Ü-RHINEquote:
Aha! Beetje krom allemaal....maargoed het werkt tenminste!quote:Op donderdag 8 mei 2008 15:29 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Zo werkt het niet. Met quick play start je ook een eigen 'server', als er geen beschikbaar potje van jouw game type is. Het enige idee achter custom is dat je private slots kan instellen. Maar dat start blijkbaar meteen je eigen game.
quote:
De bedoeling is morgenquote:Op donderdag 8 mei 2008 16:52 schreef Simsfan88 het volgende:
[..]
Dat shirt kon je hier ook winnen! Wanneer is de uitslag bekend?![]()
Van Rockstar gehad, zijn niet te koop geloof ik. Die muismatten heb ik ook inderdaad en een cap en nog wat stuffquote:Op donderdag 8 mei 2008 15:24 schreef Wootism het volgende:
[..]
WAAR EN HOEVEEL ???
ME WANTS SO BAD !!!!
ROFLquote:Op woensdag 7 mei 2008 14:00 schreef SToRM81 het volgende:
http://www.penny-arcade.com/images/2008/20080502.jpg
koop een ps3quote:
Ik wil hem ook voor de PCquote:
die velen zijn allemaal gek.quote:Op donderdag 8 mei 2008 22:24 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Ik wil hem ook voor de PC![]()
En een Ps3/360 kopen voor een spel van 30 uur dat volgens velen toch minder is dan Vice City / San Andreas gaat me te ver.
Over SA kan ik niet oordelen, game heb ik 5 mins gespeeld en daarna nooit meer. Maar ik vond Vice City wel minstens even tofquote:Op donderdag 8 mei 2008 22:34 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
die velen zijn allemaal gek.
het is het beste spel in jaaaaren
En je speelt minimaal het dubbele aantal uren wel denk ik. Dat je de story-line binnen de 30 uur uit kunt hebben betekent niet dat er niks meer te doen isquote:Op donderdag 8 mei 2008 22:34 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
die velen zijn allemaal gek.
het is het beste spel in jaaaaren
Naast de story is er vrijwel niks te doenquote:Op donderdag 8 mei 2008 23:05 schreef Unstoppable het volgende:
[..]
En je speelt minimaal het dubbele aantal uren wel denk ik. Dat je de story-line binnen de 30 uur uit kunt hebben betekent niet dat er niks meer te doen is
Bwehehehequote:Op woensdag 7 mei 2008 14:25 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
zo raar.. Die site doet het bij mij in GTA4
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slapen.quote:
Wat je ook nog zou kunnen proberen:quote:
Righhttttttt.... inderdaad vigilance, most wanted, drugskoerier, auto's afleveren, daten, bowlen, darten, drinken, heli tours, duiven schieten, rellen, racen, of gewoon algemeen lol hebben... nee naast de story is niks te doen...quote:Op vrijdag 9 mei 2008 00:11 schreef Morthill het volgende:
[..]
Naast de story is er vrijwel niks te doenBeetje poltieagent uithangen blijft ook niet heel lang leuk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vanavond nog maar es proberen
The truth was in here.
quote:Op vrijdag 9 mei 2008 08:09 schreef Bastard het volgende:
Het wegkomen bij de missie Snow Storm is trouwens best nog wel kutSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vanavond nog maar es proberen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KLAAS JAN HUNTELAAR
quote:Op vrijdag 9 mei 2008 08:28 schreef Badabingea het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The truth was in here.
quote:Op vrijdag 9 mei 2008 08:50 schreef Bastard het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Carry on my wayward son
There'll be peace when you are done
Lay your weary head to rest
Don't you cry no more.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo hard was GTA nooit!
quote:Op vrijdag 9 mei 2008 10:26 schreef DSS24 het volgende:
Zo vet vind ik dit, het stukje waarbij Elizabet ( niet lezen als je nog niet zo ver denkt te zijn)Ik lees lekker toch alle spoilers ookal ben ik er nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo hard was GTA nooit!
Ja dit is m denkik echtwel! <-- ik heb het 1m topic!
De cursus rietdekken gaat niet door... Riet is ziek...
Knippermachine! is niet voor gevoelige mensen of epilepsie patienten bedoelt.
Taxi chauffeur wel via Roman maar alleen aan het begin van het spel, na de missie "Jamaican Heat" kan je beginnen en bij "Roman's Sorrow" is het weer afgelopen, als je die missie hebt gedaan snap je wel waarom. Het telt niet mee voor de 100% dus heeft eigenlijk geen enkel nut. Brandweer en ambulance kan je niks mee.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 10:38 schreef Kadesh het volgende:
Kan je ook taxi chauffeur en brandweerman spelen? Op een of andere manier lukt me dat niet. Vigilante wel.
je kan later weer gewoon taxi spelen hoor...quote:Op vrijdag 9 mei 2008 10:47 schreef ryangozer het volgende:
[..]
Taxi chauffeur wel via Roman maar alleen aan het begin van het spel, na de missie "Jamaican Heat" kan je beginnen en bij "Roman's Sorrow" is het weer afgelopen, als je die missie hebt gedaan snap je wel waarom. Het telt niet mee voor de 100% dus heeft eigenlijk geen enkel nut. Brandweer en ambulance kan je niks mee.
Laat ze gewoon schrikken en stap in de ambulance. Heb je ook weer 100%.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 11:27 schreef warchaser44 het volgende:
ambulance is er eigenlijk gewoon voor die komen jou healen als je wilt, kost wel behoorlijk wat centen ( 960$ toen ik het deed met bijna geen health meer over )
Hoe dan? Ik kan ze bellen, ze komen langs, zeggen dat het 'another prank call' was en rijden weer weg, waarna ik uiteraard boos en teleurgesteld wacht tot ze de hoek om gaan aan het einde van de straat voordat ik een welgemikte sniper-bullet door het hoofd van de bestuurder jaag waardoor die met het levensloze hoofd op de toeter en met het gaspedaal nog ingedrukt tegen het dichtstbijzijnde paaltje oprijdt. Maar gehealed, ho maarquote:Op vrijdag 9 mei 2008 11:27 schreef warchaser44 het volgende:
ambulance is er eigenlijk gewoon voor die komen jou healen als je wilt, kost wel behoorlijk wat centen ( 960$ toen ik het deed met bijna geen health meer over )
Ik maak er een sport van op een rijdende auto te schieten en een headshot te gevenquote:Op vrijdag 9 mei 2008 11:40 schreef Bastard het volgende:
Ook cool de diverse manieren waarmee je een auto kan "overnemen" .
Ik was tot nu toe gewend dat iemand er uit werd geslagen of geschopt, of gewoon gesleurd.
Gisteren richtte Nico alleen zn gun, die gast stapt uit.. en zonder woordenwisseling stap ik in en rij weg
Zo van "lijkt me duidelijk, beat it"
Oh? nicequote:Op vrijdag 9 mei 2008 11:33 schreef Dickies het volgende:
[..]
Laat ze gewoon schrikken en stap in de ambulance. Heb je ook weer 100%.
Volgens mij gebeurd dat alleen als je een gun in je hand hebt, heb iig nog nooit gezien dat hij met zijn gun in z'n hand iemand uit de auto sleept.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 11:40 schreef Bastard het volgende:
Ook cool de diverse manieren waarmee je een auto kan "overnemen" .
Ik was tot nu toe gewend dat iemand er uit werd geslagen of geschopt, of gewoon gesleurd.
Gisteren richtte Nico alleen zn gun, die gast stapt uit.. en zonder woordenwisseling stap ik in en rij weg
Zo van "lijkt me duidelijk, beat it"
Jammer dat bijna alle dingen die je opnoemt fokking saai zijn. Bowlen? Darten? Drinken? Daten? Heli Tours? Kom op manquote:Op vrijdag 9 mei 2008 08:03 schreef Bastard het volgende:
[..]
Righhttttttt.... inderdaad vigilance, most wanted, drugskoerier, auto's afleveren, daten, bowlen, darten, drinken, heli tours, duiven schieten, rellen, racen, of gewoon algemeen lol hebben... nee naast de story is niks te doen...![]()
Hoofdredactie games
Dat vind ik ook zo raar, in de andere GTA's werden mensen weer gereanimeerd, hier doen ze noppes. Zelfde met de brandweer, die kwam vroeger echt blussen, nu doen ze niets als je ze belt.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 11:02 schreef Paxlie het volgende:
Ambulance doet verder ook vrij weinig. Ze komen naar iemand toe, gaan dan schreeuwen van COME ONNNNNNN!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Dan rijden ze weer weg en blijft persoon gewoon liggen
Ze doen wel wat, als jij ze belt komen ze voor jou duhh, als er gewoon iemand dood gaat komt er automatisch ambulance die ze ook gaat (proberen te) reanimeren.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 15:24 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Dat vind ik ook zo raar, in de andere GTA's werden mensen weer gereanimeerd, hier doen ze noppes. Zelfde met de brandweer, die kwam vroeger echt blussen, nu doen ze niets als je ze belt.
Kleine details maar toch jammer, zeker aangezien het in de vorige delen wel gebeurde.
Dat ze komen weet ik, maar bij mij staan ze altijd alleen wat te kijken!quote:Op vrijdag 9 mei 2008 15:31 schreef ryangozer het volgende:
[..]
Ze doen wel wat, als jij ze belt komen ze voor jou duhh, als er gewoon iemand dood gaat komt er automatisch ambulance die ze ook gaat (proberen te) reanimeren.
Als je iemand zegmaar neerslaat zodat het geld er wel ligt, maar hij is dan nog niet helemaal dood, alleen dan doet de ambulance er wat aan denkik...quote:Op vrijdag 9 mei 2008 15:49 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Dat ze komen weet ik, maar bij mij staan ze altijd alleen wat te kijken!
Yup. Net nog gezien, mannetje liep daarna ook weer weg. Half kruipendquote:Op vrijdag 9 mei 2008 15:31 schreef ryangozer het volgende:
[..]
Ze doen wel wat, als jij ze belt komen ze voor jou duhh, als er gewoon iemand dood gaat komt er automatisch ambulance die ze ook gaat (proberen te) reanimeren.
Ik vreet gewoon een hotdogquote:Op vrijdag 9 mei 2008 11:42 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Hoe dan? Ik kan ze bellen, ze komen langs, zeggen dat het 'another prank call' was en rijden weer weg, waarna ik uiteraard boos en teleurgesteld wacht tot ze de hoek om gaan aan het einde van de straat voordat ik een welgemikte sniper-bullet door het hoofd van de bestuurder jaag waardoor die met het levensloze hoofd op de toeter en met het gaspedaal nog ingedrukt tegen het dichtstbijzijnde paaltje oprijdt. Maar gehealed, ho maar
quote:Op vrijdag 9 mei 2008 10:26 schreef DSS24 het volgende:
Zo vet vind ik dit, het stukje waarbij Elizabet ( niet lezen als je nog niet zo ver denkt te zijn)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo hard was GTA nooit!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In the olden days I always got the impression that TVR built a car, put it on sale, and then found out how it handled. Usually when one of their customers wrote to the factory complaining about how dead he was.
Dan begeleid ie ze vriendelijk uit de auto.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 11:45 schreef Wootism het volgende:
[..]
Volgens mij gebeurd dat alleen als je een gun in je hand hebt, heb iig nog nooit gezien dat hij met zijn gun in z'n hand iemand uit de auto sleept.
Wel erg tof gedaan though! Ga het vanavond eens proberen met een shotgun
quote:Op vrijdag 9 mei 2008 16:42 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]TrueSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Moet je wel net zo'n mannetje weten te vindenquote:
Dat heb ik dus veel te vaak met auto's, vooral op hoge snelheid als ik denk dat ik die ene paal wel doormidden kan rijden, of het bushokje, of iets anders wat dus niet doorheen-rijdbaar isquote:Op vrijdag 9 mei 2008 17:13 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Moet je wel net zo'n mannetje weten te vindenDaarbij komt dat ik vaak de motor prefereer, en dus nooit helemaal heelhuids op de gewenste lokatie aankom. Meestal vlieg ik hele stukken, gelanceerd door een crash.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |