dutch geloof ikquote:
en niet zomaar worsten ,merquez worstenquote:
als we al niet worden aangehouden voor ongeoorloofd bbqen in het park daarquote:
de meeste mensen nemen hun eigen wijn mee idd ( sommigen wat meer wat ik ervan begreep) het is niet voor niets een rosé meetquote:Op donderdag 8 mei 2008 17:49 schreef Breuls het volgende:
Is er alleen wijn? Want dan moet ik nog effe wat voor mezelf meeslepen.
Ik ga straks naar AH om wat kazen te regelen en daarna richting 't park. Ergens na zevenen ben ik er wel.
ik zag dat ze zelfs gaan proberen fetasouffle's erop te bakkenquote:Op donderdag 8 mei 2008 18:02 schreef Maeghan het volgende:
Ik neem wel wat rose mee, wat DubbelFriss, plasticservies, fruitsalade, stokbroodje Milano en rauwkost. Misschien heb ik ook nog wel iets eetbaars aan vlees in de vriezer maar ik eet nooit iets van de barbecue, geen idee wat je daarop kan gooien eigenlijk.
Heb ook nog wel kipmerguez misschien, maar dan moet ik even spitten.
Tja, als niemand een vierdubbele goud gele hamburger met zonder kaas en tomaten nog opeet...quote:Op donderdag 8 mei 2008 23:44 schreef Maeghan het volgende:
Ik ben ook net thuis. Was wel gezellig ja. Alleen waren er te weinig mensen, want we hadden eten over
Ja, maar dan bestellen we pizzaquote:Op donderdag 8 mei 2008 23:02 schreef PietjePuk007 het volgende:
Zo ik ben weer thuis. Erg gezellig
. Het mooie weer blijft tot woensdag aan, dus eeuuhhh dinsdag weer
?
Jij was er, dus er was kaas.quote:
En anders ruiken ze het over 3 weken welquote:Op vrijdag 9 mei 2008 00:57 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Jij was er, dus er was kaas.
En de leftovers van de kaas heb ik bij LDG en LHO in de tas gegooid, maar daar komen ze morgen wel achter
We hebben nog wel jou salade in de tas zittenquote:Op vrijdag 9 mei 2008 09:04 schreef parselmouth het volgende:
[..]
En anders ruiken ze het over 3 weken wel
- De "Piesenboot" is het openbaar toilet van het parkquote:Op vrijdag 9 mei 2008 00:41 schreef DutchTrain het volgende:
Ik ben ook weer thuis. LHO heeft de foto's van een brandende Euromast...
Enkele opmerkingen
- kaassoufflees en barbeques gaan niet echt samen
- er zijn enkelen nog op zoek naar de nasikruiden
- BBQ'en heeft te maken met instinct
- er waren minimaal 1,2 flessen rosé per wijndrinkend persoon
- een Blokker wegwerp BBQ geeft na 20 minuten voor minstens een uur bak- en braadplezier (en daarna nog plezier voor de buren van op Zuid)
- < vul hier verder in >
Paperclipquote:Op vrijdag 9 mei 2008 09:53 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Goedemorgen!
Bijzonder goed geslapen voor mijn doen bij dit weer
Maandag?quote:Op donderdag 8 mei 2008 23:02 schreef PietjePuk007 het volgende:
Zo ik ben weer thuis. Erg gezellig
. Het mooie weer blijft tot woensdag aan, dus eeuuhhh dinsdag weer
?
Ben ik weer te vroeg weggegaanquote:
Maar toen was het nog redelijk vroeg!quote:Op vrijdag 9 mei 2008 09:54 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Paperclip![]()
![]()
Wat een beetje rosé wel niet doet
Ik ook niet, dus het was vast te vroeg?quote:Op vrijdag 9 mei 2008 09:57 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ben ik weer te vroeg weggegaan? Of was ik er te laat, ik vat 'm niet iig
.
En nog een beetje mooi gekotst ?quote:Op vrijdag 9 mei 2008 09:53 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Goedemorgen!
Bijzonder goed geslapen voor mijn doen bij dit weer
*mompelt iets over voornaam, en "kan je zingen?"- "Nee, net als de zanger"quote:Op vrijdag 9 mei 2008 10:05 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
Maar toen was het nog redelijk vroeg!
idd, een beetje rosé
[..]
Ik ook niet, dus het was vast te vroeg?
En ik hoop dat de regendans van de buren niet gaat helpen, want het weer is nog wel fijn zo!
En van dat vega-tuig dat kaassouflé's op de bbq gooit, en niet tegen een boom op durft te piesen omdat dan de boom vies wordt!
Boek over boulimia?quote:Op vrijdag 9 mei 2008 10:26 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
Nee het gaat veeel beter
En het is van een boek
- frisbee'en in het donker is zelf met een witte frisbee niet te doenquote:Op vrijdag 9 mei 2008 09:50 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
- De "Piesenboot" is het openbaar toilet van het park
- Zangtalent is naamafhankelijk![]()
- We waren te blank voor de politie
En XM gaat xtreme strijkenquote:Op vrijdag 9 mei 2008 10:28 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
- frisbee'en in het donker is zelf met een witte frisbee niet te doen
- volgende keer gaan we X-treme BBQ'en (whatever that may be)
Waarom denk je dat?quote:
Kotsen voor een schoonheidsideaal, mooi kotsend meisje, dat was eigenlijk de hersenspinselquote:Op vrijdag 9 mei 2008 10:32 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
Waarom denk je dat?
Nee van brusselmans. Niets te maken met boulimia. Die vent is -buiten lelijk- gek en geniaal.
Open er een KLB-topic over joh!quote:Op vrijdag 9 mei 2008 10:27 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[ afbeelding ] En van dat vega-tuig dat kaassouflé's op de bbq gooit, en niet tegen een boom op durft te piesen omdat dan de boom vies wordt!
quote:
moeten we nog even mee wapperenquote:
eehm ja iddquote:Op vrijdag 9 mei 2008 00:57 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Jij was er, dus er was kaas.
En de leftovers van de kaas heb ik bij LDG en LHO in de tas gegooid, maar daar komen ze morgen wel achter
Op photobucket (of een andere site) zetten en dan de link naar iedereen die er bij was PM'en.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 11:25 schreef littledrummergirl het volgende:
moeten we nog even mee wapperen
zal ik ze naar een modpersoontje mailen of gewoon neerplempen?
en de brandende euromast dan ?quote:Op vrijdag 9 mei 2008 13:40 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
En deze gaat in de OP:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |