quote:
Welke baan ? Ik ga zondag weer eens in Zoetermeerquote:
Ze zitten in grote zwarte dozen en liggen naast de aansteekblokken, kolen etc.quote:Op woensdag 7 mei 2008 23:03 schreef littledrummergirl het volgende:
okik ga morgen gewoon stug nog een keer bij de appie kijken, misschien waren ze gewoon ff op.
Rustig, dorpsquote:Op donderdag 8 mei 2008 09:06 schreef janimie het volgende:
Is Rotterdam Zevenkamp een beetje leuk wonen ?
Coronel, Houten.quote:Op donderdag 8 mei 2008 08:49 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Welke baan ? Ik ga zondag weer eens in Zoetermeer
Hey, ik dacht dat het eerst een andere tijd was?quote:Op woensdag 7 mei 2008 20:07 schreef DutchTrain het volgende:
OK
donderdag 8 mei 19.00 Bij de fietsenstalling van de Noorse Zeemanskerk bij de ingang van Het Park bij de Euromast voor de vroegkomers.
Voor de laatkomers: We zijn in het bezit van een witte frisbee, iemand in een zwart FOK! t-shirt, een pak worsten, hamburgers, een verzameling kaas en wijn en een wegwerp BBQ en zitten ergens in Het Park.
red je dat niet, als je meteen vanaf t station komt?quote:Op donderdag 8 mei 2008 11:30 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Hey, ik dacht dat het eerst een andere tijd was?
kun je toch een dagje op je werk laten?quote:Op donderdag 8 mei 2008 11:42 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Ik ga niet met een laptop in het park zitten
Klopt!quote:Op donderdag 8 mei 2008 14:19 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik moet nog boodschappen doen!
Voor de goede orde, die kerk, is die tegenover het Erasmus MC ongeveer?
Flesje wijn mee, komt helemaal goedquote:Op donderdag 8 mei 2008 13:26 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Kom wel langs, maar niet mee eten, kan ook toch
dutch geloof ikquote:
en niet zomaar worsten ,merquez worstenquote:
als we al niet worden aangehouden voor ongeoorloofd bbqen in het park daarquote:
de meeste mensen nemen hun eigen wijn mee idd ( sommigen wat meer wat ik ervan begreep) het is niet voor niets een rosé meetquote:Op donderdag 8 mei 2008 17:49 schreef Breuls het volgende:
Is er alleen wijn? Want dan moet ik nog effe wat voor mezelf meeslepen.
Ik ga straks naar AH om wat kazen te regelen en daarna richting 't park. Ergens na zevenen ben ik er wel.
ik zag dat ze zelfs gaan proberen fetasouffle's erop te bakkenquote:Op donderdag 8 mei 2008 18:02 schreef Maeghan het volgende:
Ik neem wel wat rose mee, wat DubbelFriss, plasticservies, fruitsalade, stokbroodje Milano en rauwkost. Misschien heb ik ook nog wel iets eetbaars aan vlees in de vriezer maar ik eet nooit iets van de barbecue, geen idee wat je daarop kan gooien eigenlijk.
Heb ook nog wel kipmerguez misschien, maar dan moet ik even spitten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |