quote:Op woensdag 7 mei 2008 14:06 schreef Wootism het volgende:
[..]
Je bent 4 topics te laat
Maar hij blijft leuk though
ik heb een vastloper gehad op de 360.quote:Op woensdag 7 mei 2008 16:18 schreef RudyCarell het volgende:
Nog geen last gehad... 360-versie, dat dan weer wel...
Ik heb dat met 6 verschillende spellen echt maar 1x per spel gehad.quote:Op woensdag 7 mei 2008 16:21 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
ik heb een vastloper gehad op de 360.
Gewoon opnieuw opgestart, niks aan het handje...
Nope!, misshien als jij alles ineenkeer haalt zonder fouten te maken + als je naar een mission moet rijden ,stap in een taxi en je bent daar in no-time.quote:Op woensdag 7 mei 2008 17:10 schreef Platina het volgende:
Zit nu op 24 uur played tijd, ben net begonnen met missies van Jimmy en Bell. Red ik het om uit te spelen voor die 30 uur of word dat een hopeloze zaak?
Rockstar zei laatst dat ze niet bezig waren met een PC versie... Dus ik denk niet dat er nog een gaat komen.quote:Op woensdag 7 mei 2008 19:32 schreef Rosbief het volgende:
Is het nu definitief zeker dat er geen pc versie komt?![]()
quote:Op woensdag 7 mei 2008 14:25 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
zo raar.. Die site doet het bij mij in GTA4
Ik ben nog lang niet van het eerste eiland af heb ik het idee, maar die taxi's zijn echt ideaalquote:Op donderdag 8 mei 2008 01:04 schreef PrinceOfPerzia het volgende:
zonder die taxi's kan je het niet overleven, echt badman ya know
quote:Op woensdag 7 mei 2008 10:10 schreef Wootism het volgende:
Goed!![]()
Jah ik heb een beetje moeite met mensen omleggen in de game...Net een heel uzi-magazijn door zijn voorruit gepomptSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Anywayz, dan heb ik het goed gedaan!
Was best trots op de manier waarop, die maat van hem die naast hem staat met een mashine-gun een mooie headshot gegeven net voordat die 2 trams voorbij komen.
Daarna die Leen als een gek achterna gerend en nog voordat hij weg kon rijden 1 kogel door zijn vooruit, dood.
2 kogels dus. Auto gejat en hij werd trouwens gratis gerepareerd bij de pay 'n spray "this one is from the house".
![]()
![]()
Laad iedere keer je meest recente savedata als je een missie niet hebt gehaald. Daar haal je natuurlijk ook het nodige voordeel uit.quote:Op woensdag 7 mei 2008 17:10 schreef Platina het volgende:
Zit nu op 24 uur played tijd, ben net begonnen met missies van Jimmy en Bell. Red ik het om uit te spelen voor die 30 uur of word dat een hopeloze zaak?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |