quote:Op vrijdag 9 mei 2008 11:56 schreef BrandX het volgende:
auto-update
De garageman is dus doodleuk op vakantie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
wat beláchelijk zeg!quote:Op vrijdag 9 mei 2008 11:56 schreef BrandX het volgende:
auto-update
De garageman is dus doodleuk op vakantie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Zijn moeder (waarschijnlijk, twas iets oud iig die uit het raam hing boven de garage) vertelde dat hij al had gezegd dat hij van een iemand geen telefoonnummer kon vinden... nou dat was ik dus![]()
Dinsdag istie er weer.![]()
Het is dat de beste man mij twee keer eerder fantastisch heeft geholpen, want anders....
Postpostpostpostquote:
quote:
quote:Op vrijdag 9 mei 2008 13:30 schreef JortK het volgende:
postpostpost spamspamspam enz
nee, het zit nog steeds in mijn gympiesquote:Op vrijdag 9 mei 2008 13:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hoe is het nou? Ben je het zand al kwijt?.
oh dan is het goedquote:Op vrijdag 9 mei 2008 13:35 schreef JortK het volgende:
[..]
Was een geintje hoor kijk niet gelijk zo streng naar me
Alleen als we het lepeltje delen!quote:
wat dan?quote:Op vrijdag 9 mei 2008 13:41 schreef JortK het volgende:
Zometeen eens een apart smaakje proberen trouwens
Zullen we dan maar?quote:
Wie zegt dat ze niet gewoon een lepel in twee delen zagen, breken, hakken, snijden of wat dan ook?quote:
hou me op de hoogtequote:Op vrijdag 9 mei 2008 13:46 schreef JortK het volgende:
[..]
Nog geen idee, eens even in de kast kijken zo
is goedquote:
*likquote:
Kamillethee met caramel is ook goed te doen!quote:Op vrijdag 9 mei 2008 14:03 schreef JortK het volgende:
[..]
Het is Kamille thee met honing en vanille geworden
Alleen van de lucht word ik op dit moment al een beetje misselijkquote:Op vrijdag 9 mei 2008 14:05 schreef OA het volgende:
[..]
Kamillethee met caramel is ook goed te doen!
ieh! dat lijkt me echt heel erg viesquote:Op vrijdag 9 mei 2008 14:03 schreef JortK het volgende:
[..]
Het is Kamille thee met honing en vanille geworden
Best wel eigenlijk!quote:
quote:
Ervaring?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 15 augustus 2009 23:05 schreef eer-ik het volgende:
Ik vind je sig nogal denigrerend.
lollerpwnquote:Op vrijdag 9 mei 2008 15:13 schreef eer-ik het volgende:
Ik krijg via mail te horen dat ik ben ingeschreven met toestemming van de faculteit.
Geen geld terug.
Met een beetje pech moet ik zelfs nog 300 euro betalen
quote:
Hoezo, omdat ik om mijn uiterlijk geefquote:
Nog niet geregeld?quote:Op vrijdag 9 mei 2008 15:27 schreef eer-ik het volgende:
godverdomme jodenschool.
Ik word er echt schijtziek van
Lekker visweer hequote:Op vrijdag 9 mei 2008 15:17 schreef Houniet het volgende:
[..]
Hoezo, omdat ik om mijn uiterlijk geef? Wat ben jij chagrijnig vandaag zeg
.
nog al niet? rechtsbijstand inschakelen.quote:Op vrijdag 9 mei 200815:29 schreef eer-ik het volgende:
ik heb echt moeite om deze pagina niet vol te typen met grove scheldwoorden.
Wát een bureaucratische tyfuszooi is het daar zeg.
14 mensen gesproken nu, níemand kan me helpen.
GEEF ME GODVERDOMME GEWOON DAT GELD TERUG [afbeelding]
Zit er wel aan te denken ja.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 15:45 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
nog al niet? rechtsbijstand inschakelen.
Kortebroek: checkquote:Op vrijdag 9 mei 2008 15:44 schreef indahnesia.com het volgende:
teenslippers: check!
korte broek: check!
ijsthee: check!
Goedenavond mensen
inderdaad, dat moet je als eerste doen, zodat jouw probleem niet groter wordt.quote:Op vrijdag 9 mei 200815:50 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Zit er wel aan te denken ja.
Maar het is zoooo irritant.
Ik Het duurt nou sowieso wéér 3 dagen langer, terwijl het zo simpel op te lossen is.
Schrijf me uit en stort dat geld terug.
Klaar.
Over een week wordt er weer geld afgeschreven.
Ik ga sowieso hun rekening laten blocken door de bank, want ik ga niet wéér 300 euro betalen voor jan lul.
ik had nog iets weggelaten:quote:Op vrijdag 9 mei 200815:51 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Kortebroek: check
Blote voeten: check
Koud water en hete koffie: check
Je hebt dr toch wel genomen hequote:Op vrijdag 9 mei 2008 15:55 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik had nog iets weggelaten:
overheerlijke massage: check!
lekkere dame die de massage deed: check!
Maar goed, dat zou offtopic zijn uiteraard, dus verder niet van belang. Maar het was wel lekker.
Ik ben het echt zat met die school.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 15:54 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
inderdaad, dat moet je als eerste doen, zodat jouw probleem niet groter wordt.
eeeh nah... ik heb een vriendin natuurlijk, ik zou ook te ver kunnen gaan.quote:Op vrijdag 9 mei 200815:57 schreef JortK het volgende:
[..]
Je hebt dr toch wel genomen he [afbeelding]
het is ze gewoon om de centen te doen dusquote:Op vrijdag 9 mei 200815:59 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik ben het echt zat met die school.
Eerst schrijven ze consequent, zelfs na veel zeiken en veel gekloot niet in, en aan het eind van het jaar komen ze met: ja, het mocht eigenlijk wel.
Betaal nu dus maar effe. [afbeelding]
En dan te bedenken dat het gedonder met die school al zo'n 9 maanden geleden begon....quote:Op vrijdag 9 mei 2008 15:59 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik ben het echt zat met die school.
Eerst schrijven ze consequent, zelfs na veel zeiken en veel gekloot niet in, en aan het eind van het jaar komen ze met: ja, het mocht eigenlijk wel.
Betaal nu dus maar effe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |