Batterij klikken en dan voorkeurpannel energie stand. Kun je instellen wat je wilt bij batterij en lichtnetquote:Op vrijdag 9 mei 2008 16:50 schreef mrbox het volgende:
weet iemand van jullie dat mss zo direct? bestaat er ook een instelling of applicatie die er voor zorgt dat je backlight automatisch dimt @ batterij en weer op "normaal" gaat als op netstroom ?
Dat zeg ik net.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 21:46 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Batterij klikken en dan voorkeurpannel energie stand. Kun je instellen wat je wilt bij batterij en lichtnet
50nW is maximaal toegestaan en volkomen ongeschikt.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 21:18 schreef Anthraxx het volgende:
Het enige wat ik zou kunnen bedenken is dat duurdere FM Transmitters een hoger vermogen gebruiken om uit te zenden waardoor je antenne een beter signaal op kan pikken. Helaas is het nadeel dat je ook meteen op een grotere afstand zend, een voeding nodig hebt en dat je illegaal bezig bent. Sowieso is het FM spectrum in Nederland overbezet, dus de kans dat je een vrije frequentie vind is nihill. Ik zou voor de kabel optie gaan. Of als je een casette radio hebt met een speciaal bandje waar je de iPod aan kan prikken.
Statusbalk ftw.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 22:00 schreef EvilMarc het volgende:
Ik ben de eerste hier!!De 3g iPhone is aangekondigd !
![]()
![]()
![]()
http://www.tuaw.com/2008/05/10/3g-iphone-is-official/
Haha, geweldig. Dat muziekje ook, heerlijk.quote:
Maar ik verdien kudo's omdat ik nog moeite heb gedaan om het te verbergenquote:
Dus mocht je nog in de buurt zijnquote:In Delfzijl hebben ze prachtige pinksterfeesten. En daar hoort een kermis natuurlijk bij.
Gisteren ben ik even langsgeweest, en tot mijn verbazing zag ik een speel automaat waarbij je Iphones kan winnen!!
8Gb en de 16Gb versie. Natuurlijk gevraagd of ik er eentje kon kopen, maar dat was natuurlijk not done!
Het zijn van die behendigheidsgames, 3 keer iets raakschieten, en de Iphone is voor jou! Dus voor 5 euro, en een doses geluk kan die voor jou zijn.
nou vraag ik je....
Er liggen een paar fotorolletjes in.quote:Op zondag 11 mei 2008 23:24 schreef Peppi-en-Kokki het volgende:
Goed hoor. Wanneer ga ik je koelkast plunderen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |