Niemand?quote:Op donderdag 8 mei 2008 10:39 schreef Mr_Moon het volgende:
Ik raak hier licht geirriteerd; elke morgen als m'n systeem opstart moet ik controleren welk inputmenu aanstaat. Normaal zou dit Belgisch moeten zijn, maar om wat voor redenen ook start het systeem regelmatig op met de amerikaanse toetsenbord layout geactiveerd...![]()
Verdomd lastig met een azerty toetsenbord...
Is dit een bug in OS X? Anyone?
In de online store wellicht , maar in New York is de vraag te groot. Maar goed je moet er maar net lang aanwezig zijn om hem in de online store te bestellen.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 10:41 schreef Dizer het volgende:
[..]
Volgens de store van apple.com is er een levertijd van 5 a 7 werkdagen... dat valt toch wel mee??
Leopard onthoud het verschil tussen aangesloten toetsenborden en dus ook de instellingen. Dus je zou het voor allebei gelijk moeten trekken in de instellingen en dan heb je er geen last vanquote:Op donderdag 8 mei 2008 22:10 schreef skiczukie het volgende:
Ik heb een vraagje over mijn nieuwe toestenbord.Op mijn MB is de functie Desktop F11 (Exposé), maar op mijn toetsenbord is dat F5 want F11 is daar het geluid. Met mijn MB is het dus net omgkeerd, daar is F5 het geluid. Welke knop kan ik instellen zodat ik het niet steeds moet veranderen als ik mijn toestenbord losmaak? Hopelijk begrijpen jullie wat ik bdoel.
Waar wil je het instellen dan? In System prefs kan het in ieder geval niet. Tenminste niet bij mij ik weet niet of het anders is op een Book.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 11:07 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Leopard onthoud het verschil tussen aangesloten toetsenborden en dus ook de instellingen. Dus je zou het voor allebei gelijk moeten trekken in de instellingen en dan heb je er geen last van.
Je sluit je toetsenbord aan en je kan bij je Toetsenbord gewoon je Expose toetsen e.d. wijzigen? Dan slaat het die verandering op voor *dat* specifieke toetsenbord.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 11:13 schreef JoMo0 het volgende:
[..]
Waar wil je het instellen dan? In System prefs kan het in ieder geval niet. Tenminste niet bij mij ik weet niet of het anders is op een Book.
Dat zou kunnen , maar goed het staat bij mij ook standaard ingesteld op F12 en ik start het ook met F4.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 11:26 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Je sluit je toetsenbord aan en je kan bij je Toetsenbord gewoon je Expose toetsen e.d. wijzigen? Dan slaat het die verandering op voor *dat* specifieke toetsenbord.
Ja, zo heb ik het inmiddels ook. Alleen Windows houdt zich er niet aanquote:Op vrijdag 9 mei 2008 11:31 schreef JoMo0 het volgende:
[..]
Dat zou kunnen , maar goed het staat bij mij ook standaard ingesteld op F12 en ik start het ook met F4.
De FN toets is het toverwoord ; geen instelling meer nodig.
Je kan nog altijd iMovie '06 downloaden.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 10:17 schreef Remzz het volgende:
Ligt het trouwens aan mij of werkt de nieuwe iMovie(08) veel slechter dan die in de vorige iLife
Ik kan er echt niets mee....
Dat was mijn vraag dus. Beter zo.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 11:31 schreef JoMo0 het volgende:
[..]
Dat zou kunnen , maar goed het staat bij mij ook standaard ingesteld op F12 en ik start het ook met F4.
De FN toets is het toverwoord ; geen instelling meer nodig.
Functietoets , op je MacBook zit bijvoorbeeld geen delete knop maar FN + Backspace is delete.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 13:56 schreef skiczukie het volgende:
Waar is die fn-key eigenlijk voor bedoeld?
Handigquote:Op vrijdag 9 mei 2008 12:05 schreef Junkie het volgende:
[..]
Je kan nog altijd iMovie '06 downloaden.
Dat is toch gewoon een standaard functie?quote:Op vrijdag 9 mei 2008 16:50 schreef mrbox het volgende:
weet iemand van jullie dat mss zo direct? bestaat er ook een instelling of applicatie die er voor zorgt dat je backlight automatisch dimt @ batterij en weer op "normaal" gaat als op netstroom ?
Klik even op je battery-icoontje rechtsboven en ga even kijken bij Custom.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 21:12 schreef mrbox het volgende:
Ow maf, waarom werkt dat hier dan niet....
* mrbox gaat ff op onderzoek uit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |