Dat valt reuze mee. Er wordt wel vocht afgebroken, maar niet meer dan dat je opneemt.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 11:44 schreef Houniet het volgende:
[..]
Nu even niet, koffie breekt zoveel vocht af, helemaal met dit weer.
Mak an kerel.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 11:47 schreef JortK het volgende:
Als ik alsnog moet betalen gooi ik alle kankerramen eruit, ze zitten toch in Den Haag
dan doe ik nog even met je mee.,quote:Op vrijdag 9 mei 2008 11:47 schreef JortK het volgende:
Als ik alsnog moet betalen gooi ik alle kankerramen eruit, ze zitten toch in Den Haag
quote:Op vrijdag 9 mei 2008 11:49 schreef OA het volgende:
[..]
Dat valt reuze mee. Er wordt wel vocht afgebroken, maar niet meer dan dat je opneemt.
Aah daar is zequote:
Dat zou een betere verklaring zijn...quote:Op vrijdag 9 mei 2008 11:56 schreef BrandX het volgende:
auto-update
De garageman is dus doodleuk op vakantie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jammer he? Ik was laatst richting Emmen, dan is het echt alleen maar weilandquote:
Je avatar in huis hebben wel. Dus doe je bestquote:
tja. Je doet er niets aan hèquote:Op vrijdag 9 mei 2008 12:00 schreef OA het volgende:
[..]
Dat zou een betere verklaring zijn...![]()
Ik vind het van geen stijl getuigen...
Nee ik ben gewoon blij dat je er bentquote:
Hier opzich ook wel hoor, behalve dat ik hier temet op de heuvelrug zit, maar dat stelt ook geen hol voor. Geef mij maar de mont blanc om de hoekquote:Op vrijdag 9 mei 2008 12:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
Jammer he? Ik was laatst richting Emmen, dan is het echt alleen maar weiland
quote:Op vrijdag 9 mei 2008 12:02 schreef Houniet het volgende:
[..]
Nee ik ben gewoon blij dat je er bent.
Netjes BXquote:Op vrijdag 9 mei 2008 12:01 schreef BrandX het volgende:
[..]
tja. Je doet er niets aan hè
dinsdag maar eens babbelen met de man. Ga hem lekker een schuldgevoel aanpraten, dat ik dacht dat hij of iemand anders was overleden, dat ik heel erg ongerust was en zodat werkt altijd perfect bij dat soort lui
Gewoon ff pijpen kan ook hoorquote:Op vrijdag 9 mei 2008 12:01 schreef BrandX het volgende:
[..]
tja. Je doet er niets aan hè
dinsdag maar eens babbelen met de man. Ga hem lekker een schuldgevoel aanpraten, dat ik dacht dat hij of iemand anders was overleden, dat ik heel erg ongerust was en zodat werkt altijd perfect bij dat soort lui
quote:
quote:Op vrijdag 9 mei 2008 12:06 schreef Pheno het volgende:
Fok is zo snel, een goudvis is nog eerder de wereld rond dan dat ik een reply kan zetten
Zeker met z'n kunstgebitquote:Op vrijdag 9 mei 2008 12:06 schreef BrandX het volgende:
[..]
vieze oude man van tegen de zestig.
als er al iets van sex aan te pas zou moeten komen, zou hij mij oraal moeten bevredigen
Hier welquote:
En wanneer je moet plassen bemerken dat kukident wel erg goed kleeftquote:
quote:Op vrijdag 9 mei 2008 12:07 schreef BrandX het volgende:
[..]
als zijn tong maar functioneert. Gebit heeft 'ie niet nodig.
WTF is dat?quote:
quote:
ik denk enkelt aan mezelf.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 12:31 schreef Houniet het volgende:
Gun het mij ook een keer Duitsers!
Oh ben je er zo een.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 12:34 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ik denk enkelt aan mezelf.
Zolang ik niet in de zon lig, mag niemand dat
Niet over duitsers beginnen klapjostiquote:Op vrijdag 9 mei 2008 12:31 schreef Houniet het volgende:
Gun het mij ook een keer Duitsers!
quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |