Ik had het al jááren niet meer op, vroeger vond ik het smerig.quote:
Idd.quote:Op donderdag 8 mei 2008 14:16 schreef MPG het volgende:
BrandK was trouwens aardig fanatiek vanmorgen
BrandK?quote:Op donderdag 8 mei 2008 14:16 schreef MPG het volgende:
BrandK was trouwens aardig fanatiek vanmorgen
OAquote:
Ze spamde als ware het JortKquote:
Ja, of JortX, t is maar hoe jet het wilt noemen:quote:
quote:
Whehe.quote:Op donderdag 8 mei 2008 14:19 schreef MPG het volgende:
[..]
OA
Lekker wel. Alleen allemaal dat zand op het strand is niks voor MPGs. Geef mij maar een rotskust zoals bijvoorbeeld in Finland
.
Ik wil nog eens 's zomers naar een der scandinavische landen. Ben geen strandliggert. 1, hooguit 2 dagen vind ik wel leuk, maar dan wil ik wel meer van t land zienquote:Op donderdag 8 mei 2008 14:20 schreef OA het volgende:
[..]
Whehe.
Dan moet je eens naar Malta op vakantie. Zon, warm en rotskusten. Welgeteld één zandstrand geloof ik!
Fuertaventura. Dat is alleen maar strandquote:Op donderdag 8 mei 2008 14:26 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik wil nog eens 's zomers naar een der scandinavische landen. Ben geen strandliggert. 1, hooguit 2 dagen vind ik wel leuk, maar dan wil ik wel meer van t land zien.
Eer ik op de Canarische eilanden kom, moet er heel wat gebeuren...quote:Op donderdag 8 mei 2008 14:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
Fuertaventura. Dat is alleen maar strand
werksessiesquote:Op donderdag 8 mei 2008 14:40 schreef BrandX het volgende:beetje spammerige bui vandaag tussen de werksessies door
quote:Op donderdag 8 mei 2008 14:21 schreef Pheno het volgende:
Oh, omdat ze het n00bish 18k grens passeerde. En dan zeggen dat je druk bent met je scriptie : modden en veelposten
Dom, want het zijn mooie eilanden. Zeker het binnenlandquote:Op donderdag 8 mei 2008 14:37 schreef OA het volgende:
[..]
Eer ik op de Canarische eilanden kom, moet er heel wat gebeuren...
Zeker fistingquote:
gaat eer-ik naar de canarische eilanden?quote:Op donderdag 8 mei 2008 14:37 schreef OA het volgende:
[..]
Eer ik op de Canarische eilanden kom, moet er heel wat gebeuren...
Met zo een bokshandschoen in de doos.quote:
quote:Op donderdag 8 mei 2008 14:41 schreef BrandX het volgende:
[..]
ik sta al weken niet meer in de KSC top 10 (op 1 mei na)
Morgen waarschijnlijk dus weer es een keertje wel
Dat vroeg ik me ook afquote:Op donderdag 8 mei 2008 14:42 schreef BrandX het volgende:
[..]
gaat eer-ik naar de canarische eilanden?
quote:
Goed plan. Zo ef een bakkie scoren.quote:Op donderdag 8 mei 2008 14:50 schreef BrandX het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
en nu ga ik even een bakkiezetten en verder.
Ik wil ook. Heb alleen geen DS en moet nog heel veel doenquote:
Zei ik datquote:
quote:Op donderdag 8 mei 2008 15:41 schreef Muck het volgende:
My god
Ik: "ach, Venlo is best leuk! Je verstaat er alleen niemand"
kennis: "Dat heb ik eerder met Limburgers"
Ik: "Venlo ligt in Limburg"
Kennis: "![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
"
Klaarquote:
Weet je wat jij zou moeten doen?quote:Op donderdag 8 mei 2008 16:43 schreef BrandX het volgende:
heb ik een dubbelgroot probleem. Dus ik moet hem wel laten staan...![]()
![]()
![]()
Iemand een idee????
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee serieus, daar kan je misschien gegevens van de eigenaar achterhalen.Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
Das niet bestquote:Op donderdag 8 mei 2008 16:43 schreef BrandX het volgende:raar probleem....
mijn auto staat bij een garage, prima garage, heeft me al twee keer heel goed geholpen.
Nu zou ik maandagavond gebeld worden of ze hem nog konden fixen, het oude bakkie. Ik werd niet gebeld, en dacht, komt morgen wel.
Afijn, dinsdag, niet gebeld. Ik ook niet meer want was druk met dingen dus dacht: morgenochtend bel ik gelijk ff.
Afijn, ik de hele woensdag bellen, geen gehoor. Er werd gewoon niet opgenomen. Dat was al heel raar, maar goed, ik dacht, morgen ben ik thuis, dan probeer ik het nog een paar keer en anders kan ik er wel ff langsgaan.
Dus ik vanochtend een paar keer gebeld, tot een uurtje of 2. Wederom wordt er niet opgenomen. En dus om half drie ik er maar eens naar toe. Kom ik daar, garage helemaal dicht, allemaal auto's binnen, die van mij staat voor de deur (samen met meer waarvan te zien is dat ze er staan voor garagediensten) en ik zie dat mijn auto nog niet gefixed is. Er hangt niets op de ramen/deuren, geen briefje met familieomstandigheden, failliet of wat dan ook
Bij de buren aangebeld, geen gehoor... Ik naar huis, thuis de ANWB en de Bovag gebeld. Beiden kunnen helemaal niets voor mij doen. Enige advies wat de bovag me gaf is morgen teruggaan en nog eens kijken c.q. de buren proberen
Wat kan ik nou doen? Ik durf hem niet zomaar weg te halen. Als er iets aan gesleuteld is en ik maak de schade erger dan heb ik een dubbelgroot probleem. Dus ik moet hem wel laten staan...![]()
![]()
![]()
Iemand een idee????
weghalen kan niet zomaar. Als ze er al aan hebben zitten sleutelen bestaat de kans dat ik grotere schade genereer...quote:Op donderdag 8 mei 2008 16:48 schreef OA het volgende:
Vaag BX. Probeer de gemeente eens te bellen of de politie en verzekering. Wellicht dat zij je kunnen vertellen wat er aan het handje is en of je je auto zomaar weg kunt halen.
Jouw auto staat dus voor de deur? Je zegt dat er nog niets is gebeurd aan je wagen.. Ik zou hem iig gewoon weghalen. Het is tenslotte jouw auto. Je had hem dringend nodig enzo!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |