Niemand?quote:Op donderdag 8 mei 2008 10:39 schreef Mr_Moon het volgende:
Ik raak hier licht geirriteerd; elke morgen als m'n systeem opstart moet ik controleren welk inputmenu aanstaat. Normaal zou dit Belgisch moeten zijn, maar om wat voor redenen ook start het systeem regelmatig op met de amerikaanse toetsenbord layout geactiveerd...![]()
Verdomd lastig met een azerty toetsenbord...
Is dit een bug in OS X? Anyone?
In de online store wellicht , maar in New York is de vraag te groot. Maar goed je moet er maar net lang aanwezig zijn om hem in de online store te bestellen.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 10:41 schreef Dizer het volgende:
[..]
Volgens de store van apple.com is er een levertijd van 5 a 7 werkdagen... dat valt toch wel mee??
Leopard onthoud het verschil tussen aangesloten toetsenborden en dus ook de instellingen. Dus je zou het voor allebei gelijk moeten trekken in de instellingen en dan heb je er geen last vanquote:Op donderdag 8 mei 2008 22:10 schreef skiczukie het volgende:
Ik heb een vraagje over mijn nieuwe toestenbord.Op mijn MB is de functie Desktop F11 (Exposé), maar op mijn toetsenbord is dat F5 want F11 is daar het geluid. Met mijn MB is het dus net omgkeerd, daar is F5 het geluid. Welke knop kan ik instellen zodat ik het niet steeds moet veranderen als ik mijn toestenbord losmaak? Hopelijk begrijpen jullie wat ik bdoel.
Waar wil je het instellen dan? In System prefs kan het in ieder geval niet. Tenminste niet bij mij ik weet niet of het anders is op een Book.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 11:07 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Leopard onthoud het verschil tussen aangesloten toetsenborden en dus ook de instellingen. Dus je zou het voor allebei gelijk moeten trekken in de instellingen en dan heb je er geen last van.
Je sluit je toetsenbord aan en je kan bij je Toetsenbord gewoon je Expose toetsen e.d. wijzigen? Dan slaat het die verandering op voor *dat* specifieke toetsenbord.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 11:13 schreef JoMo0 het volgende:
[..]
Waar wil je het instellen dan? In System prefs kan het in ieder geval niet. Tenminste niet bij mij ik weet niet of het anders is op een Book.
Dat zou kunnen , maar goed het staat bij mij ook standaard ingesteld op F12 en ik start het ook met F4.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 11:26 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Je sluit je toetsenbord aan en je kan bij je Toetsenbord gewoon je Expose toetsen e.d. wijzigen? Dan slaat het die verandering op voor *dat* specifieke toetsenbord.
Ja, zo heb ik het inmiddels ook. Alleen Windows houdt zich er niet aanquote:Op vrijdag 9 mei 2008 11:31 schreef JoMo0 het volgende:
[..]
Dat zou kunnen , maar goed het staat bij mij ook standaard ingesteld op F12 en ik start het ook met F4.
De FN toets is het toverwoord ; geen instelling meer nodig.
Je kan nog altijd iMovie '06 downloaden.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 10:17 schreef Remzz het volgende:
Ligt het trouwens aan mij of werkt de nieuwe iMovie(08) veel slechter dan die in de vorige iLife
Ik kan er echt niets mee....
Dat was mijn vraag dus. Beter zo.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 11:31 schreef JoMo0 het volgende:
[..]
Dat zou kunnen , maar goed het staat bij mij ook standaard ingesteld op F12 en ik start het ook met F4.
De FN toets is het toverwoord ; geen instelling meer nodig.
Functietoets , op je MacBook zit bijvoorbeeld geen delete knop maar FN + Backspace is delete.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 13:56 schreef skiczukie het volgende:
Waar is die fn-key eigenlijk voor bedoeld?
Handigquote:Op vrijdag 9 mei 2008 12:05 schreef Junkie het volgende:
[..]
Je kan nog altijd iMovie '06 downloaden.
Dat is toch gewoon een standaard functie?quote:Op vrijdag 9 mei 2008 16:50 schreef mrbox het volgende:
weet iemand van jullie dat mss zo direct? bestaat er ook een instelling of applicatie die er voor zorgt dat je backlight automatisch dimt @ batterij en weer op "normaal" gaat als op netstroom ?
Klik even op je battery-icoontje rechtsboven en ga even kijken bij Custom.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 21:12 schreef mrbox het volgende:
Ow maf, waarom werkt dat hier dan niet....
* mrbox gaat ff op onderzoek uit
Batterij klikken en dan voorkeurpannel energie stand. Kun je instellen wat je wilt bij batterij en lichtnetquote:Op vrijdag 9 mei 2008 16:50 schreef mrbox het volgende:
weet iemand van jullie dat mss zo direct? bestaat er ook een instelling of applicatie die er voor zorgt dat je backlight automatisch dimt @ batterij en weer op "normaal" gaat als op netstroom ?
Dat zeg ik net.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 21:46 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Batterij klikken en dan voorkeurpannel energie stand. Kun je instellen wat je wilt bij batterij en lichtnet
50nW is maximaal toegestaan en volkomen ongeschikt.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 21:18 schreef Anthraxx het volgende:
Het enige wat ik zou kunnen bedenken is dat duurdere FM Transmitters een hoger vermogen gebruiken om uit te zenden waardoor je antenne een beter signaal op kan pikken. Helaas is het nadeel dat je ook meteen op een grotere afstand zend, een voeding nodig hebt en dat je illegaal bezig bent. Sowieso is het FM spectrum in Nederland overbezet, dus de kans dat je een vrije frequentie vind is nihill. Ik zou voor de kabel optie gaan. Of als je een casette radio hebt met een speciaal bandje waar je de iPod aan kan prikken.
Statusbalk ftw.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 22:00 schreef EvilMarc het volgende:
Ik ben de eerste hier!!De 3g iPhone is aangekondigd !
![]()
![]()
![]()
http://www.tuaw.com/2008/05/10/3g-iphone-is-official/
Haha, geweldig. Dat muziekje ook, heerlijk.quote:
Maar ik verdien kudo's omdat ik nog moeite heb gedaan om het te verbergenquote:
Dus mocht je nog in de buurt zijnquote:In Delfzijl hebben ze prachtige pinksterfeesten. En daar hoort een kermis natuurlijk bij.
Gisteren ben ik even langsgeweest, en tot mijn verbazing zag ik een speel automaat waarbij je Iphones kan winnen!!
8Gb en de 16Gb versie. Natuurlijk gevraagd of ik er eentje kon kopen, maar dat was natuurlijk not done!
Het zijn van die behendigheidsgames, 3 keer iets raakschieten, en de Iphone is voor jou! Dus voor 5 euro, en een doses geluk kan die voor jou zijn.
nou vraag ik je....
Er liggen een paar fotorolletjes in.quote:Op zondag 11 mei 2008 23:24 schreef Peppi-en-Kokki het volgende:
Goed hoor. Wanneer ga ik je koelkast plunderen?
nee, op OSxquote:Op maandag 12 mei 2008 11:09 schreef Peppi-en-Kokki het volgende:
Onder Windows? die filenames zullen wel met een of andere characterlimit te maken hebben of whatever. Trek even twee minuutjes uit om de tags goed te zetten en je bent er vanaf.
ja, het programma was ook wel wat brak.quote:Op maandag 12 mei 2008 11:25 schreef De_Hertog het volgende:
Ten eerste, ik weet niet welk programma je gebruikt om je bestanden om te zetten, maar de meeste convertors kunnen van bestandsnamen wel betere tags maken dan dit. Als je tags meteen goed staan heb je dit probleem waarschijnlijk ook niet.
Ten tweede, aangezien hij het zo te zien wel als één album ziet, is er waarschijnlijk een foutje in de nummering gelopen. In mijn iTunes heb ik een kolom met nummering staan, ik zie bij jou in de eerste kolom geen nummer. Kijk eens waar dat aan ligt, of vul anders in de info de juiste nummers in.
Kun je ook als podcast downloaden vanuit de iTunes store ..quote:Op maandag 12 mei 2008 15:39 schreef skiczukie het volgende:
Misschien kennen jullie dit al, ik nog niet.
Best leuk om te zien. Bill Gates valt me nog 100% mee.
Nice.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 08:05 schreef Jarno het volgende:
Ik heb m'n iPhone terug! Ik heb m'n iPhone terug! Yay-whoo!
Ik denk dat er vandaag een nieuwe iPhone komt.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 11:48 schreef JoMo0 het volgende:
[..]
Nice.
Zou er vandaag nog wat op stapel staan , immers is het dinsdag ..
Als ze dat ook moesten doen kostte het NOG meer ..quote:Op dinsdag 13 mei 2008 11:54 schreef Jarno het volgende:
Het enige jammere is dat ik nu een zilveren achterkantje heb zonder m'n IMEI nummer erin enzo. Dat is vervangen door een generiek (wel Apple origineel) achterkantje, dus alleen met het Apple logo erop. Achja. Verder ziet -ie er wel wel helemaal als nieuw uit zeg, erg mooi. Nu maar hopen dat de verzekering snel terugbetaalt..
Is het niet het standaard kleurtje ofzow? Een mooie schone achterkant is toch mooi meegenomen? En zonder cijfers lijkt me toch mooier?quote:Op dinsdag 13 mei 2008 11:54 schreef Jarno het volgende:
Het enige jammere is dat ik nu een zilveren achterkantje heb zonder m'n IMEI nummer erin enzo. Dat is vervangen door een generiek (wel Apple origineel) achterkantje, dus alleen met het Apple logo erop. Achja. Verder ziet -ie er wel wel helemaal als nieuw uit zeg, erg mooi. Nu maar hopen dat de verzekering snel terugbetaalt..
Nu ik er eenmaal aan gewend bent is het wel strakker idd. En het is idd hetzelfde achterkantje (mat zilver met glimmend appeltje), maar dan zonder je IMEI nummer en model 8GB enzo.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 15:25 schreef Junkie het volgende:
[..]
Is het niet het standaard kleurtje ofzow? Een mooie schone achterkant is toch mooi meegenomen? En zonder cijfers lijkt me toch mooier?
Een iomega? Ik heb daar gister ook even naar gekeken op internet, en die bovankant ziet er uit als een LaCie Porsche .. past die LaCie met de pootjes precies op die iomega? Dat zou wel erg wel erg tof zijn.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 13:49 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Zo...nu ook met 1 TB externe HD FW800: op slag meer ruimte.
Oh ja, wie zat hier ook weer op de TU Delft...?
Dat is juist mijn vraag, eigenlijk maakt het me niet zoveel uit, beneden kan ik ook op de computer. Maar het zou wel lekker zijn in de zomer om in de tuin te kunnen zitten.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 18:10 schreef Sjoewe het volgende:
Wil je een laptop of niet? Simpele vraag, simpel antwoord.
En die je alleen zelf kunt beantwoorden.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 18:25 schreef Suga_Mama het volgende:
Dat is juist mijn vraag,
Dus als wij allemaal roepen, dat je een laptop moet kopen dan koop je een laptop?quote:Op dinsdag 13 mei 2008 18:25 schreef Suga_Mama het volgende:
[..]
Dat is juist mijn vraag, eigenlijk maakt het me niet zoveel uit, beneden kan ik ook op de computer. Maar het zou wel lekker zijn in de zomer om in de tuin te kunnen zitten.
très simpel. wil je m meenemen/buitenzitten? dan neem je n macbook (al moet ik zeggen dat ik zelden buiten zit met mn macbook)quote:Op dinsdag 13 mei 2008 18:06 schreef Suga_Mama het volgende:
Vraag vraag,
Mijn windhoos pc is dood, dus nu kan ik mooi een Appeltje kopen.
Alleen, wat neem ik? Een macbook of een iMac?
Vrienden en kennissen zeggen dat de iMac sneller/beter/handiger is.
Ik vraag het nog even aan de kenners, ik ga 'm niet gebruiken op school ofzo, gewoon thuis.
Geen oplossing voor je probleem, maar dat programma is Disk Inventory Xquote:Op woensdag 14 mei 2008 12:23 schreef Walter_Sobchak het volgende:
On a similar note: hoe heet dat programma ook alweer waarmee je kunt kijken welke files de grootste HD-ruimte innemen?
Neemt TM Applications mee? En je ~/Library? Ik heb alles geexclude, behalve Documents en dat gaat prima.quote:Op woensdag 14 mei 2008 12:23 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Heeft iemand hier ook last van..? Ik heb een initial backup gedaan met TM en daar de grootste HD-vullers uit weglaten (downloads, films)
[ afbeelding ]
Maar TimeMachine wilde vanochtend al een nieuwe backup maken van 5 GB. Vreemd, maar toegelaten. Nu wil TM een nieuwe backup gaan maken van bijna 19 GB, zonder dat ik snap waar die data vandaan komt. Ik heb hooguit 400 Mb aan nieuwe foto's toegevoegd, but that's it.
[ afbeelding ]
Zo raakt de externe HD natuurlijk wel erg rap vol. Iemand een ideetje..?
On a similar note: hoe heet dat programma ook alweer waarmee je kunt kijken welke files de grootste HD-ruimte innemen?
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 11:56 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ik denk dat er vandaag een nieuwe iPhone komt.
Dat was vooral omdat Jarno een paar posts hoger meldde dat ie net z'n oude iPhone heb gehad. Alhoewel ik het wel vreemd zou vinden als Apple serieus een maand lang geen / nauwelijks iPhones verkoopt...quote:
That thing s*cks MonkeyBalls..quote:Op donderdag 15 mei 2008 13:32 schreef Junkie het volgende:
[ afbeelding ]
Munk Bogballe turns MacBook into luxury "Workstation"
![]()
![]()
![]()
Price: GBP 3500 = 4049,99 euro![]()
When does the hurting stop?
Ach, stom topic.quote:Op donderdag 15 mei 2008 13:15 schreef Swetsenegger het volgende:
Nu gaan de windows adepten MIJ vertellen hoe het windows logo program in combinatie met driver signing werkt
Living hell.quote:Op donderdag 15 mei 2008 18:53 schreef JoMo0 het volgende:
Anders zit je even 24 uur zonder internet ..
Dat soort dingen mag je niet zeggen! Hier ook niet! Danny leest mee!quote:Op donderdag 15 mei 2008 15:23 schreef Jarno het volgende:
Godskolere, even hier maar stoom afblazen want in FB krijg je gelijk weer Danny op je dak, maar wat een traag en onbruikbaar kutforum is dat FOK! geworden zeg. En wat zijn die database errors gru-we-lijk irritant.
DOE ER WAT AAN PRUTZ0RZ!!!1111
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |