook geen hol voor. Geef mij maar de mont blanc om de hoekquote:Op vrijdag 9 mei 2008 12:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
Jammer he? Ik was laatst richting Emmen, dan is het echt alleen maar weiland
quote:Op vrijdag 9 mei 2008 12:02 schreef Houniet het volgende:
[..]
Nee ik ben gewoon blij dat je er bent.
Netjes BXquote:Op vrijdag 9 mei 2008 12:01 schreef BrandX het volgende:
[..]
tja. Je doet er niets aan hè
dinsdag maar eens babbelen met de man. Ga hem lekker een schuldgevoel aanpraten, dat ik dacht dat hij of iemand anders was overleden, dat ik heel erg ongerust was en zodat werkt altijd perfect bij dat soort lui
Gewoon ff pijpen kan ook hoorquote:Op vrijdag 9 mei 2008 12:01 schreef BrandX het volgende:
[..]
tja. Je doet er niets aan hè
dinsdag maar eens babbelen met de man. Ga hem lekker een schuldgevoel aanpraten, dat ik dacht dat hij of iemand anders was overleden, dat ik heel erg ongerust was en zodat werkt altijd perfect bij dat soort lui
quote:
quote:Op vrijdag 9 mei 2008 12:06 schreef Pheno het volgende:
Fok is zo snel, een goudvis is nog eerder de wereld rond dan dat ik een reply kan zetten
Zeker met z'n kunstgebitquote:Op vrijdag 9 mei 2008 12:06 schreef BrandX het volgende:
[..]
vieze oude man van tegen de zestig.
als er al iets van sex aan te pas zou moeten komen, zou hij mij oraal moeten bevredigen
Hier welquote:
En wanneer je moet plassen bemerken dat kukident wel erg goed kleeftquote:
quote:Op vrijdag 9 mei 2008 12:07 schreef BrandX het volgende:
[..]
als zijn tong maar functioneert. Gebit heeft 'ie niet nodig.
WTF is dat?quote:
quote:
ik denk enkelt aan mezelf.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 12:31 schreef Houniet het volgende:
Gun het mij ook een keer Duitsers!
Oh ben je er zo een.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 12:34 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ik denk enkelt aan mezelf.
Zolang ik niet in de zon lig, mag niemand dat
Niet over duitsers beginnen klapjostiquote:Op vrijdag 9 mei 2008 12:31 schreef Houniet het volgende:
Gun het mij ook een keer Duitsers!
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 9 mei 2008 11:56 schreef BrandX het volgende:
auto-update
wat beláchelijk zeg!quote:Op vrijdag 9 mei 2008 11:56 schreef BrandX het volgende:
auto-update
Zijn moeder (waarschijnlijk, twas iets oud iig die uit het raam hing boven de garage) vertelde dat hij al had gezegd dat hij van een iemand geen telefoonnummer kon vinden... nou dat was ik dus![]()
Dinsdag istie er weer.![]()
Het is dat de beste man mij twee keer eerder fantastisch heeft geholpen, want anders....
Postpostpostpostquote:
quote:
quote:Op vrijdag 9 mei 2008 13:30 schreef JortK het volgende:
postpostpost spamspamspam enz
nee, het zit nog steeds in mijn gympiesquote:Op vrijdag 9 mei 2008 13:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hoe is het nou? Ben je het zand al kwijt?.
oh dan is het goedquote:Op vrijdag 9 mei 2008 13:35 schreef JortK het volgende:
[..]
Was een geintje hoor kijk niet gelijk zo streng naar me
Alleen als we het lepeltje delen!quote:
wat dan?quote:Op vrijdag 9 mei 2008 13:41 schreef JortK het volgende:
Zometeen eens een apart smaakje proberen trouwens
Zullen we dan maar?quote:
Wie zegt dat ze niet gewoon een lepel in twee delen zagen, breken, hakken, snijden of wat dan ook?quote:
hou me op de hoogtequote:Op vrijdag 9 mei 2008 13:46 schreef JortK het volgende:
[..]
Nog geen idee, eens even in de kast kijken zo
is goedquote:
*likquote:
Kamillethee met caramel is ook goed te doen!quote:Op vrijdag 9 mei 2008 14:03 schreef JortK het volgende:
[..]
Het is Kamille thee met honing en vanille geworden
Alleen van de lucht word ik op dit moment al een beetje misselijkquote:Op vrijdag 9 mei 2008 14:05 schreef OA het volgende:
[..]
Kamillethee met caramel is ook goed te doen!
ieh! dat lijkt me echt heel erg viesquote:Op vrijdag 9 mei 2008 14:03 schreef JortK het volgende:
[..]
Het is Kamille thee met honing en vanille geworden
Best wel eigenlijk!quote:
quote:
Ervaring?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 15 augustus 2009 23:05 schreef eer-ik het volgende:
Ik vind je sig nogal denigrerend.
lollerpwnquote:Op vrijdag 9 mei 2008 15:13 schreef eer-ik het volgende:
Ik krijg via mail te horen dat ik ben ingeschreven met toestemming van de faculteit.
Geen geld terug.
Met een beetje pech moet ik zelfs nog 300 euro betalen
quote:
Hoezo, omdat ik om mijn uiterlijk geefquote:
Nog niet geregeld?quote:Op vrijdag 9 mei 2008 15:27 schreef eer-ik het volgende:
godverdomme jodenschool.
Ik word er echt schijtziek van
Lekker visweer hequote:Op vrijdag 9 mei 2008 15:17 schreef Houniet het volgende:
[..]
Hoezo, omdat ik om mijn uiterlijk geef? Wat ben jij chagrijnig vandaag zeg
.
nog al niet? rechtsbijstand inschakelen.quote:Op vrijdag 9 mei 200815:29 schreef eer-ik het volgende:
ik heb echt moeite om deze pagina niet vol te typen met grove scheldwoorden.
Wát een bureaucratische tyfuszooi is het daar zeg.
14 mensen gesproken nu, níemand kan me helpen.
GEEF ME GODVERDOMME GEWOON DAT GELD TERUG [afbeelding]
Zit er wel aan te denken ja.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 15:45 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
nog al niet? rechtsbijstand inschakelen.
Kortebroek: checkquote:Op vrijdag 9 mei 2008 15:44 schreef indahnesia.com het volgende:
teenslippers: check!
korte broek: check!
ijsthee: check!
Goedenavond mensen
inderdaad, dat moet je als eerste doen, zodat jouw probleem niet groter wordt.quote:Op vrijdag 9 mei 200815:50 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Zit er wel aan te denken ja.
Maar het is zoooo irritant.
Ik Het duurt nou sowieso wéér 3 dagen langer, terwijl het zo simpel op te lossen is.
Schrijf me uit en stort dat geld terug.
Klaar.
Over een week wordt er weer geld afgeschreven.
Ik ga sowieso hun rekening laten blocken door de bank, want ik ga niet wéér 300 euro betalen voor jan lul.
ik had nog iets weggelaten:quote:Op vrijdag 9 mei 200815:51 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Kortebroek: check
Blote voeten: check
Koud water en hete koffie: check
Je hebt dr toch wel genomen hequote:Op vrijdag 9 mei 2008 15:55 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik had nog iets weggelaten:
overheerlijke massage: check!
lekkere dame die de massage deed: check!
Maar goed, dat zou offtopic zijn uiteraard, dus verder niet van belang. Maar het was wel lekker.
Ik ben het echt zat met die school.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 15:54 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
inderdaad, dat moet je als eerste doen, zodat jouw probleem niet groter wordt.
eeeh nah... ik heb een vriendin natuurlijk, ik zou ook te ver kunnen gaan.quote:Op vrijdag 9 mei 200815:57 schreef JortK het volgende:
[..]
Je hebt dr toch wel genomen he [afbeelding]
het is ze gewoon om de centen te doen dusquote:Op vrijdag 9 mei 200815:59 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik ben het echt zat met die school.
Eerst schrijven ze consequent, zelfs na veel zeiken en veel gekloot niet in, en aan het eind van het jaar komen ze met: ja, het mocht eigenlijk wel.
Betaal nu dus maar effe. [afbeelding]
En dan te bedenken dat het gedonder met die school al zo'n 9 maanden geleden begon....quote:Op vrijdag 9 mei 2008 15:59 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik ben het echt zat met die school.
Eerst schrijven ze consequent, zelfs na veel zeiken en veel gekloot niet in, en aan het eind van het jaar komen ze met: ja, het mocht eigenlijk wel.
Betaal nu dus maar effe.
Geen lang weekeinde, maar wel een druk schema...quote:Op vrijdag 9 mei 200816:01 schreef DaMart het volgende:
Lang weekend is begonnen [afbeelding].
Nu even sporten.
Kost en inwoning bij jouquote:Op vrijdag 9 mei 2008 16:02 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
eeeh nah... ik heb een vriendin natuurlijk, ik zou ook te ver kunnen gaan.
je moet eens hier komen, drop ik je daar... zeker weten dat je de tijd van je leven hebt.Was een leuk jong ding die echt goed kon masseren. Dat laatste was voor mij dus vrij belangrijk omdat ik dat echt nodig had na 16 uur rondslenteren in deze puinhoop van 16 miljoen mensen.
quote:Op vrijdag 9 mei 200816:03 schreef OA het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat het gedonder met die school al zo'n 9 maanden geleden begon.... [afbeelding]
+1 inzichtvolquote:Op vrijdag 9 mei 2008 16:06 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]dat is hetzelfde gezeik als bij een vrouw, die negen maanden
Ja, grafhonden.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 16:03 schreef OA het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat het gedonder met die school al zo'n 9 maanden geleden begon....
Neem nu maar rechtsbijstand, die kunnen dat soort dingen veel sneller regelen als dat jij dat kanquote:Op vrijdag 9 mei 2008 16:08 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja, grafhonden.
Ben écht klaar met ze.
Ik ga straks thuis wel een brief schrijven dat ze 2 weken hebben om te betalen en anders gooi ik het wel weer neer bij de geschillencommissie ofzo.
inwoning kan wel, vreten en vrouwen betaal je zelf. Ze vroeg 300.000 (22 euro) voor 'extra service', maar helaas moest ik haar laten gaan.quote:
Je vriendin zit ook in indo?quote:Op vrijdag 9 mei 2008 16:08 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
inwoning kan wel, vreten en vrouwen betaal je zelf. Ze vroeg 300.000 (22 euro) voor 'extra service', maar helaas moest ik haar laten gaan.Massage hoort dan ook eigenlijk door een man gedaan te worden, dan heb je dit probleem niet. Maar inderdaad, dat is niet leuk, en die kleine vingertjes zijn ook veel fijner
![]()
He jongenquote:
aangifte doen van diefstalquote:Op vrijdag 9 mei 200816:08 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja, grafhonden.
Ben écht klaar met ze.
Ik ga straks thuis wel een brief schrijven dat ze 2 weken hebben om te betalen en anders gooi ik het wel weer neer bij de geschillencommissie ofzo.
Oh, dus ze weet hoe het eraan toegaat. Massage kan eventueel op meer oplopen...quote:
Hou je het wel netjes!quote:Op vrijdag 9 mei 2008 16:08 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja, grafhonden.
Ben écht klaar met ze.
Zoeen brief schrijf ik altijd zeer netjes hoor...quote:
Mag ik haar dan nemen als ik langskomquote:Op vrijdag 9 mei 2008 16:16 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
jawel hoor 18+9, mijn leeftijd dus.
Dat is de pest idd. Bureaucratische instellingen, mensen die prima weten hoe het hoort en afgehandeld kan worden, maar door de baas aan handen en voeten zijn gebonden...quote:Op vrijdag 9 mei 2008 16:17 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Zoeen brief schrijf ik altijd zeer netjes hoor...
Je moet alleen dreigen blijkbaar voordat je iets fatsoenlijkerwijs geregeld krijgt bij dergelijke instellingen.
Moah, ik weet waar ik moet stoppen, ik weet wat de consequenties zijn van het niet stoppen (iets geheim houden in Indonesie werkt niet, dus dat toch proberen is stom, tenzij je van je vriendin af zou willenquote:Op vrijdag 9 mei 200816:13 schreef OA het volgende:
[..]
Oh, dus ze weet hoe het eraan toegaat. Massage kan eventueel op meer oplopen...
Vriendin: "prima, normaalste zaak van de wereld [afbeelding] " [afbeelding]
ze doet geen massagesquote:Op vrijdag 9 mei 200816:18 schreef JortK het volgende:
[..]
Mag ik haar dan nemen als ik langskom [afbeelding]
waar ga jij zomaar naartoe?quote:Op vrijdag 9 mei 200816:20 schreef OA het volgende:
Zo, ik ga m'n spullen pakken en er zo vandoor. [afbeelding]
chquote:
da's hier al geweest, toen stond ik in de file, net als de rest van de dag eigenlijkquote:Op vrijdag 9 mei 200816:23 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik moet stiekem toch tot 1700 [afbeelding]
Ik ook, maar ik ga gewoon zo weg. Had 3 afdelingen te bemannen vandaag en nog bijna geen reet uitgevoerd...quote:
Maakt het in één klap een stuk duidelijkerquote:Op vrijdag 9 mei 2008 16:32 schreef indahnesia.com het volgende:
owh, daarnet een d vergeten zie ik wel. Bij deze dus.
weet ik nog nietquote:Op vrijdag 9 mei 200816:34 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Wat eet ik vanavond? [afbeelding]
dat is fijnquote:Op vrijdag 9 mei 200816:35 schreef JortK het volgende:
[..]
Maakt het in één klap een stuk duidelijker [afbeelding]
Met kaas?quote:
Nee, dat niet. Maar dat hoeft niet met dit weer.quote:
Gegeten.quote:
Whehehehhequote:
quote:
Haar tussen je broodquote:Op vrijdag 9 mei 2008 17:04 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
maar dan wel een broodje zonder haar
dat is vreemdquote:Op vrijdag 9 mei 200817:03 schreef JortK het volgende:
Een scharrel van mij noemde haar kut na het naaien een tosti kaas [afbeelding]
Die griet die was ook vreemd, die wou dat ik aan dr tepels draaide... op een gegeven moment zat ik zo hard te draaien dat ik dacht dit kan niet goed wezenquote:
Klinkt beter dan een yoghurt etende bouvierquote:Op vrijdag 9 mei 2008 17:03 schreef JortK het volgende:
Een scharrel van mij noemde haar kut na het naaien een tosti kaas
*proest*.. even de radio op een ander kanaal slingerenquote:Op vrijdag 9 mei 200817:07 schreef JortK het volgende:
[..]
Die griet die was ook vreemd, die wou dat ik aan dr tepels draaide... op een gegeven moment zat ik zo hard te draaien dat ik dacht dit kan niet goed wezen [afbeelding]
que?quote:Op vrijdag 9 mei 200817:07 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Klinkt beter dan een yoghurt etende bouvier
quote:Op vrijdag 9 mei 2008 17:07 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Klinkt beter dan een yoghurt etende bouvier
Zon gevoel was het jaquote:Op vrijdag 9 mei 2008 17:08 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
*proest*.. even de radio op een ander kanaal slingeren
hey MPGquote:Op vrijdag 9 mei 200817:09 schreef MPG het volgende:
zo, terug van werkwerkwerk [afbeelding]
ef lekker met dak open rondgetoerd ook [afbeelding] [afbeelding]
He, toch een geruststelling. Dan gaat het dus toch goedkomen met tuutquote:Op vrijdag 9 mei 2008 11:56 schreef BrandX het volgende:
auto-update
Zijn moeder (waarschijnlijk, twas iets oud iig die uit het raam hing boven de garage) vertelde dat hij al had gezegd dat hij van een iemand geen telefoonnummer kon vinden... nou dat was ik dus![]()
Dinsdag istie er weer.![]()
Het is dat de beste man mij twee keer eerder fantastisch heeft geholpen, want anders....
echt slechtquote:Op vrijdag 9 mei 200817:09 schreef JortK het volgende:
[..]
[afbeelding]
Hans Teeuwen kon het ook altijd mooi verwoorden [afbeelding]
[..]
Zon gevoel was het ja [afbeelding]
Ik heb nog steeds een half strand onder me potenquote:Op vrijdag 9 mei 2008 13:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hoe is het nou? Ben je het zand al kwijt?.
moah... niet per se toch?quote:Op vrijdag 9 mei 200817:12 schreef JortK het volgende:
Deze moet trouwens nog wel ff vol hoor voordat ik naar huis ga [afbeelding]
quote:Op vrijdag 9 mei 2008 17:09 schreef MPG het volgende:
zo, terug van werkwerkwerk
ef lekker met dak open rondgetoerd ook![]()
quote:
quote:
Gaat sowieso hard vandaag, ondanks dat mooie weerquote:
jajaja, rustig an.quote:
Verstandigquote:Op vrijdag 9 mei 2008 17:24 schreef JortK het volgende:
Ik voel toch bijna een gevalletje topic diarree aankomen, maar ik hou me in
beter als gewone diarreequote:Op vrijdag 9 mei 200817:24 schreef JortK het volgende:
Ik voel toch bijna een gevalletje topic diarree aankomen, maar ik hou me in [afbeelding]
Dat dan weer welquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |