Let je ff op de datum .. Zelfs bier gaat offquote:Op woensdag 7 mei 2008 23:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Daar heb ik er nog een paar van in de koelkast liggen
Het was idd hilarisch....quote:Op woensdag 7 mei 2008 23:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Hoeveel eieren zitten er in een dozijnTwee doosjes is ook een antwoord
Ze liggen er nog geen 2 wekenquote:Op woensdag 7 mei 2008 23:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Let je ff op de datum .. Zelfs bier gaat off
Ja dat wou ik nog vragen idd voordat ik in mn auto spring...quote:Op woensdag 7 mei 2008 23:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Let je ff op de datum .. Zelfs bier gaat off
quote:Op woensdag 7 mei 2008 23:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat wou ik nog vragen idd voordat ik in mn auto spring...
Hoeveel heb je liggen ?quote:Op woensdag 7 mei 2008 23:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
Bij zowel de Dommelsch als de Heineken augustus 08
3 Heineken en 4 Dommelsch.....quote:
Ik ben 7 in de dubbelquote:
Ahh daar zeg je zoiets. Die van mij lezen nu nog niet op Fok maar dan kan nooit meer heel vreselijk lang durenquote:Op donderdag 8 mei 2008 12:34 schreef Leandra het volgende:
En ze zou nog gelijk hebben ook![]()
Damn wat ben ik blij dat ik een zoon heb, en geen dochter (en dat hij nooit op FOK! zit)
Oh ik wist het!!!!quote:Op donderdag 8 mei 2008 14:45 schreef PietjePuk007 het volgende:
De kistjes zijn nu wel in de aanbieding.
Anders maak je een fake-account aan, bijvoorbeeld Car0nline, waar je vanaf nu alleen maar braaf mee post.quote:Op donderdag 8 mei 2008 14:48 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ahh daar zeg je zoiets. Die van mij lezen nu nog niet op Fok maar dan kan nooit meer heel vreselijk lang duren
Nu maar netjes op tijd naar bed en geen hartjes en zoentjes naar vreemde mensen posten.
Hoe groot is de kans op een enorme crash waarbij al mijn posts verloren gaan?
Want mezelf kennende gaan ze alles van me terug lezen
Goed idee!quote:Op donderdag 8 mei 2008 14:53 schreef Gert het volgende:
[..]
Anders maak je een fake-account aan, bijvoorbeeld Car0nline, waar je vanaf nu alleen maar braaf mee post.
Als ze dan op een gegeven moment vragen wat jouw username is, geef je die.
Uhm mja, dat is niet voor niets nog geblokkeerdquote:Op donderdag 8 mei 2008 14:53 schreef PietjePuk007 het volgende:
Het wordt pas ernstig als je je eigen kiddo's in 't KPDtoegangstopic ziet posten.
Ze zien de registratiedatum tochquote:
Hmmz..quote:Op donderdag 8 mei 2008 14:59 schreef PietjePuk007 het volgende:
Gelukkig weet deze generatie kiddo's gemiddeld zo'n 10x meer van computers dan hun ouders.
Ja maar dat geeft toch niet, het is een handige manier om ze om de tuin te leidenquote:Op donderdag 8 mei 2008 14:59 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ze zien de registratiedatum toch.
Heb net weer in het park gelegenquote:Op donderdag 8 mei 2008 14:22 schreef Gert het volgende:
Lekker puh!
ja, heerlijk weer, binnen achter het beeldscherm.
Ja. Die ik geef en die ik heb genotenquote:
Iets van pics or it didn't happenquote:Op donderdag 8 mei 2008 15:31 schreef Leandra het volgende:
zit ik net topless in de achtertuin,
Gewoon de hele buurtjeugd uitnodigenquote:Op donderdag 8 mei 2008 15:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Misschien kan ik dat jongentje nog ergens vinden, maar wie moet dan de foto maken??
Laten we dat maar niet doen... het feit dat ik in een spijkerbroek rondloop is in zo'n refo dorp als dit al bijna uitzonderlijk, maar als ik dan ook nog een keer de halve straat aan minderjarigen ga uitnodigen om een topless foto van mij te maken dan vermoed ik dat ik met pek en veren het dorp uitgejaagd wordquote:
Heuj, da's niet zo cool.quote:Op donderdag 8 mei 2008 12:13 schreef Leandra het volgende:
Ik dacht al dat de avatar van deze user me bekend voorkwam... Lauriette91
Vertel eens buuf?? Heb je stiekem toch een dochter van 17
Zweet me de pleuris op mijn balkon. En zit ondertussen in ondergoed. Maar volhouden zal ikquote:Op donderdag 8 mei 2008 17:34 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Heuj, da's niet zo cool.![]()
En dit is zeker niet mijn dochter want die had niet getypt bij DE Albert Heyn![]()
(want dat had ik er consequent uitgemept)
Goeiemiddag trouwens. Was weer even werken en daarna weer lekker naar het zwembad. Als dit dé zomer van 2008 is moet ik nu de kans grijpen mijn abonnement terug te verdienen....
Die wiite poten is ook geen smoel.quote:Op donderdag 8 mei 2008 18:03 schreef debuurvrouw het volgende:
Ja precies! na volgende week kan het wel weer tot oktober regenen
Zeg dat nou niet! Heb net mn sleppers opgehaaldquote:Op donderdag 8 mei 2008 18:03 schreef debuurvrouw het volgende:
Ja precies! na volgende week kan het wel weer tot oktober regenen
Wit voetje halenquote:Op donderdag 8 mei 2008 19:32 schreef CarOnline het volgende:
Rosé staat al koud en mn vriendinnetje -tevens collega- komt zo op de fiets,
dus dan gaan we nog ff lekker in het zonnetje niet zitten roddelen enzo![]()
Krijg ik lekker gekleurde voeten
Moet ja zeggen dus.. Geen BBQ en nee niet ergquote:Op donderdag 8 mei 2008 20:26 schreef Gert het volgende:
Wat een gezellige zomersfeer hier.![]()
[ afbeelding ]
Is er ook iemand die diit weekend niét gaat BBQ-en?
Ik had het niet in de planning.... maar het is misschien leuk voor moederdag of 2de pinksterdagquote:Op donderdag 8 mei 2008 20:26 schreef Gert het volgende:
[ afbeelding ]
Tenzij.... meneer dit als een mooie gelegenheid ziet voor een moederdagkado, en jij zondag in je favoriete tuinpakje aan de slag kunt.quote:Op donderdag 8 mei 2008 20:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik had het niet in de planning.... maar het is misschien leuk voor moederdag of 2de pinksterdag
Oeps... we hebben geen fatsoenlijke BBQ meer volgens de kid.... dat wordt niet BBQ'en dus
Daar zit mijn puberzoon ook echt op te wachten... dat z'n moeder zo door de tuin gaat lopenquote:Op donderdag 8 mei 2008 23:46 schreef Gert het volgende:
[..]
Tenzij.... meneer dit als een mooie gelegenheid ziet voor een moederdagkado, en jij zondag in je favoriete tuinpakje aan de slag kunt.![]()
[ afbeelding ]
Nee maar z'n vriendjes die hij nietsvermoedend had uitgenodigd vast wel.quote:Op donderdag 8 mei 2008 23:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
Daar zit mijn puberzoon ook echt op te wachten... dat z'n moeder zo door de tuin gaat lopen![]()
Alsjeblieft zeg... die rijden in gepimpte golfjes en ibiza's met kleuren die normaal bij edelmetaal horenquote:Op donderdag 8 mei 2008 23:56 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee maar z'n vriendjes die hij nietsvermoedend had uitgenodigd vast wel.
Die heb ik ahaaal maar door mn mooie sleppers worden me voeten bruihuinnnn!quote:
Ikkequote:Op donderdag 8 mei 2008 20:26 schreef Gert het volgende:
[ afbeelding ]
Zeker!quote:
Ja prima, das toch ergens in twente?quote:Op vrijdag 9 mei 2008 01:17 schreef Gert het volgende:
[..]
Zeker!![]()
De BBQ is alleen bij schoonfamilie (ik ben gebonden), maar ik kan zeker regelen dat je erbij mag zijn, mits niet meer dan drie kids extra.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |