Die reactiesquote:Op zondag 18 mei 2008 20:20 schreef Lightning_NL het volgende:
Ow... Laat maar, ik zie het al, een overal op een supermarkt.
http://www.tvrijnmond.nl/(...)erdamse%20supermarkt
quote:Ja, ik was er ook , samen met mn vriendje jacob, echt super eng, later in de middag hebben we toch besloten om er een rollenspel over te maken. kus xx
stef, rotterdam 18 mei 2008 om 20:30
Er zal wel weer iemand een kwetsende tekening gemaakt hebben.quote:Op zondag 18 mei 2008 20:17 schreef Lightning_NL het volgende:
helemaal afgezet, heel veel politie met kogelwerende vesten, zelfs getrokken pistolen etc, en een arrestatieteam (zo'n 10 man).
Tja dan vraag je er om, vind ik. Het wordt hoog tijd dat de reformatorische vrijheidsstrijders in actie komen.quote:Op zondag 18 mei 2008 22:11 schreef Ryan3 het volgende:
Zoveelste overval in Rotterdam ja. Opzienbarender is dat er in Rotterdam supermarkten open zijn op zondag.
Ik vind het een positief aspect hoor, open op zondag, op ons dorp zijn de winkels dicht... Misschien dat we de reformatorische vrijheidsstrijders kunnen inzetten om voortaan geen overvallen meer te plegen.quote:Op zondag 18 mei 2008 22:17 schreef Ringo het volgende:
[..]
Tja dan vraag je er om, vind ik. Het wordt hoog tijd dat de reformatorische vrijheidsstrijders in actie komen.
Inderdaad.quote:Op zondag 18 mei 2008 21:25 schreef GBA het volgende:
[..]
Er zal wel weer iemand een kwetsende tekening gemaakt hebben.
Op Zondag?quote:Op zondag 18 mei 2008 22:17 schreef Ringo het volgende:
[..]
Tja dan vraag je er om, vind ik. Het wordt hoog tijd dat de reformatorische vrijheidsstrijders in actie komen.
Daar kwam ik een paar jaar terug best vaakquote:Op zondag 18 mei 2008 20:38 schreef Lightning_NL het volgende:
De Rotterdamse politie heeft zondagavond een supermarkt aan het Stadhoudersplein omsingeld gehouden. De supermarkt was eerder die avond overvallen.
Zijn dat die roekeloze gasten met een visje op hun auto?...quote:Op zondag 18 mei 2008 22:17 schreef Ringo het volgende:
[..]
Vrijwel allemaalquote:Op zondag 18 mei 2008 22:11 schreef Ryan3 het volgende:
Zoveelste overval in Rotterdam ja. Opzienbarender is dat er in Rotterdam supermarkten open zijn op zondag.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |