Mijn agendaquote:
Ja, waarom zit je in de COS en niet hierquote:
Voor de balans Pietje, anders gaat het helemaal fout daar met al die Huub groupies. Er moet zo af en toe even wat rechtgezet worden...quote:Op dinsdag 6 mei 2008 21:52 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ja, waarom zit je in de COS en niet hier?
Je bent een vervrissendere poster .. Ik lees wel hoorquote:Op dinsdag 6 mei 2008 21:54 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Voor de balans Pietje, anders gaat het helemaal fout daar met al die Huub groupies. Er moet zo af en toe even wat rechtgezet worden...
Had ik al gezegd dat ik van muizen houd?quote:Op dinsdag 6 mei 2008 22:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Je bent een vervrissendere poster .. Ik lees wel hoor
Sorry het ging me om de dames.. ff gedulld hoop ikquote:Op dinsdag 6 mei 2008 22:49 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Wilde je me pesten ofzo![]()
Word ziek van die Natasia
Maakt niet uit, had zelf ook verwacht dat die eerst kwamen na gisterquote:Op dinsdag 6 mei 2008 22:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Sorry het ging me om de dames.. ff gedulld hoop ik
Ja GODVER Zit ik voor jan lul te kijkenquote:Op dinsdag 6 mei 2008 22:59 schreef Manu82 het volgende:
hij flikt het gewoon weer, het is morgen pas
We gaan naar P&W
En aan je hoofdeind een laptop dan, want je had en hebt het maar weer druk vandaag.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 22:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
En nu ga ik proberen te slapen. Proberen, want mijn arme rug is rood verbrand door het horizontaal op gras liggen met boven mij een rood koperen kogel.
Kruip net me kist in !!! Wat mot jequote:Op dinsdag 6 mei 2008 23:52 schreef Ian_Nick het volgende:
Wat is dit voor deaudt teringtopique!?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |