Er staan zo'n 200 man op de Mekelweg en voor m'n kantoor staat het ook vol met mensenquote:Op dinsdag 13 mei 2008 10:32 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Zit nu in de laagbouw, dus kan het niet zien. Als ik straks in de pauze naar bovenin de faculteit zou lopen, zie ik het vast!![]()
Ik twijfel nog of ik wel zo'n ramptoerist ben...
Welk gebouw zit je dan?quote:Op dinsdag 13 mei 2008 10:32 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
Zit nu in de laagbouw, dus kan het niet zien. Als ik straks in de pauze naar bovenin de faculteit zou lopen, zie ik het vast!![]()
Ik twijfel nog of ik wel zo'n ramptoerist ben...
Ah ok, ik dacht in laagbouw in Delft, het lage deel van Elektro wordt ook "de laagbouw" genoemd, ik snapte d'r al geen moer van.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 13:02 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
Erasmus MC. Kan je mooi ver kijken in het faculteitsdeel
Het rotterdamtopic he, k zit er dan ook echtquote:Op dinsdag 13 mei 2008 13:20 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ah ok, ik dacht in laagbouw in Delft, het lage deel van Elektro wordt ook "de laagbouw" genoemd, ik snapte d'r al geen moer van.
Lijkt me sterk, met die vlammenquote:Op woensdag 14 mei 2008 08:19 schreef Duvel het volgende:
Die grap heeft inmiddels al een redelijke baard hoor!
Ik ben ook wel benieuwd ja, vorig jaar was het best wel indrukwekkend. (ook erg slecht qua weer vergeleken met nu!)quote:Op woensdag 14 mei 2008 17:39 schreef DutchTrain het volgende:
Vanavond weer de 14e mei herdenking. Ben benieuwd of er net zoveel te zien is als vorig jaar, nu de wolken wat hoger hangen.
Uhmm ja, maar in het T-gebouw kom je sowieso niet bij de ramen op de hogere verdiepingen aangezien dat kantoren van de professoren zijn. In het H-gebouw weet ik het niet precies... Denk hetzelfde.quote:Op woensdag 14 mei 2008 19:15 schreef littledrummergirl het volgende:
wij gaan wel even kijken en wat pics maken denk ikwaar zouden we dat een beetje goed kunnen zien, erasmus ofzo?
de brug, niet het gebouwquote:Op woensdag 14 mei 2008 19:17 schreef Public_NME het volgende:
[..]
Uhmm ja, maar in het T-gebouw kom je sowieso niet bij de ramen op de hogere verdiepingen aangezien dat kantoren van de professoren zijn. In het H-gebouw weet ik het niet precies... Denk hetzelfde.
Wat was het fokking koud op die Euromast vorig jaar! Niet normaal meer! En op een gegeven moment gooiden ze het trappenhuis maar open, omdat de rij bij de liften te lang was. Da's nog best een eind, zo naar beneden.quote:Op woensdag 14 mei 2008 19:11 schreef Public_NME het volgende:
[..]
Ik ben ook wel benieuwd ja, vorig jaar was het best wel indrukwekkend. (ook erg slecht qua weer vergeleken met nu!)
volgens mij alleen vanavond, vanaf half elfquote:
Vanaf het Noordereiland moet ook mooi zijn, heb ik me laten vertellen.quote:
quote:
quote:Brandgrens 14 mei 2008. Euromast open tot en met 02.00
Op woensdagavond 14 mei verlicht de gemeente Rotterdam met meer dan honderd schijnwerpers de Brandgrens in de binnenstad van Rotterdam. De brandgrens markeert het gebied dat als gevolg van het bombardement op 14 mei 1940 en de daaropvolgende branden verwoest werd. Het aanlichten van de Brandgrens start om 22.45 uur en is tot 02.00 uur te zien.
De verlichte Brandgrens is het beste zichtbaar vanaf een hoog punt. Speciaal voor deze avond zal de landmark van Rotterdam zijn openingstijden aanpassen. De platforms, de Euroscoop en de brasserie zijn extra laat geopend tot 02.00 uur. Vanaf 22.00 uur geldt er een gereduceerd entreetarief van ¤ 5,-.
De brasseriekaart is voor deze gelegenheid aangepast en typeert zich door snelle en kleine gerechten. Zaal Sunset en Daybreak hebben een aangepaste opstelling zodat zoveel mogelijk mensen de brandgrens vanaf binnen kunnen bewonderen. Bij enorme drukte gaat u niet met de lift naar beneden, maar via het trappenhuis in de kern van de mast (normaal gesproken is deze ruimte niet toegankelijk voor het publiek).
Oftewel mensen die wel gaan, neem je camera ff meequote:Op woensdag 14 mei 2008 21:08 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb het vorig jaar niet gezien en ik sla vanavond ook over denk ik
Nee, dat valt wel mee...quote:Op woensdag 14 mei 2008 21:09 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Oftewel mensen die wel gaan, neem je camera ff mee.
Thanks! Was gezellig... Het blijft altijd mooi om de Erasmus over te fietsen, zelfs om 6.30u met je dronken kop.quote:
je mag heul geen voertuig besturen als je dronken bentquote:Op vrijdag 16 mei 2008 17:50 schreef Public_NME het volgende:
[..]
Thanks! Was gezellig... Het blijft altijd mooi om de Erasmus over te fietsen, zelfs om 6.30u met je dronken kop.
Ja, er vloog een vliegtuigje rondjes boven de stad.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 23:22 schreef ebeaydojraes het volgende:
is da nou een vliegtuig op foto 3?
Dat is echt maar een paar honderd meter van mijn huis....quote:Op zaterdag 17 mei 2008 12:35 schreef DutchTrain het volgende:
Iemand nog geïnteresseerd in:Open dag van de gevangenis aan de Noordsingel http://www.pinoordsingel.nl/
Heb je misschien wat meer informatie over die open dag van de gevangenis? Op die site staat alleen dat er ergens in het voorjaar een open dag is, meer niet. Zou graag weten of het bijv. voor kinderen ook interessant kan zijn en of het morgen is of dat 't vandaag is/was. Alvast bedankt!quote:Op zaterdag 17 mei 2008 12:35 schreef DutchTrain het volgende:
Iemand nog geïnteresseerd in:Open dag van de gevangenis aan de Noordsingel http://www.pinoordsingel.nl/ De Rotterdam Dansnacht http://www.rotterdamdanst.nl/ Huizen in Rotterdam Zuid http://www.zuidopentdedeuren.nl/
Je moet wat in zo'n regenachtig weekend
Aha... de onvolprezen "Laveloos"... ehmz.. "Havenloods"quote:Op zaterdag 17 mei 2008 14:55 schreef DutchTrain het volgende:
Die open dag is vandaag. Stond in de onvolprezen hah krant de havenloods. Ik meen dat het maar tot 15.00 is.
Was mij ook al opgevallen inderdaad...quote:Op maandag 19 mei 2008 16:54 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Isegrim hier al even niet meer gezien
Op iens wordt het iig helemaal afgebrandquote:Op maandag 19 mei 2008 18:46 schreef Fugie het volgende:
woensdag eten in de mafketel, iemand ervarigen?
Met het verschil dat ik er nog geen 500 meter vanaf woon en thuis wasquote:Op maandag 19 mei 2008 14:34 schreef spy08 het volgende:
Netzo min als in Alexanderpolder, Hooglviet,Cuijk,Baghdad
Misschien was kaassoufflees BBQ'en toch niet zo'n goed ideequote:Op maandag 19 mei 2008 16:54 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Isegrim hier al even niet meer gezien
quote:Op dinsdag 20 mei 2008 08:09 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Misschien was kaassoufflees BBQ'en toch niet zo'n goed idee
quote:Op dinsdag 20 mei 2008 09:08 schreef WHATSHESAID het volgende:
Wat maakt dat vogelnest aan de Weenatoren een klereherrie zeg...
quote:Op dinsdag 20 mei 2008 08:08 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Is er een steen op de BBQ gevallen ?
ja of het was geen regendans die ze deden... maar een steentjesdansquote:Op dinsdag 20 mei 2008 10:32 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]Of de aliens hadden last van bbq'ende negerts, en hebben een kiezeltje naar beneden gegooid.
Wat een bagger vergelijkingssite. Als ik even 2 tapasbarren (El Mundo, Utrecht (Neude), en Terra Tapas Rotterdam (Kop van Zuid) dr uit pik, dan zie je bij El Mundo redelijk wat commentaar op het eten, maar complimenten naar de bediening. Terra tapas is overwegend goed.quote:
Maar de vraag blijft wat het is en waarom het isquote:Op dinsdag 20 mei 2008 09:08 schreef WHATSHESAID het volgende:
Wat maakt dat vogelnest aan de Weenatoren een klereherrie zeg...
't was vroeg vanochtendquote:Op dinsdag 20 mei 2008 10:26 schreef LeeHarveyOswald het volgende:Als ze er was op de meet, had dat inderdaad gekund ja
![]()
dat was Parsel![]()
quote:Twee doden op straat in Rotterdam
ROTTERDAM - In het Oude Westen van Rotterdam zijn dinsdagavond een man en een vrouw dood op straat gevonden. De lichamen liggen voor de deur van een woning in de Korte Bajonetstraat.
Van het huis staat een raam open.
Volgens de politie zijn ze vermoedelijk uit het raam gevallen of geduwd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |