De bedoeling is morgenquote:Op donderdag 8 mei 2008 16:52 schreef Simsfan88 het volgende:
[..]
Dat shirt kon je hier ook winnen! Wanneer is de uitslag bekend?![]()
Van Rockstar gehad, zijn niet te koop geloof ik. Die muismatten heb ik ook inderdaad en een cap en nog wat stuffquote:Op donderdag 8 mei 2008 15:24 schreef Wootism het volgende:
[..]
WAAR EN HOEVEEL ???
ME WANTS SO BAD !!!!
ROFLquote:Op woensdag 7 mei 2008 14:00 schreef SToRM81 het volgende:
http://www.penny-arcade.com/images/2008/20080502.jpg
koop een ps3quote:
Ik wil hem ook voor de PCquote:
die velen zijn allemaal gek.quote:Op donderdag 8 mei 2008 22:24 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Ik wil hem ook voor de PC![]()
En een Ps3/360 kopen voor een spel van 30 uur dat volgens velen toch minder is dan Vice City / San Andreas gaat me te ver.
Over SA kan ik niet oordelen, game heb ik 5 mins gespeeld en daarna nooit meer. Maar ik vond Vice City wel minstens even tofquote:Op donderdag 8 mei 2008 22:34 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
die velen zijn allemaal gek.
het is het beste spel in jaaaaren
En je speelt minimaal het dubbele aantal uren wel denk ik. Dat je de story-line binnen de 30 uur uit kunt hebben betekent niet dat er niks meer te doen isquote:Op donderdag 8 mei 2008 22:34 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
die velen zijn allemaal gek.
het is het beste spel in jaaaaren
Naast de story is er vrijwel niks te doenquote:Op donderdag 8 mei 2008 23:05 schreef Unstoppable het volgende:
[..]
En je speelt minimaal het dubbele aantal uren wel denk ik. Dat je de story-line binnen de 30 uur uit kunt hebben betekent niet dat er niks meer te doen is
Bwehehehequote:Op woensdag 7 mei 2008 14:25 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
zo raar.. Die site doet het bij mij in GTA4
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slapen.quote:
Wat je ook nog zou kunnen proberen:quote:
Righhttttttt.... inderdaad vigilance, most wanted, drugskoerier, auto's afleveren, daten, bowlen, darten, drinken, heli tours, duiven schieten, rellen, racen, of gewoon algemeen lol hebben... nee naast de story is niks te doen...quote:Op vrijdag 9 mei 2008 00:11 schreef Morthill het volgende:
[..]
Naast de story is er vrijwel niks te doenBeetje poltieagent uithangen blijft ook niet heel lang leuk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vanavond nog maar es proberen
The truth was in here.
quote:Op vrijdag 9 mei 2008 08:09 schreef Bastard het volgende:
Het wegkomen bij de missie Snow Storm is trouwens best nog wel kutSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vanavond nog maar es proberen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KLAAS JAN HUNTELAAR
quote:Op vrijdag 9 mei 2008 08:28 schreef Badabingea het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The truth was in here.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |