Met dit weer was 't ook moeilijk smoesjes verzinnenquote:Op vrijdag 9 mei 2008 13:55 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Nog steeds tof dat iedereen die aangaf dat hij/zij zou komen, zelfs de "misschien" mensen, er waren
oh yeah!quote:Op vrijdag 9 mei 2008 14:24 schreef parselmouth het volgende:
Om nog even terug te komen op extreem strijken:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Extreem_strijken
http://www.extremeironing.com/index.php
Een mobiele aggregaat bij zich?quote:
en de aggregaat danquote:Op vrijdag 9 mei 2008 14:53 schreef PietjePuk007 het volgende:
Strijkplank op 't balkon, zelf aan de andere kant van de railing, 1 arm om vast te houden en eentje om te strijken.
In je rugzak, duuhquote:
extremeness to tha max!quote:
ahhhhhh. doet me denken aan onze oude Kronenburgpark/ vondelpark picnic/(slaap)feestjes ... opzich goedquote:Op vrijdag 9 mei 2008 13:37 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Ik laat ze hierstaan totdat iemand roept dat ze weg moeten![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 9 mei 2008 18:36 schreef XcUZ_Me het volgende:
Toch altijd leuk om weer te zien dat je inderdaad níet fotogeniek bent
Waar in Feijenoord?quote:Op zaterdag 10 mei 2008 11:28 schreef Erosjuhhh het volgende:
Hallo! woon sinds kort in Rotterdam maarre.. wat is nou een goede plek om gewoon in de zon op t gras te kunnen liggen? een of ander leuk park hier in de buurt? woon in feyenoord btw.
Was jij die lurker die foto's stond te maken van ons van een afstandjequote:Op vrijdag 9 mei 2008 18:55 schreef ebeaydojraes het volgende:
ahhhhhh. doet me denken aan onze oude Kronenburgpark/ vondelpark picnic/(slaap)feestjes ... opzich goed
6 juli al weer (en als het meezit ook daarna nog ieder jaar)quote:Op zaterdag 10 mei 2008 12:01 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
En er is metropolis, dat is ook leuk.
Dat was een vrouw...quote:Op zaterdag 10 mei 2008 12:49 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Was jij die lurker die foto's stond te maken van ons van een afstandje![]()
Of zou het toch iemand van GS geweest zijn
Jaquote:Op maandag 12 mei 2008 23:35 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Wordt es wakker! stelletje luie beesten!
Het is dan ook allemaal binnen 2 dagen geregeld, en er bestaat niet echt een lijst van vaste posters hierquote:Op dinsdag 13 mei 2008 00:15 schreef junkiexp het volgende:
BBQ in het park zag er goed uit.
Heb alleen geen bericht in mijn Fobo gehad
Gisteren toch maar niet in de herhaling gegaan? Het weer kon het nog wel hebben!quote:Op dinsdag 13 mei 2008 09:16 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Het is dan ook allemaal binnen 2 dagen geregeld, en er bestaat niet echt een lijst van vaste posters hier.
Zit nu in de laagbouw, dus kan het niet zien. Als ik straks in de pauze naar bovenin de faculteit zou lopen, zie ik het vast!quote:Op dinsdag 13 mei 2008 10:11 schreef DutchTrain het volgende:
Er wordt nu een poging gewaagd in Delft... het gebouw van Bouwkunde staat behoorlijk in de brand. Ik denk dat je in Rotterdam de rookwolken wel kan zien
Er staan zo'n 200 man op de Mekelweg en voor m'n kantoor staat het ook vol met mensenquote:Op dinsdag 13 mei 2008 10:32 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Zit nu in de laagbouw, dus kan het niet zien. Als ik straks in de pauze naar bovenin de faculteit zou lopen, zie ik het vast!![]()
Ik twijfel nog of ik wel zo'n ramptoerist ben...
Welk gebouw zit je dan?quote:Op dinsdag 13 mei 2008 10:32 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
Zit nu in de laagbouw, dus kan het niet zien. Als ik straks in de pauze naar bovenin de faculteit zou lopen, zie ik het vast!![]()
Ik twijfel nog of ik wel zo'n ramptoerist ben...
Ah ok, ik dacht in laagbouw in Delft, het lage deel van Elektro wordt ook "de laagbouw" genoemd, ik snapte d'r al geen moer van.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 13:02 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
Erasmus MC. Kan je mooi ver kijken in het faculteitsdeel
Het rotterdamtopic he, k zit er dan ook echtquote:Op dinsdag 13 mei 2008 13:20 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ah ok, ik dacht in laagbouw in Delft, het lage deel van Elektro wordt ook "de laagbouw" genoemd, ik snapte d'r al geen moer van.
Lijkt me sterk, met die vlammenquote:Op woensdag 14 mei 2008 08:19 schreef Duvel het volgende:
Die grap heeft inmiddels al een redelijke baard hoor!
Ik ben ook wel benieuwd ja, vorig jaar was het best wel indrukwekkend. (ook erg slecht qua weer vergeleken met nu!)quote:Op woensdag 14 mei 2008 17:39 schreef DutchTrain het volgende:
Vanavond weer de 14e mei herdenking. Ben benieuwd of er net zoveel te zien is als vorig jaar, nu de wolken wat hoger hangen.
Uhmm ja, maar in het T-gebouw kom je sowieso niet bij de ramen op de hogere verdiepingen aangezien dat kantoren van de professoren zijn. In het H-gebouw weet ik het niet precies... Denk hetzelfde.quote:Op woensdag 14 mei 2008 19:15 schreef littledrummergirl het volgende:
wij gaan wel even kijken en wat pics maken denk ikwaar zouden we dat een beetje goed kunnen zien, erasmus ofzo?
de brug, niet het gebouwquote:Op woensdag 14 mei 2008 19:17 schreef Public_NME het volgende:
[..]
Uhmm ja, maar in het T-gebouw kom je sowieso niet bij de ramen op de hogere verdiepingen aangezien dat kantoren van de professoren zijn. In het H-gebouw weet ik het niet precies... Denk hetzelfde.
Wat was het fokking koud op die Euromast vorig jaar! Niet normaal meer! En op een gegeven moment gooiden ze het trappenhuis maar open, omdat de rij bij de liften te lang was. Da's nog best een eind, zo naar beneden.quote:Op woensdag 14 mei 2008 19:11 schreef Public_NME het volgende:
[..]
Ik ben ook wel benieuwd ja, vorig jaar was het best wel indrukwekkend. (ook erg slecht qua weer vergeleken met nu!)
volgens mij alleen vanavond, vanaf half elfquote:
Vanaf het Noordereiland moet ook mooi zijn, heb ik me laten vertellen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |