Vind ik ook! En er zitten ook best veel Rotterdammers op FOK, maar weinig posten hier...quote:Op woensdag 7 mei 2008 15:36 schreef Fugie het volgende:
eigelijk wel raar dat er zo weinig mensen actief posten hier, rotterdam is toch best een grote stad
Morgen Xcuz_Me straffen (mag ze 't doorgeven aan duvelquote:Op woensdag 7 mei 2008 15:36 schreef parselmouth het volgende:
Rotterdam... Waar we gewoon van topic 17 naar 19 gaan
So true, helaasquote:Op woensdag 7 mei 2008 16:02 schreef parselmouth het volgende:
[..]
Sinds wanneer moet dat dan opvallen op Fok!?
ja rekjes en van die uitlekbakken, visklemmen , aanmaakblokjesquote:
owjah hema ook geweestquote:Op woensdag 7 mei 2008 16:33 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ow.. Hm. *denkt*.
HEMA? V&D? Alles waar ze kampeerafdelingen hebben?
Beversport in Zwolle tegenover de action ...quote:Op woensdag 7 mei 2008 16:36 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
owjah hema ook geweestalleen emmers met roostertjes gezien ( wel tof, maar niet wegwerp proof)
Ik moet morgen naar zwolle, ga daar wel even langs de action ofzo, daar hebben ze het vast wel en anders zoek ik daar nog even verder
als jij een gat kan graven zonder de grasmat te beschadigen of onder de bomen te zitten welquote:Op woensdag 7 mei 2008 16:36 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Ik kom niet meer in Amersfoort de komende dag, anders had ik mn portable gasfornuisje daar op kunnen halen ...
Mag je een gat graven in het park?Dan kunnen we zelf wel wat fabrieken ...
Hier bij AH een wegwerp BBQ voor ¤ 3,49 . Iets groter dan zo'n Blokker ding volgens mij aan de doos te zien.quote:Op woensdag 7 mei 2008 19:39 schreef DutchTrain het volgende:
Ik zal nu even bij de AH kijken wat ze aan BBQ zooi hebben
In mijn geval komt het omdat ik iedere keer het topic kwijt ben. Het gaat zo snel, dat het topic waarin ik heb gereageerd vaak al vol is voor ik weer uitgebreid op Fok kijk. En dan denk ik er vaak weer niet aan om het Rotterdamtopic op te zoeken.quote:Op woensdag 7 mei 2008 15:39 schreef parselmouth het volgende:
[..]
Vind ik ook! En er zitten ook best veel Rotterdammers op FOK, maar weinig posten hier...
Dat heb je goed begrepen.quote:Op woensdag 7 mei 2008 19:51 schreef Breuls het volgende:
Neem ik kazen mee, of begreep ik 't verkeerd?
quote:
Welke baan ? Ik ga zondag weer eens in Zoetermeerquote:
Ze zitten in grote zwarte dozen en liggen naast de aansteekblokken, kolen etc.quote:Op woensdag 7 mei 2008 23:03 schreef littledrummergirl het volgende:
okik ga morgen gewoon stug nog een keer bij de appie kijken, misschien waren ze gewoon ff op.
Rustig, dorpsquote:Op donderdag 8 mei 2008 09:06 schreef janimie het volgende:
Is Rotterdam Zevenkamp een beetje leuk wonen ?
Coronel, Houten.quote:Op donderdag 8 mei 2008 08:49 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Welke baan ? Ik ga zondag weer eens in Zoetermeer
Hey, ik dacht dat het eerst een andere tijd was?quote:Op woensdag 7 mei 2008 20:07 schreef DutchTrain het volgende:
OK
donderdag 8 mei 19.00 Bij de fietsenstalling van de Noorse Zeemanskerk bij de ingang van Het Park bij de Euromast voor de vroegkomers.
Voor de laatkomers: We zijn in het bezit van een witte frisbee, iemand in een zwart FOK! t-shirt, een pak worsten, hamburgers, een verzameling kaas en wijn en een wegwerp BBQ en zitten ergens in Het Park.
red je dat niet, als je meteen vanaf t station komt?quote:Op donderdag 8 mei 2008 11:30 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Hey, ik dacht dat het eerst een andere tijd was?
kun je toch een dagje op je werk laten?quote:Op donderdag 8 mei 2008 11:42 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Ik ga niet met een laptop in het park zitten
Klopt!quote:Op donderdag 8 mei 2008 14:19 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik moet nog boodschappen doen!
Voor de goede orde, die kerk, is die tegenover het Erasmus MC ongeveer?
Flesje wijn mee, komt helemaal goedquote:Op donderdag 8 mei 2008 13:26 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Kom wel langs, maar niet mee eten, kan ook toch
dutch geloof ikquote:
en niet zomaar worsten ,merquez worstenquote:
als we al niet worden aangehouden voor ongeoorloofd bbqen in het park daarquote:
de meeste mensen nemen hun eigen wijn mee idd ( sommigen wat meer wat ik ervan begreep) het is niet voor niets een rosé meetquote:Op donderdag 8 mei 2008 17:49 schreef Breuls het volgende:
Is er alleen wijn? Want dan moet ik nog effe wat voor mezelf meeslepen.
Ik ga straks naar AH om wat kazen te regelen en daarna richting 't park. Ergens na zevenen ben ik er wel.
ik zag dat ze zelfs gaan proberen fetasouffle's erop te bakkenquote:Op donderdag 8 mei 2008 18:02 schreef Maeghan het volgende:
Ik neem wel wat rose mee, wat DubbelFriss, plasticservies, fruitsalade, stokbroodje Milano en rauwkost. Misschien heb ik ook nog wel iets eetbaars aan vlees in de vriezer maar ik eet nooit iets van de barbecue, geen idee wat je daarop kan gooien eigenlijk.
Heb ook nog wel kipmerguez misschien, maar dan moet ik even spitten.
Tja, als niemand een vierdubbele goud gele hamburger met zonder kaas en tomaten nog opeet...quote:Op donderdag 8 mei 2008 23:44 schreef Maeghan het volgende:
Ik ben ook net thuis. Was wel gezellig ja. Alleen waren er te weinig mensen, want we hadden eten over
Ja, maar dan bestellen we pizzaquote:Op donderdag 8 mei 2008 23:02 schreef PietjePuk007 het volgende:
Zo ik ben weer thuis. Erg gezellig
. Het mooie weer blijft tot woensdag aan, dus eeuuhhh dinsdag weer
?
Jij was er, dus er was kaas.quote:
En anders ruiken ze het over 3 weken welquote:Op vrijdag 9 mei 2008 00:57 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Jij was er, dus er was kaas.
En de leftovers van de kaas heb ik bij LDG en LHO in de tas gegooid, maar daar komen ze morgen wel achter
We hebben nog wel jou salade in de tas zittenquote:Op vrijdag 9 mei 2008 09:04 schreef parselmouth het volgende:
[..]
En anders ruiken ze het over 3 weken wel
- De "Piesenboot" is het openbaar toilet van het parkquote:Op vrijdag 9 mei 2008 00:41 schreef DutchTrain het volgende:
Ik ben ook weer thuis. LHO heeft de foto's van een brandende Euromast...
Enkele opmerkingen
- kaassoufflees en barbeques gaan niet echt samen
- er zijn enkelen nog op zoek naar de nasikruiden
- BBQ'en heeft te maken met instinct
- er waren minimaal 1,2 flessen rosé per wijndrinkend persoon
- een Blokker wegwerp BBQ geeft na 20 minuten voor minstens een uur bak- en braadplezier (en daarna nog plezier voor de buren van op Zuid)
- < vul hier verder in >
Paperclipquote:Op vrijdag 9 mei 2008 09:53 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Goedemorgen!
Bijzonder goed geslapen voor mijn doen bij dit weer
Maandag?quote:Op donderdag 8 mei 2008 23:02 schreef PietjePuk007 het volgende:
Zo ik ben weer thuis. Erg gezellig
. Het mooie weer blijft tot woensdag aan, dus eeuuhhh dinsdag weer
?
Ben ik weer te vroeg weggegaanquote:
Maar toen was het nog redelijk vroeg!quote:Op vrijdag 9 mei 2008 09:54 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Paperclip![]()
![]()
Wat een beetje rosé wel niet doet
Ik ook niet, dus het was vast te vroeg?quote:Op vrijdag 9 mei 2008 09:57 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ben ik weer te vroeg weggegaan? Of was ik er te laat, ik vat 'm niet iig
.
En nog een beetje mooi gekotst ?quote:Op vrijdag 9 mei 2008 09:53 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Goedemorgen!
Bijzonder goed geslapen voor mijn doen bij dit weer
*mompelt iets over voornaam, en "kan je zingen?"- "Nee, net als de zanger"quote:Op vrijdag 9 mei 2008 10:05 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
Maar toen was het nog redelijk vroeg!
idd, een beetje rosé
[..]
Ik ook niet, dus het was vast te vroeg?
En ik hoop dat de regendans van de buren niet gaat helpen, want het weer is nog wel fijn zo!
Boek over boulimia?quote:Op vrijdag 9 mei 2008 10:26 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
Nee het gaat veeel beter
En het is van een boek
- frisbee'en in het donker is zelf met een witte frisbee niet te doenquote:Op vrijdag 9 mei 2008 09:50 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
- De "Piesenboot" is het openbaar toilet van het park
- Zangtalent is naamafhankelijk![]()
- We waren te blank voor de politie
En XM gaat xtreme strijkenquote:Op vrijdag 9 mei 2008 10:28 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
- frisbee'en in het donker is zelf met een witte frisbee niet te doen
- volgende keer gaan we X-treme BBQ'en (whatever that may be)
Waarom denk je dat?quote:
Kotsen voor een schoonheidsideaal, mooi kotsend meisje, dat was eigenlijk de hersenspinselquote:Op vrijdag 9 mei 2008 10:32 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
Waarom denk je dat?
Nee van brusselmans. Niets te maken met boulimia. Die vent is -buiten lelijk- gek en geniaal.
Open er een KLB-topic over joh!quote:Op vrijdag 9 mei 2008 10:27 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[ afbeelding ] En van dat vega-tuig dat kaassouflé's op de bbq gooit, en niet tegen een boom op durft te piesen omdat dan de boom vies wordt!
quote:
moeten we nog even mee wapperenquote:
eehm ja iddquote:Op vrijdag 9 mei 2008 00:57 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Jij was er, dus er was kaas.
En de leftovers van de kaas heb ik bij LDG en LHO in de tas gegooid, maar daar komen ze morgen wel achter
Op photobucket (of een andere site) zetten en dan de link naar iedereen die er bij was PM'en.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 11:25 schreef littledrummergirl het volgende:
moeten we nog even mee wapperen
zal ik ze naar een modpersoontje mailen of gewoon neerplempen?
en de brandende euromast dan ?quote:Op vrijdag 9 mei 2008 13:40 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
En deze gaat in de OP:
[ afbeelding ]
Met dit weer was 't ook moeilijk smoesjes verzinnenquote:Op vrijdag 9 mei 2008 13:55 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Nog steeds tof dat iedereen die aangaf dat hij/zij zou komen, zelfs de "misschien" mensen, er waren
oh yeah!quote:Op vrijdag 9 mei 2008 14:24 schreef parselmouth het volgende:
Om nog even terug te komen op extreem strijken:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Extreem_strijken
http://www.extremeironing.com/index.php
Een mobiele aggregaat bij zich?quote:
en de aggregaat danquote:Op vrijdag 9 mei 2008 14:53 schreef PietjePuk007 het volgende:
Strijkplank op 't balkon, zelf aan de andere kant van de railing, 1 arm om vast te houden en eentje om te strijken.
In je rugzak, duuhquote:
extremeness to tha max!quote:
ahhhhhh. doet me denken aan onze oude Kronenburgpark/ vondelpark picnic/(slaap)feestjes ... opzich goedquote:Op vrijdag 9 mei 2008 13:37 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Ik laat ze hierstaan totdat iemand roept dat ze weg moeten![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 9 mei 2008 18:36 schreef XcUZ_Me het volgende:
Toch altijd leuk om weer te zien dat je inderdaad níet fotogeniek bent
Waar in Feijenoord?quote:Op zaterdag 10 mei 2008 11:28 schreef Erosjuhhh het volgende:
Hallo! woon sinds kort in Rotterdam maarre.. wat is nou een goede plek om gewoon in de zon op t gras te kunnen liggen? een of ander leuk park hier in de buurt? woon in feyenoord btw.
Was jij die lurker die foto's stond te maken van ons van een afstandjequote:Op vrijdag 9 mei 2008 18:55 schreef ebeaydojraes het volgende:
ahhhhhh. doet me denken aan onze oude Kronenburgpark/ vondelpark picnic/(slaap)feestjes ... opzich goed
6 juli al weer (en als het meezit ook daarna nog ieder jaar)quote:Op zaterdag 10 mei 2008 12:01 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
En er is metropolis, dat is ook leuk.
Dat was een vrouw...quote:Op zaterdag 10 mei 2008 12:49 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Was jij die lurker die foto's stond te maken van ons van een afstandje![]()
Of zou het toch iemand van GS geweest zijn
Jaquote:Op maandag 12 mei 2008 23:35 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Wordt es wakker! stelletje luie beesten!
Het is dan ook allemaal binnen 2 dagen geregeld, en er bestaat niet echt een lijst van vaste posters hierquote:Op dinsdag 13 mei 2008 00:15 schreef junkiexp het volgende:
BBQ in het park zag er goed uit.
Heb alleen geen bericht in mijn Fobo gehad
Gisteren toch maar niet in de herhaling gegaan? Het weer kon het nog wel hebben!quote:Op dinsdag 13 mei 2008 09:16 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Het is dan ook allemaal binnen 2 dagen geregeld, en er bestaat niet echt een lijst van vaste posters hier.
Zit nu in de laagbouw, dus kan het niet zien. Als ik straks in de pauze naar bovenin de faculteit zou lopen, zie ik het vast!quote:Op dinsdag 13 mei 2008 10:11 schreef DutchTrain het volgende:
Er wordt nu een poging gewaagd in Delft... het gebouw van Bouwkunde staat behoorlijk in de brand. Ik denk dat je in Rotterdam de rookwolken wel kan zien
Er staan zo'n 200 man op de Mekelweg en voor m'n kantoor staat het ook vol met mensenquote:Op dinsdag 13 mei 2008 10:32 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Zit nu in de laagbouw, dus kan het niet zien. Als ik straks in de pauze naar bovenin de faculteit zou lopen, zie ik het vast!![]()
Ik twijfel nog of ik wel zo'n ramptoerist ben...
Welk gebouw zit je dan?quote:Op dinsdag 13 mei 2008 10:32 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
Zit nu in de laagbouw, dus kan het niet zien. Als ik straks in de pauze naar bovenin de faculteit zou lopen, zie ik het vast!![]()
Ik twijfel nog of ik wel zo'n ramptoerist ben...
Ah ok, ik dacht in laagbouw in Delft, het lage deel van Elektro wordt ook "de laagbouw" genoemd, ik snapte d'r al geen moer van.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 13:02 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
Erasmus MC. Kan je mooi ver kijken in het faculteitsdeel
Het rotterdamtopic he, k zit er dan ook echtquote:Op dinsdag 13 mei 2008 13:20 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ah ok, ik dacht in laagbouw in Delft, het lage deel van Elektro wordt ook "de laagbouw" genoemd, ik snapte d'r al geen moer van.
Lijkt me sterk, met die vlammenquote:Op woensdag 14 mei 2008 08:19 schreef Duvel het volgende:
Die grap heeft inmiddels al een redelijke baard hoor!
Ik ben ook wel benieuwd ja, vorig jaar was het best wel indrukwekkend. (ook erg slecht qua weer vergeleken met nu!)quote:Op woensdag 14 mei 2008 17:39 schreef DutchTrain het volgende:
Vanavond weer de 14e mei herdenking. Ben benieuwd of er net zoveel te zien is als vorig jaar, nu de wolken wat hoger hangen.
Uhmm ja, maar in het T-gebouw kom je sowieso niet bij de ramen op de hogere verdiepingen aangezien dat kantoren van de professoren zijn. In het H-gebouw weet ik het niet precies... Denk hetzelfde.quote:Op woensdag 14 mei 2008 19:15 schreef littledrummergirl het volgende:
wij gaan wel even kijken en wat pics maken denk ikwaar zouden we dat een beetje goed kunnen zien, erasmus ofzo?
de brug, niet het gebouwquote:Op woensdag 14 mei 2008 19:17 schreef Public_NME het volgende:
[..]
Uhmm ja, maar in het T-gebouw kom je sowieso niet bij de ramen op de hogere verdiepingen aangezien dat kantoren van de professoren zijn. In het H-gebouw weet ik het niet precies... Denk hetzelfde.
Wat was het fokking koud op die Euromast vorig jaar! Niet normaal meer! En op een gegeven moment gooiden ze het trappenhuis maar open, omdat de rij bij de liften te lang was. Da's nog best een eind, zo naar beneden.quote:Op woensdag 14 mei 2008 19:11 schreef Public_NME het volgende:
[..]
Ik ben ook wel benieuwd ja, vorig jaar was het best wel indrukwekkend. (ook erg slecht qua weer vergeleken met nu!)
volgens mij alleen vanavond, vanaf half elfquote:
Vanaf het Noordereiland moet ook mooi zijn, heb ik me laten vertellen.quote:
quote:
quote:Brandgrens 14 mei 2008. Euromast open tot en met 02.00
Op woensdagavond 14 mei verlicht de gemeente Rotterdam met meer dan honderd schijnwerpers de Brandgrens in de binnenstad van Rotterdam. De brandgrens markeert het gebied dat als gevolg van het bombardement op 14 mei 1940 en de daaropvolgende branden verwoest werd. Het aanlichten van de Brandgrens start om 22.45 uur en is tot 02.00 uur te zien.
De verlichte Brandgrens is het beste zichtbaar vanaf een hoog punt. Speciaal voor deze avond zal de landmark van Rotterdam zijn openingstijden aanpassen. De platforms, de Euroscoop en de brasserie zijn extra laat geopend tot 02.00 uur. Vanaf 22.00 uur geldt er een gereduceerd entreetarief van ¤ 5,-.
De brasseriekaart is voor deze gelegenheid aangepast en typeert zich door snelle en kleine gerechten. Zaal Sunset en Daybreak hebben een aangepaste opstelling zodat zoveel mogelijk mensen de brandgrens vanaf binnen kunnen bewonderen. Bij enorme drukte gaat u niet met de lift naar beneden, maar via het trappenhuis in de kern van de mast (normaal gesproken is deze ruimte niet toegankelijk voor het publiek).
Oftewel mensen die wel gaan, neem je camera ff meequote:Op woensdag 14 mei 2008 21:08 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb het vorig jaar niet gezien en ik sla vanavond ook over denk ik
Nee, dat valt wel mee...quote:Op woensdag 14 mei 2008 21:09 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Oftewel mensen die wel gaan, neem je camera ff mee.
Thanks! Was gezellig... Het blijft altijd mooi om de Erasmus over te fietsen, zelfs om 6.30u met je dronken kop.quote:
je mag heul geen voertuig besturen als je dronken bentquote:Op vrijdag 16 mei 2008 17:50 schreef Public_NME het volgende:
[..]
Thanks! Was gezellig... Het blijft altijd mooi om de Erasmus over te fietsen, zelfs om 6.30u met je dronken kop.
Ja, er vloog een vliegtuigje rondjes boven de stad.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 23:22 schreef ebeaydojraes het volgende:
is da nou een vliegtuig op foto 3?
Dat is echt maar een paar honderd meter van mijn huis....quote:Op zaterdag 17 mei 2008 12:35 schreef DutchTrain het volgende:
Iemand nog geïnteresseerd in:Open dag van de gevangenis aan de Noordsingel http://www.pinoordsingel.nl/
Heb je misschien wat meer informatie over die open dag van de gevangenis? Op die site staat alleen dat er ergens in het voorjaar een open dag is, meer niet. Zou graag weten of het bijv. voor kinderen ook interessant kan zijn en of het morgen is of dat 't vandaag is/was. Alvast bedankt!quote:Op zaterdag 17 mei 2008 12:35 schreef DutchTrain het volgende:
Iemand nog geïnteresseerd in:Open dag van de gevangenis aan de Noordsingel http://www.pinoordsingel.nl/ De Rotterdam Dansnacht http://www.rotterdamdanst.nl/ Huizen in Rotterdam Zuid http://www.zuidopentdedeuren.nl/
Je moet wat in zo'n regenachtig weekend
Aha... de onvolprezen "Laveloos"... ehmz.. "Havenloods"quote:Op zaterdag 17 mei 2008 14:55 schreef DutchTrain het volgende:
Die open dag is vandaag. Stond in de onvolprezen hah krant de havenloods. Ik meen dat het maar tot 15.00 is.
Was mij ook al opgevallen inderdaad...quote:Op maandag 19 mei 2008 16:54 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Isegrim hier al even niet meer gezien
Op iens wordt het iig helemaal afgebrandquote:Op maandag 19 mei 2008 18:46 schreef Fugie het volgende:
woensdag eten in de mafketel, iemand ervarigen?
Met het verschil dat ik er nog geen 500 meter vanaf woon en thuis wasquote:Op maandag 19 mei 2008 14:34 schreef spy08 het volgende:
Netzo min als in Alexanderpolder, Hooglviet,Cuijk,Baghdad
Misschien was kaassoufflees BBQ'en toch niet zo'n goed ideequote:Op maandag 19 mei 2008 16:54 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Isegrim hier al even niet meer gezien
quote:Op dinsdag 20 mei 2008 08:09 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Misschien was kaassoufflees BBQ'en toch niet zo'n goed idee
quote:Op dinsdag 20 mei 2008 09:08 schreef WHATSHESAID het volgende:
Wat maakt dat vogelnest aan de Weenatoren een klereherrie zeg...
quote:Op dinsdag 20 mei 2008 08:08 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Is er een steen op de BBQ gevallen ?
ja of het was geen regendans die ze deden... maar een steentjesdansquote:Op dinsdag 20 mei 2008 10:32 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]Of de aliens hadden last van bbq'ende negerts, en hebben een kiezeltje naar beneden gegooid.
Wat een bagger vergelijkingssite. Als ik even 2 tapasbarren (El Mundo, Utrecht (Neude), en Terra Tapas Rotterdam (Kop van Zuid) dr uit pik, dan zie je bij El Mundo redelijk wat commentaar op het eten, maar complimenten naar de bediening. Terra tapas is overwegend goed.quote:
Maar de vraag blijft wat het is en waarom het isquote:Op dinsdag 20 mei 2008 09:08 schreef WHATSHESAID het volgende:
Wat maakt dat vogelnest aan de Weenatoren een klereherrie zeg...
't was vroeg vanochtendquote:Op dinsdag 20 mei 2008 10:26 schreef LeeHarveyOswald het volgende:Als ze er was op de meet, had dat inderdaad gekund ja
![]()
dat was Parsel![]()
quote:Twee doden op straat in Rotterdam
ROTTERDAM - In het Oude Westen van Rotterdam zijn dinsdagavond een man en een vrouw dood op straat gevonden. De lichamen liggen voor de deur van een woning in de Korte Bajonetstraat.
Van het huis staat een raam open.
Volgens de politie zijn ze vermoedelijk uit het raam gevallen of geduwd.
* LeeHarveyOswald hijst zn broek weer opquote:Op dinsdag 20 mei 2008 23:21 schreef Public_NME het volgende:
De maan is nu echt mooi te zien in de richting v/d Erasmus. Erg laag en erg oranje...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |