bronquote:Vanwege het huwelijk van Frans Bauer dient het verkeer rondom Oudenbosch en de omliggende wegen rekening te houden met extra drukte. Naar verwachting zullen rond 10.000 mensen getuige willen zijn van de huwelijksvoltrekking.
Want?quote:Op donderdag 8 mei 2008 11:37 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Als hij daarna maar kapt met die kutmuziek van hem
Dit is jouw roeping en FOK! slaat 2 vliegen in 1 klapquote:Op donderdag 8 mei 2008 12:33 schreef Monolith het volgende:
Waar zijjn die zelfmoordterroristen als je ze nodig hebt.
Voor mij als atheist valt de kosten - baten analyse helaas niet zo gunstig uit.quote:Op donderdag 8 mei 2008 12:52 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Dit is jouw roeping en FOK! slaat 2 vliegen in 1 klap
Offers moeten worden gemaakt......quote:Op donderdag 8 mei 2008 13:05 schreef Monolith het volgende:
[..]
Voor mij als atheist valt de kosten - baten analyse helaas niet zo gunstig uit.
...quote:Op donderdag 8 mei 2008 13:46 schreef Urquhart het volgende:
Ik vind sowieso dat de NOS dit live moet gaan uitzenden
Je leest wel selectiever zeg je, maar ondertussen wil je wel een topic openen over FB, maar omdat die er al is, ga je het fenomeen maar extra aandacht te geven door hier te posten??quote:Op vrijdag 9 mei 2008 09:30 schreef Faithy het volgende:
jammer, ik wilde oko een topic openen
kom ik op m'n werk
'vandaag is dé dag hè![]()
'
ik: huh?
'hij gaat trouwen!!!'
ik: huh?wie?
'Weet je dat neiieieieieieiet?'
ik: huh? Nee?wat?
'Frans Bauer![]()
Hij gaat trouwen, en er zijn files en blablablabla
'
ik:![]()
![]()
'Het is wereldnieuws! Hoe kun je dat nou niet weten?'
ik: ik dénk dat ik iets selectiever lees?Mijn ogen vallen nu eenmaal alleen op interessante dingen
terechte klacht
wat voor mensen zitten er op jouw werk?quote:Op vrijdag 9 mei 2008 09:30 schreef Faithy het volgende:
kom ik op m'n werk
'
'hij gaat trouwen!!!'
'Frans Bauer![]()
'
![]()
ik: ik dénk dat ik iets selectiever lees?Mijn ogen vallen nu eenmaal alleen op interessante dingen
terechte klacht
je kunt neit genoeg klaagbaaktopics over volks'artiesten' makenquote:Op vrijdag 9 mei 2008 09:37 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Je leest wel selectiever zeg je, maar ondertussen wil je wel een topic openen over FB, maar omdat die er al is, ga je het fenomeen maar extra aandacht te geven door hier te posten??
mensen die de Story, Privé en Weekend lezen en naar SBS Shownieuws kijkenquote:Op vrijdag 9 mei 2008 09:42 schreef DANILXL het volgende:
[..]
wat voor mensen zitten er op jouw werk?
Echt wel! 1 is al teveelquote:Op vrijdag 9 mei 2008 09:42 schreef Faithy het volgende:
[..]
je kunt neit genoeg klaagbaaktopics over volks'artiesten' maken
als de buurman het volume weer eens op max zet, kan ik er weinig anders aan doenquote:Op vrijdag 9 mei 2008 09:44 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Echt wel! 1 is al teveel
Alsof je verplicht wordt te luisteren naar dat soort muziek
Uit jouw reacties maak ik op dat jij er vrijwillig naar luistert. Sta je soms ook in die file?quote:Op vrijdag 9 mei 2008 09:44 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Echt wel! 1 is al teveel
Alsof je verplicht wordt te luisteren naar dat soort muziek
Hmmm, daar kun je wel gelijk in hebben, alleen Arnhem Zuid telt al zo'n populatie....quote:
Whehe iedereen op jouw werk doet fok smileys na als ze praten.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 09:30 schreef Faithy het volgende:
kom ik op m'n werk
'
'hij gaat trouwen!!!'
'Frans Bauer![]()
'
![]()
terechte klacht
Nee, ook dit begrijp je weer verkeerd. Het wordt herkenbaar.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 09:46 schreef cdneger het volgende:
[..]
Uit jouw reacties maak ik op dat jij er vrijwillig naar luistert. Sta je soms ook in die file?
tof hè?quote:Op vrijdag 9 mei 2008 09:54 schreef boskameel het volgende:
[..]
Whehe iedereen op jouw werk doet fok smileys na als ze praten.
Plisie bellen....quote:Op vrijdag 9 mei 2008 09:45 schreef Faithy het volgende:
[..]
als de buurman het volume weer eens op max zet, kan ik er weinig anders aan doen![]()
door 'zappen' of zender switchen zit er dan niet bij..
en dan zeg je: dan zet je die van jou toch ook keihard?
ja...
maar niet om half 3 's nachts
quote:Op vrijdag 9 mei 2008 09:53 schreef Adelante het volgende:
[..]
Hmmm, daar kun je wel gelijk in hebben, alleen Arnhem Zuid telt al zo'n populatie....
die is al heul vaak geweestquote:Op vrijdag 9 mei 2008 09:56 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Plisie bellen....
Half 3 's nachts? Lekkere buren heb je
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |