Waarom zie ik ze altijd wel met firefox, dat vraag ik me sterk af. Oh ja, firefox is te tweaken.quote:Op donderdag 8 mei 2008 09:16 schreef BrandX het volgende:
gele kikkers! WoeiiiiiiI!!!!
quote:Op donderdag 8 mei 2008 09:17 schreef eer-ik het volgende:
Gele kikkers?
Dan is dit al volquote:Op donderdag 8 mei 2008 09:25 schreef DaMart het volgende:
Ah, een nieuwe. Vanavond zal ik de OP even aanvullen met een toepasselijk plaatje.
* OA ziet een wagen van DHL stoppen en er stapt een negert uitquote:Op donderdag 8 mei 2008 09:27 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
* vrolijke-frits belt koerier om te vragen waar hij is
Zet nu in dan.quote:Op donderdag 8 mei 2008 09:29 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar het is een plaatje specifiek voor #816.
Haal dat plaatje dan uit het vorige deel en pleurt dat in de OPquote:Op donderdag 8 mei 2008 09:29 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar het is een plaatje specifiek voor #816.
Dat plaatje staat op mijn computer thuis...quote:
Zolang er niet gewerkt wordt, gaat deze volquote:Op donderdag 8 mei 2008 09:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat plaatje staat op mijn computer thuis...
Maar het is mooi weer, dus deze is hopelijk voor 6 uur toch niet vol...
DHL = donkere hang lul?quote:Op donderdag 8 mei 2008 09:30 schreef OA het volgende:
[..]
* OA ziet een wagen van DHL stoppen en er stapt een negert uit
Bubba!quote:Op donderdag 8 mei 2008 09:30 schreef OA het volgende:
[..]
Hup, werken danquote:Op donderdag 8 mei 2008 09:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zolang er niet gewerkt wordt, gaat deze vol
Nee, hij had slecht pokken bij zich...quote:Op donderdag 8 mei 2008 09:37 schreef eer-ik het volgende:
was het hem oa?
Vrij.quote:
Waarom stappen er altijd negers bij DHL?quote:Op donderdag 8 mei 2008 09:30 schreef OA het volgende:
[..]
Joooquote:Op donderdag 8 mei 2008 09:42 schreef vrolijke-frits het volgende:
Ik ben er weg van!
Dirk ik zie je zo
Ookquote:
Kan je ook stappen bij DHL dan?quote:Op donderdag 8 mei 2008 09:44 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Waarom stappen er altijd negers bij DHL?
Als de zon in de tuin valt, prima. Met een laptopje erbijquote:
Oh ja, dat had ik vorige week al gemoeten. Ik ben langer onderweg dan dat ze bezig zijnquote:Op donderdag 8 mei 2008 09:56 schreef eer-ik het volgende:
Kapper zo.
Check. Hier ook.quote:Op donderdag 8 mei 200809:25 schreef OA het volgende:
* OA wacht ongeduldig op de koerier [afbeelding]
Haha, dat is ook weer zo wat ja.quote:Op donderdag 8 mei 2008 10:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh ja, dat had ik vorige week al gemoeten. Ik ben langer onderweg dan dat ze bezig zijn
en nu nog maar 3quote:Op donderdag 8 mei 2008 11:42 schreef BrandX het volgende:ach, weer eens wat anders, zo'n file-oorzaak
nog 4
Hoi JortXquote:Op donderdag 8 mei 2008 11:43 schreef BrandX het volgende:
hier had ik de 'nog 4' geplaatst:
Files door Frans Bauer
dus deze:
[..]
en nu nog maar 3
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 8 mei 2008 11:48 schreef BrandX het volgende:
ach ja je moet toch wat in je 10minute break.
En de 20.000 haal ik never nooit voor mijn sabbatical, de 19.000 ook niet trouwens, dus moet ik hier maar blij mee zijn
quote:Op donderdag 8 mei 2008 11:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
Gefeliciteerd![]()
.
Ik heb 50 posts geleden de 28.000 gemist, zie ik.
WBquote:Op donderdag 8 mei 2008 11:49 schreef eer-ik het volgende:
Zo, ook weer klaar
ie koerier heb ik niet meer gezien!!quote:Op donderdag 8 mei 2008 11:49 schreef eer-ik het volgende:
Zo, ook weer klaar
Je kan niet op ze vertrouwen. Niemand uitgezonderd.quote:
¤ 22quote:Op donderdag 8 mei 2008 11:57 schreef eer-ik het volgende:
Goeie service wel @ cosmo btw,
Heb 22 euro betaald voor de knipbeurt, dan mag ik over 2 weken terugkomen, knippen ze bakkenbaarden nog effe bij, haarlijn etc, gratis.
Ik was pakketbezorger, geen koerierquote:Op donderdag 8 mei 2008 11:58 schreef OA het volgende:
[..]
Je kan niet op ze vertrouwen. Niemand uitgezonderd.Ook ex-koeriers niet.
bij mij gaat er wel altijd zo'n 50 keer zoveel af als bij jouquote:
Kk scheer gewoon alles over één kam!quote:
Ohja, jij bent langharig tuig toch?quote:[..]
bij mij gaat er wel altijd zo'n 50 keer zoveel af als bij jou
En knippen ze je ook gratis bij?
niet zo bijdehand he, bijknippen is gewoon een fatsoenlijk nederlands woord:quote:Op donderdag 8 mei 2008 12:04 schreef OA het volgende:
[..]
Kk scheer gewoon alles over één kam!![]()
[..]
Ohja, jij bent langharig tuig toch?![]()
Bijknippen doen ze niet, wel eraf knippen.
quote:Op donderdag 8 mei 2008 12:07 schreef eer-ik het volgende:
[..]
niet zo bijdehand he, bijknippen is gewoon een fatsoenlijk nederlands woord:
bij·knip·pen (overgankelijk werkwoord; knipte bij, heeft bijgeknipt)
1 door knippen in een betere vorm brengen
quote:
Nog niet op, komt dalijk.quote:
Dus die koerier is nog niet te laat!quote:Op donderdag 8 mei 2008 12:14 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Nog niet op, komt dalijk.
Tim had vertraging.
Niet door de NS.
Nee, het kan nogquote:
quote:Op donderdag 8 mei 2008 12:17 schreef DaMart het volgende:
Ik krijg nu Google-ads voor koeriers en kappers bij deze pagina van de KSC.
Mooi.quote:
Ehm, het is zomer.quote:Op donderdag 8 mei 2008 12:18 schreef OA het volgende:
Jezus man, pleur ff een andere foto in dat foboJe rookt toch niet meer? Of weer wel?
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 8 mei 2008 09:25 schreef DaMart het volgende:
Ah, een nieuwe. Vanavond zal ik de OP even aanvullen met een toepasselijk plaatje.
Ik heb een andere pc!quote:Op donderdag 8 mei 2008 12:20 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ehm, het is zomer.
Dan mag het
btw,
Opstart probleem met windows Vista BSODS OA?
Sowieso!quote:
Had ik al. pc had ik van thuis meegenomen en later hebben we een laptop gekocht. Broertje kocht een nieuwe pc onlangs, dus kon ik zijn pc krijgen. Best beessie hoor!quote:
quote:
quote:En een multicard reader voor alle fototoestellen die we hier hebben
Valt iid mee. Vorige week waren ze bij appie nog 5 euro per pond...quote:Op donderdag 8 mei 2008 12:44 schreef Pheno het volgende:
7 euro voor een kilo, niet duur. En nu heb ik zin in pannenkoeken, met verse ananasstukjes.
Appie wilt graag verdienen op dat schillen denk ikquote:Op donderdag 8 mei 2008 12:48 schreef OA het volgende:
[..]
Valt iid mee. Vorige week waren ze bij appie nog 5 euro per pond...
Zelfs hier in de buurt zijn er zat boerderijen!quote:Op donderdag 8 mei 2008 12:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Appie wilt graag verdienen op dat schillen denk ikEn ik vind die dingen van de ap erg dun, klein etc. Maar goed, hier in d ebuurt toch zat boerderijen die ze nu oogsten, dus dat valt mee.
Vaak is het juist goedkoper. Ik haal fruit meestal op de markt en vlees bij de Marokkaanse slager. Prima kwaliteit en prijs!quote:Op donderdag 8 mei 2008 13:00 schreef Pheno het volgende:
Vlees bij poelier, groente en fruit bij de (groente) boer. Het verschil is duidelijk te merken aan alles. En echt niet veel duurder dan die meuk in de supermarkt.
Ik maak altijd spiesjes zelfquote:Op donderdag 8 mei 2008 13:45 schreef Pheno het volgende:
Morgen BBQ met zelfgemaakte spiesjes met verse groenten
Kwaliteit > kwantiteit.
Ik betaal 21,50quote:Op donderdag 8 mei 200812:00 schreef OA het volgende:
[..]
¤ 22 [afbeelding] Afzetters. [afbeelding]
Ik betaal ¤ 11,50 [afbeelding]
quote:Op donderdag 8 mei 2008 13:50 schreef OA het volgende:
Vers![]()
Verse ananas![]()
Saté![]()
BBQ![]()
Pannenkoeken![]()
Airco![]()
Karnemelk
Immer, besparen op je schijtpapier en water thuis is goed.quote:
Ik had het al jááren niet meer op, vroeger vond ik het smerig.quote:
Idd.quote:Op donderdag 8 mei 2008 14:16 schreef MPG het volgende:
BrandK was trouwens aardig fanatiek vanmorgen
BrandK?quote:Op donderdag 8 mei 2008 14:16 schreef MPG het volgende:
BrandK was trouwens aardig fanatiek vanmorgen
OAquote:
Ze spamde als ware het JortKquote:
Ja, of JortX, t is maar hoe jet het wilt noemen:quote:
quote:
Whehe.quote:Op donderdag 8 mei 2008 14:19 schreef MPG het volgende:
[..]
OA
Lekker wel. Alleen allemaal dat zand op het strand is niks voor MPGs. Geef mij maar een rotskust zoals bijvoorbeeld in Finland
.
Ik wil nog eens 's zomers naar een der scandinavische landen. Ben geen strandliggert. 1, hooguit 2 dagen vind ik wel leuk, maar dan wil ik wel meer van t land zienquote:Op donderdag 8 mei 2008 14:20 schreef OA het volgende:
[..]
Whehe.
Dan moet je eens naar Malta op vakantie. Zon, warm en rotskusten. Welgeteld één zandstrand geloof ik!
Fuertaventura. Dat is alleen maar strandquote:Op donderdag 8 mei 2008 14:26 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik wil nog eens 's zomers naar een der scandinavische landen. Ben geen strandliggert. 1, hooguit 2 dagen vind ik wel leuk, maar dan wil ik wel meer van t land zien.
Eer ik op de Canarische eilanden kom, moet er heel wat gebeuren...quote:Op donderdag 8 mei 2008 14:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
Fuertaventura. Dat is alleen maar strand
werksessiesquote:Op donderdag 8 mei 2008 14:40 schreef BrandX het volgende:beetje spammerige bui vandaag tussen de werksessies door
quote:Op donderdag 8 mei 2008 14:21 schreef Pheno het volgende:
Oh, omdat ze het n00bish 18k grens passeerde. En dan zeggen dat je druk bent met je scriptie : modden en veelposten
Dom, want het zijn mooie eilanden. Zeker het binnenlandquote:Op donderdag 8 mei 2008 14:37 schreef OA het volgende:
[..]
Eer ik op de Canarische eilanden kom, moet er heel wat gebeuren...
Zeker fistingquote:
gaat eer-ik naar de canarische eilanden?quote:Op donderdag 8 mei 2008 14:37 schreef OA het volgende:
[..]
Eer ik op de Canarische eilanden kom, moet er heel wat gebeuren...
Met zo een bokshandschoen in de doos.quote:
quote:Op donderdag 8 mei 2008 14:41 schreef BrandX het volgende:
[..]
ik sta al weken niet meer in de KSC top 10 (op 1 mei na)
Morgen waarschijnlijk dus weer es een keertje wel
Dat vroeg ik me ook afquote:Op donderdag 8 mei 2008 14:42 schreef BrandX het volgende:
[..]
gaat eer-ik naar de canarische eilanden?
quote:
Goed plan. Zo ef een bakkie scoren.quote:Op donderdag 8 mei 2008 14:50 schreef BrandX het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
en nu ga ik even een bakkiezetten en verder.
Ik wil ook. Heb alleen geen DS en moet nog heel veel doenquote:
Zei ik datquote:
quote:Op donderdag 8 mei 2008 15:41 schreef Muck het volgende:
My god
Ik: "ach, Venlo is best leuk! Je verstaat er alleen niemand"
kennis: "Dat heb ik eerder met Limburgers"
Ik: "Venlo ligt in Limburg"
Kennis: "![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
"
Klaarquote:
Weet je wat jij zou moeten doen?quote:Op donderdag 8 mei 2008 16:43 schreef BrandX het volgende:
heb ik een dubbelgroot probleem. Dus ik moet hem wel laten staan...![]()
![]()
![]()
Iemand een idee????
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee serieus, daar kan je misschien gegevens van de eigenaar achterhalen.Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
Das niet bestquote:Op donderdag 8 mei 2008 16:43 schreef BrandX het volgende:raar probleem....
mijn auto staat bij een garage, prima garage, heeft me al twee keer heel goed geholpen.
Nu zou ik maandagavond gebeld worden of ze hem nog konden fixen, het oude bakkie. Ik werd niet gebeld, en dacht, komt morgen wel.
Afijn, dinsdag, niet gebeld. Ik ook niet meer want was druk met dingen dus dacht: morgenochtend bel ik gelijk ff.
Afijn, ik de hele woensdag bellen, geen gehoor. Er werd gewoon niet opgenomen. Dat was al heel raar, maar goed, ik dacht, morgen ben ik thuis, dan probeer ik het nog een paar keer en anders kan ik er wel ff langsgaan.
Dus ik vanochtend een paar keer gebeld, tot een uurtje of 2. Wederom wordt er niet opgenomen. En dus om half drie ik er maar eens naar toe. Kom ik daar, garage helemaal dicht, allemaal auto's binnen, die van mij staat voor de deur (samen met meer waarvan te zien is dat ze er staan voor garagediensten) en ik zie dat mijn auto nog niet gefixed is. Er hangt niets op de ramen/deuren, geen briefje met familieomstandigheden, failliet of wat dan ook
Bij de buren aangebeld, geen gehoor... Ik naar huis, thuis de ANWB en de Bovag gebeld. Beiden kunnen helemaal niets voor mij doen. Enige advies wat de bovag me gaf is morgen teruggaan en nog eens kijken c.q. de buren proberen
Wat kan ik nou doen? Ik durf hem niet zomaar weg te halen. Als er iets aan gesleuteld is en ik maak de schade erger dan heb ik een dubbelgroot probleem. Dus ik moet hem wel laten staan...![]()
![]()
![]()
Iemand een idee????
weghalen kan niet zomaar. Als ze er al aan hebben zitten sleutelen bestaat de kans dat ik grotere schade genereer...quote:Op donderdag 8 mei 2008 16:48 schreef OA het volgende:
Vaag BX. Probeer de gemeente eens te bellen of de politie en verzekering. Wellicht dat zij je kunnen vertellen wat er aan het handje is en of je je auto zomaar weg kunt halen.
Jouw auto staat dus voor de deur? Je zegt dat er nog niets is gebeurd aan je wagen.. Ik zou hem iig gewoon weghalen. Het is tenslotte jouw auto. Je had hem dringend nodig enzo!
quote:Op donderdag 8 mei 2008 16:49 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Weet je wat jij zou moeten doen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee serieus, daar kan je misschien gegevens van de eigenaar achterhalen.![]()
Maar Papier heeft wel gelijk.
Op zaterdag 15 augustus 2009 23:05 schreef eer-ik het volgende:
Ik vind je sig nogal denigrerend.
Bij faillissement zijn er vaak:quote:Op donderdag 8 mei 2008 16:50 schreef OA het volgende:
Als je al dagen geen gehoor krijgt en het bedrijf is dicht, denk ik iig meteen aan een faillissement...
Of werkt er maar één persoon? Misschien is ie wel dood? Je weet het niet....
Er hoeven heus geen mensen aanwezig te zijn.quote:Op donderdag 8 mei 2008 16:53 schreef MPG het volgende:
[..]
Bij faillissement zijn er vaak:
a) nog mensen aanwezig
b) mensen die als een dolle alles wat los en vatszit pogen weg te halen
c) lastposten van rechtbank enzo
Daar heb je wel gelijk in...quote:Op donderdag 8 mei 2008 16:51 schreef BrandX het volgende:
[..]
weghalen kan niet zomaar. Als ze er al aan hebben zitten sleutelen bestaat de kans dat ik grotere schade genereer...
nou, het is een redelijk klein bedrijfje, en het zou heel goed kunnen dat hij met een hartinfarct in het ziekenhuis ligt ofzoquote:Op donderdag 8 mei 2008 16:50 schreef OA het volgende:
Als je al dagen geen gehoor krijgt en het bedrijf is dicht, denk ik iig meteen aan een faillissement...
Of werkt er maar één persoon? Misschien is ie wel dood? Je weet het niet....
Een brief schrijven heeft (nog) weinig nutquote:Op donderdag 8 mei 2008 16:51 schreef MPG het volgende:
[..]
Das niet best![]()
Tuut
Lijkt mij het beste om het Bovag advies te volgen en de zaak verder voor zover mogelijk goed in de gaten te houden. Wellicht anders nog een brief sturen, waarin je uit de doeken doet dat je verontrust bent en graag even wilt weten hoe de zaken ervoor staan.
Mja, maar dan zijn b en/of c er vaak nog welquote:Op donderdag 8 mei 2008 16:56 schreef OA het volgende:
[..]
Er hoeven heus geen mensen aanwezig te zijn.
Eenmanszaak gaat failliet, deur gaat op slot voordat faillissement daadwerkelijk is uitgesproken en eigenaar verdwijnt met de noorderzon...
"Hallooo, met de Kamer van Koophandel...?"quote:
ja lieverd, allang gedaan, gegevens had ik al, en volgens de kvk is hij (nog) niet failliet.quote:Op donderdag 8 mei 2008 17:10 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
"Hallooo, met de Kamer van Koophandel...?"
Als je nog iets beter je best doet ben je je eigen inlichtingen dienst.quote:Op donderdag 8 mei 2008 17:13 schreef BrandX het volgende:
[..]
ja lieverd, allang gedaan, gegevens had ik al, en volgens de kvk is hij (nog) niet failliet.
Je vergeet, ik werk bij de geschillencommissie, toegang tot kvk heb ik dan voor dit soort dingen wel hoor
Yup.quote:
quote:Op donderdag 8 mei 2008 18:04 schreef cablegunmaster het volgende:
het is bijna 6 uur om welk plaatje gaat het?
33 gradenquote:Op donderdag 8 mei 2008 17:37 schreef Sjowhan het volgende:
30 Graden in de kamer ftw.
Koude douche nemenquote:Op donderdag 8 mei 2008 18:17 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
33 graden![]()
Best warm als je net bent wezen hardlopen
Zouden er ook plaatjes zijn voor de toekomstige topics?quote:Op donderdag 8 mei 2008 18:04 schreef cablegunmaster het volgende:
plaatje
quote:
Mijn Kadabra is weer flink opgeschotenquote:
Lijkt wel of dr tetten groter zijn gewordenquote:Op donderdag 8 mei 2008 18:42 schreef Pheno het volgende:
Ik spam d'r gewoon nog een keer:
[ afbeelding ]
Tov wat?quote:Op donderdag 8 mei 2008 18:44 schreef JortK het volgende:
[..]
Lijkt wel of dr tetten groter zijn geworden
Precies.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
Dat is niet dezelfdequote:
Het bovenste.quote:Op donderdag 8 mei 2008 18:04 schreef cablegunmaster het volgende:
het is bijna 6 uur om welk plaatje gaat het?
Nee, na de 816 waren de schoenzolen van MPG versletenquote:Op donderdag 8 mei 2008 18:23 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Zouden er ook plaatjes zijn voor de toekomstige topics?
quote:Op donderdag 8 mei 2008 18:42 schreef Pheno het volgende:
Ik spam d'r gewoon nog een keer:
[ afbeelding ]
quote:
En ik geen BrandXquote:
Van mijn nieuwe schoenen nog welquote:Op donderdag 8 mei 2008 19:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het bovenste.
[..]
Nee, na de 816 waren de schoenzolen van MPG versleten.
23,7ºquote:Op donderdag 8 mei 2008 18:17 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
33 graden![]()
Best warm als je net bent wezen hardlopen
heb het zandplaatje al gezienquote:Op donderdag 8 mei 2008 19:32 schreef MPG het volgende:
Owja, BX doe toch maar effe naar de OP kijken.
quote:Op donderdag 8 mei 2008 19:43 schreef DaMart het volgende:
Misschien kan deze standaard in de OP erbij?
[ afbeelding ]
Kewlquote:Op donderdag 8 mei 2008 19:43 schreef DaMart het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op donderdag 8 mei 2008 19:43 schreef DaMart het volgende:
[ afbeelding ]
Whehe, doe je goedquote:Op donderdag 8 mei 2008 20:12 schreef Muck het volgende:
ik heb trouwens vandaag letterlijk mijn geld verdiend met koffie drinken
dat dacht ik!quote:
Ze kennen je daar alquote:Op donderdag 8 mei 2008 20:17 schreef Muck het volgende:
[..]
dat dacht ik!
ik kwam binnen en het eerste wat er gezegd werd was: "hoi! ik heb de koffie al voor je ingeschonken"![]()
![]()
Goed bezig Muck! Gewoon kort houden die lui!quote:Op donderdag 8 mei 2008 20:17 schreef Muck het volgende:
[..]
dat dacht ik!
ik kwam binnen en het eerste wat er gezegd werd was: "hoi! ik heb de koffie al voor je ingeschonken"![]()
![]()
quote:Op donderdag 8 mei 2008 20:30 schreef OA het volgende:
[..]
Goed bezig Muck! Gewoon kort houden die lui!
strand, zee, zon, rokjesquote:Op donderdag 8 mei 2008 14:37 schreef OA het volgende:
[..]
Eer-ik op de Canarische eilanden kom, moet er heel wat gebeuren...
quote:
quote:
Hoezo nietquote:
Wel, maar niet met het juiste pakket.quote:Op donderdag 8 mei 2008 20:52 schreef eer-ik het volgende:
[..]
geen koerier meer geweest naar ik aanneem?
Skeletvrachtquote:Op donderdag 8 mei 2008 20:54 schreef OA het volgende:
[..]
Wel, maar niet met het juiste pakket.
Die negert met pokken en een Fedex en Selektvracht koerier...
pics?quote:Op donderdag 8 mei 2008 20:55 schreef OA het volgende:
Oh, en een heel lekkere chick van de GLS, die ik later voor niets heb laten terugkomen!![]()
ik ook nietquote:Op donderdag 8 mei 2008 20:58 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Is dat d'r?
[..]
lmFd
Geen goed woord voor over.
posten danquote:Op donderdag 8 mei 2008 20:59 schreef JortK het volgende:
[..]
Die hoort overduidelijk in het breezer topic
Dat die wagen nog rondrijdt in HIA verbaast me....quote:
Whehe.quote:Op donderdag 8 mei 2008 21:05 schreef OA het volgende:
[..]
Dat die wagen nog rondrijdt in HIA verbaast me....
Ze zijn altijd samen, vader en dochter. 350 kg schoon aan de haak....![]()
Link?quote:Op donderdag 8 mei 2008 21:04 schreef eer-ik het volgende:
MPG, sinds wanneer en waarom weet jij wat van vrachtwagens?
Echt goorquote:
quote:Op donderdag 8 mei 2008 21:15 schreef eer-ik het volgende:
[ afbeelding ]
Blijft goed weer tot iig dinsdag
ik heb vandaag de waakvlam van mijn cv uitgemiktquote:Op donderdag 8 mei 2008 21:15 schreef eer-ik het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
kolere zeg, jij let ook lekker opquote:
Goed bezig jongequote:Op donderdag 8 mei 2008 21:25 schreef vrolijke-frits het volgende:
Zo thuis. Nu even hardlopen tot zo
Sinds immer.quote:Op donderdag 8 mei 2008 21:04 schreef eer-ik het volgende:
En Houniet, waar zit je, mot je wat vragen.
Oh, zoquote:Op donderdag 8 mei 2008 21:27 schreef MPG het volgende:
[..]
Sinds immer.
Aangezien MPaG in het internationaal transport zit.
quote:
* Ik huillach jullie.quote:
jij toch ook?quote:
Ha ja! Lekkah puh!quote:
Nee. mPAg is transportplanner internationaal.quote:Op donderdag 8 mei 2008 21:30 schreef JortK het volgende:
MPG is trucker!!
Pwnquote:Op donderdag 8 mei 2008 21:13 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Voor al die volvo jankballen....
wel pwned.
[ afbeelding ]
quote:
In een vorig leven ofzoquote:Op donderdag 8 mei 2008 21:31 schreef eer-ik het volgende:
[..]
was ik mod?
Ik zit hier pas 4 dagen....
OMGZGOSH!quote:Op donderdag 8 mei 2008 21:31 schreef eer-ik het volgende:
[..]
was ik mod?
Ik zit hier pas 4 dagen....
Ik ook niet, mocht 'm toch al nietquote:Op donderdag 8 mei 2008 21:35 schreef JortK het volgende:
Ik heb trouwens PoeK de laatste dagen niet gezien
Die zit vast bij de mac, chickies te kijkenquote:
Nee, hij is op fok.quote:Op donderdag 8 mei 2008 21:36 schreef MPG het volgende:
[..]
Die zit vast bij de mac, chickies te kijken
Mot je tegen Pooly zeggenquote:Op donderdag 8 mei 2008 21:36 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik ook niet, mocht 'm toch al niet
Tyfuskat.
vrienden te makenquote:Op donderdag 8 mei 2008 21:36 schreef MPG het volgende:
[..]
Zou het inmiddels gelukt zijnquote:
quote:Op donderdag 8 mei 2008 21:42 schreef JortK het volgende:
Houniet en vriendin is zoals JortK en niet spammen
quote:Op donderdag 8 mei 2008 21:36 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik ook niet, mocht 'm toch al niet
Tyfuskat.
Jo !quote:Op donderdag 8 mei 2008 21:04 schreef eer-ik het volgende:
En Houniet, waar zit je, mot je wat vragen.
quote:Op donderdag 8 mei 2008 21:36 schreef MPG het volgende:
[..]
quote:
Die ga ik quotenquote:Op donderdag 8 mei 2008 21:42 schreef JortK het volgende:
Houniet en vriendin is zoals JortK en niet spammen
Hatsikiedeeequote:
quote:
Het was lekker rennen in het parkje hier ja. Lekker afgekoeld. Alleen al die beestjes die tegen je bek aanvliegen was wat minder. Voor de restquote:Op donderdag 8 mei 2008 21:26 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Goed bezig jonge
Het is wel lekker afgekoeld daarvoor he?
quote:Op donderdag 8 mei 2008 22:03 schreef OA het volgende:
Ik doe verdomme één keer mee aan een voetbalonderschriftcompetitie en ik win meteen....
Te gek! Had ik ook toen ik voor het eerst meedeedquote:Op donderdag 8 mei 2008 22:03 schreef OA het volgende:
Ik doe verdomme één keer mee aan een voetbalonderschriftcompetitie en ik win meteen....
Hoe gaat dat precies in z'n werk?quote:Op donderdag 8 mei 2008 22:03 schreef DaMart het volgende:
[..].
Had ik ook de eerste keer dat ik meedeed.
Nu mag jij morgen jureren!
Linkquote:Op donderdag 8 mei 2008 22:03 schreef OA het volgende:
quote:Op donderdag 8 mei 2008 22:04 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Te gek! Had ik ook toen ik voor het eerst meedeed
Ik ruik een complot!quote:Op donderdag 8 mei 2008 22:03 schreef DaMart het volgende:
[..].
Had ik ook de eerste keer dat ik meedeed.
Nu mag jij morgen jureren!
Dat heb ik nou altijd.quote:Op donderdag 8 mei 2008 22:03 schreef OA het volgende:
quote:
Je plaatst voor 10 uur vanavond een nieuwe foto en morgen tussen 6 en 8 post je jouw top 3 (inclusief de onderschriften van KSC'ers) en de slechtste als poedel... vervolgens gaat iedereen zeiken dat je een slechte jury bent, totdat jouw winnaar een nieuwe foto heeft geplaatstquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |