Wat is er dan?quote:Op dinsdag 6 mei 2008 19:56 schreef Soury het volgende:
Voor de liefhebbers !!! Kijk ff Jensen vanavond.Fucking briljant
# 675quote:Op dinsdag 6 mei 2008 19:31 schreef PietjePuk007 het volgende:
Gert of Noekie mag 't nummer invullen, ik kan er geen wijs uit worden waar we gebleven zijn.
Dames in de dop.. Gister ook bij Jensen. Maar sjesus ik wist echt niet dat er zulke mensen op deze aardkloot rond lopenquote:
Ik vind Jensen zelf eigenlijk al godvergeten domquote:Op dinsdag 6 mei 2008 20:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Dames in de dop.. Gister ook bij Jensen. Maar sjesus ik wist echt niet dat er zulke mensen op deze aardkloot rond lopen
.. Zo fucking naief of godvergeten dom. Tis niet te filmen (oh ja toch wel )
Achja, had 2 afleveringen gezien, maar verwacht niet echt dat het DAMES wordenquote:Op dinsdag 6 mei 2008 20:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Dames in de dop.. Gister ook bij Jensen. Maar sjesus ik wist echt niet dat er zulke mensen op deze aardkloot rond lopen
.. Zo fucking naief of godvergeten dom. Tis niet te filmen (oh ja toch wel )
Klopt maar je moet echt kijken... Tis echt hilarisch..quote:Op dinsdag 6 mei 2008 20:26 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik vind Jensen zelf eigenlijk al godvergeten dom
Ik heb er een TR aan gewaagd, en remlof is gearriveerd.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 20:24 schreef Leandra het volgende:
# 675
En SC in de TT is misschien ook wel handig
En ook vervelend zo af en toe met z'n grappen die hij 20 keer herhaalt. Telefoonterreur was dan wel weer leukquote:Op dinsdag 6 mei 2008 20:26 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik vind Jensen zelf eigenlijk al godvergeten dom
Die meiden zijn daar dus in het programma .. En vanavond de quize . En wat ik heb gezien over hoeveel eieren er in een dozijn zitten.. Kon er haast niet van slapenquote:Op dinsdag 6 mei 2008 20:27 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Achja, had 2 afleveringen gezien, maar verwacht niet echt dat het DAMES worden
WAS jij dat !!! nou ga wel weer hoorquote:Op dinsdag 6 mei 2008 20:30 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik heb er een TR aan gewaagd, en remlof is gearriveerd.
Jaja, done bij deze.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 20:30 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
quote:
Oeh, een TR... wat ik al niet weet te veroorzaken met 1 postquote:Op dinsdag 6 mei 2008 20:30 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
De godganse komplete FOK crew over mee heenquote:Op dinsdag 6 mei 2008 20:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oeh, een TR... wat ik al niet weet te veroorzaken met 1 post
Cum bucketquote:Op dinsdag 6 mei 2008 21:05 schreef Soury het volgende:
[..]
De godganse komplete FOK crew over mee heen
Niet nodig tis allemaal luchtquote:
En het probleem is??quote:Op dinsdag 6 mei 2008 21:05 schreef Soury het volgende:
[..]
De godganse komplete FOK crew over mee heen
Mijn agendaquote:
Ja, waarom zit je in de COS en niet hierquote:
Voor de balans Pietje, anders gaat het helemaal fout daar met al die Huub groupies. Er moet zo af en toe even wat rechtgezet worden...quote:Op dinsdag 6 mei 2008 21:52 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ja, waarom zit je in de COS en niet hier?
Je bent een vervrissendere poster .. Ik lees wel hoorquote:Op dinsdag 6 mei 2008 21:54 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Voor de balans Pietje, anders gaat het helemaal fout daar met al die Huub groupies. Er moet zo af en toe even wat rechtgezet worden...
Had ik al gezegd dat ik van muizen houd?quote:Op dinsdag 6 mei 2008 22:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Je bent een vervrissendere poster .. Ik lees wel hoor
Sorry het ging me om de dames.. ff gedulld hoop ikquote:Op dinsdag 6 mei 2008 22:49 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Wilde je me pesten ofzo![]()
Word ziek van die Natasia
Maakt niet uit, had zelf ook verwacht dat die eerst kwamen na gisterquote:Op dinsdag 6 mei 2008 22:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Sorry het ging me om de dames.. ff gedulld hoop ik
Ja GODVER Zit ik voor jan lul te kijkenquote:Op dinsdag 6 mei 2008 22:59 schreef Manu82 het volgende:
hij flikt het gewoon weer, het is morgen pas
We gaan naar P&W
En aan je hoofdeind een laptop dan, want je had en hebt het maar weer druk vandaag.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 22:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
En nu ga ik proberen te slapen. Proberen, want mijn arme rug is rood verbrand door het horizontaal op gras liggen met boven mij een rood koperen kogel.
Kruip net me kist in !!! Wat mot jequote:Op dinsdag 6 mei 2008 23:52 schreef Ian_Nick het volgende:
Wat is dit voor deaudt teringtopique!?
Ben je weer op je fietsje naar het park geweest?quote:
quote:Op woensdag 7 mei 2008 13:35 schreef Gert het volgende:
[..]
Ben je weer op je fietsje naar het park geweest?
Jezus wat zien ze eruitquote:Op woensdag 7 mei 2008 22:16 schreef Soury het volgende:
Jensen over paar minuten. Met de dames in de dop
Speelsterkte 7. Zin een potje?quote:Op woensdag 7 mei 2008 21:49 schreef debuurvrouw het volgende:
Nee joh! speelsterkte 8 ben echt een tennisdebiel.![]()
Maar vind het wel leuk
Goffert of Kronenburger?quote:Op woensdag 7 mei 2008 22:51 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Zolang je dat maar niet in het park gaat doen
Hoeveel eieren zitten er in een dozijnquote:
Twee doosjes is een handicap!quote:Op woensdag 7 mei 2008 23:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Hoeveel eieren zitten er in een dozijnTwee doosjes is ook een antwoord
Volgens mij een trio in jou geval, maar ik ben denk ik soms net zo dom als die troela's in de dop.quote:
Daar heb ik er nog een paar van in de koelkast liggenquote:Op woensdag 7 mei 2008 23:05 schreef chufi het volgende:
Geef mij maar een Dommelsch
Let je ff op de datum .. Zelfs bier gaat offquote:Op woensdag 7 mei 2008 23:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Daar heb ik er nog een paar van in de koelkast liggen
Het was idd hilarisch....quote:Op woensdag 7 mei 2008 23:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Hoeveel eieren zitten er in een dozijnTwee doosjes is ook een antwoord
Ze liggen er nog geen 2 wekenquote:Op woensdag 7 mei 2008 23:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Let je ff op de datum .. Zelfs bier gaat off
Ja dat wou ik nog vragen idd voordat ik in mn auto spring...quote:Op woensdag 7 mei 2008 23:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Let je ff op de datum .. Zelfs bier gaat off
quote:Op woensdag 7 mei 2008 23:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat wou ik nog vragen idd voordat ik in mn auto spring...
Hoeveel heb je liggen ?quote:Op woensdag 7 mei 2008 23:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
Bij zowel de Dommelsch als de Heineken augustus 08
3 Heineken en 4 Dommelsch.....quote:
Ik ben 7 in de dubbelquote:
Ahh daar zeg je zoiets. Die van mij lezen nu nog niet op Fok maar dan kan nooit meer heel vreselijk lang durenquote:Op donderdag 8 mei 2008 12:34 schreef Leandra het volgende:
En ze zou nog gelijk hebben ook![]()
Damn wat ben ik blij dat ik een zoon heb, en geen dochter (en dat hij nooit op FOK! zit)
Oh ik wist het!!!!quote:Op donderdag 8 mei 2008 14:45 schreef PietjePuk007 het volgende:
De kistjes zijn nu wel in de aanbieding.
Anders maak je een fake-account aan, bijvoorbeeld Car0nline, waar je vanaf nu alleen maar braaf mee post.quote:Op donderdag 8 mei 2008 14:48 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ahh daar zeg je zoiets. Die van mij lezen nu nog niet op Fok maar dan kan nooit meer heel vreselijk lang duren
Nu maar netjes op tijd naar bed en geen hartjes en zoentjes naar vreemde mensen posten.
Hoe groot is de kans op een enorme crash waarbij al mijn posts verloren gaan?
Want mezelf kennende gaan ze alles van me terug lezen
Goed idee!quote:Op donderdag 8 mei 2008 14:53 schreef Gert het volgende:
[..]
Anders maak je een fake-account aan, bijvoorbeeld Car0nline, waar je vanaf nu alleen maar braaf mee post.
Als ze dan op een gegeven moment vragen wat jouw username is, geef je die.
Uhm mja, dat is niet voor niets nog geblokkeerdquote:Op donderdag 8 mei 2008 14:53 schreef PietjePuk007 het volgende:
Het wordt pas ernstig als je je eigen kiddo's in 't KPDtoegangstopic ziet posten.
Ze zien de registratiedatum tochquote:
Hmmz..quote:Op donderdag 8 mei 2008 14:59 schreef PietjePuk007 het volgende:
Gelukkig weet deze generatie kiddo's gemiddeld zo'n 10x meer van computers dan hun ouders.
Ja maar dat geeft toch niet, het is een handige manier om ze om de tuin te leidenquote:Op donderdag 8 mei 2008 14:59 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ze zien de registratiedatum toch.
Heb net weer in het park gelegenquote:Op donderdag 8 mei 2008 14:22 schreef Gert het volgende:
Lekker puh!
ja, heerlijk weer, binnen achter het beeldscherm.
Ja. Die ik geef en die ik heb genotenquote:
Iets van pics or it didn't happenquote:Op donderdag 8 mei 2008 15:31 schreef Leandra het volgende:
zit ik net topless in de achtertuin,
Gewoon de hele buurtjeugd uitnodigenquote:Op donderdag 8 mei 2008 15:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Misschien kan ik dat jongentje nog ergens vinden, maar wie moet dan de foto maken??
Laten we dat maar niet doen... het feit dat ik in een spijkerbroek rondloop is in zo'n refo dorp als dit al bijna uitzonderlijk, maar als ik dan ook nog een keer de halve straat aan minderjarigen ga uitnodigen om een topless foto van mij te maken dan vermoed ik dat ik met pek en veren het dorp uitgejaagd wordquote:
Heuj, da's niet zo cool.quote:Op donderdag 8 mei 2008 12:13 schreef Leandra het volgende:
Ik dacht al dat de avatar van deze user me bekend voorkwam... Lauriette91
Vertel eens buuf?? Heb je stiekem toch een dochter van 17
Zweet me de pleuris op mijn balkon. En zit ondertussen in ondergoed. Maar volhouden zal ikquote:Op donderdag 8 mei 2008 17:34 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Heuj, da's niet zo cool.![]()
En dit is zeker niet mijn dochter want die had niet getypt bij DE Albert Heyn![]()
(want dat had ik er consequent uitgemept)
Goeiemiddag trouwens. Was weer even werken en daarna weer lekker naar het zwembad. Als dit dé zomer van 2008 is moet ik nu de kans grijpen mijn abonnement terug te verdienen....
Die wiite poten is ook geen smoel.quote:Op donderdag 8 mei 2008 18:03 schreef debuurvrouw het volgende:
Ja precies! na volgende week kan het wel weer tot oktober regenen
Zeg dat nou niet! Heb net mn sleppers opgehaaldquote:Op donderdag 8 mei 2008 18:03 schreef debuurvrouw het volgende:
Ja precies! na volgende week kan het wel weer tot oktober regenen
Wit voetje halenquote:Op donderdag 8 mei 2008 19:32 schreef CarOnline het volgende:
Rosé staat al koud en mn vriendinnetje -tevens collega- komt zo op de fiets,
dus dan gaan we nog ff lekker in het zonnetje niet zitten roddelen enzo![]()
Krijg ik lekker gekleurde voeten
Moet ja zeggen dus.. Geen BBQ en nee niet ergquote:Op donderdag 8 mei 2008 20:26 schreef Gert het volgende:
Wat een gezellige zomersfeer hier.![]()
[ afbeelding ]
Is er ook iemand die diit weekend niét gaat BBQ-en?
Ik had het niet in de planning.... maar het is misschien leuk voor moederdag of 2de pinksterdagquote:Op donderdag 8 mei 2008 20:26 schreef Gert het volgende:
[ afbeelding ]
Tenzij.... meneer dit als een mooie gelegenheid ziet voor een moederdagkado, en jij zondag in je favoriete tuinpakje aan de slag kunt.quote:Op donderdag 8 mei 2008 20:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik had het niet in de planning.... maar het is misschien leuk voor moederdag of 2de pinksterdag
Oeps... we hebben geen fatsoenlijke BBQ meer volgens de kid.... dat wordt niet BBQ'en dus
Daar zit mijn puberzoon ook echt op te wachten... dat z'n moeder zo door de tuin gaat lopenquote:Op donderdag 8 mei 2008 23:46 schreef Gert het volgende:
[..]
Tenzij.... meneer dit als een mooie gelegenheid ziet voor een moederdagkado, en jij zondag in je favoriete tuinpakje aan de slag kunt.![]()
[ afbeelding ]
Nee maar z'n vriendjes die hij nietsvermoedend had uitgenodigd vast wel.quote:Op donderdag 8 mei 2008 23:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
Daar zit mijn puberzoon ook echt op te wachten... dat z'n moeder zo door de tuin gaat lopen![]()
Alsjeblieft zeg... die rijden in gepimpte golfjes en ibiza's met kleuren die normaal bij edelmetaal horenquote:Op donderdag 8 mei 2008 23:56 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee maar z'n vriendjes die hij nietsvermoedend had uitgenodigd vast wel.
Die heb ik ahaaal maar door mn mooie sleppers worden me voeten bruihuinnnn!quote:
Ikkequote:Op donderdag 8 mei 2008 20:26 schreef Gert het volgende:
[ afbeelding ]
Zeker!quote:
Ja prima, das toch ergens in twente?quote:Op vrijdag 9 mei 2008 01:17 schreef Gert het volgende:
[..]
Zeker!![]()
De BBQ is alleen bij schoonfamilie (ik ben gebonden), maar ik kan zeker regelen dat je erbij mag zijn, mits niet meer dan drie kids extra.
Ik lleen als er m&ms omheen zittenquote:Op vrijdag 9 mei 2008 01:41 schreef Polonium-120 het volgende:
ik snap mijzelf ook niet, ik lust helemaal geen pinda's
Die scheiding tussen FB en SC heb ik ook nooit gesnaptquote:Op vrijdag 9 mei 2008 03:14 schreef remlof het volgende:
[..]
En nee jongens, dit is geen slowchat topic.
Ohhhhhhh je bent GEBONDEN!quote:Op vrijdag 9 mei 2008 01:17 schreef Gert het volgende:
[..]
Zeker!![]()
De BBQ is alleen bij schoonfamilie (ik ben gebonden), maar ik kan zeker regelen dat je erbij mag zijn, mits niet meer dan drie kids extra.
Thanks, jij ook! Zodra ik achter deze comp hier vandaan mag, kan ik ervan gaan genieten.quote:
Vanmiddag een uurtje of 2 in t parkje vertoefd met de kids maar pfoei je schroeide er bijna weg.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 16:56 schreef Talitha het volgende:
[..]
Thanks, jij ook! Zodra ik achter deze comp hier vandaan mag, kan ik ervan gaan genieten.
Ik ben nog nauwelijks buiten geweest vandaag. Zit hier moederziel alleen, alle collega's zijn gewoon pleite.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 17:00 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Vanmiddag een uurtje of 2 in t parkje vertoefd met de kids maar pfoei je schroeide er bijna weg.
Wel lekker hoor, ff ogen dicht
Ja ken ik... shit, HEB ook al op het gras gelopen VANDAAG.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 16:52 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ohhhhhhh je bent GEBONDEN!![]()
Ik zie het nu pas
Dat moet je ook in caps typen, je kent het 5-regels-regelement toch!
Aww zíelig!quote:Op vrijdag 9 mei 2008 17:10 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik ben nog nauwelijks buiten geweest vandaag. Zit hier moederziel alleen, alle collega's zijn gewoon pleite.![]()
Nog ff en dan kan ik ook gaan zonnen.
OEPS, ik ookquote:Op vrijdag 9 mei 2008 17:15 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja ken ik... shit, HEB ook al op het gras gelopen VANDAAG.
NIETSquote:Op vrijdag 9 mei 2008 17:51 schreef CarOnline het volgende:
[..]
OEPS, ik ook![]()
Gelegen zelfs, maar wel op EEN dekentje dus ik weet niet wat het REGELEMENT daar over zegt.
Joh!quote:
Neuh, weer in december, maar we hebben nog nooit zo vroeg geboekt.quote:
quote:Op vrijdag 9 mei 2008 20:51 schreef APK het volgende:
[..]
Neuh, weer in december, maar we hebben nog nooit zo vroeg geboekt.
Doe eens een google afbeeldingen search op 'China Airlines'
Al een keer of 7 mee gevlogen en so far so good.quote:
quote:Op vrijdag 9 mei 2008 20:51 schreef APK het volgende:
[..]
Na het EK. Paar weekjes La Douce France.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 22:34 schreef APK het volgende:
[..]
Al een keer of 7 mee gevlogen en so far so good.
Wanneer is jouw next trip?
Stille tocht...quote:
waar?quote:Op vrijdag 9 mei 2008 22:59 schreef Gert het volgende:
[..]
Na het EK. Paar weekjes La Douce France.[ afbeelding ]
Ja komen jullie nu maar eens bij óns langs.quote:
Oh, fuck, Frankrijk.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 23:06 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja komen jullie nu maar eens bij óns langs. [ afbeelding ]
Nee, jij dan?quote:Op vrijdag 9 mei 2008 23:01 schreef APK het volgende:
[..]
Heb je al een songtekst voor het eerste liedje?
Jij bent van de songteksten.quote:
Ja, maar ik moet ff wakker worden, ik ben nog een beetje dufquote:Op vrijdag 9 mei 2008 23:12 schreef APK het volgende:
[..]
Jij bent van de songteksten.![]()
Vanavond gewoon een keer achterstevoren doen en met The Kinks beginnen?
Ik dacht dat de man en kids het huis uitgeschopt waren en dat je al een liter AH huiswijn achter de kiezen zou hebben.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 23:13 schreef CarOnline het volgende:
Ja, maar ik moet ff wakker worden, ik ben nog een beetje duf
Haha, ja die zijn ook weg en toen heb ik lekker ff liggen slapenquote:Op vrijdag 9 mei 2008 23:19 schreef APK het volgende:
[..]
Ik dacht dat de man en kids het huis uitgeschopt waren en dat je al een liter AH huiswijn achter de kiezen zou hebben.
Joh, je bent toch ook al in Den Haag langsgeweest, da's al bijna op de helft.quote:
Ja, okay, maar frankrijk.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 23:22 schreef Gert het volgende:
Joh, je bent toch ook al in Den Haag langsgeweest, da's al bijna op de helft.
mocht jij je daar laten tatoerenquote:Op vrijdag 9 mei 2008 20:51 schreef APK het volgende:
[..]
Niet eens een VW busje?quote:Op vrijdag 9 mei 2008 23:58 schreef Polonium-120 het volgende:
moet even terug naar start![]()
dat ding van mij werkt als een russische lada in de gothardtunnel met sneeuwkettingen![]()
als deze SC begint te vonken
olla heidi, aan het pokeren nu ?quote:
Nog niet, kijk het nog even aan hierquote:
quote:
tis de laatste tijd erg rustig geloof ik he, dat andere forum is een flop en de mensen die daar hebben gepost komen ook niet meer terug ofzo ? Of zijn der een paar ge permaband ?quote:
Je DOET het heel goed APK!quote:
Volgens mij vermaakt ze zich welquote:Op zaterdag 10 mei 2008 00:26 schreef Pavement het volgende:
[..]
tis de laatste tijd erg rustig geloof ik he, dat andere forum is een flop en de mensen die daar hebben gepost komen ook niet meer terug ofzo ? Of zijn der een paar ge permaband ?
lobbes geband.![]()
![]()
![]()
neequote:
Kan je die tekst niet es plaatsenquote:
quote:Op zaterdag 10 mei 2008 00:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Kan je die tekst niet es plaatsen....
En ik ga morgen op Sonja Snacker dieet
Oii Pavequote:
quote:Op zaterdag 10 mei 2008 00:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Kan je die tekst niet es plaatsen....
En ik ga morgen op Sonja Snacker dieet
quote:
quote:Op zaterdag 10 mei 2008 00:34 schreef HiDiHo het volgende:
Mooi nummer APK
Heb een frituurpan gekochtquote:
Ja. Heel mooi.quote:
quote:Op zaterdag 10 mei 2008 00:41 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja. Heel mooi.
En dan hioer de text :
Ik heb het goed gedaan, maar ook zo fout gedaan.
Als ik terug kijk in de tijd.
Een lach met tranen, zo voel ik mij vandaag.
Geproefd van het leven, zoveel vrienden ongekend.
Met bloed zweet en tranen, zei ik, rot hier nu maar op.
Met bloed zweet en tranen,
zei ik vrienden,dag vrienden, de koek is op.
ik heb geluk gekend maar ook verdriet gekend,
hoe vaak stootte ik m'n kop.
Maar toch ik ben tevreden met alles wat ik heb,
als je roem voorbij is moet je kijken wie je nog kent.
Refrein
Ik heb het echt gezien,
nee ik heb geen trek.
Ik blijf niet gek dat ik iemand straks nog mis
Ik blijf echt alleen,
jah echt alleen.
Geen gezeur meer aan m'n kop, och rot nu maar op
Refrein. (2x)
beter toch, ideaal als je honger hebt ff de steker er in en je vriezer uit ruimen VOEDSELquote:
Vette frieten here I comequote:Op zaterdag 10 mei 2008 00:41 schreef Pavement het volgende:
[..]
beter toch, ideaal als je honger hebt ff de steker er in en je vriezer uit ruimen VOEDSEL
Blijf het enge dingen vinden, maar ja een bitterballetje of kaasdingen zijn toch wel es lekkerquote:
Nee niet eng, alleen niet mee gaan slepen als het vet nog warm en vloeibaar isquote:Op zaterdag 10 mei 2008 00:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Blijf het enge dingen vinden, maar ja een bitterballetje of kaasdingen zijn toch wel es lekker
Ik heb het nooit zo goed begrepenquote:
As if !!!! Dat ding staat nu leeg onder de afzuigkap, domweg om te testen of het wel stabiel isquote:Op zaterdag 10 mei 2008 00:48 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Nee niet eng, alleen niet mee gaan slepen als het vet nog warm en vloeibaar is![]()
quote:Op zaterdag 10 mei 2008 00:51 schreef Soury het volgende:
[..]
As if !!!! Dat ding staat nu leeg onder de afzuigkap, domweg om te testen of het wel stabiel is
Uhmmmmmmmmmmmm zal ik of zal ik niet.quote:
Dan ken je mij nog nietquote:
gewoon, lekker zingen en dan met text anders kan je niet zingen want dan weet je het nietquote:
Oh.. Dus tegen mijn PC zingen, en hopen dat de buren niet de politie bellenquote:Op zaterdag 10 mei 2008 00:57 schreef CarOnline het volgende:
[..]
gewoon, lekker zingen en dan met text anders kan je niet zingen want dan weet je het niet
Mogge WJquote:Op zaterdag 10 mei 2008 00:57 schreef willem-jozef het volgende:
mogguh
Avond wjquote:
ja en als je het leuk vind kan ke ook iemand bellen die dan ook meezingty!quote:Op zaterdag 10 mei 2008 00:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh.. Dus tegen mijn PC zingen, en hopen dat de buren niet de politie bellen
Deed ik altijd samen met mijn ex, meezingen met belgie en later op nederland, maar dat was niet zo leuk als in belgie.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 00:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh.. Dus tegen mijn PC zingen, en hopen dat de buren niet de politie bellen
Mogguh WJquote:Op zaterdag 10 mei 2008 00:57 schreef willem-jozef het volgende:
mogguh
Ik klink als Amandaquote:Op zaterdag 10 mei 2008 01:00 schreef CarOnline het volgende:
[..]
ja en als je het leuk vind kan ke ook iemand bellen die dan ook meezingty!
Yeaahuhuhuh..quote:
quote:
hoi dames, alles goed hierzooo? was effe op vakantie en m'n andere computert is ook al 3 weken op verkansie naar amsterdam, dus zit ik nu met die apple te knoeien in de polder..quote:
Oh shit !! Nou dan zing ik wel meequote:
Moet jij niet schrijven 100 kilo here I come.quote:
welkom terug!quote:Op zaterdag 10 mei 2008 01:09 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hoi dames, alles goed hierzooo? was effe op vakantie en m'n andere computert is ook al 3 weken op verkansie naar amsterdam, dus zit ik nu met die apple te knoeien in de polder..
heb ik nog niet eerder mee gespeeld op internet(en ik had ook geen wachtwoord meer voor fok), dus een beetje wennen. gaat allemaal niet zo vlotjes.
ben er helemaal uit..morgen maar ff bijlezen.
nog schokkend nieuws(per pm te versturen)?
Ik kan gewoon naar bed geloof ik want ik kan niet zingen en we hebben ook geen last van ongedierte.quote:
Neuh, niks gemistquote:Op zaterdag 10 mei 2008 01:09 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hoi dames, alles goed hierzooo? was effe op vakantie en m'n andere computert is ook al 3 weken op verkansie naar amsterdam, dus zit ik nu met die apple te knoeien in de polder..
heb ik nog niet eerder mee gespeeld op internet(en ik had ook geen wachtwoord meer voor fok), dus een beetje wennen. gaat allemaal niet zo vlotjes.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zaterdag 10 mei 2008 01:13 schreef willem-jozef het volgende:
en apk, zie ik. hoi
erg onoverzichtelijk met dit apparaat...who gives a fuck..
je moet ook geen appels met peren vergelijkenquote:Op zaterdag 10 mei 2008 01:09 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
Dan moet je doorzuipen!quote:Op zaterdag 10 mei 2008 01:16 schreef willem-jozef het volgende:
ha die coos, ik wilde wel een liedje voor je draaien, maar zo ver ben ik nog niet, joh...
quote:Op zaterdag 10 mei 2008 01:13 schreef willem-jozef het volgende:
en apk, zie ik. hoi
erg onoverzichtelijk met dit apparaat...who gives a fuck..
Ga je meedoen met de Youtube Bohemian Rhapsody?quote:
geniaal, maar ik ben aan de telefoon met mijn chichickie.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 01:29 schreef willem-jozef het volgende:
hep ff een muis en spiekerboxen aangeslotenuh, ff testen nnn
Gaan we up and down doen?quote:
Kan ze zingen?quote:Op zaterdag 10 mei 2008 01:33 schreef HiDiHo het volgende:
Wie is eigenlijk Obasca ?
Geen idee. Geen makkelijk te traceren klloon in ieder geval.quote:
Net zo goed als het origineel denk ikquote:
Nou honderd nee ??? Wel wat meer ..quote:Op zaterdag 10 mei 2008 01:11 schreef Coos het volgende:
[..]
Moet jij niet schrijven 100 kilo here I come.
Gaan we doen, effe wachten!quote:Op zaterdag 10 mei 2008 01:34 schreef willem-jozef het volgende:
leandra ook van de partij?![]()
hooiii, hoe is het met you?
Fluiten is ook goedquote:
alleen als ie een zundapp heeft!quote:Op zaterdag 10 mei 2008 01:35 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
het kind van obama en caro verwekt na een week dropshots drinken?
I guess now it's time for me to give upquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |