Het is net windowsquote:Op woensdag 7 mei 2008 16:51 schreef Remzz het volgende:
Mijn iMac geeft aan dat er geen hardware voor bluetooth is geïnstalleerd terwijl 3 uur geleden de bluetooth het nog gewoon deed
Ik heb de boel zelfs al helemaal opnieuw geïnstalleerd.
Heb ik lang over na moeten denkenquote:Op woensdag 7 mei 2008 17:36 schreef Svyatagor het volgende:
Lof voor deze tt.
Lekker nooit ..quote:Op woensdag 7 mei 2008 17:39 schreef vrolijke-frits het volgende:
Mijn huidige abo loopt af, en ik wil dus gewoon een iPhoneMaar wanneer komt dat ding nou hier uit?
Slechte zaak ; wellicht je PRAM zappen met CMD + Option + P + R ?quote:Op woensdag 7 mei 2008 16:51 schreef Remzz het volgende:
Mijn iMac geeft aan dat er geen hardware voor bluetooth is geïnstalleerd terwijl 3 uur geleden de bluetooth het nog gewoon deed
Ik heb de boel zelfs al helemaal opnieuw geïnstalleerd.
Wachten tot WWDC ..quote:
Een nieuw sim-only abbo afsluiten voor een appel en een ei, en via MP oid een iPhone scoren. Net zo makkelijk.quote:
Leuke dropshadow bij die eerste.quote:Op woensdag 7 mei 2008 18:55 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
TVP. Timemachine Verdween Plotseling.
Ik wil juist die G2, maar is dat nu diegene die hier gaat uikomen?quote:Op woensdag 7 mei 2008 17:42 schreef JoMo0 het volgende:
[..]
Wachten tot WWDC ..
En als je er niets om geeft , en er komt dan de iPhone G2 kun je natuurlijk voor een prikkie een G1 scoren.
Geld groeit niet op mijn rugquote:Op woensdag 7 mei 2008 17:43 schreef EvilMarc het volgende:
Voor een paar maandjes met ene oude rondlopen, doe ik ook
Mijn huidige sim-only kan ik ook ff verlengen en dan daarna als 'ie uit is er onbeperkt Internet bij doen, hé that's a planquote:Op woensdag 7 mei 2008 17:49 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Een nieuw sim-only abbo afsluiten voor een appel en een ei, en via MP oid een iPhone scoren. Net zo makkelijk.
Nee, niks mis met Safari. Ik gebruik het sinds ik mijn MacBook heb en ga nooit meer iets anders gebruiken.quote:Op woensdag 7 mei 2008 19:57 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Is bij jullie Safari ook zo'n traag gedrocht? Strandballen, vastlopers en traag bij flashsites...
Wat is het beste alternatief voor Safari?
Alleen al het switchen van tabblad is retetraag.quote:Op woensdag 7 mei 2008 19:59 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Nee, niks mis met Safari. Ik gebruik het sinds ik mijn MacBook heb en ga nooit meer iets anders gebruiken.
Inderdaad. De nieuwe FireFox Beta is wel rap moet ik zeggen.quote:Op woensdag 7 mei 2008 19:57 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Is bij jullie Safari ook zo'n traag gedrocht? Strandballen, vastlopers en traag bij flashsites...
Wat is het beste alternatief voor Safari?
Heb je Safari 3.1.1?quote:Op woensdag 7 mei 2008 20:00 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Alleen al het switchen van tabblad is retetraag.En dat op een macbook met 4gig intern.
Ook onder Tiger was dit al het geval.
Oude MacBooks, dus de een-na-laatste generatie, kan 3GB aan, maar dat is een fluitje van een centquote:Op woensdag 7 mei 2008 20:11 schreef skiczukie het volgende:
Nu we het toch over MacBooks en geheugen hebben, is het mogelijk om 4 GB geheugen in een ouwe MacBook te zetten op een of andere manier?
Geen problemen mee, vlekkenloosquote:Op woensdag 7 mei 2008 20:00 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Alleen al het switchen van tabblad is retetraag.En dat op een macbook met 4gig intern.
Ook onder Tiger was dit al het geval.
Core Duo 2 GBquote:Op woensdag 7 mei 2008 20:11 schreef skiczukie het volgende:
Nu we het toch over MacBooks en geheugen hebben, is het mogelijk om 4 GB geheugen in een ouwe MacBook te zetten op een of andere manier?
Ik heb de eerste generatie, dus kan ik maximaal 2 Gb erin hebben dus?quote:Op woensdag 7 mei 2008 20:12 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Oude MacBooks, dus de een-na-laatste generatie, kan 3GB aan, maar dat is een fluitje van een cent
Op GoT geven ze aan dat van de 1e gen coreduo 2 gig het max is.quote:Op woensdag 7 mei 2008 20:11 schreef skiczukie het volgende:
De niet Santa Rosa MacBook kan inderdaad 4 GB hebben en wordt ook weergegeven in systeemprofiel echter als je het gebruikt een ongebruikte geheugen in activiteitenweergave optelt kom je tot de conclusie dat er maar 3 van de 4 GB gebruikt wordt. Dat heeft te maken met de geheugencontroller.quote:Op woensdag 7 mei 2008 20:20 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Op GoT geven ze aan dat van de 1e gen coreduo 2 gig het max is.
Bij de core2duo icm GMA 950 3 gig, ook als je er 4 gig instopt (en de 4 gig ook herkend wordt door OS X).
Al is het niet helemaal duidelijk of die laatste gig echt niet gebruikt wordt.
Ik heb zelf de laatste combo (2*2 gig voor 50e...)
Ik heb de 2e variant
Bij de Apple Store (quote:Op woensdag 7 mei 2008 20:20 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Op GoT geven ze aan dat van de 1e gen coreduo 2 gig het max is.
Bij de core2duo icm GMA 950 3 gig, ook als je er 4 gig instopt (en de 4 gig ook herkend wordt door OS X).
Al is het niet helemaal duidelijk of die laatste gig echt niet gebruikt wordt.
Ik heb zelf de laatste combo (2*2 gig voor 50e...)
Ik heb de 2e variant
Dus met mijn zelfingebouwde 3 GB zit ik wel goed?quote:Op woensdag 7 mei 2008 20:23 schreef JoMo0 het volgende:
[..]
De niet Santa Rosa MacBook kan inderdaad 4 GB hebben en wordt ook weergegeven in systeemprofiel echter als je het gebruikt een ongebruikte geheugen in activiteitenweergave optelt kom je tot de conclusie dat er maar 3 van de 4 GB gebruikt wordt. Dat heeft te maken met de geheugencontroller.
quote:Op woensdag 7 mei 2008 20:23 schreef JoMo0 het volgende:
[..]
De niet Santa Rosa MacBook kan inderdaad 4 GB hebben en wordt ook weergegeven in systeemprofiel echter als je het gebruikt een ongebruikte geheugen in activiteitenweergave optelt kom je tot de conclusie dat er maar 3 van de 4 GB gebruikt wordt. Dat heeft te maken met de geheugencontroller.
Als je een GMA hebt en Core2Duo zit je inderdaad goed.quote:Op woensdag 7 mei 2008 20:24 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Dus met mijn zelfingebouwde 3 GB zit ik wel goed?
Ja nieuw logicboard aanschaffen ..quote:Op woensdag 7 mei 2008 20:27 schreef skiczukie het volgende:
Maar is het nou mogelijk om op een of andere manier toch meer dan 2 Gb in mijn ouwe MB te zetten? Gekson?
iMac G3 op een school ? De kleuterschool dan toch zeker ?quote:Op woensdag 7 mei 2008 20:31 schreef skiczukie het volgende:
Tijd voor een iMac en mijn MB alleen nog voot presemtaties en op school gebruiken. Mijn MB is dan nog altijd beter dan die ouwe iMac G3's op mijn school.
Om op te typen op de kunstacademie.quote:Op woensdag 7 mei 2008 20:37 schreef JoMo0 het volgende:
[..]
iMac G3 op een school ? De kleuterschool dan toch zeker ?
Gefeliciteerd.quote:Op woensdag 7 mei 2008 22:51 schreef Zotheid het volgende:
Heb vanavond een Macbook (White, 2.4GHz) gekocht.
Benchmark: Upgrading Memory in your MacBookquote:Op woensdag 7 mei 2008 20:11 schreef skiczukie het volgende:
Welkomquote:Op woensdag 7 mei 2008 22:51 schreef Zotheid het volgende:
Heb vanavond een Macbook (White, 2.4GHz) gekocht.
tis echt vaag...quote:Op donderdag 8 mei 2008 00:09 schreef DaMook het volgende:
Zo dat is hard gegaan terwijl ik aan het werk was.
welke kunstacademie zit jij??quote:Op woensdag 7 mei 2008 20:40 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Om op te typen op de kunstacademie.Met Word.
En de huisvrouwen leren er op monteren in Final Cut Express.
Gelukkig zijn er ook nieuwere modeletjes aanwezig, maar nog geen Mac Pro's, enkel G5's.
Wat kost dat geintje je nu in totaal?quote:Op donderdag 8 mei 2008 09:00 schreef Jarno het volgende:
Ah, m'n iPhone is gerepareerd. Even geld overmaken en dan heb ik 'm hopelijk na het weekend terug!
Laten we zeggen dat ik voor dit geld een nieuwe had kunnen kopen op eBay. Maar goed, op deze manier vergoed de verzekering het, en een nieuwe had ik zelf moeten betalen. Ik heb alles wat aan de buitenkant laten vervangen uiteindelijk: scherm, chromen rand (was ook zwaar beschadigd) en de achterkant voor 350 euro.quote:Op donderdag 8 mei 2008 09:16 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Wat kost dat geintje je nu in totaal?
Flink prijzig maar ja dat maakt niet uit zolang de verzekering het betaald.quote:Op donderdag 8 mei 2008 09:17 schreef Jarno het volgende:
[..]
Laten we zeggen dat ik voor dit geld een nieuwe had kunnen kopen op eBay. Maar goed, op deze manier vergoed de verzekering het, en een nieuwe had ik zelf moeten betalen. Ik heb alles wat aan de buitenkant laten vervangen uiteindelijk: scherm, chromen rand (was ook zwaar beschadigd) en de achterkant voor 350 euro.. Maar goed, zelf kost het me dus niks.
Boeiend, die wedstrijd verliest NL toch...quote:Op donderdag 8 mei 2008 10:33 schreef super-muffin het volgende:
iPhones in de UK zijn uitverkocht!
Nog een maand trouwens en dan begint het WWDC met een keynote van Steve Jobs. Maar op de zelfde avond speelt Nederland zijn eerste wedstrijd tegen Italië. Dus het is te hopen dat Steve zijn keynote niet te lang duurt.
Ik ga dan naar Bad Religionquote:Op donderdag 8 mei 2008 10:33 schreef super-muffin het volgende:
iPhones in de UK zijn uitverkocht!
Nog een maand trouwens en dan begint het WWDC met een keynote van Steve Jobs. Maar op de zelfde avond speelt Nederland zijn eerste wedstrijd tegen Italië. Dus het is te hopen dat Steve zijn keynote niet te lang duurt.
DVD player.app CMD + O óf VLC.quote:Op donderdag 8 mei 2008 11:07 schreef bodylotion het volgende:
ff noobvraag..... hoe open je een dvd die in een video_ts map zit?
de DVD player pakt m niet. je zou toch gewoon de video_ts.ifo moeten kunnen openen?quote:
quote:
ik open ze altijd met VLC. je kan ze ook omzetten met Handbrake, doe ik ook wel eensquote:Op donderdag 8 mei 2008 11:18 schreef bodylotion het volgende:
[..]
de DVD player pakt m niet. je zou toch gewoon de video_ts.ifo moeten kunnen openen?
Je moet de volledige VIDEO_TS map openen ; als hij niet zo heet moet je hem eerst zo hernoemen.quote:Op donderdag 8 mei 2008 11:18 schreef bodylotion het volgende:
[..]
de DVD player pakt m niet. je zou toch gewoon de video_ts.ifo moeten kunnen openen?
aaahh oke ik zie het.quote:Op donderdag 8 mei 2008 11:37 schreef JoMo0 het volgende:
[..]
Je moet de volledige VIDEO_TS map openen ; als hij niet zo heet moet je hem eerst zo hernoemen.
Een enkele schijf neem ik aan ; geen 2 x 500 toch ?quote:Op donderdag 8 mei 2008 11:16 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Zo, nieuwe 1 TB FW800 besteld. Die oude gaat terug naar WD.
Gelukkig stond er zoveel niet op, hoewel ik nu wel weer op zoek moet op Usenet naar de Nederlandse versie van CS3
Mighty Mouse niet volgens mij. Ik neem aan dat je die knoppen aan de zijkant bedoelt ?quote:Op donderdag 8 mei 2008 12:39 schreef Remzz het volgende:
Is het eigenlijk mogelijk om een van de muis knoppen de 'terug' functie te geven(in Safari).
Bij de meeste Logitech muisjes kan je zoiets wel instellen.quote:Op donderdag 8 mei 2008 12:39 schreef Remzz het volgende:
Is het eigenlijk mogelijk om een van de muis knoppen de 'terug' functie te geven(in Safari).
Wat ik altijd doe is de map waarin de VIDEO_TS map zich bevindt, de extensie .dvdmedia meegeven. De map wordt dan een DVD-bundel die je gewoon kan openen in DVD Player door erop te dubbelklikken.quote:Op donderdag 8 mei 2008 11:07 schreef bodylotion het volgende:
ff noobvraag..... hoe open je een dvd die in een video_ts map zit?
Hij is al 10x beter dan mijn draadloze eenknop's apple muis. Onvoorstelbaar trouwens dat de standaard instelling gewoon 1 knop is(zowel links als rechts voor links). Nog steeds volhouden aan vroeger, terwijl ik me niet kan voorstellen dat ook maar iemand het fijner vind zonder de rechtermuisknop.quote:Op donderdag 8 mei 2008 14:26 schreef Junkie het volgende:
[..]
Weer een reden om geen Mighty te kopen.
De secundaire knop staat altijd uit inderdaad. Best raar. Trouwens 10x beter dan de BT Apple mouse ? Het is toch dezelfde muis alleen zit er een 'bol' op. Die kun je beter niet hebben ..quote:Op donderdag 8 mei 2008 14:52 schreef Remzz het volgende:
[..]
Hij is al 10x beter dan mijn draadloze eenknop's apple muis. Onvoorstelbaar trouwens dat de standaard instelling gewoon 1 knop is(zowel links als rechts voor links). Nog steeds volhouden aan vroeger, terwijl ik me niet kan voorstellen dat ook maar iemand het fijner vind zonder de rechtermuisknop.
Ik weet nu iig wel zeker dat Nederland nooit de eerste generatie iPhone gaat krijgen. Ik gok op de tweede generatie iPhone in Nederland in het najaar, zonder exclusieve aanbieder.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 10:11 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Ik heb het idee dat de Iphone als allerlaatste in Nederland geïntroduceerd wordt.
Mooi toch.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 10:11 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Ik heb het idee dat de Iphone als allerlaatste in Nederland geïntroduceerd wordt.
quote:Op donderdag 8 mei 2008 22:10 schreef skiczukie het volgende:
Ik heb een vraagje over mijn nieuwe toestenbord.Op mijn MB is de functie Desktop F11 (Exposé), maar op mijn toetsenbord is dat F5 want F11 is daar het geluid. Met mijn MB is het dus net omgkeerd, daar is F5 het geluid. Welke knop kan ik instellen zodat ik het niet steeds moet veranderen als ik mijn toestenbord losmaak? Hopelijk begrijpen jullie wat ik bdoel.
Okee, dan weet ik dat.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 10:29 schreef JoMo0 het volgende:
[..]
Tja dat heb je nu eenmaal met een oude MacBook. Daar is volgens mij ook weinig aan te doen.
Echt heel stom, toen ik in januari in New York was, had ik hem moeten halen... 399 dollar... koste toen geen drol met de lage dollarquote:Op vrijdag 9 mei 2008 10:11 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Toen wel ja. Momenteel is er geen één meer te krijgen in NY.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 10:33 schreef Dizer het volgende:
[..]
Echt heel stom, toen ik in januari in New York was, had ik hem moeten halen... 399 dollar... koste toen geen drol met de lage dollar
Volgens de store van apple.com is er een levertijd van 5 a 7 werkdagen... dat valt toch wel mee??quote:Op vrijdag 9 mei 2008 10:37 schreef JoMo0 het volgende:
[..]
Toen wel ja. Momenteel is er geen één meer te krijgen in NY.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |