Rockstar zei laatst dat ze niet bezig waren met een PC versie... Dus ik denk niet dat er nog een gaat komen.quote:Op woensdag 7 mei 2008 19:32 schreef Rosbief het volgende:
Is het nu definitief zeker dat er geen pc versie komt?![]()
quote:Op woensdag 7 mei 2008 14:25 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
zo raar.. Die site doet het bij mij in GTA4
Ik ben nog lang niet van het eerste eiland af heb ik het idee, maar die taxi's zijn echt ideaalquote:Op donderdag 8 mei 2008 01:04 schreef PrinceOfPerzia het volgende:
zonder die taxi's kan je het niet overleven, echt badman ya know
quote:Op woensdag 7 mei 2008 10:10 schreef Wootism het volgende:
Goed!![]()
Jah ik heb een beetje moeite met mensen omleggen in de game...Net een heel uzi-magazijn door zijn voorruit gepomptSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Anywayz, dan heb ik het goed gedaan!
Was best trots op de manier waarop, die maat van hem die naast hem staat met een mashine-gun een mooie headshot gegeven net voordat die 2 trams voorbij komen.
Daarna die Leen als een gek achterna gerend en nog voordat hij weg kon rijden 1 kogel door zijn vooruit, dood.
2 kogels dus. Auto gejat en hij werd trouwens gratis gerepareerd bij de pay 'n spray "this one is from the house".
![]()
![]()
Laad iedere keer je meest recente savedata als je een missie niet hebt gehaald. Daar haal je natuurlijk ook het nodige voordeel uit.quote:Op woensdag 7 mei 2008 17:10 schreef Platina het volgende:
Zit nu op 24 uur played tijd, ben net begonnen met missies van Jimmy en Bell. Red ik het om uit te spelen voor die 30 uur of word dat een hopeloze zaak?
Carmen is een kreng ja. Hopelijk krijg ik nooit zo'n vriendin.quote:Op donderdag 8 mei 2008 00:33 schreef Platina het volgende:
Net reclame gezien op... owh wacht who gives a fuck
Aardig kreng die Carmen trouwens.
Gelukkig heb je dat zelf in de handquote:Op donderdag 8 mei 2008 10:12 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Carmen is een kreng ja. Hopelijk krijg ik nooit zo'n vriendin.
en ook deze vraag voor op de 360quote:Op donderdag 8 mei 2008 10:26 schreef Wootism het volgende:
Hoe houd je trouwens een Taxi aan? (ps3)
Weet nog niet eens hoe ik moet fluiten
Je moet eerst de uitleg hebben gehad over taxi’s in het spel. (krijg je van Roman geloof ik)quote:Op donderdag 8 mei 2008 10:27 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
en ook deze vraag voor op de 360
Op het vliegeveld, als je het vliegveld op komt rijden vanuit de stad naar links, tot voorbij de prive vliegtuigen, je krijgt dan wel een 4 sterren wanted level.quote:Op donderdag 8 mei 2008 01:55 schreef Rolstoelvandaal het volgende:
Als ik dat zo lees hier, ben ik een van de weinige die overal zelf heen rijd. Die taxi's gebruik ik bijna nooit.
Ik probeer trouwens een gewapende helicopter te vinden in de single player. Kan me iemand even op weg helpen? Het derde eiland moet ik wel nog vrijspelen.
LT... De bovenste linkse... Weet niet of dat LT is, of dia ander (naam even kwijt...)quote:Op donderdag 8 mei 2008 10:27 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
en ook deze vraag voor op de 360
Ik denk LB dan?quote:Op donderdag 8 mei 2008 11:12 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
LT... De bovenste linkse... Weet niet of dat LT is, of dia ander (naam even kwijt...)
ik gok dat ik die uitleg al lang heb gehad... ben op bijna 30% van het spel.quote:Op donderdag 8 mei 2008 10:38 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Je moet eerst de uitleg hebben gehad over taxi’s in het spel. (krijg je van Roman geloof ik)
Daarna is LB fluiten. (op de 360)
Dan heb je het allang gehad ja en is LB dus fluiten.quote:Op donderdag 8 mei 2008 11:14 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
ik gok dat ik die uitleg al lang heb gehad... ben op bijna 30% van het spel.
Lijkt me uitleg die in het begin hoort...
Als er een taxi vlakbij is (net zoals je anders in een auto wilt stappen die je jat) moet je Y ingedrukt houden. Als het goed is stap hij dan achterinquote:Op donderdag 8 mei 2008 11:14 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
ik gok dat ik die uitleg al lang heb gehad... ben op bijna 30% van het spel.
Lijkt me uitleg die in het begin hoort...
Naar buiten gaan en met water klooien!quote:
als ik op Y druk bij een taxi jat ik hemquote:Op donderdag 8 mei 2008 11:45 schreef Unstoppable het volgende:
[..]
Als er een taxi vlakbij is (net zoals je anders in een auto wilt stappen die je jat) moet je Y ingedrukt houden. Als het goed is stap hij dan achterin
quote:Op donderdag 8 mei 2008 12:15 schreef Wootism het volgende:
[..]
Naar buiten gaan en met water klooien!![]()
quote:Op donderdag 8 mei 2008 11:34 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Heeft iemand al die homo van lovemeet.com gedate?
er staat ingedrukt houden.quote:Op donderdag 8 mei 2008 12:15 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
als ik op Y druk bij een taxi jat ik hem
Ben gebeld door Roman dat ik mijn mail even moet checken.quote:Op donderdag 8 mei 2008 11:34 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Heeft iemand al die homo van lovemeet.com gedate?
duidelijkquote:
Online?quote:
Ik ga voor de 100 %quote:Op donderdag 8 mei 2008 12:21 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Online?
Wegkwijnen en wachten op GTA IV.II?
200 duiven neerschieten lijkt je daadwerkelijk leukquote:Op donderdag 8 mei 2008 12:47 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ik ga voor de 100 %
Genoeg te doen tot AugustusDan komt toch Downloadble Content?
lol.quote:Op donderdag 8 mei 2008 12:46 schreef rihago het volgende:
Gisteren jatte ik een auto... flikker die gast eruit... die gast komt terug rennen om mij uit de auto te sleuren...
ik rij weg... en hij hangt aan mijn auto... om pas na een paar keer heen en weer sturen los te laten.
.quote:Op donderdag 8 mei 2008 12:51 schreef Morthill het volgende:
[..]
200 duiven neerschieten lijkt je daadwerkelijk leuk
quote:Op donderdag 8 mei 2008 11:34 schreef Mirel het volgende:
Is er nu echt geen mp3 radiostation op de 360 versie? :\ Ik kan wel streamen en aanzetten maar dan hoor je de muziek overal.
Iemand?
nee die is er niet... je kan muziek via je dashboard aanzetten maar dat is het dan ook.quote:
Dus....quote:Op donderdag 8 mei 2008 15:00 schreef Gamer_V het volgende:
Als iedereen custom games start ...
Gewoon custom game ipv quick play en 1 private slot doen.
WAAR EN HOEVEEL ???quote:
Zo werkt het niet. Met quick play start je ook een eigen 'server', als er geen beschikbaar potje van jouw game type is. Het enige idee achter custom is dat je private slots kan instellen. Maar dat start blijkbaar meteen je eigen game.quote:Op donderdag 8 mei 2008 15:04 schreef Wootism het volgende:
[..]
Dus....
quickplay = een server van iemand anders joinen.
custom game = zelf een server starten
right?
Niet dat ze het ff Host & Join noemen ofzoo....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |